John de Mol stoptquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
verbazingwekkender: rookt jdm niet meer?!?
MIJN BRON IS http://tvformats.web-log.(...)john_de_mol_sto.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
John de Mol stopt
Op doktersadvies heeft kettingroker de Mol besloten te stoppen met zijn dagelijkse rantsoen van 50-60 sigaretten. Onze gedachten gaan uit naar zijn medewerkers die het toch al niet makkelijk hebben nu het beoogde marktaandeel van Talpa (al naar beneden bijgesteld van 12% naar 10%) ook deze herfst niet haalbaar lijkt.
tussen negen en tien. kijk maar ff met de files enzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Jumparound het volgende:
ow bro... hoelaat verwacht je me zaterdag trouwens?
Jointje mag. Met zo min mogelijk tabak en binnenkort overschakelen op kretek vanwege minder nicotine of zoiets. Puur om de hash, maar puur roken is ook weer zo en ik kon niet met dat pijpje omgaan.quote:
dan zal ie wel last van zn hart hebben ofzo, t was toch een die hard rokerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
John de Mol stopt
Op doktersadvies heeft kettingroker de Mol besloten te stoppen met zijn dagelijkse rantsoen van 50-60 sigaretten. Onze gedachten gaan uit naar zijn medewerkers die het toch al niet makkelijk hebben nu het beoogde marktaandeel van Talpa (al naar beneden bijgesteld van 12% naar 10%) ook deze herfst niet haalbaar lijkt.
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee vanquote:
Ben je weer aant steuken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee van
Kallyquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bart is Kelly nog niet vergeten.
Ah gossie, jequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn auto is dood. Morsdood.
En het was zo'n fijne auto. Mijn auto.
VOEL MET ME MEEHEE!!!
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld adviesquote:
Neuh, dan is een potje steuken veel lekkerderquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld advies
Ik snap wat je bedoelt. En ergens vind ik het zelf ook wel een beetje dubbel. Alhoewel het volgens mij echt om die hash (polm) gaat. Bij de gedachte aan een sigaret roken, moet ik bijna walgen. Serieusquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee van
En ik kan het allemaal hebben. Vind het zelfs prima!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld advies
Kijk, nog iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Stoppen met roken is stoppen met roken en dan ook niet af en toe een joint![]()
Tsja... die heeft een compleet andere levensduur dan de auto..... hoelang ongeveer trouwens? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden met mijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leandra: die afstandsbediening is allang geleden overleden. Helaas.
Gestopt zijn met roken is zo verraderlijk. Jezelf om welke reden dan ook af en toe een joint/sigaartje gunnen en je ben zo weer een non-stop roker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk, nog iemand die het begrijpt.
En dan is een dooie auto één van de 1000 excuses om dan tóch maar door te gaan.
Hou de grote beurten in de gaten en wat mijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef Leandra het volgende:
Tsja... die heeft een compleet andere levensduur dan de auto..... hoelang ongeveer trouwens, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden met mijnCivic
![]()
Levensduur auto = levensduur afstandsbediening keer 2 ofzo??
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Gestopt zijn met roken is zo verraderlijk. Jezelf om welke reden dan ook af en toe een joint/sigaartje gunnen en je ben zo weer een non-stop roker.
Het is helemaal niet lullig bedoeld.
Daar ga ik niet vanuit, maar het is wel heel verraderlijk, sprak zij uit ervaringquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.
Lees er verder vooral overheen.
Het is wel heel handig dat je geen sigaret meer wilt roken, maar misschien dan het alternatief voor polm niet zoeken in hash? Ik heb makkelijk kletsen maar ik vind het zo zonde.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. En ergens vind ik het zelf ook wel een beetje dubbel. Alhoewel het volgens mij echt om die hash (polm) gaat. Bij de gedachte aan een sigaret roken, moet ik bijna walgen. Serieus!
Maar het voelt door de tabak toch een beetje als vals spelen.
Ik stap niet over omdat ik nogal allergisch ben voor wiet. Soort heftige hooikoorts sinds ik een keer iemand met knippen heb geholpen.
Ik heb het wel geprobeerd in dat pijpje , maar kreeg dezelfde reactie. En die is kut.
Maar als er een goed alternatief is voor polm roken, dan hoor ik het graag.
Ik had die moord al een keer opgelost, kwam ik na twintig minuten twijfelen achter.
En ik vermoed een dosis Prozac door mijn Champix. Ik ben echt eng cheerful ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |