Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:38 schreef Resco het volgende:
Hulde voor de OP Peter.
Grootse klasse.
En sorry Leandra, had je PI niet gezien. Het is al laat
Als ik er een rukbunker van maak wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....
Oh wacht, dat is 25 dagen niets doen, dat lukt ook nog wel aardig als je niet fit bent
Het is er donker dus dingen niet zien hoort erbij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....
Oh wacht, dat is 25 dagen niets doen, dat lukt ook nog wel aardig als je niet fit bent
Touchéquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is er donker dus dingen niet zien hoort erbij.
Op je knietjes smeken om lenzenvloeistof moet je.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef Resco het volgende:
Zeker weten. Even ontopic: hoe zit het eigenlijk met lenzen etc. in de bunker? Moet ze wel elke dag in en uit doen
Je meent het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Op je knietjes smeken om lenzenvloeistof moet je.
Ehm... wat kastanova zegt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Touché![]()
Waar Resco weer niet op kwam, dus dat maakt jou weer geschikter voor de Bunker
Waarom moet je ze in een donkere bunker eigenlijk in doen??quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef Resco het volgende:
Zeker weten. Even ontopic: hoe zit het eigenlijk met lenzen etc. in de bunker? Moet ze wel elke dag in en uit doen
Nah, ik hecht teveel aan m'n vrijheidquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Resco het volgende:
Remlof wat doe je man?
Je gaat toch ook de bunker in? Gaan we samenspannen ja tot de finale, dan splitten
Ja hallo!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom moet je ze in een donkere bunker eigenlijk in doen??
Als ik er in ga red jij het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef Resco het volgende:
[..]
Gá dan ook Frits, samen redden we het wel.
Je zit in de mobiele data en wiv wat voor telesalesterrorisme nog meer, en kunt dus niet gemist worden op je werk??quote:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Frits. Je wil niet weten waarvoor ik 3 april in Zutphen moet verschijnen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik er in ga red jij het niet.
Nou nee, leg eens uit?? Ik gebruik alleen maar tampons als ik ongesteld ben, ongeacht of ik ga zwemmen of niet....quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:48 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja hallo!
Waarom doe jij een tampon in als je toch niet gaat zwemmen? Juist. Dat dacht ik.
Nee, dat over 1100 euro en stoppen met roken is voor homo's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zit in de mobiele data en wiv wat voor telesalesterrorisme nog meer, en kunt dus niet gemist worden op je werk??
Geloof me, de onwetende die de telefoon opneemt kan je daar echt wel missen
Oh dacht ik. Excusez moi.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, leg eens uit?? Ik gebruik alleen maar tampons als ik ongesteld ben, ongeacht of ik ga zwemmen of niet....
Maar je bent wel beschikbaar op de 25e?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Frits. Je wil niet weten waarvoor ik 3 april in Zutphen moet verschijnen.
Maar dat kleine meisje dat je op de stoep passeerde keek je toch zomaar áán, zonder te vragen of dat mocht?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Frits. Je wil niet weten waarvoor ik 3 april in Zutphen moet verschijnen.
Daar ging je VOG?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja dat zeker. En dan nog, 3 maanden in de bunker in Den Haag, of 1 maandje in een bunker in Duitsland: who cares?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar je bent wel beschikbaar op de 25e?
Dan zou ik die VOG maar snel halen want..... als je nog niet veroordeeld ben sta je nog niet bij de gemeente in het bakkie lijâhsquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:36 schreef Resco het volgende:
[..]
![]()
Ja want de burgeradministratie heeft ook geen inzicht in de database bij rechtbanken...
Tuurlijk zien ze dat.
Dat heb ik dus nagevraagd. Blijkbaar hebben ze daar wel inzicht in want het was niet mogelijk om er nu een aan te vragen, i.v.m. die openstaande dagvaarding.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik die VOG maar snel halen want..... als je nog niet veroordeeld ben sta je nog niet bij de gemeente in het bakkie lijâhs
Ah, die vaste lasten zijn een probleem begrijp ik.... dan betaalt je vaste baan dus kennelijk niet zoveel dat je het er echt van kunt nemen, dus dan moet die kans op ¤ 10.000,= uitdaging genoeg zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, dat over 1100 euro en stoppen met roken is voor homo's.
Ja, de koppeling van bestanden heeft dus ook veel nadelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:54 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nagevraagd. Blijkbaar hebben ze daar wel inzicht in want het was niet mogelijk om er nu een aan te vragen, i.v.m. die openstaande dagvaarding.
Hoe ist met 't pootje?quote:
Ehm... maden eten is voor homo's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, die vaste lasten zijn een probleem begrijp ik.... dan betaalt je vaste baan dus kennelijk niet zoveel dat je het er echt van kunt nemen, dus dan moet die kans op ¤ 10.000,= uitdaging genoeg zijn![]()
Het is geen stoppen met roken, het is ff een paar weken een pittige uitdaging, dat heeft niets met "stoppen is voor homo's" te maken. Niet roken is dan net zoiets als maden eten; ff onprettig maar het is niet anders en je gaat er niet dood van.
Het zou pas echt getuigen van watjeschap als je daarna niet meer rookt, maar daar zullen we dan niet naar vragen
En dan de streamers laten stemmen op de Anne Frank van de week.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:56 schreef Coos het volgende:
Wat dachten juliie er van om die acht in de bunker verplicht in Duitsch uniform te laten lopen?![]()
Maar dat zeg ik dan weer om het modden voor Greet wat draaglijker te maken.
Watjequote:Op woensdag 25 maart 2009 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ehm... maden eten is voor homo's.
Is voor jou een win-win situatie. Want ik las dat je al 2 jaar geen sex meer hebt gehad behalve je masturbatie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:51 schreef XtremeNL het volgende:
Ik ga maar even lief doen tegen alle mensen die zich ook hebben opgegeven.
Als ik dan een maand geen seks heb kan ik tenminste een homoerotische pijpbeurt krijgen van ijn "forumbuddies".
bedoel je m'n broertje (dat heb ik toch nooit verteldquote:
Dat dan wel weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Liever een watje dan een homo
Oh tof, waar las je dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is voor jou een win-win situatie. Want ik las dat je al 2 jaar geen sex meer hebt gehad behalve je masturbatie.
Tot dan danquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Resco het volgende:
[..]
Dank u![]()
Komt goed. Morgen weer van de partij.
nog steeds blij op de hei?quote:
Slaap zacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Resco het volgende:
[..]
Dank u![]()
Komt goed. Morgen weer van de partij.
Ik had het idd niet over je been.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[quote] ja, best. morgen bij die arts langs. ben nu nog even de vragenlijst aan het verfijnen, met fok on the side.
begin aprilquote:en met jou, je had toch een meet met een neuroloog een tijdje terug? niks meer over gelezen..
mzzlquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:00 schreef Resco het volgende:
*Resco has left the Bunker
Oftewel, ik ben pitten. Een fijne nacht nog voor de mensen die er nog zijn
Mijn zelf, waarom luisteren mensen dat nog?quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog steeds blij op de hei?![]()
ff meelallen. is coos ook gek op. die heeft dan liever wel het oudere werk van de boys![]()
Yep, zit nog steeds op de heide.....quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog steeds blij op de hei?![]()
ff meelallen. is coos ook gek op. die heeft dan liever wel het oudere werk van de boys![]()
Wat is je beste vraag tot nu toe, na "doet het zeer dokter?"quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedoel je m'n broertje (dat heb ik toch nooit verteld?)? ja, best. morgen bij die arts langs. ben nu nog even de vragenlijst aan het verfijnen, met fok on the side.
ik wist hetquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het idd niet over je been.![]()
[..]
begin april
ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 25 maart 2009 01:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wist het![]()
nog steeds die hevige hoofdpijn, of is dat nu minder?
Ik vind je nu al kansloos met je "Jij kan nooit seks hebben, ghehehe." niveau.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet vragen naar de bekende weg.
Eyy kniemanneke WJ.
ik dacht dat versiertrucstopic zal het wel zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:12 schreef Leandra het volgende:
Volgende keer gewoon een linkje naar t betreffende topic LS.... nu valt het hier zo dood
Omdat iedereen de posthistory van XNL zit te checken?![]()
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren ooit zoiets gepost te hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:12 schreef Leandra het volgende:
Volgende keer gewoon een linkje naar t betreffende topic LS.... nu valt het hier zo dood
Omdat iedereen de posthistory van XNL zit te checken?![]()
Wel heel tof, dat jullie nú al vrienden proberen te worden. Zo'n bondgenootschap kan nog van pas komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:11 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik vind je nu al kansloos met je "Jij kan nooit seks hebben, ghehehe." niveau.
Maar ja, doorbijten gaat beter zonder nadenken
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is je beste vraag tot nu toe, na "doet het zeer dokter?"
Ik hoop erop dat mijn PI duidelijk maakt dat de ironie van die post bedoelt wasquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel heel tof, dat jullie nú al vrienden proberen te worden. Zo'n bondgenootschap kan nog van pas komen.
Drie weekjes, uhuh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
ehm, nou vooral wat ik nog kan met die halve kunstfuck (qua belasting sporten) mocht ik die er in laten zetten. ook revalideren moet snel gaan (3 weekjes of zo, anders niet).
verder heel veel uitgezocht. andere opties besproken met een zeer goede orthopeed op dat gebied, dus zijn bevindingen bij die gozert morgen neerleggen etc. etc.
O ja, 'k zie het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:15 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik hoop erop dat mijn PI duidelijk maakt dat de ironie van die post bedoelt was
LOL, me 2quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik dacht dat versiertrucstopic zal het wel zijn![]()
![]()
Nee joh, zoiets post je toch ook niet met je gewone account, daar gebruik je een kloon voor natuurlijk...quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:13 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren ooit zoiets gepost te hebben, maar ik vind het best vermakelijk to be proven wrong
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb ff visite, dus tot morgen (wat eigenlijk al vandaag is)
Ik vond het een geschikt topic om mezelf te presenteren als ware internet superheld.quote:
Wat niet wil zeggen dat ik hem in het echt lang zou kunnen aanhoren zonder irritatiequote:
Wat heerlijk naïefquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:22 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik vond het een geschikt topic om mezelf te presenteren als ware internet superheld.
Ja, ja... dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:23 schreef XtremeNL het volgende:
Behehe, niet.
Ik heb/ben trouwens geen kloon.
mja, een jaar of 10 / 12.. zal dan wel eerder af zijn bij mij omdat normaliter ouwe hufters zo'n ding krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Drie weekjes, uhuh.![]()
En kun je er dan ook flink lang mee voort, als je voor de kunstfuck kiest?
Ik doe binnenkort wel een trollkloon maken voor je, ok?quote:
Is niet nodig joh, heb ik alquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:26 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik doe binnenkort wel een trollkloon maken voor je, ok?
Wat is er dan leuk aan een kloon?quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is niet nodig joh, heb ik al![]()
Maar ja, ik troll dan weer niet met m'n kloon![]()
Zou idd kunnen, maar soms wil je ook wel eens even posten zonder dat iedereen gelijk weet dat jij het bentquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:29 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan een kloon?
Kan je net zo goed je echte account gebruiken
5 Hele notes in ruim 3 jaar, jij deugniet!quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou idd kunnen, maar soms wil je ook wel eens even posten zonder dat iedereen gelijk weet dat jij het bent
Erger nog, alleen deze account heeft notes (wel 5 stuks ofzo) terwijl m'n kloon note-vrij is
Ja ik weet.... 5 notes in 3½ jaar en 37.000 posts.... ik had het zelf niet durven voorspellenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:33 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
5 Hele notes in ruim 3 jaar, jij deugniet!
Ik zit er nu al op 2. Maar ik ben dan ook een baggeraar.
Leandra, sticking it to the man since 2005.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet.... 5 notes in 3½ jaar en 37.000 posts.... ik had het zelf niet durven voorspellen
Neuh, dat kwam pas laterquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:38 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Leandra, sticking it to the man since 2005.
En een sport gaan doen waarbij je die knie minder belast is zeker geen optie? One hundred and eeeeeeighty!quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, een jaar of 10 / 12.. zal dan wel eerder af zijn bij mij omdat normaliter ouwe hufters zo'n ding krijgen.
een andere mogelijkheid, onderzoek loopt nog, met kunststof ipv metaal und die methode is minder ingrijpend. oja, belangrijke vraag is ook nog wat de verwachting is als ik bijv. 2 jaar nog niets onderneem maar wel blijf sporten etc.
Ik heb buren die ook grappig denken te zijn en meteen willen zuipen op m'n verjaardag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu nog visite?? Darn, in welke tijdzone zit jij eigenlijk??
Tot morgen LS
Mogeeeequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:10 schreef Juud79 het volgende:
Morning! We zijn verhuisd zie ik nu. Je bent even een paar dagen er tussenuit en meteen is alles veranderd...
Kan ik jouw inschrijfformulier pas ná 1 april verwachten? Wil je eerst de hoax afwachten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:12 schreef Resco het volgende:
[..]
Mogeeee![]()
Hoezo is alles veranderd? We hebben alleen een prachtige OP gekregen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja!
Ze wilde er serieus over gaan nadenken.![]()
"Ma, je mag niet."![]()
- oh
Als jij nou eens de topics volgt. Ga niet alles nog een keer uitleggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan ik jouw inschrijfformulier pas ná 1 april verwachten? Wil je eerst de hoax afwachten?
Voor het meeste heb ik een woordenboek, een enceclopedie en internet. Dus bloemtjes, bijtjes etc mag je weglaten. Geef je je nou op of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:14 schreef Resco het volgende:
[..]
Als jij nou eens de topics volgt. Ga niet alles nog een keer uitleggen.
Fijn
Je hebt wel een woordenboek? Wat is een enceclopedie dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voor het meeste heb ik een woordenboek, een enceclopedie en internet. Dus bloemtjes, bijtjes etc mag je weglaten. Geef je je nou op of niet?
Wat gaat 'm dan wel worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Werken dan! [TBO] mist voor SC.
Pfff, ik ben twee stoffige, ellenlange rapporten aan het samenvoegen en redigeren. Wat een monnikenwerk.
En daar staat dan max 10 uur voor. Dat gaat 'm niet worden.
UND ORDNUNG MUSS SEIN.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Pfff, ik ben twee stoffige, ellenlange rapporten aan het samenvoegen en redigeren. Wat een monnikenwerk.
Zwaai! Ook al hier?quote:
Cc!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwaai! Ook al hier?
Ik ga weer verder integreren.
Even pauzequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef Resco het volgende:
[..]
Tot 1 april is korter, en dan is het gedaan met the bunker.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef Resco het volgende:
[..]
Tot 1 april is korter, en dan is het gedaan met the bunker.
Ja. Zo werkt het helaas niet in de echte wereld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:31 schreef snetje het volgende:
uitprinten ... nietje erdoor ... en klaar
Ja zeker! Good girl!! Je omgeving geterroriseerd? Gordijnen gesloopt? Hond geslagen? Afkick verschijnselen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even pauze.
Had ik jou al verteld dat ik ben gestopt met roken?
Mezelf kennende heb ik daar waarschijnlijk wel een pm of wat aan besteed.
Zit ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in de organisatie zit?
Denk na.. natuurlijk is het geen grap!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef Resco het volgende:
[..]
Zit ik niet.
Denk naTuurlijk is het een grap.
Niet! Want voor het effect is het een 1april grap met uitloop.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:45 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit wie er gelijk heeft, maar over een week zijn we gelukkig van dat gezeik af, over dat het een 1 april-grap is.
Én met aanloop. Misschiken komt het wel in het Guinness BOR als "langstdurende 1 april-grap van de Benelux".quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet! Want voor het effect is het een 1april grap met uitloop.
![]()
Kunnen dooie mussen vliegen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
Gek word ik! Gek! En dan vliegt er ook nog eens een dooie mus tegen mijn raam.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
Hoi Mark.
Mag ik een Stoli van je? Met één ijsblokje alsjeblieft.
Ik zie heel veel ijsblokjes en lime. Dat is een Caipiroska zo te zien. Lekker, maar ik wil gewoon een Stolichnaya met één ijsblokje en verder niks.quote:
goedemiddagquote:
heb je er niet stiekum iets bij ingegooit ?quote:
Ja! Ijsblokjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heb je er niet stiekum iets bij ingegooit ?
Hoi Copycat!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:48 schreef Gert het volgende:
Aan de andere kant: twee SC's zijn nu nog wel bij te houden.
Neequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi Copycat!
Mag je je rapporten al bijna dichtslaan?
Jij, stomme fouten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb ze voor vandaag wel aan de kant gelegd, want ik ging stomme fouten maken. Dus ben ik nu bezig met dom redigeerwerk.
En collega's pesten, maar dat is uiteraard.
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.quote:
Ik vind het nog knap dat je daar slechts moe van wordt en niet pissig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.
Ik kan niks weglaten, want alles is relevant. Maar dubbels moeten er weer wel uit en dan moet ik ook nog nadenken wat prioriteit heeft.
En dan ga ik na 5 uur alleen maar daarmee bezig zijn dubbel zien. En fouten maken, zoals een hele pagina vergeten ...
ah joh wat kan jou t schelen, je bent gestopt met roken, veel belangrijkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.
Ik kan niks weglaten, want alles is relevant. Maar dubbels moeten er weer wel uit en dan moet ik ook nog nadenken wat prioriteit heeft.
En dan ga ik na 5 uur alleen maar daarmee bezig zijn dubbel zien. En fouten maken, zoals een hele pagina vergeten ...
Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Marrije het volgende:
ah joh wat kan jou t schelen, je bent gestopt met roken, veel belangrijker
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!![]()
En ik kreeg van een collega net funsigaretten. Nepsigaretten waar wel een pluimpje rook uitkomt. Niet dat ik ze uit de blisterverpakking ga halen: hangt veel te cute op mijn magneetbord boven mijn beeldscherm.
Pretsigaretten ken ik wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!![]()
En ik kreeg van een collega net funsigaretten. Nepsigaretten waar wel een pluimpje rook uitkomt. Niet dat ik ze uit de blisterverpakking ga halen: hangt veel te cute op mijn magneetbord boven mijn beeldscherm.
Ja, ik ook. Die rook ik dan nog wel, want dat pijpje schoot voor geen meter op.quote:
Zo'n jointje op een waterpijp!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Die rook ik dan nog wel, want dat pijpje schoot voor geen meter op.
Maar met zo min mogelijk tabak en als mijn 5 jaar oude () softpack filterloze Luckies uit New York op is, stap ik over op kretek sigaretten om jointjes mee te draaien.
Tot ik een beter alternatief heb gevonden.
Jij kan gewoon niet goed pijpen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.quote:
Nee, je moet het er in kruimelen.quote:
quote:
"Gewoon" een waterpijp? En dan geen scherpe zooi erin, maar lekkere zoete hasj?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar met zo min mogelijk tabak en als mijn 5 jaar oude () softpack filterloze Luckies uit New York op is, stap ik over op kretek sigaretten om jointjes mee te draaien.
Tot ik een beter alternatief heb gevonden.
Dat heb ik mevrouw Cc ook al uitgelegd. Dat beetje nicotine id de trigger.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
"Gewoon" een waterpijp? En dan geen scherpe zooi erin, maar lekkere zoete hasj?
Echt, pas maar op hoor, met jointjes roken. Zo ben ik ook ooit weer aan de tabak begonnen. Met steeds minder dope erin gekruimeld. Eigenlijk was het op het laatst gewoon voor de vorm, om te kunnen zeggen dat ik alleen jointjes rookte. Even zo'n speldeknoppie erin, zo: joint.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Gvd MarkVanRinsum, je maakt jezelf ook wél meteen weer hélemaal wáár hè!
![]()
Een grote pul met bier als aftrap, om deze tikkie saaie dag een euforisch staartje te bezorgen.
Laat die appelmoes maar zitten, voor de rest:quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:56 schreef Coos het volgende:
Heb gisteren op de markt bintjes gekocht. (aardappelen)
En daar ben ik nu de lekkerste zelfgemaakte friet mee aan het maken.
Kippetje uit de grill erbij en zelfgemaakte appelmoes.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat die appelmoes maar zitten, voor de rest:![]()
Hier nasi. Zelluf gemaak! Godverdommes heet dus.![]()
Van Rinsum: blusbier!
Au!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
Motor in de soep. Kosten rond de 1.500. 500 minder dan waarvoor ik mijn auto gekocht heb, dus dat is geen optie.
Cc, Ik voel met je meehee..Heb ook eens zoiets meegemaakt: een week na de vakantie breekt een klep af en slaat en gat in de zuiger. Oud bakkie weg ... Maar voor weinig, met wat mazzel, een" nieuw" oud barrel wat het nog vele jaren heeft volgehouden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn auto is dood. Morsdood.
Distributieriem was blijkbaar op en dat had ik uiteraard niet in de gaten ... totdat ik vanavond op weg naar huis plots stil kwam te staan, anderhalf uur op de Wegenwacht heb staan wachten en meneer Wegenwacht me, na onder de motorkap te hebben gekeken, met ogen vol medelijden aankeek.
Motor in de soep. Kosten rond de 1.500. 500 minder dan waarvoor ik mijn auto gekocht heb, dus dat is geen optie.
Dat wordt mijn ijzeren ros bestijgen, voorlopig.
En nu ga ik Limco knakworsten eten, omdat ik mezelf stiekem een beetje een klein, zielig meisje vind. Zonder auto. En het was zo'n fijne auto. Mijn auto.
VOEL MET ME MEEHEE!!!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
Distributieriem was blijkbaar op en dat had ik uiteraard niet in de gaten ... totdat ik vanavond op weg naar huis plots stil kwam te staan, anderhalf uur op de Wegenwacht heb staan wachten en meneer Wegenwacht me, na onder de motorkap te hebben gekeken, met ogen vol medelijden aankeek.
Dat wordt mijn ijzeren ros bestijgen, voorlopig.
En nu ga ik Limco knakworsten eten, omdat ik mezelf stiekem een beetje een klein, zielig meisje vind. Zonder auto. En het was zo'n fijne auto. Mijn auto.
VOEL MET ME MEEHEE!!!
Als je mazzel hebt en snel de koppeling hebt ingedrukt, kan het meevallen inderdaad, als ik het zo snel even doorlees: Distributieriem knapt --> motor kapot?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:53 schreef enjoybram het volgende:
cat, wanneer je disriem kapat is nog niet per def je bak in de soep... drijft een hoop aan... maar stopt ook een hoop per direct dus valt ie stil....
+/- 750 euro niet meer.... ik heb een adresje voor je!
Ik ben schijnbaar te lang doorgereden waardoor de motor kassiewijle is ... Zei Willie Wegenwacht. Maar ik ben vrouw, blond en dus kun je me op dat gebied alles wijsmaken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:53 schreef enjoybram het volgende:
cat, wanneer je disriem kapat is nog niet per def je bak in de soep... drijft een hoop aan... maar stopt ook een hoop per direct dus valt ie stil....
+/- 750 euro niet meer.... ik heb een adresje voor je!
Per fare cosaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ga toch eens ff mijn garagevriend bellen.
Omdat hij mijn auto -en belangrijker- mij goed kent en me geen oor aannaait mocht de bolide nog gemaakt kunnen worden dan wel echt rijp voor de sloop zijn.quote:
Valt er iets te regelen dat ik verzekerd ben van die tien mille?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef enjoybram het volgende:
je ken je natuurlijk ook opgeven voor de bunkert.. en dan winnen en een nieuwe auto kopen.... is maar een idee...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat hij mijn auto -en belangrijker- mij goed kent en me geen oor aannaait mocht de bolide nog gemaakt kunnen worden dan wel echt rijp voor de sloop zijn.
Die garagemannen waar mijn auto nu staat, kunnen me alles wijsmaken. Zeggen ze dadelijk dat ie beyond repair is en gaan ze zelf een beetje de getapte gozert uithangen in mijn stoere Civic.
Ik ken dat soort types.
Dan pleur ik nog even wat aardappeltjes met wat prosciuto in de panquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben ik een nijvere spaarder.
Fuck it. Ik zie het allemaal wel. Het is zoals het is en erom janken verandert daar ook geen zak aan.
Genoeg autoleed.
Ik ga even met een dikke joint voor de buis hangen.
Als dat mij tot winnaar van TheBunker maakt, vind ik dat je dat dan maar moet doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef enjoybram het volgende:
ik kan even met de eindredacteur in bed duiken...
Owwwwwwwww, zit Hummie ook in de redactie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef enjoybram het volgende:
ik kan even met de eindredacteur in bed duiken...
En een strap-on. Hummie als ontvangende partij? No way.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef Jumparound het volgende:
ow, en mental picture van bram en hummie
hummie met een strapon dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een strap-on. Hummie als ontvangende partij? No way.
Dat wordt op je tanden bijten, Bram. Maar alles voor een goed doel: mijn nieuwe auto.
En nu ben ik echt weg.
Ze is toch lieffff?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef Jumparound het volgende:
ow, en mental picture van bram en hummie
en nu een tellertje eronder met hoeveel nazi's streamers er zijn aangemeld (=hebben betaald)quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef enjoybram het volgende:
Hummie is COOL!
ps. we hebben een klokkie.... www.thebunkeronline.tv met dank aan Sander alias de harde werker!
Waaat? Rookt Hummie niet meer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef enjoybram het volgende:
ze is anti sex... en tegenwoordig ook anti rook... idem als JDM en RVW
space cake lijkt me meer iets voor jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben ik een nijvere spaarder.
Fuck it. Ik zie het allemaal wel. Het is zoals het is en erom janken verandert daar ook geen zak aan.
Genoeg autoleed.
Ik ga even met een dikke joint voor de buis hangen.
verbazingwekkender: rookt jdm niet meer?!?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waaat? Rookt Hummie niet meer?![]()
En dat zonder eerst dood te hoeven gaan
HUMMIE IS GAAFquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef enjoybram het volgende:
Hummie is COOL!
ps. we hebben een klokkie.... www.thebunkeronline.tv met dank aan Sander alias de harde werker!
John de Mol stoptquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
verbazingwekkender: rookt jdm niet meer?!?
MIJN BRON IS http://tvformats.web-log.(...)john_de_mol_sto.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
John de Mol stopt
Op doktersadvies heeft kettingroker de Mol besloten te stoppen met zijn dagelijkse rantsoen van 50-60 sigaretten. Onze gedachten gaan uit naar zijn medewerkers die het toch al niet makkelijk hebben nu het beoogde marktaandeel van Talpa (al naar beneden bijgesteld van 12% naar 10%) ook deze herfst niet haalbaar lijkt.
tussen negen en tien. kijk maar ff met de files enzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Jumparound het volgende:
ow bro... hoelaat verwacht je me zaterdag trouwens?
Jointje mag. Met zo min mogelijk tabak en binnenkort overschakelen op kretek vanwege minder nicotine of zoiets. Puur om de hash, maar puur roken is ook weer zo en ik kon niet met dat pijpje omgaan.quote:
dan zal ie wel last van zn hart hebben ofzo, t was toch een die hard rokerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
John de Mol stopt
Op doktersadvies heeft kettingroker de Mol besloten te stoppen met zijn dagelijkse rantsoen van 50-60 sigaretten. Onze gedachten gaan uit naar zijn medewerkers die het toch al niet makkelijk hebben nu het beoogde marktaandeel van Talpa (al naar beneden bijgesteld van 12% naar 10%) ook deze herfst niet haalbaar lijkt.
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee vanquote:
Ben je weer aant steuken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee van
Kallyquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bart is Kelly nog niet vergeten.
Ah gossie, jequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
En het was zo'n fijne auto. Mijn auto.
VOEL MET ME MEEHEE!!!
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld adviesquote:
Neuh, dan is een potje steuken veel lekkerderquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld advies
Ik snap wat je bedoelt. En ergens vind ik het zelf ook wel een beetje dubbel. Alhoewel het volgens mij echt om die hash (polm) gaat. Bij de gedachte aan een sigaret roken, moet ik bijna walgen. Serieusquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee van
En ik kan het allemaal hebben. Vind het zelfs prima!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld advies
Kijk, nog iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Stoppen met roken is stoppen met roken en dan ook niet af en toe een joint![]()
Tsja... die heeft een compleet andere levensduur dan de auto..... hoelang ongeveer trouwens? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden met mijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leandra: die afstandsbediening is allang geleden overleden. Helaas.
Gestopt zijn met roken is zo verraderlijk. Jezelf om welke reden dan ook af en toe een joint/sigaartje gunnen en je ben zo weer een non-stop roker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk, nog iemand die het begrijpt.
En dan is een dooie auto één van de 1000 excuses om dan tóch maar door te gaan.
Hou de grote beurten in de gaten en wat mijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef Leandra het volgende:
Tsja... die heeft een compleet andere levensduur dan de auto..... hoelang ongeveer trouwens, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden met mijnCivic
![]()
Levensduur auto = levensduur afstandsbediening keer 2 ofzo??
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Gestopt zijn met roken is zo verraderlijk. Jezelf om welke reden dan ook af en toe een joint/sigaartje gunnen en je ben zo weer een non-stop roker.
Het is helemaal niet lullig bedoeld.
Daar ga ik niet vanuit, maar het is wel heel verraderlijk, sprak zij uit ervaringquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.
Lees er verder vooral overheen.
Het is wel heel handig dat je geen sigaret meer wilt roken, maar misschien dan het alternatief voor polm niet zoeken in hash? Ik heb makkelijk kletsen maar ik vind het zo zonde.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. En ergens vind ik het zelf ook wel een beetje dubbel. Alhoewel het volgens mij echt om die hash (polm) gaat. Bij de gedachte aan een sigaret roken, moet ik bijna walgen. Serieus!
Maar het voelt door de tabak toch een beetje als vals spelen.
Ik stap niet over omdat ik nogal allergisch ben voor wiet. Soort heftige hooikoorts sinds ik een keer iemand met knippen heb geholpen.
Ik heb het wel geprobeerd in dat pijpje , maar kreeg dezelfde reactie. En die is kut.
Maar als er een goed alternatief is voor polm roken, dan hoor ik het graag.
Ik had die moord al een keer opgelost, kwam ik na twintig minuten twijfelen achter.
En ik vermoed een dosis Prozac door mijn Champix. Ik ben echt eng cheerful ...
Ik geloof je wel hoor, dat je het niet daarom doet. Maar ook al weet je dat zelf, tóch voel je het als valspelen, terwijl dat helemaal niet hoeft. Maar je bent niet voor niets aan die champi nog wat, gewoon zo zonde dan om toch die stomme tabak erbij te rollen. Waarom wél denk ik dan, ipv waarom niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.
Lees er verder vooral overheen.
Omdat mijn post helemaal niet lijkt te worden meegenomen in de discussie. Dat irriteerde me even.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Daar ga ik niet vanuit, maar het is wel heel verraderlijk, sprak zij uit ervaring![]()
Waarom moet ik eroverheen lezen?
Mijn afstandsbediening was de eerste 9 jaar simpelweg niet gebruikt (de eerste eigenaar heeft mij dat gegarandeerd) maar in de afgelopen 3 jaar zijn m'n sleutels nogal eens op de grond gevallen, dus tsja... das ff minder. En uiteraard kan de Honda-dealer alle onderdelen van een afstandsbediening los bestellen, tot aan het schroefje toe, behalve.... idd, dat lullige achterkantjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou de grote beurten in de gaten en wat mijnCivic
is overkomen overkomt de
jouwe
zeker niet.
En afstandsbedieningen gaan makkelijk stuk, dus die gaan bij mij makkelijk snel stuk. Ik had 'm volgens mij nog geen maand overgenomen van de vorige, zeer zuinige eigenaar, toen ik 'm al ietwat gemold had.
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wow ik loop alweer een hele SC achter, gaat hard.
Ben je nog net op tijd....quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wow ik loop alweer een hele SC achter, gaat hard.
Jij snapt me. Uiteraard. Lekkere social worker van me!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Wietallergie geneest nooit, ik weet er alles van. Ik word duizelig, ik val in slaap om vervolgens in mijn eigen braaksel wakker te worden. Dus dat gaat um nooit worden. Hasj is gewoon lekker. En je kan er een cake van maken, maar dat is gewoon niet hetzelfde. Je wilt stoned worden, en dat doe je door te roken, niet door te kauwen, tenzij het quat ( hoe schrijf je dat? ) is. Maar dat is weer niet lekker.
En nu ga ik op de bank hangen of zo, ik ben suf geluld voor vanavond. Mensen met problemen is 1 ding, maar 4 mensen achter elkaar... Ik ben geen maatschappelijk werker....
Tijd voor wijn, sigaretten ( ja ik wel ja ) en iets leuks op tv. Is er iets leuks op tv?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend lelijke haakjes trouwens, in de TT.
Haakjes, das meer iets voor de RLS-SC, waar ik vroeger in postte.
Nee, ik maak in principe alleen maar nieuwe topics als ik zogenaamd afwezig ben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef Leandra het volgende:
Peter? Heb je alweer een verse klaarstaan??
Ah.... voor het verrassingseffect?? En dan al klaarzitten om de lapo te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik maak in principe alleen maar nieuwe topics als ik zogenaamd afwezig ben.
Vroeger....quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend lelijke haakjes trouwens, in de TT.
Zonder LAPO, en dat degene die de LAPO maakt dan ook een topic maakt, die te laat is, vind ik persoonlijk leuker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... voor het verrassingseffect?? En dan al klaarzitten om de lapo te doen
Doe je voorzichtig?? Je bent nog 3 kwartier jarig, en dat is zo'n lullige dag om er in te blijven...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vroeger....![]()
Ik verslikte me ff.
Ah... hmmz, daar kweek je geen vrienden mee Peterquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zonder LAPO, en dat degene die de LAPO maakt dan ook een topic maakt, die te laat is, vind ik persoonlijk leuker.![]()
![]()
en ik blijf weer eens veel te lang plakken hier..quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt me. Uiteraard. Lekkere social worker van me!
![]()
Ik weet het niet. Hier staat Frost al de hele tijd on freeze, is mijn afstandsbediening nog immer kapot en niet vervangen en zijn zowel tv als -gids niet binnen handbereik.
Ik ben pas 11 minuten jarig. Ben om 23:10 geboren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig?? Je bent nog 3 kwartier jarig, en dat is zo'n lullige dag om er in te blijven...
Daarbij, we rekenen op je in de bunker
vuile verraderlijke bunkerhoerquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, geef hem maar een knietje in z'n ballen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vuile verraderlijke bunkerhoer![]()
vaarwel
gefeliciteerd, opa!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben pas 11 minuten jarig. Ben om 23:10 geboren.
gefeliciteerd lekkersimpelquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, geef hem maar een knietje in z'n ballen.
Wel je goede knie gebruiken he?
Wat een totale treurnis, hoera, hoera!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:39 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Net op tijd eet ik nog een stukje mee
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef Leandra het volgende:
Djeez KKV.... dat doet wat met m'n eetlust![]()
* Leandra zet d'r gebakje weer weg![]()
I hear ya.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: als iemand een goed alternatief heeft voor polm/hash roken of tegen mijn wietallergie, dan hoor ik het heel graag.
Truste Ccquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een totale treurnis, hoera, hoera!
Ik duik ook mijn bed in.
Ik zal aan je denken bij een volgende dieetpogingquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pannenkoekje dan maar?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken bij een volgende dieetpoging
Hey bikkelquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dank jullie Cc en WJ.
En dan die kachelpijp op de achtergrond... geniaal...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pannenkoekje dan maar?
Tnxquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey bikkel, van harte ook, 't kan nog net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |