abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67359817
..niet!

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP

[ Bericht 99% gewijzigd door Skv op 24-03-2009 15:44:52 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:39:26 #2
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67359873
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Skv het volgende:
..niet!
Ha! Einzz!221!!34!#$@
Maar netjes dat je een iPhone (hoogstwaarschijnlijk) morgen krijgt
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:42:51 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67360007
De copy-paste is voor jou Skv.

Edit: done.

[ Bericht 99% gewijzigd door TNA op 24-03-2009 15:50:00 ]
pi_67360038
TViPhone.
pi_67360136
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef TNA het volgende:

[ code verwijderd ]

De copy-paste is voor jou Skv.
Ik had 'm al uit het vorige topic gepakt.

Als het goed is deze week weer een nieuwe iPhone 3G wit.
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ha! Einzz!221!!34!#$@
Maar netjes dat je een iPhone (hoogstwaarschijnlijk) morgen krijgt
Niet 'een', maar 'mijn derde'. Die scheuren blijven komen, ik hoorde van T-mobile dat ik weer een nieuwe krijg.

[ Bericht 37% gewijzigd door Skv op 24-03-2009 15:52:22 ]
pi_67360243
TeujVeujPeuj
pi_67360626
110% anti tvp's.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:03:45 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67360765
iPhone
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_67360845
nieuw deeltje alweer
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:21:24 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67361367
iPhone .
2000 light years from home
pi_67361544
tvp!
pi_67361641
Ah ja, ik heb er ook zo één!
pi_67361930
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:27 schreef Stofje het volgende:
Ah ja, ik heb er ook zo één!
Jij ook al?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 maart 2009 @ 16:43:52 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67362257
Ik ook.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_67362296
Als jullie in een groep zijn, pakken jullie 'm dan ook af en toe zo nonchalant uit je broekzak om 'm gewoon even aan te raken en 'm heel stiekem te laten zien?
pi_67362366
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef Stofje het volgende:
Als jullie in een groep zijn, pakken jullie 'm dan ook af en toe zo nonchalant uit je broekzak om 'm gewoon even aan te raken en 'm heel stiekem te laten zien?
.

Status jeweetz.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:50:33 #17
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67362497
quote:
Nee Stof, al heel lang niet meer
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_67362570
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nee Stof, al heel lang niet meer
Hoe maak jij dan indruk in een groep? .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:53:56 #19
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67362604
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hoe maak jij dan indruk in een groep? .
Met m'n ubercoole, niet te evenaren moves en garpen all over the place.
pi_67362948
quote:
Ja nog steeds, want ondertussen heeft nog niemand een Iphone.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:04:41 #21
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67362994
quote:
Nog altijd .
pi_67363456
TVP en een nieuwe Iphone naar aanleiding van de haarscheurtjes aan de achterkant, ik ben weer blij
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_67363517
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Met m'n ubercoole, niet te evenaren moves en garpen all over the place.
En dat doe je zónder je iPhone?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:57:12 #24
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_67364577
3.0 wordt
------------------
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:43:09 #25
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67365817
Hello Hello!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:58:38 #26
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_67372992
Nu ik (weer) een nieuwe iPhone heb merk ik opeens dat de muteknop bij deze nieuwe veel vaster zit. Wat ook beter is, want bij die oude wilde hij nog wel eens in mijn zak van en naar stille modus gaan.

Dus.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_67378022
Iemand al Wolfenstein geprobeerd? Ziet er best cool uit hehe
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:34:28 #28
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67379412
Ik post nog steeds via m'n iPhone

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_67379446
Pompiedompiedom
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:36:30 #30
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67381572
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik had 'm al uit het vorige topic gepakt.

Als het goed is deze week weer een nieuwe iPhone 3G wit.
[..]

Niet 'een', maar 'mijn derde'. Die scheuren blijven komen, ik hoorde van T-mobile dat ik weer een nieuwe krijg.
De derde?... Dude wat doe jij met die dingen En heb je een witte of zwarte?

En met een iPheun moet je gewoon patsen, jeweetsch
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:06:50 #31
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67389909
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ik heb er ook een paar versleten hoor.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:11:10 #32
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67390035
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik heb er ook een paar versleten hoor.
Maar wat voor een versie was dat dan? 2G? 3G? Zwart/wit?
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:16:48 #33
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67390211
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Maar wat voor een versie was dat dan? 2G? 3G? Zwart/wit?
8 gig zwart. Stof onder scherm, lekkend licht langs de chromen rand en een haarscheur tussen de connector van m'n headset en behuizing. Allen binnen een dag of 10 omgeruild.
pi_67390722
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef Biogarde het volgende:

[..]

8 gig zwart. Stof onder scherm, lekkend licht langs de chromen rand en een haarscheur tussen de connector van m'n headset en behuizing. Allen binnen een dag of 10 omgeruild.
Dat lekkende licht heb ik ook, waarschijnlijk omdat ik hem een keer op de grond heb laten vallen
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:34:55 #35
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67390802
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wat moet ik daar dan bij voorstellen?
pi_67390834
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Wat moet ik daar dan bij voorstellen?
Mja als je in het donker naar je scherm kijkt, ze je een streepje / puntje licht aan de binnenkant van de chromen rand
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:36:57 #37
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67390867
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Intocable het volgende:

[..]

Mja als je in het donker naar je scherm kijkt, ze je een streepje / puntje licht aan de binnenkant van de chromen rand
Bij mij was het zo'n beetje over de hele lengte aan de kant van de volumeknoppen.

Google voorbeeld:

De laatste heeft het nu ook. Lang niet zo erg, en de ene keer is het erger dan de andere keer.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:38:53 #38
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67390925
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Bij mij was het zo'n beetje over de hele lengte aan de kant van de volumeknoppen.

Google voorbeeld:

[ afbeelding ]

De laatste heeft het nu ook. Lang niet zo erg, en de ene keer is het erger dan de andere keer.
Wow Dat is best zuur ja
pi_67390926
quote:

[..]

Google voorbeeld:

[ afbeelding ]
Ai, dat is geen porem nee.

Bij mij is het alleen rechtsboven in de hoek ( Waar je beeldscherm ophoud zeg maar )
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:42:56 #40
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67391072
quote:

[..]

Google voorbeeld:

[ afbeelding ]

Ik wist niet eens dat zoiets onder de garantie valt, had ik mijn vorige telefoon ook wel eens eerder mogen ruilen
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:44:46 #41
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67391145
Sjiek trouwens!

http://www.iphoneclub.nl/(...)anaf-je-springboard/
quote:
In Cydia verscheen vandaag CyDelete. Hiermee is het mogelijk om de applicaties die je via Cydia hebt geïnstalleerd op dezelfde manier te verwijderen als je gewend bent met de officiële iTunes-applicaties. Dat wil zeggen dat je je vinger ingedrukt houdt op de applicatie en dat daarna het welbekende kruisje verschijnt.
pi_67391149
iNav theme is trouwens in cydia beschikbaar zag ik net. Meteen even kijken of het wat is
pi_67391164
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Sjiek trouwens!

[..]

Las het net, best handig.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:45:48 #44
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67391179
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Intocable het volgende:
iNav theme is trouwens in cydia beschikbaar zag ik net. Meteen even kijken of het wat is
Catergories wordt dan ook standaard op je iPhone geinstalleerd
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:46:23 #45
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67391194
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:42 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat zoiets onder de garantie valt, had ik mijn vorige telefoon ook wel eens eerder mogen ruilen
Tijdens het vroege uitgeven van de iPhone deden ze bij T-M ook moeilijk, maar toen ik ze om de oren sloeg met problemen op mac-rumors, diverse foto's en m'n enorme sjans (lees; pak nou maar een nieuwe beste verkoper, het is niet dat jij ze uit eigen zak moet betalen jankerd) gingen ze mee met me

In Amerika ruilen ze zonder discussie om en erkennen ze het als probleem. Stof onder je scherm ook.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:47:26 #46
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67391229
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Sjiek trouwens!

[..]

Zeker handig! Dat zoeken in Cydia vond ik altijd nogal gedoe, zeker als je meerdere applicaties wil verwijderen. Goede verbetering. Nu nog een (gratis/gehackte) applicatie om alles vanaf je desktop te regelen. En oh ja, ik wil mijn springboard ook vanaf mijn desktop kunnen indelen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:48:56 #47
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67391275
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Tijdens het vroege uitgeven van de iPhone deden ze bij T-M ook moeilijk, maar toen ik ze om de oren sloeg met problemen op mac-rumors, diverse foto's en m'n enorme sjans (lees; pak nou maar een nieuwe beste verkoper, het is niet dat jij ze uit eigen zak moet betalen jankerd) gingen ze mee met me

In Amerika ruilen ze zonder discussie om en erkennen ze het als probleem. Stof onder je scherm ook.
Verkopers pwnen is een kunst. Goed werk en goed te weten.

Hoewel het er natuurlijk niets mee te maken heeft, hebben ze op zo'n moment het recht om je vervanging/reparatie te weigeren omdat je een jailbreak hebt?
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:48:57 #48
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67391277
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:47 schreef TNA het volgende:

[..]

Zeker handig! Dat zoeken in Cydia vond ik altijd nogal gedoe, zeker als je meerdere applicaties wil verwijderen. Goede verbetering. Nu nog een (gratis/gehackte) applicatie om alles vanaf je desktop te regelen. En oh ja, ik wil mijn springboard ook vanaf mijn desktop kunnen indelen.
Hoop doet leven he
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:54:36 #49
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67391491
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef TNA het volgende:

[..]

Verkopers pwnen is een kunst. Goed werk en goed te weten.

Hoewel het er natuurlijk niets mee te maken heeft, hebben ze op zo'n moment het recht om je vervanging/reparatie te weigeren omdat je een jailbreak hebt?
Volgens mij wel.
pi_67392390
iNav is geen succes, geinstalleerd en alles netjes weg gezet maar helaas. Heel de charme van het iPhone interface is weg. Verder zijn het allemaal onzichtbare icoontjes op het scherm wat niet lekker werkt.
De snelheid valt wel mee, ondanks dat alles in mapjes staat.. is het nog best vlot.

Ik ga in ieder geval terug naar mijn eigen vertrouwde interface!
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:19:59 #51
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67392432
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
"Cydia zorgt vaker voor lekkende schermen meneer."
pi_67392604
Okay, het lijkt erop dat iNav heel mijn systeem in elkaar gedondert heeft. Cydia geeft repairing aan.. krijg nu zwart scherm en iPhone reageerd niet meer
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:30:14 #53
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67392676
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:28 schreef Intocable het volgende:
Okay, het lijkt erop dat iNav heel mijn systeem in elkaar gedondert heeft. Cydia geeft repairing aan.. krijg nu zwart scherm en iPhone reageerd niet meer

WTF?!?
pi_67392727
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

WTF?!?
Yup très gay.. Krijg wel geluid bij aansluiten op netstroom maar geen beeld. Ik denk dat ik hem maar eens een re-boot geef
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:32:40 #55
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67392763
RIP aan de nabestaanden.
pi_67392816
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Intocable het volgende:

[..]

Yup très gay.. Krijg wel geluid bij aansluiten op netstroom maar geen beeld. Ik denk dat ik hem maar eens een re-boot geef
we hebben weer beeld Cydia doet weer normaal. Ik ga m'n beestje maar eens opschonen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:38:32 #57
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67392932
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:34 schreef Intocable het volgende:

[..]

we hebben weer beeld Cydia doet weer normaal. Ik ga m'n beestje maar eens opschonen.
Mooi zo Was wel ontzettend zaad geweest als daardoor je iPhone deud was gegaan
pi_67393010
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:38 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Mooi zo Was wel ontzettend zaad geweest als daardoor je iPhone deud was gegaan
Mja dood is een groot woord.. Waarschijnlijk had ik 'm wel moeten restoren ja En daar zat ik niet echt op te wachten. Aangezien ik de juiste FW niet meer op mn maccie heb staan scheelt het me weer wat zoekwerk
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:46:05 #59
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67393177
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef Intocable het volgende:

[..]

Mja dood is een groot woord.. Waarschijnlijk had ik 'm wel moeten restoren ja En daar zat ik niet echt op te wachten. Aangezien ik de juiste FW niet meer op mn maccie heb staan scheelt het me weer wat zoekwerk
Coma dan

Tjah ik draai nu 2.2 en wacht met updaten tot 3.0
pi_67394143
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Coma dan

Tjah ik draai nu 2.2 en wacht met updaten tot 3.0
Ik zit op dit moment op 2.1, toen der tijd wel 2.2 gehad. Na iets verkeerd aan te passen moest ik 'm restoren.
2.1 stond toevallig op mn pc. Verder te lui geweest naar 2.2 te zetten
pi_67401823
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Gebruiken. Witte, 3G.
pi_67410757
He!

Ik heb op mijn computer nog wat filmpjes staan en die wil ik graag via handbrake ofzo overzetten naar iphone formaat. Dit lukt alleen niet.... Het zijn avi bestandjes.
Kan wel gewoon van de dvd zelf omzetten... Weet iemand hoe dit dan met avi bestandjes kan?
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:17:29 #63
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67411026
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:12 schreef newyorkcity het volgende:
He!

Ik heb op mijn computer nog wat filmpjes staan en die wil ik graag via handbrake ofzo overzetten naar iphone formaat. Dit lukt alleen niet.... Het zijn avi bestandjes.
Kan wel gewoon van de dvd zelf omzetten... Weet iemand hoe dit dan met avi bestandjes kan?
Xilisoft iPhone Video Converter werkt uitstekend en heeft ook nog eens goede instellingsmogelijkheden voor resolutie en video- en geluidskwaliteit. torrents zijn beschikbaar
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:23:15 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67411308
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:12 schreef newyorkcity het volgende:
He!

Waarom lukt dat niet? Handbrake heeft toch gewoon een iPhone-profiel? En naar mijn weten kan de meest recente versie ook gewoon .avi-bestanden aan.
pi_67411313
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef TNA het volgende:

[..]

Xilisoft iPhone Video Converter werkt uitstekend en heeft ook nog eens goede instellingsmogelijkheden voor resolutie en video- en geluidskwaliteit. torrents zijn beschikbaar
Dank je!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_67411371
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom lukt dat niet? Handbrake heeft toch gewoon een iPhone-profiel? En naar mijn weten kan de meest recente versie ook gewoon .avi-bestanden aan.
Ja, maar ik kan alleen bij source een dvd gebruiken geen bestand. Doe misschien wat fout...?
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_67411443
Heb misschien ook niet de nieuwst versie. Die was alleen voor osx 10,5, ik heb 10,4
Dvd'tjes
Cd'tjes
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:26:19 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67411465
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Ja, maar ik kan alleen bij source een dvd gebruiken geen bestand. Doe misschien wat fout...?
Denk dat je een nieuwe versie moet downloaden.
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:28:28 #69
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67411554
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef newyorkcity het volgende:
Heb misschien ook niet de nieuwst versie. Die was alleen voor osx 10,5, ik heb 10,4
Ah, dat zal het zijn dan. Jammer, want Handbrake is m.i. een ongeëvenaard programma. Mooie UI, werkt makkelijk, niet teveel instellingen, niet te weinig, gratis. Toppertje .
pi_67411673
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ah, dat zal het zijn dan. Jammer, want Handbrake is m.i. een ongeëvenaard programma. Mooie UI, werkt makkelijk, niet teveel instellingen, niet te weinig, gratis. Toppertje .
Nou...

Ik moet een nieuwe mac.....
Dvd'tjes
Cd'tjes
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:31:55 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67411695
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Nou...

Dan heb je in ieder geval één goede reden .
pi_67411753
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan heb je in ieder geval één goede reden .
Nu nog 1100 euro... haha
O, Mei! Vakantiegeld!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_67411844
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef TNA het volgende:

[..]

O... Voor windows...
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_67419643
tvp
pi_67419761
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 08:55 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
tvp
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:02:07 #76
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_67421137
Ik heb nu al een maand cydia maar eigenlijk nog geen enkele app die de moeite waard is gevonden. Beetje zinloze jailbreak geweest, voor mij....
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:04:42 #77
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67421209
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb nu al een maand cydia maar eigenlijk nog geen enkele app die de moeite waard is gevonden. Beetje zinloze jailbreak geweest, voor mij....
SBSettings? Cycorder?
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:07:38 #78
39631 GoeRoe86
pi_67421274
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:04 schreef Biogarde het volgende:

[..]

SBSettings? Cycorder?
Wellicht tof om te weten wat die apps doen?
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:10:20 #79
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67421362
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Wellicht tof om te weten wat die apps doen?
Met SBsettings kun je door middel van een veeg over de bovenkant van je scherm (bovenin dus) je settings togglen. Zo kun je IN apps bijvoorbeeld je WIFI aanzetten, maar ook iconen onzichtbaar maken (die je weinig gebruikt), geheugen vrijmaken.. Het proberen waard! En gratis.

En met Cycorder kun je filmen
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:18:12 #80
39631 GoeRoe86
pi_67421566
SBsettings geïnstalleerd. ik zie niet wat anders is. Ik ben een noob
pi_67422492
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
SBsettings geïnstalleerd. ik zie niet wat anders is. Ik ben een noob
Haha ga even met je vinger op de balk bovenin (klok, batterij, tijd, provider) staan en ga met je vinger naar beneden
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:03:01 #82
39631 GoeRoe86
pi_67422723
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:53 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Haha ga even met je vinger op de balk bovenin (klok, batterij, tijd, provider) staan en ga met je vinger naar beneden
Holy shit! Mike, its amazing
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:06:46 #83
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67422819
Bio, kun je #28 van de TT maken? Ik ben trots op de spamprestaties van iedereen hier
pi_67423760
Oei, vergeten.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:27:02 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67500926
Net een item over de haarscheurtjes bij Kassa.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:55:03 #86
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_67501640
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Nou...

Euh, of gewoon van Tiger naar Leopard upgraden
pi_67503961
Hoi, ik heb een abbo met onbeperkt Internet. Maar toch kan ik vaak niet op YouTube. Ik krijg dan de melding: voor youtube videos is een wifi of een mobiele data verbinding vereist. Ik kan wel op andere sites, waaraan kan dit liggen?

[ Bericht 17% gewijzigd door KarnSuk op 28-03-2009 22:46:28 ]
  zondag 29 maart 2009 @ 05:04:44 #88
67670 Skv
Cynist.
pi_67512111
Dat je GPRSverbinding hebt ipv 3G. Woon je in één of ander dorp/gat?
pi_67512676
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:55 schreef Tijn het volgende:

[..]

Euh, of gewoon van Tiger naar Leopard upgraden
Neej. nieuwe!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zondag 29 maart 2009 @ 11:52:48 #90
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67514526
Vraagjes:

Wat houd het in als het 3G logo verandert in een rondje? en heeft dat gevolgen voor je connectie/kosten?

Kan je een foto of screenshot roteren?

Kan je losse smsjes wissen ipv een heel gesprek?

Hoeveel heeft nederland gespeeld gister?

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_67514795
Rondje is gprs ipv UMTS internet. Geen gevolgen voor de kosten.
In OS 3.0 kan je sms voor sms wissen in een gesprek. In de firmware versies daarvoor dus niet.
Foto's kan je niet roteren.
Nederland heeft met 3-0 gewonnen
  zondag 29 maart 2009 @ 12:45:19 #92
203240 KarnSuk
U mad bro?
pi_67515443
quote:
Op zondag 29 maart 2009 05:04 schreef Skv het volgende:
Dat je GPRSverbinding hebt ipv 3G. Woon je in één of ander dorp/gat?
Ja, ik ben nu in waalwijk. Zal wel daaraan liggen. Ik zie trouwens bij de overige kosten van mijn tmobile abbo ¤6,30 staan. Internetten via GPRS kost toch geen extra geld aangezien onbeperkt internet bij me abbo zit. Of wel?
pi_67515658
Zit in je bundel dus je hebt ergens anders kosten aan gemaakt. Misschien 0900 nrs?
pi_67516572
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:45 schreef KarnSuk het volgende:

[..]

Ja, ik ben nu in waalwijk. Zal wel daaraan liggen. Ik zie trouwens bij de overige kosten van mijn tmobile abbo ¤6,30 staan. Internetten via GPRS kost toch geen extra geld aangezien onbeperkt internet bij me abbo zit. Of wel?
Ik heb opeens ¤5,90 extra kosten, ook geen idee waar dat vandaan komt.
pi_67518484
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:27 schreef Merkie het volgende:
Net een item over de haarscheurtjes bij Kassa.
Las het op iphoneclub en wou voor de "gein" ff kijken of mijn iphone het ook had. Blijkt dat ik ook een grote voelbare haarscheur heb op mijn zwarte 8Gb iphone. Omdat ik er een beschermhoes om heb is het me eigenlijk nooit opgevallen. Mooi klote dus.. altijd zuinig mee omgegaan en dan zit er nu een scheur van ongeveer 1 cm op iphone.

ik heb zelfs geen één krasje op de achterkant (apple logo zitten)
Dit keer zonder signature
  zondag 29 maart 2009 @ 14:59:40 #96
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67518652
Goh, dus ik ook even kijken naar m'n koptelefoon ingang.
En jawel. er zit al een scheurtje in het zwarte plastig.
Ik gebruik dat ding nu een maandje ofzo.

Maar als je naar een winkel gaat of 'm laat opsturen ben je 'm zeker ook weer X weken kwijt en weet je ook niet of het vergoed wordt zeker?

beetje jammer dit.

▀█▀ █ █▀█▀█
  zondag 29 maart 2009 @ 15:18:38 #97
20641 portier
pi_67519169
Over die extra kosten; ik heb het ook elke keer zowat, maar op de uiteindelijke rekening verdwijnt het weer. Blijkbaar beetje vage administratie bij T-Mobile. Althans, dit is mijn ervaring, om mensen gerust te stellen .
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_67520246
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef timbob het volgende:
Goh, dus ik ook even kijken naar m'n koptelefoon ingang.
En jawel. er zit al een scheurtje in het zwarte plastig.
Ik gebruik dat ding nu een maandje ofzo.

Maar als je naar een winkel gaat of 'm laat opsturen ben je 'm zeker ook weer X weken kwijt en weet je ook niet of het vergoed wordt zeker?

beetje jammer dit.
bij kassa zeiden ze dat je ff moest mailen naar kassa. Die zouden de klachten doorsturen naar t-mobile en die zouden d'r naar kijken:

kassa@vara.nl

Ik ga hem denk ik wel opsturen, want als hij verder uitscheurt dan is het nog erger..
  zondag 29 maart 2009 @ 16:53:25 #99
203240 KarnSuk
U mad bro?
pi_67521604
Ik weet echt niet wat die overige kosten zijn, het word ook steeds meer. Ik heb een T-mobile i-150 abonnement. Zal ik ze anders ff mailen ofzo.
pi_67521922
Wanneer is je Abo ingegaan?
Heb je no belminuten?
pi_67522347
tvp
  zondag 29 maart 2009 @ 17:15:07 #102
203240 KarnSuk
U mad bro?
pi_67522357
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:03 schreef nelisb het volgende:
Wanneer is je Abo ingegaan?
Heb je no belminuten?
Nou ik had eerst een Relax 200 abbo, deze zou eigenlijk 12 mei 09 eindigen. Maar ik had dus T-Mobile gemaild of mijn iPhone i-150 abbo nu al kon ingaan. Dat hadden ze dus gisteren gefixt, toen waren de overige kosten nog ¤0, toen ¤6,20 en nu opeens ¤6,47.

Resterend beltegoed
Bijgewerkt tot 29 maart, 02:49 uur
139:00 minuten

Smsberichten: 53

Overige kosten: ¤ 6,47
  zondag 29 maart 2009 @ 17:16:02 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67522382
Zit er nou ook eindelijk een sms counter in en ontvangstbevestiging?
-
pi_67522530
Net even jailbreak erdoor gegooid. Iemand tips voor goeie programma's van Installer of Cydia? Hood heb ik al.
pi_67522826
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
nee en nee
  zondag 29 maart 2009 @ 17:34:48 #106
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67522967
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:30 schreef nelisb het volgende:

[..]

nee en nee
FFS. Vooral dat ontvangstbevestiging kan ik echt niet begrijpen.. Is dat nou zo moeilijk.
-
  zondag 29 maart 2009 @ 17:48:16 #107
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_67523359
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor dat sms counten is er wel een gratis app te krijgen (link).

Wat die receipts betreft, het is zeker jammer dat dat niet standaard kan, maar als je *0# voor het nummer zet waar je naartoe stuurt, krijg je een ontvangstbevestiging van T-Mobile.
  zondag 29 maart 2009 @ 18:07:07 #108
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67523879
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

Voor dat sms counten is er wel een gratis app te krijgen (link).

Wat die receipts betreft, het is zeker jammer dat dat niet standaard kan, maar als je *0# voor het nummer zet waar je naartoe stuurt, krijg je een ontvangstbevestiging van T-Mobile.
Ja, maar dat werkt niet.
Je kan het in het sms scherm er niet voorzetten en als je het bij je contacten invoert en dan een smsje verstuurt krijg je een error. .
Thanks for the sms counter tip. .
-
  zondag 29 maart 2009 @ 21:47:03 #109
67670 Skv
Cynist.
pi_67530285
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:15 schreef KarnSuk het volgende:

[..]

Nou ik had eerst een Relax 200 abbo, deze zou eigenlijk 12 mei 09 eindigen. Maar ik had dus T-Mobile gemaild of mijn iPhone i-150 abbo nu al kon ingaan. Dat hadden ze dus gisteren gefixt, toen waren de overige kosten nog ¤0, toen ¤6,20 en nu opeens ¤6,47.

Resterend beltegoed
Bijgewerkt tot 29 maart, 02:49 uur
139:00 minuten

Smsberichten: 53

Overige kosten: ¤ 6,47
Die van mij staat ook ineens op 13,40 ofzo, meestal is het bij de eindfactuur weer weg.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:07:40 #110
39631 GoeRoe86
pi_67543909
Ik heb de jailbreak er maar weer afgehaald. Vrij onzinnig toch, voor mij. En verminderd de batterijtijd aanzienlijk
pi_67543950
Is er ergens een mooi artikel over jailbreak en de mogelijkheden daarmee?
pi_67543985
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
Is er ergens een mooi artikel over jailbreak en de mogelijkheden daarmee?
Kijk ook even in het iPhone App topic
  maandag 30 maart 2009 @ 13:29:58 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67544606
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb de jailbreak er maar weer afgehaald. Vrij onzinnig toch, voor mij. En verminderd de batterijtijd aanzienlijk
Nee.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:42:52 #114
39631 GoeRoe86
pi_67545090
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee.
Ja
  maandag 30 maart 2009 @ 14:54:29 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67547381
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:42 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ja
Nee, een jailbreak verandert enkel wat instellingen en heft wat restricties op. Zolang je geen programma's installeert die op de achtergrond blijven draaien (OpenSSH bijv.) is het onmogelijk dat je batterij sneller leeggaat.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:06:24 #116
39631 GoeRoe86
pi_67547769
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, een jailbreak verandert enkel wat instellingen en heft wat restricties op. Zolang je geen programma's installeert die op de achtergrond blijven draaien (OpenSSH bijv.) is het onmogelijk dat je batterij sneller leeggaat.
Ik weet niet wat voor dingen er standaard mee worden geleverd met Installer en Cydia maar ik weet wel zeker dat mijn batterij minder lang mee ging. Zelfs zo erg dat als ik em voor het slapen gaan uit de lader haalde en hij was in de ochtend al bijna 3/4 leeg. En ik sliep gewoon dus ik heb er niet mee lopen spelen
pi_67550202
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:47 schreef Skv het volgende:

[..]

Die van mij staat ook ineens op 13,40 ofzo, meestal is het bij de eindfactuur weer weg.
Hm, dat ligt dus niet aan mij! Ik had nog geen dag nieuw tegoed en ik had ook al extra kosten. Die liepen op een gegeven moment ook nog is op!
Ik heb er eigenlijk nog niet op gelet of ik die aan het eind nou ook nog betaal en zo ja, waarvoor ik dat dan volgens de factuur betaal.. Maar is even op letten!
  maandag 30 maart 2009 @ 18:28:20 #118
245323 Foque
El Delicioso
pi_67553737
Tvp'tje. Ik draai nu al een weekje of twee 3.0. Handige nieuwe functies..
Alice came to a fork in the road. "Which road do I take?" she asked.
"Where do you want to go?" responded the Cheshire cat.
"I don't know," Alice answered.
"Then," said the cat, "it doesn't matter."
pi_67555021
Het lukt me nog steeds niet om op internet te komen op het station.

- Ik heb easy-wifi gedownload, maar zowel in 3G als in wifi-modus kan ik er niet op inloggen;
- Ik heb een wachtwoord aangevraagd via t-mobile om in te kunnen loggen op kpn hotspots, maar ook dit wil niet werken.

Grmbl.
  maandag 30 maart 2009 @ 20:16:05 #120
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67556870
Kost YouTube kijken via 3G nou geld omdat het streaming vidio is of heb ik dat compleet verkeerd begrepen...

Ohja, ik heb trouwens web&walk.

▀█▀ █ █▀█▀█
  maandag 30 maart 2009 @ 20:33:59 #121
39631 GoeRoe86
pi_67557522
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef timbob het volgende:
Kost YouTube kijken via 3G nou geld omdat het streaming vidio is of heb ik dat compleet verkeerd begrepen...

Via het iPhone abo van tmobile kost het niets extra
pi_67562152
Wat applicaties starten niet meer op. De eerste 2 seconde werkt hij en dan keert hij terug naar het hoofdmenu. Als ik ze verwijder en weer opnieuw erop zet werkt het weer. Weet iemand hoe dit probleem ook anders op te lossen is? Is nu al de 2e keer dat ik dit mee maak..
  maandag 30 maart 2009 @ 23:07:38 #123
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67563224
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef timbob het volgende:

Streaming gaat alleen bij KPN buiten de bundel om.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:52:55 #124
20641 portier
pi_67564467
Rebooten? Heb je een jailbreak?
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:31:59 #125
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67565190
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat applicaties starten niet meer op. De eerste 2 seconde werkt hij en dan keert hij terug naar het hoofdmenu. Als ik ze verwijder en weer opnieuw erop zet werkt het weer. Weet iemand hoe dit probleem ook anders op te lossen is? Is nu al de 2e keer dat ik dit mee maak..
Ik heb dit ook een paar keer gehad. Meestal na het syncen met m'n pc. Daarna doen al m'n apps die gedownload zijn het niet meer. Iets willekeurigs downloaden loste dat weer op, al is het wat omslachtig...

▀█▀ █ █▀█▀█
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:34:05 #126
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67570734
Ohja. Is er trouwens een manier om een beetje normale hotmail te krijgen? Zo'n tekst-only is ook niks.
Wel in safari he, in mail heb ik m'n gmail al.

▀█▀ █ █▀█▀█
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:21:31 #127
20641 portier
pi_67572272
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef timbob het volgende:
Ohja. Is er trouwens een manier om een beetje normale hotmail te krijgen? Zo'n tekst-only is ook niks.
Wel in safari he, in mail heb ik m'n gmail al.
Door de pop3 ondersteuning kan je je hotmail ook op laten halen door je GMail.

[ Bericht 4% gewijzigd door portier op 31-03-2009 11:29:36 ]
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_67573500
Ik ben sinds een uur ook de trotse bezitter van een iPhone. Ik ben alleen een abonnement-overstapper dus kan 'm officieel pas vanaf 1 juli gebruiken.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:33:24 #129
20641 portier
pi_67574799
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef JH87 het volgende:
Ik ben sinds een uur ook de trotse bezitter van een iPhone. Ik ben alleen een abonnement-overstapper dus kan 'm officieel pas vanaf 1 juli gebruiken.
Binnen T-Mobile? Want ik heb genoeg mensen gezien die met 1 telefoontje naar de helpdesk het iPhone abonnement direct in konden laten gaan.
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:41:48 #130
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67575073
Mijn abbo gaat pas vanaf mei in, maar mijn T-mobile Sim only kaartje doet het perfect. En geen extra kosten
pi_67575074
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:03:49 #132
67670 Skv
Cynist.
pi_67575771
Waar komt dat vandaan?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:04:44 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67575798
Is dat de nieuwe iPhone? Wat eng dun..
pi_67576154
Als dat de nieuwe iPhone is.. Dan ben ik blij dat ik een oude heb zometeen!
pi_67576236
Vind die rand eromheen wel mooi!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_67576530
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef portier het volgende:

[..]

Binnen T-Mobile? Want ik heb genoeg mensen gezien die met 1 telefoontje naar de helpdesk het iPhone abonnement direct in konden laten gaan.
Nee, ik kom van KPN. En heb niet zo´n zin in dubbele abonnementskosten.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:30:15 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67576570
Ziet er behoorlijk fake uit.
pi_67576579
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef portier het volgende:

[..]

Ik ben ook binnen T-mobile overgestapt maar bij mij wouden ze dat niet doen
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:42:43 #139
20641 portier
pi_67578941
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef MaxC het volgende:

[..]

Het schijnt nogal afhankelijk te zijn van wie je aan de lijn hebt.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_67579809
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:41 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op een getweakte iPod touch v2
pi_67580660
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef MaxC het volgende:

[..]

Weer bellen! ze doen het wel.
Mn vriendin had hetzelfde. Half uur later telefoon, Tmobile again met excuses en dat ze het meteen in orde zouden maken!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:04:00 #142
67670 Skv
Cynist.
pi_67581616
Ineens verloor ik laatst mijn telefoonverbinding tijdens een gesprek. Telkens de melding 'gesprek mislukt'.
Ook na rebooten e.d. Uiteindelijk opgelost door de netwerkinstellingen te restoren. Vreemd probleem, heb ook al verhalen gelezen van mensen die hun telefoon terug hebben gebracht. (wisten zeker niet dat het op te lossen was met netwerkinstellingen).
Iemand enig idee waar dat door kan komen? Bij mij begon het probleem tijdens een gewoon telefoongesprek.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:25:35 #143
203240 KarnSuk
U mad bro?
pi_67582468
Heeft iemand hier z'n iPhone verzekerd via T-Mobile? En moet je perse langs de shop of kan het ook online?
pi_67598311
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:31 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik heb dit ook een paar keer gehad. Meestal na het syncen met m'n pc. Daarna doen al m'n apps die gedownload zijn het niet meer. Iets willekeurigs downloaden loste dat weer op, al is het wat omslachtig...
Werkt goed inderdaad, dank u.
  woensdag 1 april 2009 @ 10:47:18 #145
39631 GoeRoe86
pi_67605028
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:25 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand hier z'n iPhone verzekerd via T-Mobile? En moet je perse langs de shop of kan het ook online?
Die van mij is verzekerd. Ik doe bijna nooit 2 jaar met een telefoon en heb wel een 2 jarig abo nu. Ik heb het direct in de winkel gedaan, toen
  woensdag 1 april 2009 @ 17:54:20 #146
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_67619474
Ik banjer even dit topic in, maar wellicht kan iemand mij helpen. Ik heb een T-Mobile abonnement besteld met een iPhone. iPhone heb ik al binnen, echter duurt het nog bijna 3 maanden voordat mijn nummer wordt omgezet. Tot die tijd geen iPhone, vanwege de simlock. Nu heb ik al genoeg jailbreaks en unlocks gezien... Mijn vraag is, kan ik alles tijdelijk unlocken en dan eind juni weer de iPhone in originele staat brengen? (Gewoon de update via itunes weer draaien??)

Oh, en heeft hier iemand ervaring met unlock-the-iphone . com ...?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  woensdag 1 april 2009 @ 17:56:26 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67619526
Kan, mits je nog niet op 2.2.1 zit. Unlocken doe je trouwens zelf, niet door louche websites.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:58:46 #148
47047 Herkauwer
pi_67619603
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef Merkie het volgende:
Kan, mits je nog niet op 2.2.1 zit. Unlocken doe je trouwens zelf, niet door louche websites.
Kan, is dat ook een garantie? En ja, om het makkelijker te maken 2.2.1 is geinstalleerd...
pi_67619702
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Kan, is dat ook een garantie? En ja, om het makkelijker te maken 2.2.1 is geinstalleerd...
Ik zit in dezelfde situatie. Begreep dat unlocken softwaretechnisch niet mogelijk is, omdat er nog niets is gevonden tegen de nieuwe baseband-versie die meekomt met 2.2.1. Enige mogelijkheid is dat je een speciaal sim-unlock-ding koopt, maar het een programmaatje zal het niet lukken.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:03:20 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67619715
De 2.2.1 update heeft een nieuwe baseband die niet geünlockt kan worden. Als je op 2.2 of lager zat was er geen probleem geweest, nu heb je pech en kan hij niet softwarematig unlocked worden .
  woensdag 1 april 2009 @ 18:05:22 #151
47047 Herkauwer
pi_67619765
ach ja, thanks! Dan maar wachten tot eind juni
  woensdag 1 april 2009 @ 18:23:56 #152
245323 Foque
El Delicioso
pi_67620224
Is het al mogelijk om 3.0 te jailbreaken?
pi_67621081
Is er al bekend wanneer er een nieuwe iphone op de markt komt? 1 met betere accu e.d.?
  woensdag 1 april 2009 @ 18:59:01 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67621465
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef Stienn het volgende:
Is er al bekend wanneer er een nieuwe iphone op de markt komt? 1 met betere accu e.d.?
Nee, maar alle geruchten wijzen op een nieuwe iPhone komende zomer.
pi_67621828
nice, dan zal die rond december zeker wel naar nederland komen...
  woensdag 1 april 2009 @ 19:10:24 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67621874
Nee, waarom zou hij later in Nederland komen?
pi_67627036
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:09 schreef Stienn het volgende:
nice, dan zal die rond december zeker wel naar nederland komen...
Want? Klinkt niet echt logisch ofzo? De 3G versie werd ook wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd!
pi_67630389
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef nelisb het volgende:

[..]

Want? Klinkt niet echt logisch ofzo? De 3G versie werd ook wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd!
oh dat wist ik niet, dacht dat ie wat later pas naar nederland kwam!
  woensdag 1 april 2009 @ 22:56:51 #159
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67630452
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Stienn het volgende:

[..]

oh dat wist ik niet, dacht dat ie wat later pas naar nederland kwam!
Neuh. Hij verkoopt in een landje als Nederland als een malle.
pi_67630482
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, maar alle geruchten wijzen op een nieuwe iPhone komende zomer.
na geruchten kwam deze zomer toch een nieuw product van apple? volgens mij ging het niet specifiek om een iphone. Zou ook beetje gek zijn, omdat iedereen aan een meerjarig contract zit.

[edit]

het zou wel kunnen dat apple met een 32 gb versie van iphone komt.. maar dat vind ik ook niet echt een nieuwe iphone, maar meer een geupgrade iphone.
  woensdag 1 april 2009 @ 22:58:18 #161
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67630523
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

na geruchten kwam deze zomer toch een nieuw product van apple? volgens mij ging het niet specifiek om een iphone. Zou ook beetje gek zijn, omdat iedereen aan een meerjarig contract zit.
Eerste contracten van generatie 1 lopen af.
pi_67630562
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Eerste contracten van generatie 1 lopen af.
owhh ja.. d'r was nog een generatie eerder
pi_67630662
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

[edit]

het zou wel kunnen dat apple met een 32 gb versie van iphone komt.. maar dat vind ik ook niet echt een nieuwe iphone, maar meer een geupgrade iphone.
kun je dat ding niet met een 1jarig contract krijgen jawel toch?
pi_67630820
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:23 schreef Foque het volgende:
Is het al mogelijk om 3.0 te jailbreaken?
Ja.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:05:11 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67630828
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Stienn het volgende:

[..]

kun je dat ding niet met een 1jarig contract krijgen jawel toch?
Nee, niet via T-Mobile. Misschien via wat webshops, maar dan betaal je wel de absolute hoofdprijs.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:42:17 #166
245323 Foque
El Delicioso
pi_67632277
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, niet via T-Mobile. Misschien via wat webshops, maar dan betaal je wel de absolute hoofdprijs.
Tja, voor een eurootje of 50 per maand zou ik het ook niet doen. Het feit dat überhaupt mensen tegenwoordig een éénjarig abonnement nemen vind ik merkwaardig. Sim-only of een tweejarig abonnement is toch veruit het voordeligst? Eénjarig kan bijna nooit uit.
  donderdag 2 april 2009 @ 00:57:51 #167
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67633978
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:42 schreef Foque het volgende:

[..]

Tja, voor een eurootje of 50 per maand zou ik het ook niet doen. Het feit dat überhaupt mensen tegenwoordig een éénjarig abonnement nemen vind ik merkwaardig. Sim-only of een tweejarig abonnement is toch veruit het voordeligst? Eénjarig kan bijna nooit uit.
[hippe mensen modus]
ja hallo, dan moet je dus 2 jaar met dezelfde telefoon doen, dat kan dus echt niet meer anno 2009 hoor
[/hippe mensen modus]

Inderdaad, ik snap het punt ook niet echt. Tenzij je bang bent dat je telefoon het niet meer dan een jaar overleefd ofzo...

▀█▀ █ █▀█▀█
  donderdag 2 april 2009 @ 09:55:07 #168
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67637261
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:57 schreef timbob het volgende:

[..]

[hippe mensen modus]
ja hallo, dan moet je dus 2 jaar met dezelfde telefoon doen, dat kan dus echt niet meer anno 2009 hoor
[/hippe mensen modus]

Inderdaad, ik snap het punt ook niet echt. Tenzij je bang bent dat je telefoon het niet meer dan een jaar overleefd ofzo...
Dan wil ik niet weten wat die mensen met hun mobiel doen
  donderdag 2 april 2009 @ 10:18:08 #169
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67637914
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Dan wil ik niet weten wat die mensen met hun mobiel doen
je kan er altijd op kauwen bij gebrek aan pennen.

▀█▀ █ █▀█▀█
  donderdag 2 april 2009 @ 10:21:24 #170
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67637998
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef timbob het volgende:

[..]

Dat dan weer wel
pi_67638099
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:57 schreef timbob het volgende:

[..]

[hippe mensen modus]
[/hippe mensen modus]

Het is juist irritant als je élk jaar moet opletten omdat je abo verloopt.

Ik kan het weten .
pi_67638144
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef timbob het volgende:

[..]

Dat zou echt een ideale toevoeging zijn zeg. Beetje inkt erbij zodat heel je smoel onder gaat zitten.
pi_67640030
Gisteren viel m'n telefoon uit. Batterij leeg, shit happens. Ik zet 'm weer aan tijdens het opladen en de telefoon vraagt: "Telefoon in simlock status", met als opties "doorgaan" en "ontgrendelen". In m'n haast op "doorgaan" gedrukt. Hoe de neuk moet ik het ding nu ontgrendelen . Ik kan het gewoon niet vinden. Hellllpppp!
  donderdag 2 april 2009 @ 11:22:42 #174
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67640076
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:20 schreef Stofje het volgende:
Gisteren viel m'n telefoon uit. Batterij leeg, shit happens. Ik zet 'm weer aan tijdens het opladen en de telefoon vraagt: "Telefoon in simlock status", met als opties "doorgaan" en "ontgrendelen". In m'n haast op "doorgaan" gedrukt. Hoe de neuk moet ik het ding nu ontgrendelen . Ik kan het gewoon niet vinden. Hellllpppp!
Uitzetten en weer aanzetten?
pi_67640497
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:22 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Hoe zet je 'm uit ? Bovenaan zit een knop waarmee je 'm uitzet, maar volgens mij is dat standby. Ik krijg 'm niet écht uit...
  donderdag 2 april 2009 @ 11:39:24 #176
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67640570
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hoe zet je 'm uit ? Bovenaan zit een knop waarmee je 'm uitzet, maar volgens mij is dat standby. Ik krijg 'm niet écht uit...
Druk die knop nou eens een paar seconden voor de grap in 5 seconden bijvoorbeeld, dan krijg je een slide bar om je iPhone uit te zetten
  donderdag 2 april 2009 @ 11:43:23 #177
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67640683
Goed bezig Stofje .
pi_67640721
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:22 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Andere mogelijkheid is er idd volgens mij niet! beetje vaag wel op zich.. Heb het ook een keer gehad..
Bedenk me nu ineens.. kun je nie tnaar Instellingen -> Algemeen en daar naar je providerlijst toe of iets dergelijks?
  donderdag 2 april 2009 @ 11:45:14 #179
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67640738
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:43 schreef Merkie het volgende:
Goed bezig Stofje [ afbeelding ].
Whehe inderdaad

donderdag 2 april 2009 @ 11:46:19 #180
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67640771
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Andere mogelijkheid is er idd volgens mij niet! beetje vaag wel op zich.. Heb het ook een keer gehad..
Bedenk me nu ineens.. kun je nie tnaar Instellingen -> Algemeen en daar naar je providerlijst toe of iets dergelijks?
Ik denk dat die optie ook kan, doe het eigenlijk alleen op de andere manier... vind dat persoonlijk wat makkelijker
pi_67640996
Wat zijn jullie onaardige mensen!

. Verdammt.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:56:12 #182
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67641038
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Stofje het volgende:

[..]

De sleep/wake-button en homebutton allebei een seconde of zeven ingedrukt houden en je iPhone reboot netjes.

Edit: oh, er was al een nieuwe pagina vol uitleg en sarcasme
pi_67641297
Het is gelukt hoor, als ik jullie toch niet had, hihihihi, ik voel me zo dom, hihihiihih .

!

.
  donderdag 2 april 2009 @ 12:33:15 #184
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67642063
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef TNA het volgende:

[..]

De sleep/wake-button en homebutton allebei een seconde of zeven ingedrukt houden en je iPhone reboot netjes.

Edit: oh, er was al een nieuwe pagina vol uitleg en sarcasme
sarcasme? Waar dan

En stofje, mooi dat het gelukt is
  donderdag 2 april 2009 @ 13:49:03 #185
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67644109
Of een keer in flightmode zetten en weer uitzetten, dan vraagt 'ie weer om te ontgrendelen.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:51:21 #186
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67644167
Heil Bio.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:56:40 #187
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67644347
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:51 schreef Biogarde het volgende:
Heil Bio.
Der eifeunfuhrer
  donderdag 2 april 2009 @ 13:57:54 #188
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67644388
Hey, maar WM op een HTC is ook tof.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:59:12 #189
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67644435
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:57 schreef Biogarde het volgende:
Pardon?
  donderdag 2 april 2009 @ 13:59:44 #190
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67644449
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:57 schreef Biogarde het volgende:
Het blijft windows
  donderdag 2 april 2009 @ 14:00:19 #191
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67644468
Let op de PI hè. Die zijn zo belangrijk.
  donderdag 2 april 2009 @ 14:01:02 #192
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67644496
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Biogarde het volgende:
Let op de PI hè. Die zijn zo belangrijk.
Zeg Grote Leider, zou je de TT van 27 in 28 kunnen veranderen?
  donderdag 2 april 2009 @ 14:02:14 #193
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67644527
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:01 schreef TNA het volgende:

[..]

Zeg Grote Leider, zou je de TT van 27 in 28 kunnen veranderen?
Si. Weinig spannends op 't moment verder.

Waar blijft die Telegraaf app?
  donderdag 2 april 2009 @ 14:03:09 #194
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67644562
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Si. Weinig spannends op 't moment verder.

Waar blijft die Telegraaf app?
Je hebt NU.nl Achterklap toch al?
  donderdag 2 april 2009 @ 14:03:41 #195
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67644576
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:03 schreef TNA het volgende:

[..]

Een app met keiveel plaatjes
  donderdag 2 april 2009 @ 14:07:12 #196
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67644682
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:03 schreef TNA het volgende:

[..]

Sjieke app hoor
  donderdag 2 april 2009 @ 14:08:18 #197
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67644717
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:03 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Een app met keiveel plaatjes
Teletekst ftw!
  donderdag 2 april 2009 @ 14:08:41 #198
170462 Stinosss
pi_67644725
Is het mogelijk om eigen smstoon/ringtone in te stellen?
  donderdag 2 april 2009 @ 14:09:42 #199
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67644760
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef Stinosss het volgende:
Is het mogelijk om eigen smstoon/ringtone in te stellen?
SMS alleen met jailbreak. Ringtones wel met programma's als 'Iphone Ringtone Maker' bijvoorbeeld.
  donderdag 2 april 2009 @ 14:11:19 #200
170462 Stinosss
pi_67644807
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:09 schreef Biogarde het volgende:

[..]

SMS alleen met jailbreak. Ringtones wel met programma's als 'Iphone Ringtone Maker' bijvoorbeeld.
Danku!
Mijn silent-switch is kapot :/.
Vanavond maar ffe een stille sms-toon maken en een stille ringtone. Dan blijft hij iig trillen als er wat binnenkomt.
  donderdag 2 april 2009 @ 14:13:37 #201
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67644886
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef TNA het volgende:

[..]

Teletekst ftw!
Die app gebruik ik dan weer niet
  donderdag 2 april 2009 @ 14:39:59 #202
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67645715
quote:
iPhone-gebruiker belt gratis met Skype
Publicatie datum: 31-3-2009 15:07:26
Vanaf dinsdag kunnen bezitters van een iPhone gebruikmaken van de internetbeldienst Skype. Hierdoor wordt het mogelijk gratis te bellen met andere gebruikers van Skype. Voorwaarde is wel dat men een wifi-netwerk gebruikt. Skype werkt niet via een telecomnetwerk voor snel dataverkeer.

Wereldwijd gebruiken meer dan 400 miljoen mensen Skype. Vooral Amerikanen gaan profiteren van de nieuwe mogelijkheid. Het land telt relatief veel gratis wifi-netwerken. In ons land wordt voor dataverkeer vaak een beroep gedaan op telecomnetwerken
Is dit echt zo?
  donderdag 2 april 2009 @ 14:42:20 #203
170462 Stinosss
pi_67645785
Jup.
  donderdag 2 april 2009 @ 14:44:35 #204
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67645857
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is dit echt zo?
Je moet alleen in de buurt van een Wi-Fi zitten (Wil je gratis bellen)
  donderdag 2 april 2009 @ 15:19:39 #205
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67646815
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Je moet alleen in de buurt van een Wi-Fi zitten (Wil je gratis bellen)
Of 3G als je jailbreakt en die tweak installeert.
  donderdag 2 april 2009 @ 15:21:06 #206
170462 Stinosss
pi_67646860
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef TNA het volgende:

[..]

Of 3G als je jailbreakt en die tweak installeert.
Dan heb je wsl wel huge overhead.
  donderdag 2 april 2009 @ 15:23:54 #207
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67646962
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:21 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Dan heb je wsl wel huge overhead.
Details, niet te veel op letten
pi_67647876
Ik zie trouwens soms linksboven het scherm 3 puntjes op de Iphone, weet iemand wat dat is?

[ Bericht 2% gewijzigd door MaxC op 02-04-2009 15:58:35 ]
  donderdag 2 april 2009 @ 16:07:45 #209
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67648459
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef MaxC het volgende:
Ik zie trouwens soms linksboven het scherm 3 puntjes op de Iphone, weet iemand wat dat is?
screen?
pi_67648575
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:07 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

screen?
Is niet mogelijk. deze zit naast je speaker, hou hem maar eens in het zonlicht.
pi_67648622
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef nelisb het volgende:

[..]

Dat is een sensor is dat volgens mij. Als je aan het bellen bent en je wilt op je iphone drukke ( intercom ofzo). Anders kun je per ongeluk ophangen als die in je gezicht komt .
  donderdag 2 april 2009 @ 16:14:15 #212
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67648664
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef nelisb het volgende:

[..]

Ik zie het niet zo lekker, heb namelijk een screen protector eroverheen
  donderdag 2 april 2009 @ 16:37:26 #213
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67649450
Zijn sensoren. Lichtmeter, benaderingssensor..
  donderdag 2 april 2009 @ 16:39:11 #214
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67649506
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef Biogarde het volgende:
Zijn sensoren. Lichtmeter, benaderingssensor..
Parkeersensor?
pi_67655263
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:39 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Parkeersensor?
dat komt pas in 3.0
pi_67658492
hebben die standaard oordopjes van de iPhone garantie? De microphoon knop ( lees skip knop) doet het niet meer.
  donderdag 2 april 2009 @ 21:40:32 #217
67670 Skv
Cynist.
pi_67658563
Ja. Van mijn ding werkt het linker oortje niet meer, vandaag even naar T-mobile aftersales gebeld en ik krijg binnen 2 werkdagen een envelop thuis. Daar moet ik dat ding in doen en dan krijg ik -als het goed is- binnen 5 werkdagen een nieuwe headset.
  donderdag 2 april 2009 @ 21:41:15 #218
170462 Stinosss
pi_67658592
Chique service
pi_67659003
Was net ff bij t-mobile om te vragen hoe ze de klachten afhandelen m.b.t. scheurtjes. blijkt dus het volgende te zijn: Je kunt je telefoon te reparatie opsturen, maar ze konden mij niet vertellen of het binnen de garantie viel of niet. Je bent hem ongeveer 2 weken kwijt, maar je krijgt gelukkig wel een vervangende telefoon (medewerker pakt één of andere oude nokia telefoon waar volgens mij nog geen wap op zit). Kosten kunnen boven de 100 euro zijn om alleen een scheurtje te vervangen (volgens mij zijn exacte kosten 170 euro). De medewerker rade me het wel aan om de achterkant te laten maken, want "hij kan verder uitscheuren en dan ben je nog verder van huis" (mooie verkoop truc). Als het geld kost dan zouden ze je opbellen... dus grote kans dat ze je na 2 weken opbellen met de vraag of je wilt betalen. Als je vervolgens niet wilt betalen sturen ze de iphone zo weer terug en ben je na 2 weken nog geen stap verder.

Hij zei overigens ook nog dat het 9 van de 10 keer de consument was die de scheur veroorzaakt.. Beetje rare opmerking van hem, want ik zie apple op afstand de iphone nog niet kapot maken!

oftewel, t-mobile vind dat de klant zeurt en wil pas repareren wanneer wij gaan dokken.

Achterlijke kut t-mobile.. in mijn leven nog nooit zoveel problemen gehad met alle mobieleproviders bij elkaar. stel oplichters. Gelukkig zit ik er nog 1 1/2 jaar aan vast
  donderdag 2 april 2009 @ 22:13:47 #220
20641 portier
pi_67659641
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Ericjuh het volgende:
Hij zei overigens ook nog dat het 9 van de 10 keer de consument was die de scheur veroorzaakt.. Beetje rare opmerking van hem, want ik zie apple op afstand de iphone nog niet kapot maken!
Is het een grapje of snap je niet dat hij op een productiefout zit te doelen voor die overige 10%? Lijkt me trouwens sterk die 9/10, maar daar zal misschien het aantal gebroken schermen door valschade ook bijzitten.

Overigens hangt het maar net af van wie je hebt hoor. Zeker in de shops werken een hoop incompetente mensen.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_67659882
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:13 schreef portier het volgende:

[..]

Is het een grapje of snap je niet dat hij op een productiefout zit te doelen voor die overige 10%? Lijkt me trouwens sterk die 9/10, maar daar zal misschien het aantal gebroken schermen door valschade ook bijzitten.

Overigens hangt het maar net af van wie je hebt hoor. Zeker in de shops werken een hoop incompetente mensen.
Hij bedoelde natuurlijk precies wat jij zegt, maar het kwam over of 90% van de scheurtjes veroorzaakt wordt doordat de consument de telefoon laat vallen of te hard handig mee omgaat.

Er zullen natuurlijk altijd mensen zijn die problemen na problemen krijgen met een product, maar ik word er nu wel een beetje zat van dat ik maar problemen blijf houden met t-mobile. Ben al tientallen euro's kwijt eigenlijk voor niks..
pi_67662332
Vandaag bij 3FM ook al klachten over T-mobile. En dat is dan een optie om komende zomer vanaf Vodafone naartoe te verhuizen !

Gvd ik wil die iPhone .
pi_67662445
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Ericjuh het volgende:
Was net ff bij t-mobile om te vragen hoe ze de klachten afhandelen m.b.t. scheurtjes. blijkt dus het volgende te zijn: Je kunt je telefoon te reparatie opsturen, maar ze konden mij niet vertellen of het binnen de garantie viel of niet. Je bent hem ongeveer 2 weken kwijt, maar je krijgt gelukkig wel een vervangende telefoon (medewerker pakt één of andere oude nokia telefoon waar volgens mij nog geen wap op zit). Kosten kunnen boven de 100 euro zijn om alleen een scheurtje te vervangen (volgens mij zijn exacte kosten 170 euro). De medewerker rade me het wel aan om de achterkant te laten maken, want "hij kan verder uitscheuren en dan ben je nog verder van huis" (mooie verkoop truc). Als het geld kost dan zouden ze je opbellen... dus grote kans dat ze je na 2 weken opbellen met de vraag of je wilt betalen. Als je vervolgens niet wilt betalen sturen ze de iphone zo weer terug en ben je na 2 weken nog geen stap verder.

oftewel, t-mobile vind dat de klant zeurt en wil pas repareren wanneer wij gaan dokken.

Achterlijke kut t-mobile.. in mijn leven nog nooit zoveel problemen gehad met alle mobieleproviders bij elkaar. stel oplichters. Gelukkig zit ik er nog 1 1/2 jaar aan vast
uhm ik weet niet bij welke winkel jij geweest ben, maar ik had een miniscul scheurtje aan de achterkant van mijn 8 maanden oude iphone . De verzekering die ik had afgesloten wou er helemaal niks mee doen omdat het het functioneren van de telefoon niet belemmerde.

Ben ik naar T-mobile zelf gegaan en onder garantie weggestuurd en kreeg na 6 dagen een nieuwe. Ze zeiden zelf in de winkel ook al dat het geen probleem op ging leveren, dus gewoon opsturen dat ding, scheurtjes zijn nu een bekend probleem dus gaan ze er ook niet moeilijk over doen.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 2 april 2009 @ 23:31:15 #224
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67662467
"iTunes kan agenda's niet synchroniseren" -> nee, dat staat uit

"Het kopiëren naar de schijf is mislukt. Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schrijf worden geschreven."

"De iPhone kan niet worden gesynchroniseerd. Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schrijf worden geschreven."

Tweede poging: "De vereiste schijf is niet gevonden."

En nu?

Edit: opgelost door 'm aan te sluiten op een andere USB-poort? Right. Whatever, het werkt weer.

[ Bericht 11% gewijzigd door TNA op 02-04-2009 23:47:24 ]
  vrijdag 3 april 2009 @ 01:07:44 #225
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_67664335
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Iemand (proberen te) bellen, dan krijg je opnieuw de optie om te unlocken.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_67664787
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

uhm ik weet niet bij welke winkel jij geweest ben, maar ik had een miniscul scheurtje aan de achterkant van mijn 8 maanden oude iphone . De verzekering die ik had afgesloten wou er helemaal niks mee doen omdat het het functioneren van de telefoon niet belemmerde.

Ben ik naar T-mobile zelf gegaan en onder garantie weggestuurd en kreeg na 6 dagen een nieuwe. Ze zeiden zelf in de winkel ook al dat het geen probleem op ging leveren, dus gewoon opsturen dat ding, scheurtjes zijn nu een bekend probleem dus gaan ze er ook niet moeilijk over doen.
opsturen? waarom niet gewoon ff iphone omruilen? Het is voor mij een bekent probleem, maar na mijn inzicht doet t-mobile er ontzettend moeilijk over. Ik moet wel toegeven dat ik een voelbare scheur heb en je kunt gewoon zien dat het plastic kapot is.

Daarnaast wil ik de garantie dat ik een nieuwe krijg zonder te betalen. Ik stuur de telefoon 2 weken op waardoor ik 2 weken niet gebruik kan maken van mijn iphone (moest uitgaan van ongeveer 2 weken dat ik telefoon kwijt ben zei verkoper). De vervanger die hij aanbood was een nokia en dat was helemaal geen smartphone.

De medewerker begon ook nog over het feit of ik een verzekering had afgesloten bij de iphone. Koste maar 7 euro per maand, maar was echt een MUST bij de iphone. Want daar viel deze schade wel onder..

Hij begon ook nog over een verhaal dat hij net een klant had met hetzelfde probleem. Die klant was zijn iphone lief en stuurde hem op met het gevaar dat hij veel geld moest lappen Welke verkoper verteld dat nu weer aan een klant.

winkel is btw t-mobile winkel in Zwolle

[ Bericht 2% gewijzigd door Ericjuh op 03-04-2009 02:06:43 ]
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:09:07 #227
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67665643
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 01:48 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

opsturen? waarom niet gewoon ff iphone omruilen? Het is voor mij een bekent probleem, maar na mijn inzicht doet t-mobile er ontzettend moeilijk over. Ik moet wel toegeven dat ik een voelbare scheur heb en je kunt gewoon zien dat het plastic kapot is.

Daarnaast wil ik de garantie dat ik een nieuwe krijg zonder te betalen. Ik stuur de telefoon 2 weken op waardoor ik 2 weken niet gebruik kan maken van mijn iphone (moest uitgaan van ongeveer 2 weken dat ik telefoon kwijt ben zei verkoper). De vervanger die hij aanbood was een nokia en dat was helemaal geen smartphone.

De medewerker begon ook nog over het feit of ik een verzekering had afgesloten bij de iphone. Koste maar 7 euro per maand, maar was echt een MUST bij de iphone. Want daar viel deze schade wel onder..

Hij begon ook nog over een verhaal dat hij net een klant had met hetzelfde probleem. Die klant was zijn iphone lief en stuurde hem op met het gevaar dat hij veel geld moest lappen Welke verkoper verteld dat nu weer aan een klant.

winkel is btw t-mobile winkel in Zwolle
Tjah, ik heb dus wel die verzekering erbij genomen, juist voor dergelijke problemen
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:47:19 #228
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_67669577
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
hebben die standaard oordopjes van de iPhone garantie? De microphoon knop ( lees skip knop) doet het niet meer.
Oh.. Mijn.. God..
Ik kom er dus nu pas achter dat je daar mee kunt skippen en pauzeren he
------------------
pi_67669764
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Oh.. Mijn.. God..
Second that.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:53:44 #230
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67669780
quote:

[..]

Oh.. Mijn.. God..
Zit er een microfoon knop op dan?
pi_67673988
quote:

[..]

Oh.. Mijn.. God..
Je kan er zelfs mee een nummer terug
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2009 @ 13:08:06 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67674294
Knopjes? Waar?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:10:11 #233
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67674367
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Knopjes? Waar?
Maar dat zit volgens mij niet bij deze (die kreeg ik erbij)

vrijdag 3 april 2009 @ 13:42:40 #234
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_67675475
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Maar dat zit volgens mij niet bij deze (die kreeg ik erbij)

[ afbeelding ]
Jawel, de kleine rechthoekige ding rechts is het microfoontje. Bedienen doe je door op het microfoontje te drukken.

Uitleg staat hier: http://www.apple.com/nl/iphone/tips/, Basiskenmerken, en dan onder Stereoheadset met microfoon.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:51:18 #235
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67675792
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Niox het volgende:

[..]

Jawel, de kleine rechthoekige ding rechts is het microfoontje. Bedienen doe je door op het microfoontje te drukken.

Uitleg staat hier: http://www.apple.com/nl/iphone/tips/, Basiskenmerken, en dan onder Stereoheadset met microfoon.
For real?
pi_67676288
Ik kom er ook nu pas achter
pi_67676382
Ik kwam er ook toevallig achter nadat ik die fucking kut V-moda oordopjes had gekocht, ( fucking 100 euri en ik dacht namelijk dat je met die van de iphone niet kon skippen) en kapot gingen ( ik moet ze weer terugsturen). En ik probeerde het en het werkte. Maar nu werken die knopjes niet meer.

Ik moet zelfs betalen ( verzend kosten 15 euro en als ik het ontvang 32 euro) om die klotedingen weer terug te krijgen. Kut Apple en kut V-moda. stelletje afzetters.

Ook als mijn iPhone gelockt is en ik druk op de knop gaat mijn muziekspeler starten :d. Heel handig. Twee keer drukken is forward. Drie keer is terug en één keer is pauze.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:10:23 #238
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67676483
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kwam er ook toevallig achter nadat ik die fucking kut V-moda oordopjes had gekocht, ( fucking 100 euri en ik dacht namelijk dat je met die van de iphone niet kon skippen) en kapot gingen ( ik moet ze weer terugsturen). En ik probeerde het en het werkte. Maar nu werken die knopjes niet meer.

Ik moet zelfs betalen ( verzend kosten 15 euro en als ik het ontvang 32 euro) om die klotedingen weer terug te krijgen. Kut Apple en kut V-moda. stelletje afzetters.

Ook als mijn iPhone gelockt is en ik druk op de knop gaat mijn muziekspeler starten :d. Heel handig. Twee keer drukken is forward. Drie keer is terug en één keer is pauze.

Dude, dat meen je niet Whehehe zo leer ik nog eens wat over de iPhone
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:22:03 #239
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67680235
Er gaat een wereld voor me open!
Maar ik wil eigenlijk andere oordoppen, want deze zitten heel vervelend. Ze gaan bij mij pijn doen, en ik vind zulke doppen sowieso kut en associaal. Dus weer op zoek naar leuke in-ear dingetjes.

Ik deed tot nu meestal stop door gewoon de plug eruit te trekken als hij in m'n zak zat

Wat wel ook een handige functie is. Van die telefoons die doorspelen als je de plug eruit trekt... Zo irritant

[ Bericht 40% gewijzigd door timbob op 03-04-2009 16:37:20 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:42:09 #240
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_67680822
Echt... . Wat dachten jullie met z'n allen? Dat dat ding er voor de lol aan zat?

Voor de mensen die toch vervanging willen (ik vind die van apple ook niet lekker zitten), de Sennheiser iphone mm50 zijn erg fijn. En redelijk geprijsd.
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:56:18 #241
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67683480
weet iemand of er al een carkit bestaat voor de iphone, en zo ja waar is die te verkrijgen?
en bestaat er een iphone houder voor op de fiets?
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:41:46 #243
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67685689
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:29 schreef fetss het volgende:
weet iemand of er al een carkit bestaat voor de iphone, en zo ja waar is die te verkrijgen?
en bestaat er een iphone houder voor op de fiets?
Beste fetss,

Sinds kort is er een interessante ontwikkeling gaande op het gebied van internet. Er is een nieuwe website ontwikkeld, genaamd 'Google'. Op deze website kun je termen invullen die je zoekt, waarna je verscheidene informatiebronnen krijgt. In jouw geval zou je "iphone fiets" of "iphone carkit" kunnen invullen.

Vriendelijke groeten,
TNA
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:40:36 #244
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67687678
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Niox het volgende:
Echt... . Wat dachten jullie met z'n allen? Dat dat ding er voor de lol aan zat?

Voor de mensen die toch vervanging willen (ik vind die van apple ook niet lekker zitten), de Sennheiser iphone mm50 zijn erg fijn. En redelijk geprijsd.
Ik wist wel dat er een mic in zat, maar het knopje was me nog niet opgevallen...

Dus, en die sennheiser, wel leuk, maar het is een sennheiser, dus die valt sowieso al af.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_67688065
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef TNA het volgende:

[..]

Beste fetss,

Sinds kort is er een interessante ontwikkeling gaande op het gebied van internet. Er is een nieuwe website ontwikkeld, genaamd 'Google'. Op deze website kun je termen invullen die je zoekt, waarna je verscheidene informatiebronnen krijgt. In jouw geval zou je "iphone fiets" of "iphone carkit" kunnen invullen.

Vriendelijke groeten,
TNA
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:51:24 #246
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_67688093
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik wist wel dat er een mic in zat, maar het knopje was me nog niet opgevallen...

Dus, en die sennheiser, wel leuk, maar het is een sennheiser, dus die valt sowieso al af.
Ik snap niet wat je tegen Sennheiser kan hebben.
Mijn CX500 rockt op mn iPhone
pi_67691349
Net bij de T-mobile shop geweest. Ik word echt horny als ik ze daar zie liggen . Denk dat ik toch gewoon voor T-mobile ga kiezen als volgende provider. Kan wel via 2call een of ander abo nemen met iPhone, maar bij T-mobile zit er mooi internet bij etc.

Vroeg nog of ze al wat info hadden over de nieuwe iPhone. Niets. Alleen dat er komende zomer waarschijnlijk meer info over komt. Ik nog vragen of de 3G dan goedkoper zou gaan worden, zodat ik dan pas tegen die tijd een abo ga afsluiten, maar dat zou waarschijnlijk niet zo zijn . Zal wel een flinke aanschafprijs bij de nieuwe komen.
pi_67693160
3G is bij elk Tmobile Abo gratis. Hoeveel goedkoper wil je hem?
Toestel is super dus nu aanschaffen een goed idee! Kans is zeker aanwezig dat er een nieuwe komt. Maar de 3g draait net zoals de nieuwe op OS 3.0 dus daar zit geen verschil in. Hardware matig zal ie vast beter zijn, zoals camera en meer geheugen. Is dit voor jou minder interssant zou ik gewoon de 3g nemen
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:03:42 #249
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67694797
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef Shrien het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je tegen Sennheiser kan hebben.
Mijn CX500 rockt op mn iPhone
Ik vind het geluid van sennheisers niet fijn. Teveel kelder. Ik moet de bas van mn versterker altijd op -2 zetten als ik normaal wil luisteren bij senns

▀█▀ █ █▀█▀█
  zaterdag 4 april 2009 @ 02:44:15 #250
67670 Skv
Cynist.
pi_67697112
Mijn God, al die mensen die niet wisten dat je headset een knopje heeft.
Zeker niet genoeg mee zitten kloten ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67700299
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:08 schreef nelisb het volgende:
3G is bij elk Tmobile Abo gratis. Hoeveel goedkoper wil je hem?
Toestel is super dus nu aanschaffen een goed idee! Kans is zeker aanwezig dat er een nieuwe komt. Maar de 3g draait net zoals de nieuwe op OS 3.0 dus daar zit geen verschil in. Hardware matig zal ie vast beter zijn, zoals camera en meer geheugen. Is dit voor jou minder interssant zou ik gewoon de 3g nemen
Ja je hebt ook wel gelijk. Hij zei trouwens ook dat ik het abo nu al kon afsluiten, kreeg ik de iPhone al mee en in juli (wanneer mijn abo bij vodafone afloopt) zou dan mijn simkaart worden overgeheveld naar T-mobile. Alleen kon ik tot die tijd dan niet bellen met de iPhone, omdat alleen T-mobile kaartjes werkend zijn daarin. Dit is toch gewoon een kwestie van simlockvrij maken, niet?
pi_67703443
Is er eigenlijk ergens een app om radio mee te luisteren? Wil morgen voetbal luisteren, maar heb alleen telefoon tot m'n beschikking... Radio 1 dus!
pi_67703685
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:26 schreef Stofje het volgende:
Is er eigenlijk ergens een app om radio mee te luisteren? Wil morgen voetbal luisteren, maar heb alleen telefoon tot m'n beschikking... Radio 1 dus!
www.Nederland.fm
of app: tunung.FM
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:14:22 #254
203240 KarnSuk
U mad bro?
pi_67711283
Ik heb problemen met WiFi, hij maakt wel verbinding...dan heb ik dus de 3 streepjes linksbovenaan.

Maar dan is het opeens weg en dan heb ik 't weer en dan weer niet. Waaraan kan dit liggen?
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:04:15 #255
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67712656
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef KarnSuk het volgende:
Ik heb problemen met WiFi, hij maakt wel verbinding...dan heb ik dus de 3 streepjes linksbovenaan.

[ afbeelding ]

Maar dan is het opeens weg en dan heb ik 't weer en dan weer niet. Waaraan kan dit liggen?
Ik heb exact hetzelfde icm met een Linksys router. Krijg het niet stabiel.
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:16:09 #256
101353 mrbox
Miep miep
pi_67712960
Probeer anders een ander kanaal te kiezen op de router, kan zijn dat andere draadloos netwerken er op storen.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 5 april 2009 @ 17:03:43 #257
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67733224
Ik had mijn originele iPhone-oordopjesweggegeven omdat ik mijn iPod touch verkocht en ik daar de oordopjes niet meer van had; blijken die iPhone-oordopjes opeens wel een tientje tweedehands waard te zijn .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_67737664
Weet iemand waarom die aanbiedingen op 2call zo goedkoop zijn?

Daar is een T-mobile 300 abo 28,95 p/m, maar als je naar T-mobile website gaat en je kiest dan voor het 300 abo, dan is het 44,95 p/m. Zit dan wel internet bij, maar wel een stuk duurder dus. Hoe kan dit?
  zondag 5 april 2009 @ 20:16:51 #259
67670 Skv
Cynist.
pi_67738562
Heeft iemand ervaringen met een armband voor de iPhone? Ik ben op zoek naar een goede voor tijdens het hardlopen. Liefst niet al te duur.
  maandag 6 april 2009 @ 07:19:06 #260
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67749087
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:16 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand ervaringen met een armband voor de iPhone? Ik ben op zoek naar een goede voor tijdens het hardlopen. Liefst niet al te duur.
Gewoon via de website van apple?
pi_67749906
quote:
Op maandag 6 april 2009 07:19 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Gewoon via de website van apple?
Linkje? Lijkt me ook nog wel wat..
  maandag 6 april 2009 @ 09:14:50 #262
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67750321
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:51 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Linkje? Lijkt me ook nog wel wat..
Deze bijvoorbeeld

http://store.apple.com/us/product/TS464LL/A?fnode=MTY1NDA0NA&mco=MjE1NTM5Mw&p=1&s=topSellers
pi_67750352
quote:
Hendig sjiek! Thnx!
  maandag 6 april 2009 @ 17:07:56 #264
67670 Skv
Cynist.
pi_67765016
Belkin heb ik slechte ervaringen over gehoord. Toch maar eens even in de stad een paar winkels afslenteren.

Runkeeper Pro is erg relaxed overigens. Kwam er net achter dat je ook automatisch je gelopen ronde op twitter kan posten, inclusief linkje naar je stats. Geinig als er meerdere mensen zijn die het gebruiken.
  maandag 6 april 2009 @ 17:33:58 #265
67670 Skv
Cynist.
pi_67765880
Ah, bij DealExtreme hebben ze ook een boel armbanden.
Een hele zooi lelijke, maar ik heb er twee besteld voor 7 dollar, inclusief verzendkosten. Als het niks is, flikker ik 'm gewoon weer weg. Beter dan die dingen van 40 euro..

Zoeken kan op 'iphone armband'.
  maandag 6 april 2009 @ 18:20:36 #266
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67767372
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef Skv het volgende:
Een hele zooi lelijke, maar ik heb er twee besteld voor 7 dollar, inclusief verzendkosten. Als het niks is, flikker ik 'm gewoon weer weg. Beter dan die dingen van 40 euro..

Incl verzendkosten? Welke verzendkosten?

Trouwens Skv.. jij woont vlak tegen Duitsland aan.. heb je er wel eens last van dat t-mobile Nederland overgaat naar t-mobile Duitsland of een andere provider? Dit vanwege de extra kosten van internet enzo..
  maandag 6 april 2009 @ 19:16:45 #267
67670 Skv
Cynist.
pi_67769061
Nooit gehad, nee. Als ik in Duitsland ben heb ik nog ruim 2 km landinwaarts T-mobile NL.
Moet dan ook zeggen dat ik thuis 8,6 km van de grens af ben en praktisch nooit dichter dan 3 km bij de grens ben. Hoe weet je overigens dat ik er zo dicht bij woon?
  maandag 6 april 2009 @ 19:54:36 #268
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67770368
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef Skv het volgende:
Nooit gehad, nee. Als ik in Duitsland ben heb ik nog ruim 2 km landinwaarts T-mobile NL.
Moet dan ook zeggen dat ik thuis 8,6 km van de grens af ben en praktisch nooit dichter dan 3 km bij de grens ben. Hoe weet je overigens dat ik er zo dicht bij woon?
Ok, dat is positief

Ik ben een vriendin van jouw vriendin (beter nog, wij hebben elkaar zelfs heel even aan de telefoon gehad toen we die U2 kaartjes hadden )
pi_67771027
Je wordt gestalkt SKV
  maandag 6 april 2009 @ 20:19:46 #270
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67771327
Gaan ze daten?
pi_67771423
Denk van niet. Het is een vriendin van zijn vriendin.
  maandag 6 april 2009 @ 20:23:06 #272
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67771467
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef nelisb het volgende:
Denk van niet. Het is een vriendin van zijn vriendin.
Dus?
pi_67771687

Nu weer ontopic!
pi_67771778
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef Skv het volgende:

heb je hier al keer gekeken?

http://shop.iphoneclub.nl/iphone-3g-accessoires/armbanden
  maandag 6 april 2009 @ 20:34:42 #275
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67772002
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dus?
Ha, en ik wilde alleen maar weten of T-mobile moeilijk deed bij de grens
En echte vriendinnen stelen elkaars vriendje niet

Daarnaast.. hij houdt niet van U2.. c'mon...
  maandag 6 april 2009 @ 21:06:08 #276
67670 Skv
Cynist.
pi_67773324
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

heb je hier al keer gekeken?

http://shop.iphoneclub.nl/iphone-3g-accessoires/armbanden
Ja, daar had ik al gekeken. 30 Euro plus verzendkosten. Normaal ben ik niet iemand die goedkoop spul koopt, maar voor zo'n stom hoesje wil ik de gok van $3,50 wel een keer wagen.
Nu maar ff afwachten. Hopelijk is dan de spierpijn ook voorbij, traplopen deed vanmiddag verdomde pijn.
Veel te lang niet gesport.. Kutstudentenleven!

Overigens is geoDefence wel een tof spel. Haalt het niet bij Wolfenstein, maar toch.
pi_67774655
Welke site heeft op dit moment een goede Iphone aanbieding? Anyone?
pi_67774703
Kan op dit moment elke versie van iPhone gejaibreaked worden ?
  maandag 6 april 2009 @ 21:44:18 #279
67670 Skv
Cynist.
pi_67775094
Dat Skype is ook mooi kut. Ik 10 euro tegoed kopen omdat voor 2 cent te bellen, geldt het tarief van 2 cent per minuut blijkbaar alleen voor vaste nummers. Voor mobiel betaal je 26 cent per minuut.
Ik ken helemaal niemand met een vast nummer. Zonde.
pi_67783855
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Skv het volgende:
Dat Skype is ook mooi kut. Ik 10 euro tegoed kopen omdat voor 2 cent te bellen, geldt het tarief van 2 cent per minuut blijkbaar alleen voor vaste nummers. Voor mobiel betaal je 26 cent per minuut.
Ik ken helemaal niemand met een vast nummer. Zonde.
Ik heb een vast nummer!
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:17:16 #281
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67784110
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik heb een vast nummer!
Verkapte-ik-word-niet-gebeld-post?
pi_67785687
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Kan op dit moment elke versie van iPhone gejaibreaked worden ?
Naar mijn weten wel.

Sowieso de nieuwste, mijne is netjes gejailbreaked. Meer info kun je vinden op quickpwn.com

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2009 10:11:44 ]
pi_67786583
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:17 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Verkapte-ik-word-niet-gebeld-post?
Ja, want ten eerste ben ik nooit thuis en ten tweede al ben ik thuis dan word ik nog gebeld op mn mobiel
Heb hem eigenlijk alleen omdat m'n alles-in-1 pakket lekker goedkoop is
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:33:02 #284
67670 Skv
Cynist.
pi_67794062
Ik heb er dus geen zak aan. Gisteren getest door te bellen naar een vast nummer, maar de lijn kraakte en piepte als een gek; af en toe viel het hele gesprek zelfs weg.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:51:02 #285
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_67796764
Ik heb iets heel vreemds met het geluid van mijn iPhone. Als k mijn (gloednieuwe & hij werkt wel goed op andere iPhone) koptelefoon aansluit krijg ik via mijn ipodfunctie een soort 'onderwatergeluid'.. De bas is er een beetje maar de mid en high zijn heel wazig.

Het kwam ook echt uit het niets. Ik ben naar school gefietst goed geluid, naar de stad, goed geluid en toen in de stad opeens kut.

Iemand bekend met dit probleem?

[ Bericht 18% gewijzigd door arneaux op 07-04-2009 16:16:35 ]
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:15:55 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67799960
Andere oordopjes geprobeerd?
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:54:01 #287
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_67801236
Jup. Ding al uitgezogen met een stofzuiger maar het blijft slecht.
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:58:57 #288
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67801403
Techniek en ik gaan niet altijd samen, vandaar even een stomme vraag

Laatst zat ik in de trein en werd ik gebeld terwijl ik mijn oordopjes nog in had (gewone in-ears, niet die iPhone oordopjes), Vond het wel prettig want ik kon alles goed verstaan.. vraag is alleen. Moet ik dan nog de iPhone tegen mijn oor houden (wat kut is met oordopjes in) of kan ik de iphone op mijn schoot leggen en hoort de beller me dan nog?

[ Bericht 2% gewijzigd door Maraca op 07-04-2009 18:04:56 ]
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:00:19 #289
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_67801449
Dat laatste.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:00:36 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67801465
Je kunt de microfoon van de iPhone niet gebruiken tijdens het bellen met oordopjes in, dus je moet de microfoon van je oordopjes gebruiken.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:04:10 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67801574
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef Merkie het volgende:
Je kunt de microfoon van de iPhone niet gebruiken tijdens het bellen met oordopjes in, dus je moet de microfoon van je oordopjes gebruiken.
Jammer, de oordopjes die ik heb zitten heerlijk, maar hebben geen microfoon. En die Apple oordopjes zijn ronduit vervelend
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:26:41 #292
67670 Skv
Cynist.
pi_67802336
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef Merkie het volgende:
Volledige onzin. Ik bel vaak zet met mijn Sennheiser headphones op, met de microfoon van de telefoon naar me toe gericht. Werkt prima, de microfoon geeft dan hetzelfde geluid aan de ontvanger als wanneer je handsfree belt.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:39:33 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67802762
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Volledige onzin. Ik bel vaak zet met mijn Sennheiser headphones op, met de microfoon van de telefoon naar me toe gericht. Werkt prima, de microfoon geeft dan hetzelfde geluid aan de ontvanger als wanneer je handsfree belt.
Huh, wat gek, bij mijn (first gen) iPhone kan dit niet ?

Edit: Opgelost, de eerste generatie iPhone heeft een verzonken 3,5mm aansluiting waardoor ik een verloopstekkertje nodig heeft. Dat verloopstekkertje heeft drie ringen waardoor de iPhone denkt dat mijn oordopjes een microfoon hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door Merkie op 07-04-2009 18:44:57 ]
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:45:34 #294
67670 Skv
Cynist.
pi_67802972
Niet? Wat raar!
Ik heb best vaak dat ik 's nachts naar huis loop, en even mijn vriendin bel. Dan bel ik gewoon, hou mijn headphones op en zorg ervoor dat de microfoon richting mijn mond is gericht. Dan kan ik tijdens het wandelen prima bellen.. Heb de witte 3G
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:29:07 #295
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_67806360
Er zat dus stof in de jackin.
  woensdag 8 april 2009 @ 00:06:16 #296
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67814781
Ruk iTunes. Om de een of andere manier heeft het zichzelf gereset en zijn al m'n nummers en videos uit de iTunes library verdwenen.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 8 april 2009 @ 00:45:14 #297
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67815741
Oh tof, als ik nu weer m'n muziek toevoeg werk het nog maar half. Krijg geen album art te zien, bagger.
0 topics op naam. 14.gif
pi_67815799
Heb vanavond de iphone besteld via T-mobile. Me abonnement lief af dus kon er 1tje bestellen nu is me vraag, hoe lang duurt de levering ? Zou ik hem binnen een week in huis hebben?
  woensdag 8 april 2009 @ 07:48:48 #299
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67817295
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:50 schreef versteegrob het volgende:
Heb vanavond de iphone besteld via T-mobile. Me abonnement lief af dus kon er 1tje bestellen nu is me vraag, hoe lang duurt de levering ? Zou ik hem binnen een week in huis hebben?
Geeft de website geen indicatie?
  woensdag 8 april 2009 @ 07:59:25 #300
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67817367
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:50 schreef versteegrob het volgende:
Ik had hem behoorlijk snel binnen <1 week volgens mij
pi_67817853
quote:
Op woensdag 8 april 2009 07:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik had hem behoorlijk snel binnen <1 week volgens mij
Zekers, goed nieuws!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')