Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:38 schreef Resco het volgende:
Hulde voor de OP Peter.
Grootse klasse.
En sorry Leandra, had je PI niet gezien. Het is al laat
Als ik er een rukbunker van maak wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....
Oh wacht, dat is 25 dagen niets doen, dat lukt ook nog wel aardig als je niet fit bent
Het is er donker dus dingen niet zien hoort erbij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, en jij denkt fit genoeg te zijn voor de bunker....
Oh wacht, dat is 25 dagen niets doen, dat lukt ook nog wel aardig als je niet fit bent
Touchéquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is er donker dus dingen niet zien hoort erbij.
Op je knietjes smeken om lenzenvloeistof moet je.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef Resco het volgende:
Zeker weten. Even ontopic: hoe zit het eigenlijk met lenzen etc. in de bunker? Moet ze wel elke dag in en uit doen
Je meent het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Op je knietjes smeken om lenzenvloeistof moet je.
Ehm... wat kastanova zegt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Touché![]()
Waar Resco weer niet op kwam, dus dat maakt jou weer geschikter voor de Bunker
Waarom moet je ze in een donkere bunker eigenlijk in doen??quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef Resco het volgende:
Zeker weten. Even ontopic: hoe zit het eigenlijk met lenzen etc. in de bunker? Moet ze wel elke dag in en uit doen
Nah, ik hecht teveel aan m'n vrijheidquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef Resco het volgende:
Remlof wat doe je man?
Je gaat toch ook de bunker in? Gaan we samenspannen ja tot de finale, dan splitten
Ja hallo!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom moet je ze in een donkere bunker eigenlijk in doen??
Als ik er in ga red jij het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef Resco het volgende:
[..]
Gá dan ook Frits, samen redden we het wel.
Je zit in de mobiele data en wiv wat voor telesalesterrorisme nog meer, en kunt dus niet gemist worden op je werk??quote:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Frits. Je wil niet weten waarvoor ik 3 april in Zutphen moet verschijnen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik er in ga red jij het niet.
Nou nee, leg eens uit?? Ik gebruik alleen maar tampons als ik ongesteld ben, ongeacht of ik ga zwemmen of niet....quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:48 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja hallo!
Waarom doe jij een tampon in als je toch niet gaat zwemmen? Juist. Dat dacht ik.
Nee, dat over 1100 euro en stoppen met roken is voor homo's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zit in de mobiele data en wiv wat voor telesalesterrorisme nog meer, en kunt dus niet gemist worden op je werk??
Geloof me, de onwetende die de telefoon opneemt kan je daar echt wel missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |