Ik geloof je wel hoor, dat je het niet daarom doet. Maar ook al weet je dat zelf, tóch voel je het als valspelen, terwijl dat helemaal niet hoeft. Maar je bent niet voor niets aan die champi nog wat, gewoon zo zonde dan om toch die stomme tabak erbij te rollen. Waarom wél denk ik dan, ipv waarom niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gaan er vanuit dat ik dat jointje rook om de sigaret, al is dat slechts deels. Maar dat is volledig niet het geval.
Lees er verder vooral overheen.
Omdat mijn post helemaal niet lijkt te worden meegenomen in de discussie. Dat irriteerde me even.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Daar ga ik niet vanuit, maar het is wel heel verraderlijk, sprak zij uit ervaring![]()
Waarom moet ik eroverheen lezen?
Mijn afstandsbediening was de eerste 9 jaar simpelweg niet gebruikt (de eerste eigenaar heeft mij dat gegarandeerd) maar in de afgelopen 3 jaar zijn m'n sleutels nogal eens op de grond gevallen, dus tsja... das ff minder. En uiteraard kan de Honda-dealer alle onderdelen van een afstandsbediening los bestellen, tot aan het schroefje toe, behalve.... idd, dat lullige achterkantjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou de grote beurten in de gaten en wat mijnCivic
is overkomen overkomt de
jouwe
zeker niet.
En afstandsbedieningen gaan makkelijk stuk, dus die gaan bij mij makkelijk snel stuk. Ik had 'm volgens mij nog geen maand overgenomen van de vorige, zeer zuinige eigenaar, toen ik 'm al ietwat gemold had.
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wow ik loop alweer een hele SC achter, gaat hard.
Ben je nog net op tijd....quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wow ik loop alweer een hele SC achter, gaat hard.
Jij snapt me. Uiteraard. Lekkere social worker van me!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Wietallergie geneest nooit, ik weet er alles van. Ik word duizelig, ik val in slaap om vervolgens in mijn eigen braaksel wakker te worden. Dus dat gaat um nooit worden. Hasj is gewoon lekker. En je kan er een cake van maken, maar dat is gewoon niet hetzelfde. Je wilt stoned worden, en dat doe je door te roken, niet door te kauwen, tenzij het quat ( hoe schrijf je dat? ) is. Maar dat is weer niet lekker.
En nu ga ik op de bank hangen of zo, ik ben suf geluld voor vanavond. Mensen met problemen is 1 ding, maar 4 mensen achter elkaar... Ik ben geen maatschappelijk werker....
Tijd voor wijn, sigaretten ( ja ik wel ja ) en iets leuks op tv. Is er iets leuks op tv?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend lelijke haakjes trouwens, in de TT.
Haakjes, das meer iets voor de RLS-SC, waar ik vroeger in postte.
Nee, ik maak in principe alleen maar nieuwe topics als ik zogenaamd afwezig ben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef Leandra het volgende:
Peter? Heb je alweer een verse klaarstaan??
Ah.... voor het verrassingseffect?? En dan al klaarzitten om de lapo te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik maak in principe alleen maar nieuwe topics als ik zogenaamd afwezig ben.
Vroeger....quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend lelijke haakjes trouwens, in de TT.
Haakjes, das meer iets voor de RLS-SC, waar ik vroeger in postte.
Zonder LAPO, en dat degene die de LAPO maakt dan ook een topic maakt, die te laat is, vind ik persoonlijk leuker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... voor het verrassingseffect?? En dan al klaarzitten om de lapo te doen
Doe je voorzichtig?? Je bent nog 3 kwartier jarig, en dat is zo'n lullige dag om er in te blijven...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vroeger....![]()
Ik verslikte me ff.
Ah... hmmz, daar kweek je geen vrienden mee Peterquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zonder LAPO, en dat degene die de LAPO maakt dan ook een topic maakt, die te laat is, vind ik persoonlijk leuker.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |