Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:38 schreef Resco het volgende:
Hulde voor de OP Peter.
Grootse klasse.
En sorry Leandra, had je PI niet gezien. Het is al laat
Als ik er een rukbunker van maak wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....
Oh wacht, dat is 25 dagen niets doen, dat lukt ook nog wel aardig als je niet fit bent
Het is er donker dus dingen niet zien hoort erbij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....
Oh wacht, dat is 25 dagen niets doen, dat lukt ook nog wel aardig als je niet fit bent
Touchéquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is er donker dus dingen niet zien hoort erbij.
Op je knietjes smeken om lenzenvloeistof moet je.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef Resco het volgende:
Zeker weten. Even ontopic: hoe zit het eigenlijk met lenzen etc. in de bunker? Moet ze wel elke dag in en uit doen
Je meent het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Op je knietjes smeken om lenzenvloeistof moet je.
Ehm... wat kastanova zegt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Touché![]()
Waar Resco weer niet op kwam, dus dat maakt jou weer geschikter voor de Bunker
Waarom moet je ze in een donkere bunker eigenlijk in doen??quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef Resco het volgende:
Zeker weten. Even ontopic: hoe zit het eigenlijk met lenzen etc. in de bunker? Moet ze wel elke dag in en uit doen
Nah, ik hecht teveel aan m'n vrijheidquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Resco het volgende:
Remlof wat doe je man?
Je gaat toch ook de bunker in? Gaan we samenspannen ja tot de finale, dan splitten
Ja hallo!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom moet je ze in een donkere bunker eigenlijk in doen??
Als ik er in ga red jij het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef Resco het volgende:
[..]
Gá dan ook Frits, samen redden we het wel.
Je zit in de mobiele data en wiv wat voor telesalesterrorisme nog meer, en kunt dus niet gemist worden op je werk??quote:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Frits. Je wil niet weten waarvoor ik 3 april in Zutphen moet verschijnen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik er in ga red jij het niet.
Nou nee, leg eens uit?? Ik gebruik alleen maar tampons als ik ongesteld ben, ongeacht of ik ga zwemmen of niet....quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:48 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja hallo!
Waarom doe jij een tampon in als je toch niet gaat zwemmen? Juist. Dat dacht ik.
Nee, dat over 1100 euro en stoppen met roken is voor homo's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zit in de mobiele data en wiv wat voor telesalesterrorisme nog meer, en kunt dus niet gemist worden op je werk??
Geloof me, de onwetende die de telefoon opneemt kan je daar echt wel missen
Oh dacht ik. Excusez moi.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, leg eens uit?? Ik gebruik alleen maar tampons als ik ongesteld ben, ongeacht of ik ga zwemmen of niet....
Maar je bent wel beschikbaar op de 25e?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Frits. Je wil niet weten waarvoor ik 3 april in Zutphen moet verschijnen.
Maar dat kleine meisje dat je op de stoep passeerde keek je toch zomaar áán, zonder te vragen of dat mocht?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Frits. Je wil niet weten waarvoor ik 3 april in Zutphen moet verschijnen.
Daar ging je VOG?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja dat zeker. En dan nog, 3 maanden in de bunker in Den Haag, of 1 maandje in een bunker in Duitsland: who cares?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar je bent wel beschikbaar op de 25e?
Dan zou ik die VOG maar snel halen want..... als je nog niet veroordeeld ben sta je nog niet bij de gemeente in het bakkie lijâhsquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:36 schreef Resco het volgende:
[..]
![]()
Ja want de burgeradministratie heeft ook geen inzicht in de database bij rechtbanken...
Tuurlijk zien ze dat.
Dat heb ik dus nagevraagd. Blijkbaar hebben ze daar wel inzicht in want het was niet mogelijk om er nu een aan te vragen, i.v.m. die openstaande dagvaarding.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik die VOG maar snel halen want..... als je nog niet veroordeeld ben sta je nog niet bij de gemeente in het bakkie lijâhs
Ah, die vaste lasten zijn een probleem begrijp ik.... dan betaalt je vaste baan dus kennelijk niet zoveel dat je het er echt van kunt nemen, dus dan moet die kans op ¤ 10.000,= uitdaging genoeg zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, dat over 1100 euro en stoppen met roken is voor homo's.
Ja, de koppeling van bestanden heeft dus ook veel nadelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:54 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nagevraagd. Blijkbaar hebben ze daar wel inzicht in want het was niet mogelijk om er nu een aan te vragen, i.v.m. die openstaande dagvaarding.
Hoe ist met 't pootje?quote:
Ehm... maden eten is voor homo's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, die vaste lasten zijn een probleem begrijp ik.... dan betaalt je vaste baan dus kennelijk niet zoveel dat je het er echt van kunt nemen, dus dan moet die kans op ¤ 10.000,= uitdaging genoeg zijn![]()
Het is geen stoppen met roken, het is ff een paar weken een pittige uitdaging, dat heeft niets met "stoppen is voor homo's" te maken. Niet roken is dan net zoiets als maden eten; ff onprettig maar het is niet anders en je gaat er niet dood van.
Het zou pas echt getuigen van watjeschap als je daarna niet meer rookt, maar daar zullen we dan niet naar vragen
En dan de streamers laten stemmen op de Anne Frank van de week.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:56 schreef Coos het volgende:
Wat dachten juliie er van om die acht in de bunker verplicht in Duitsch uniform te laten lopen?![]()
Maar dat zeg ik dan weer om het modden voor Greet wat draaglijker te maken.
Watjequote:Op woensdag 25 maart 2009 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ehm... maden eten is voor homo's.
Is voor jou een win-win situatie. Want ik las dat je al 2 jaar geen sex meer hebt gehad behalve je masturbatie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:51 schreef XtremeNL het volgende:
Ik ga maar even lief doen tegen alle mensen die zich ook hebben opgegeven.
Als ik dan een maand geen seks heb kan ik tenminste een homoerotische pijpbeurt krijgen van ijn "forumbuddies".
bedoel je m'n broertje (dat heb ik toch nooit verteldquote:
Dat dan wel weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Liever een watje dan een homo
Oh tof, waar las je dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is voor jou een win-win situatie. Want ik las dat je al 2 jaar geen sex meer hebt gehad behalve je masturbatie.
Tot dan danquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Resco het volgende:
[..]
Dank u![]()
Komt goed. Morgen weer van de partij.
nog steeds blij op de hei?quote:
Slaap zacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Resco het volgende:
[..]
Dank u![]()
Komt goed. Morgen weer van de partij.
Ik had het idd niet over je been.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[quote] ja, best. morgen bij die arts langs. ben nu nog even de vragenlijst aan het verfijnen, met fok on the side.
begin aprilquote:en met jou, je had toch een meet met een neuroloog een tijdje terug? niks meer over gelezen..
mzzlquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:00 schreef Resco het volgende:
*Resco has left the Bunker
Oftewel, ik ben pitten. Een fijne nacht nog voor de mensen die er nog zijn
Mijn zelf, waarom luisteren mensen dat nog?quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog steeds blij op de hei?![]()
ff meelallen. is coos ook gek op. die heeft dan liever wel het oudere werk van de boys![]()
Yep, zit nog steeds op de heide.....quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog steeds blij op de hei?![]()
ff meelallen. is coos ook gek op. die heeft dan liever wel het oudere werk van de boys![]()
Wat is je beste vraag tot nu toe, na "doet het zeer dokter?"quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedoel je m'n broertje (dat heb ik toch nooit verteld?)? ja, best. morgen bij die arts langs. ben nu nog even de vragenlijst aan het verfijnen, met fok on the side.
ik wist hetquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het idd niet over je been.![]()
[..]
begin april
ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 25 maart 2009 01:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wist het![]()
nog steeds die hevige hoofdpijn, of is dat nu minder?
Ik vind je nu al kansloos met je "Jij kan nooit seks hebben, ghehehe." niveau.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet vragen naar de bekende weg.
Eyy kniemanneke WJ.
ik dacht dat versiertrucstopic zal het wel zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:12 schreef Leandra het volgende:
Volgende keer gewoon een linkje naar t betreffende topic LS.... nu valt het hier zo dood
Omdat iedereen de posthistory van XNL zit te checken?![]()
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren ooit zoiets gepost te hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:12 schreef Leandra het volgende:
Volgende keer gewoon een linkje naar t betreffende topic LS.... nu valt het hier zo dood
Omdat iedereen de posthistory van XNL zit te checken?![]()
Wel heel tof, dat jullie nú al vrienden proberen te worden. Zo'n bondgenootschap kan nog van pas komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:11 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik vind je nu al kansloos met je "Jij kan nooit seks hebben, ghehehe." niveau.
Maar ja, doorbijten gaat beter zonder nadenken
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is je beste vraag tot nu toe, na "doet het zeer dokter?"
Ik hoop erop dat mijn PI duidelijk maakt dat de ironie van die post bedoelt wasquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel heel tof, dat jullie nú al vrienden proberen te worden. Zo'n bondgenootschap kan nog van pas komen.
Drie weekjes, uhuh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
ehm, nou vooral wat ik nog kan met die halve kunstfuck (qua belasting sporten) mocht ik die er in laten zetten. ook revalideren moet snel gaan (3 weekjes of zo, anders niet).
verder heel veel uitgezocht. andere opties besproken met een zeer goede orthopeed op dat gebied, dus zijn bevindingen bij die gozert morgen neerleggen etc. etc.
O ja, 'k zie het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:15 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik hoop erop dat mijn PI duidelijk maakt dat de ironie van die post bedoelt was
LOL, me 2quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik dacht dat versiertrucstopic zal het wel zijn![]()
![]()
Nee joh, zoiets post je toch ook niet met je gewone account, daar gebruik je een kloon voor natuurlijk...quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:13 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren ooit zoiets gepost te hebben, maar ik vind het best vermakelijk to be proven wrong
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb ff visite, dus tot morgen (wat eigenlijk al vandaag is)
Ik vond het een geschikt topic om mezelf te presenteren als ware internet superheld.quote:
Wat niet wil zeggen dat ik hem in het echt lang zou kunnen aanhoren zonder irritatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |