Ik zie heel veel ijsblokjes en lime. Dat is een Caipiroska zo te zien. Lekker, maar ik wil gewoon een Stolichnaya met één ijsblokje en verder niks.quote:
goedemiddagquote:
heb je er niet stiekum iets bij ingegooit ?quote:
Ja! Ijsblokjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heb je er niet stiekum iets bij ingegooit ?
Hoi Copycat!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:48 schreef Gert het volgende:
Aan de andere kant: twee SC's zijn nu nog wel bij te houden.
Neequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi Copycat!
Mag je je rapporten al bijna dichtslaan?
Jij, stomme fouten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb ze voor vandaag wel aan de kant gelegd, want ik ging stomme fouten maken. Dus ben ik nu bezig met dom redigeerwerk.
En collega's pesten, maar dat is uiteraard.
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.quote:
Ik vind het nog knap dat je daar slechts moe van wordt en niet pissig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.
Ik kan niks weglaten, want alles is relevant. Maar dubbels moeten er weer wel uit en dan moet ik ook nog nadenken wat prioriteit heeft.
En dan ga ik na 5 uur alleen maar daarmee bezig zijn dubbel zien. En fouten maken, zoals een hele pagina vergeten ...
ah joh wat kan jou t schelen, je bent gestopt met roken, veel belangrijkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.
Ik kan niks weglaten, want alles is relevant. Maar dubbels moeten er weer wel uit en dan moet ik ook nog nadenken wat prioriteit heeft.
En dan ga ik na 5 uur alleen maar daarmee bezig zijn dubbel zien. En fouten maken, zoals een hele pagina vergeten ...
Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Marrije het volgende:
ah joh wat kan jou t schelen, je bent gestopt met roken, veel belangrijker
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!![]()
En ik kreeg van een collega net funsigaretten. Nepsigaretten waar wel een pluimpje rook uitkomt. Niet dat ik ze uit de blisterverpakking ga halen: hangt veel te cute op mijn magneetbord boven mijn beeldscherm.
Pretsigaretten ken ik wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!![]()
En ik kreeg van een collega net funsigaretten. Nepsigaretten waar wel een pluimpje rook uitkomt. Niet dat ik ze uit de blisterverpakking ga halen: hangt veel te cute op mijn magneetbord boven mijn beeldscherm.
Ja, ik ook. Die rook ik dan nog wel, want dat pijpje schoot voor geen meter op.quote:
Zo'n jointje op een waterpijp!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Die rook ik dan nog wel, want dat pijpje schoot voor geen meter op.
Maar met zo min mogelijk tabak en als mijn 5 jaar oude () softpack filterloze Luckies uit New York op is, stap ik over op kretek sigaretten om jointjes mee te draaien.
Tot ik een beter alternatief heb gevonden.
Jij kan gewoon niet goed pijpen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.quote:
Nee, je moet het er in kruimelen.quote:
quote:
"Gewoon" een waterpijp? En dan geen scherpe zooi erin, maar lekkere zoete hasj?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar met zo min mogelijk tabak en als mijn 5 jaar oude () softpack filterloze Luckies uit New York op is, stap ik over op kretek sigaretten om jointjes mee te draaien.
Tot ik een beter alternatief heb gevonden.
Dat heb ik mevrouw Cc ook al uitgelegd. Dat beetje nicotine id de trigger.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
"Gewoon" een waterpijp? En dan geen scherpe zooi erin, maar lekkere zoete hasj?
Echt, pas maar op hoor, met jointjes roken. Zo ben ik ook ooit weer aan de tabak begonnen. Met steeds minder dope erin gekruimeld. Eigenlijk was het op het laatst gewoon voor de vorm, om te kunnen zeggen dat ik alleen jointjes rookte. Even zo'n speldeknoppie erin, zo: joint.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Gvd MarkVanRinsum, je maakt jezelf ook wél meteen weer hélemaal wáár hè!
![]()
Een grote pul met bier als aftrap, om deze tikkie saaie dag een euforisch staartje te bezorgen.
Laat die appelmoes maar zitten, voor de rest:quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:56 schreef Coos het volgende:
Heb gisteren op de markt bintjes gekocht. (aardappelen)
En daar ben ik nu de lekkerste zelfgemaakte friet mee aan het maken.
Kippetje uit de grill erbij en zelfgemaakte appelmoes.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat die appelmoes maar zitten, voor de rest:![]()
Hier nasi. Zelluf gemaak! Godverdommes heet dus.![]()
Van Rinsum: blusbier!
Au!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
Motor in de soep. Kosten rond de 1.500. 500 minder dan waarvoor ik mijn auto gekocht heb, dus dat is geen optie.
Cc, Ik voel met je meehee..Heb ook eens zoiets meegemaakt: een week na de vakantie breekt een klep af en slaat en gat in de zuiger. Oud bakkie weg ... Maar voor weinig, met wat mazzel, een" nieuw" oud barrel wat het nog vele jaren heeft volgehouden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn auto is dood. Morsdood.
Distributieriem was blijkbaar op en dat had ik uiteraard niet in de gaten ... totdat ik vanavond op weg naar huis plots stil kwam te staan, anderhalf uur op de Wegenwacht heb staan wachten en meneer Wegenwacht me, na onder de motorkap te hebben gekeken, met ogen vol medelijden aankeek.
Motor in de soep. Kosten rond de 1.500. 500 minder dan waarvoor ik mijn auto gekocht heb, dus dat is geen optie.
Dat wordt mijn ijzeren ros bestijgen, voorlopig.
En nu ga ik Limco knakworsten eten, omdat ik mezelf stiekem een beetje een klein, zielig meisje vind. Zonder auto. En het was zo'n fijne auto. Mijn auto.
VOEL MET ME MEEHEE!!!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn auto is dood. Morsdood.
Distributieriem was blijkbaar op en dat had ik uiteraard niet in de gaten ... totdat ik vanavond op weg naar huis plots stil kwam te staan, anderhalf uur op de Wegenwacht heb staan wachten en meneer Wegenwacht me, na onder de motorkap te hebben gekeken, met ogen vol medelijden aankeek.
Dat wordt mijn ijzeren ros bestijgen, voorlopig.
En nu ga ik Limco knakworsten eten, omdat ik mezelf stiekem een beetje een klein, zielig meisje vind. Zonder auto. En het was zo'n fijne auto. Mijn auto.
VOEL MET ME MEEHEE!!!
Als je mazzel hebt en snel de koppeling hebt ingedrukt, kan het meevallen inderdaad, als ik het zo snel even doorlees: Distributieriem knapt --> motor kapot?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:53 schreef enjoybram het volgende:
cat, wanneer je disriem kapat is nog niet per def je bak in de soep... drijft een hoop aan... maar stopt ook een hoop per direct dus valt ie stil....
+/- 750 euro niet meer.... ik heb een adresje voor je!
Ik ben schijnbaar te lang doorgereden waardoor de motor kassiewijle is ... Zei Willie Wegenwacht. Maar ik ben vrouw, blond en dus kun je me op dat gebied alles wijsmaken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:53 schreef enjoybram het volgende:
cat, wanneer je disriem kapat is nog niet per def je bak in de soep... drijft een hoop aan... maar stopt ook een hoop per direct dus valt ie stil....
+/- 750 euro niet meer.... ik heb een adresje voor je!
Per fare cosaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ga toch eens ff mijn garagevriend bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |