Omdat hij mijn auto -en belangrijker- mij goed kent en me geen oor aannaait mocht de bolide nog gemaakt kunnen worden dan wel echt rijp voor de sloop zijn.quote:
Valt er iets te regelen dat ik verzekerd ben van die tien mille?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef enjoybram het volgende:
je ken je natuurlijk ook opgeven voor de bunkert.. en dan winnen en een nieuwe auto kopen.... is maar een idee...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat hij mijn auto -en belangrijker- mij goed kent en me geen oor aannaait mocht de bolide nog gemaakt kunnen worden dan wel echt rijp voor de sloop zijn.
Die garagemannen waar mijn auto nu staat, kunnen me alles wijsmaken. Zeggen ze dadelijk dat ie beyond repair is en gaan ze zelf een beetje de getapte gozert uithangen in mijn stoere Civic.
Ik ken dat soort types.
Dan pleur ik nog even wat aardappeltjes met wat prosciuto in de panquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben ik een nijvere spaarder.
Fuck it. Ik zie het allemaal wel. Het is zoals het is en erom janken verandert daar ook geen zak aan.
Genoeg autoleed.
Ik ga even met een dikke joint voor de buis hangen.
Als dat mij tot winnaar van TheBunker maakt, vind ik dat je dat dan maar moet doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef enjoybram het volgende:
ik kan even met de eindredacteur in bed duiken...
Owwwwwwwww, zit Hummie ook in de redactie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef enjoybram het volgende:
ik kan even met de eindredacteur in bed duiken...
En een strap-on. Hummie als ontvangende partij? No way.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef Jumparound het volgende:
ow, en mental picture van bram en hummie
hummie met een strapon dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een strap-on. Hummie als ontvangende partij? No way.
Dat wordt op je tanden bijten, Bram. Maar alles voor een goed doel: mijn nieuwe auto.
En nu ben ik echt weg.
Ze is toch lieffff?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef Jumparound het volgende:
ow, en mental picture van bram en hummie
en nu een tellertje eronder met hoeveel nazi's streamers er zijn aangemeld (=hebben betaald)quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef enjoybram het volgende:
Hummie is COOL!
ps. we hebben een klokkie.... www.thebunkeronline.tv met dank aan Sander alias de harde werker!
Waaat? Rookt Hummie niet meer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef enjoybram het volgende:
ze is anti sex... en tegenwoordig ook anti rook... idem als JDM en RVW
space cake lijkt me meer iets voor jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben ik een nijvere spaarder.
Fuck it. Ik zie het allemaal wel. Het is zoals het is en erom janken verandert daar ook geen zak aan.
Genoeg autoleed.
Ik ga even met een dikke joint voor de buis hangen.
verbazingwekkender: rookt jdm niet meer?!?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waaat? Rookt Hummie niet meer?![]()
En dat zonder eerst dood te hoeven gaan
HUMMIE IS GAAFquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef enjoybram het volgende:
Hummie is COOL!
ps. we hebben een klokkie.... www.thebunkeronline.tv met dank aan Sander alias de harde werker!
John de Mol stoptquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
verbazingwekkender: rookt jdm niet meer?!?
MIJN BRON IS http://tvformats.web-log.(...)john_de_mol_sto.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
John de Mol stopt
Op doktersadvies heeft kettingroker de Mol besloten te stoppen met zijn dagelijkse rantsoen van 50-60 sigaretten. Onze gedachten gaan uit naar zijn medewerkers die het toch al niet makkelijk hebben nu het beoogde marktaandeel van Talpa (al naar beneden bijgesteld van 12% naar 10%) ook deze herfst niet haalbaar lijkt.
tussen negen en tien. kijk maar ff met de files enzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Jumparound het volgende:
ow bro... hoelaat verwacht je me zaterdag trouwens?
Jointje mag. Met zo min mogelijk tabak en binnenkort overschakelen op kretek vanwege minder nicotine of zoiets. Puur om de hash, maar puur roken is ook weer zo en ik kon niet met dat pijpje omgaan.quote:
dan zal ie wel last van zn hart hebben ofzo, t was toch een die hard rokerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
John de Mol stopt
Op doktersadvies heeft kettingroker de Mol besloten te stoppen met zijn dagelijkse rantsoen van 50-60 sigaretten. Onze gedachten gaan uit naar zijn medewerkers die het toch al niet makkelijk hebben nu het beoogde marktaandeel van Talpa (al naar beneden bijgesteld van 12% naar 10%) ook deze herfst niet haalbaar lijkt.
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee vanquote:
Ben je weer aant steuken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee van
Kallyquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bart is Kelly nog niet vergeten.
Ah gossie, jequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn auto is dood. Morsdood.
En het was zo'n fijne auto. Mijn auto.
VOEL MET ME MEEHEE!!!
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld adviesquote:
Neuh, dan is een potje steuken veel lekkerderquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld advies
Ik snap wat je bedoelt. En ergens vind ik het zelf ook wel een beetje dubbel. Alhoewel het volgens mij echt om die hash (polm) gaat. Bij de gedachte aan een sigaret roken, moet ik bijna walgen. Serieusquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
eigenlijk óók niet. Zo blijf je toch een beetje in het roken hangen. Als het puur om de hash gaat, verwissel dat dan voor wiet en maak er een cake van, of trek er thee van
En ik kan het allemaal hebben. Vind het zelfs prima!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
Vroeg ze daarom dan? Auto in de prak, kutweer, gestopt met roken. Die zit vast te wachten op goedbedoeld advies
Kijk, nog iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Stoppen met roken is stoppen met roken en dan ook niet af en toe een joint![]()
Tsja... die heeft een compleet andere levensduur dan de auto..... hoelang ongeveer trouwens? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden met mijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leandra: die afstandsbediening is allang geleden overleden. Helaas.
Gestopt zijn met roken is zo verraderlijk. Jezelf om welke reden dan ook af en toe een joint/sigaartje gunnen en je ben zo weer een non-stop roker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk, nog iemand die het begrijpt.
En dan is een dooie auto één van de 1000 excuses om dan tóch maar door te gaan.
Hou de grote beurten in de gaten en wat mijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef Leandra het volgende:
Tsja... die heeft een compleet andere levensduur dan de auto..... hoelang ongeveer trouwens, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden met mijnCivic
![]()
Levensduur auto = levensduur afstandsbediening keer 2 ofzo??
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Gestopt zijn met roken is zo verraderlijk. Jezelf om welke reden dan ook af en toe een joint/sigaartje gunnen en je ben zo weer een non-stop roker.
Het is helemaal niet lullig bedoeld.
Daar ga ik niet vanuit, maar het is wel heel verraderlijk, sprak zij uit ervaringquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.
Lees er verder vooral overheen.
Het is wel heel handig dat je geen sigaret meer wilt roken, maar misschien dan het alternatief voor polm niet zoeken in hash? Ik heb makkelijk kletsen maar ik vind het zo zonde.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. En ergens vind ik het zelf ook wel een beetje dubbel. Alhoewel het volgens mij echt om die hash (polm) gaat. Bij de gedachte aan een sigaret roken, moet ik bijna walgen. Serieus!
Maar het voelt door de tabak toch een beetje als vals spelen.
Ik stap niet over omdat ik nogal allergisch ben voor wiet. Soort heftige hooikoorts sinds ik een keer iemand met knippen heb geholpen.
Ik heb het wel geprobeerd in dat pijpje , maar kreeg dezelfde reactie. En die is kut.
Maar als er een goed alternatief is voor polm roken, dan hoor ik het graag.
Ik had die moord al een keer opgelost, kwam ik na twintig minuten twijfelen achter.
En ik vermoed een dosis Prozac door mijn Champix. Ik ben echt eng cheerful ...
Ik geloof je wel hoor, dat je het niet daarom doet. Maar ook al weet je dat zelf, tóch voel je het als valspelen, terwijl dat helemaal niet hoeft. Maar je bent niet voor niets aan die champi nog wat, gewoon zo zonde dan om toch die stomme tabak erbij te rollen. Waarom wél denk ik dan, ipv waarom niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.
Lees er verder vooral overheen.
Omdat mijn post helemaal niet lijkt te worden meegenomen in de discussie. Dat irriteerde me even.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Daar ga ik niet vanuit, maar het is wel heel verraderlijk, sprak zij uit ervaring![]()
Waarom moet ik eroverheen lezen?
Mijn afstandsbediening was de eerste 9 jaar simpelweg niet gebruikt (de eerste eigenaar heeft mij dat gegarandeerd) maar in de afgelopen 3 jaar zijn m'n sleutels nogal eens op de grond gevallen, dus tsja... das ff minder. En uiteraard kan de Honda-dealer alle onderdelen van een afstandsbediening los bestellen, tot aan het schroefje toe, behalve.... idd, dat lullige achterkantjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou de grote beurten in de gaten en wat mijnCivic
is overkomen overkomt de
jouwe
zeker niet.
En afstandsbedieningen gaan makkelijk stuk, dus die gaan bij mij makkelijk snel stuk. Ik had 'm volgens mij nog geen maand overgenomen van de vorige, zeer zuinige eigenaar, toen ik 'm al ietwat gemold had.
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wow ik loop alweer een hele SC achter, gaat hard.
Ben je nog net op tijd....quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wow ik loop alweer een hele SC achter, gaat hard.
Jij snapt me. Uiteraard. Lekkere social worker van me!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Wietallergie geneest nooit, ik weet er alles van. Ik word duizelig, ik val in slaap om vervolgens in mijn eigen braaksel wakker te worden. Dus dat gaat um nooit worden. Hasj is gewoon lekker. En je kan er een cake van maken, maar dat is gewoon niet hetzelfde. Je wilt stoned worden, en dat doe je door te roken, niet door te kauwen, tenzij het quat ( hoe schrijf je dat? ) is. Maar dat is weer niet lekker.
En nu ga ik op de bank hangen of zo, ik ben suf geluld voor vanavond. Mensen met problemen is 1 ding, maar 4 mensen achter elkaar... Ik ben geen maatschappelijk werker....
Tijd voor wijn, sigaretten ( ja ik wel ja ) en iets leuks op tv. Is er iets leuks op tv?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend lelijke haakjes trouwens, in de TT.
Haakjes, das meer iets voor de RLS-SC, waar ik vroeger in postte.
Nee, ik maak in principe alleen maar nieuwe topics als ik zogenaamd afwezig ben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef Leandra het volgende:
Peter? Heb je alweer een verse klaarstaan??
Ah.... voor het verrassingseffect?? En dan al klaarzitten om de lapo te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik maak in principe alleen maar nieuwe topics als ik zogenaamd afwezig ben.
Vroeger....quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend lelijke haakjes trouwens, in de TT.
Zonder LAPO, en dat degene die de LAPO maakt dan ook een topic maakt, die te laat is, vind ik persoonlijk leuker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... voor het verrassingseffect?? En dan al klaarzitten om de lapo te doen
Doe je voorzichtig?? Je bent nog 3 kwartier jarig, en dat is zo'n lullige dag om er in te blijven...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vroeger....![]()
Ik verslikte me ff.
Ah... hmmz, daar kweek je geen vrienden mee Peterquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zonder LAPO, en dat degene die de LAPO maakt dan ook een topic maakt, die te laat is, vind ik persoonlijk leuker.![]()
![]()
en ik blijf weer eens veel te lang plakken hier..quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt me. Uiteraard. Lekkere social worker van me!
![]()
Ik weet het niet. Hier staat Frost al de hele tijd on freeze, is mijn afstandsbediening nog immer kapot en niet vervangen en zijn zowel tv als -gids niet binnen handbereik.
Ik ben pas 11 minuten jarig. Ben om 23:10 geboren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig?? Je bent nog 3 kwartier jarig, en dat is zo'n lullige dag om er in te blijven...
Daarbij, we rekenen op je in de bunker
vuile verraderlijke bunkerhoerquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, geef hem maar een knietje in z'n ballen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vuile verraderlijke bunkerhoer![]()
vaarwel
gefeliciteerd, opa!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben pas 11 minuten jarig. Ben om 23:10 geboren.
gefeliciteerd lekkersimpelquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, geef hem maar een knietje in z'n ballen.
Wel je goede knie gebruiken he?
Wat een totale treurnis, hoera, hoera!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:39 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Net op tijd eet ik nog een stukje mee
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef Leandra het volgende:
Djeez KKV.... dat doet wat met m'n eetlust![]()
* Leandra zet d'r gebakje weer weg![]()
I hear ya.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: als iemand een goed alternatief heeft voor polm/hash roken of tegen mijn wietallergie, dan hoor ik het heel graag.
Truste Ccquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een totale treurnis, hoera, hoera!
Ik duik ook mijn bed in.
Ik zal aan je denken bij een volgende dieetpogingquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pannenkoekje dan maar?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken bij een volgende dieetpoging
Hey bikkelquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dank jullie Cc en WJ.
En dan die kachelpijp op de achtergrond... geniaal...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pannenkoekje dan maar?
Tnxquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey bikkel, van harte ook, 't kan nog net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |