quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
Ha! Einzz!221!!34!#$@quote:
Ik had 'm al uit het vorige topic gepakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef TNA het volgende:
[ code verwijderd ]
De copy-paste is voor jou Skv.
Niet 'een', maar 'mijn derde'. Die scheuren blijven komen, ik hoorde van T-mobile dat ik weer een nieuwe krijg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ha! Einzz!221!!34!#$@
Maar netjes dat je een iPhone (hoogstwaarschijnlijk) morgen krijgt
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef Stofje het volgende:
Als jullie in een groep zijn, pakken jullie 'm dan ook af en toe zo nonchalant uit je broekzak om 'm gewoon even aan te raken en 'm heel stiekem te laten zien?
Nee Stof, al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef Stofje het volgende:
Als jullie in een groep zijn, pakken jullie 'm dan ook af en toe zo nonchalant uit je broekzak om 'm gewoon even aan te raken en 'm heel stiekem te laten zien?
Met m'n ubercoole, niet te evenaren moves en garpen all over the place.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe maak jij dan indruk in een groep?.
Ja nog steeds, want ondertussen heeft nog niemand een Iphone.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef Stofje het volgende:
Nog altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef Stofje het volgende:
En dat doe je zónder je iPhone?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met m'n ubercoole, niet te evenaren moves en garpen all over the place.
De derde?... Dude wat doe jij met die dingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had 'm al uit het vorige topic gepakt.
Als het goed is deze week weer een nieuwe iPhone 3G wit.
[..]
Niet 'een', maar 'mijn derde'. Die scheuren blijven komen, ik hoorde van T-mobile dat ik weer een nieuwe krijg.
Ik heb er ook een paar versleten hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De derde?... Dude wat doe jij met die dingenEn heb je een witte of zwarte?
En met een iPheun moet je gewoon patsen, jeweetsch
Maar wat voor een versie was dat dan? 2G? 3G? Zwart/wit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar versleten hoor.
8 gig zwart. Stof onder scherm, lekkend licht langs de chromen rand en een haarscheur tussen de connector van m'n headset en behuizing. Allen binnen een dag of 10 omgeruild.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wat voor een versie was dat dan? 2G? 3G? Zwart/wit?
Dat lekkende licht heb ik ook, waarschijnlijk omdat ik hem een keer op de grond heb laten vallenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
8 gig zwart. Stof onder scherm, lekkend licht langs de chromen rand en een haarscheur tussen de connector van m'n headset en behuizing. Allen binnen een dag of 10 omgeruild.
Wat moet ik daar dan bij voorstellen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
8 gig zwart. Stof onder scherm, lekkend licht langs de chromen rand en een haarscheur tussen de connector van m'n headset en behuizing. Allen binnen een dag of 10 omgeruild.
Mja als je in het donker naar je scherm kijkt, ze je een streepje / puntje licht aan de binnenkant van de chromen randquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan bij voorstellen?
Bij mij was het zo'n beetje over de hele lengte aan de kant van de volumeknoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja als je in het donker naar je scherm kijkt, ze je een streepje / puntje licht aan de binnenkant van de chromen rand
Wowquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij mij was het zo'n beetje over de hele lengte aan de kant van de volumeknoppen.
Google voorbeeld:
[ afbeelding ]
De laatste heeft het nu ook. Lang niet zo erg, en de ene keer is het erger dan de andere keer.
Ai, dat is geen porem nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij mij was het zo'n beetje over de hele lengte aan de kant van de volumeknoppen.
Google voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat zoiets onder de garantie valt, had ik mijn vorige telefoon ook wel eens eerder mogen ruilenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Google voorbeeld:
[ afbeelding ]
De laatste heeft het nu ook. Lang niet zo erg, en de ene keer is het erger dan de andere keer.
quote:In Cydia verscheen vandaag CyDelete. Hiermee is het mogelijk om de applicaties die je via Cydia hebt geïnstalleerd op dezelfde manier te verwijderen als je gewend bent met de officiële iTunes-applicaties. Dat wil zeggen dat je je vinger ingedrukt houdt op de applicatie en dat daarna het welbekende kruisje verschijnt.
Las het net, best handig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Sjiek trouwens!
http://www.iphoneclub.nl/(...)anaf-je-springboard/
[..]
Catergories wordt dan ook standaard op je iPhone geinstalleerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Intocable het volgende:
iNav theme is trouwens in cydia beschikbaar zag ik net. Meteen even kijken of het wat is
Tijdens het vroege uitgeven van de iPhone deden ze bij T-M ook moeilijk, maar toen ik ze om de oren sloeg met problemen op mac-rumors, diverse foto's en m'n enorme sjans (lees; pak nou maar een nieuwe beste verkoper, het is niet dat jij ze uit eigen zak moet betalen jankerd) gingen ze mee met mequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zoiets onder de garantie valt, had ik mijn vorige telefoon ook wel eens eerder mogen ruilen
Zeker handig! Dat zoeken in Cydia vond ik altijd nogal gedoe, zeker als je meerdere applicaties wil verwijderen. Goede verbetering. Nu nog een (gratis/gehackte) applicatie om alles vanaf je desktop te regelen. En oh ja, ik wil mijn springboard ook vanaf mijn desktop kunnen indelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Sjiek trouwens!
http://www.iphoneclub.nl/(...)anaf-je-springboard/
[..]
Verkopers pwnen is een kunst. Goed werk en goed te weten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tijdens het vroege uitgeven van de iPhone deden ze bij T-M ook moeilijk, maar toen ik ze om de oren sloeg met problemen op mac-rumors, diverse foto's en m'n enorme sjans (lees; pak nou maar een nieuwe beste verkoper, het is niet dat jij ze uit eigen zak moet betalen jankerd) gingen ze mee met me![]()
In Amerika ruilen ze zonder discussie om en erkennen ze het als probleem. Stof onder je scherm ook.
Hoop doet leven hequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker handig! Dat zoeken in Cydia vond ik altijd nogal gedoe, zeker als je meerdere applicaties wil verwijderen. Goede verbetering. Nu nog een (gratis/gehackte) applicatie om alles vanaf je desktop te regelen. En oh ja, ik wil mijn springboard ook vanaf mijn desktop kunnen indelen.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Verkopers pwnen is een kunst. Goed werk en goed te weten.
Hoewel het er natuurlijk niets mee te maken heeft, hebben ze op zo'n moment het recht om je vervanging/reparatie te weigeren omdat je een jailbreak hebt?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:28 schreef Intocable het volgende:
Okay, het lijkt erop dat iNav heel mijn systeem in elkaar gedondert heeft. Cydia geeft repairing aan.. krijg nu zwart scherm en iPhone reageerd niet meer
Yup très gay.. Krijg wel geluid bij aansluiten op netstroom maar geen beeld. Ik denk dat ik hem maar eens een re-boot geefquote:
we hebben weer beeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Intocable het volgende:
[..]
Yup très gay.. Krijg wel geluid bij aansluiten op netstroom maar geen beeld. Ik denk dat ik hem maar eens een re-boot geef
Mooi zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:34 schreef Intocable het volgende:
[..]
we hebben weer beeldCydia doet weer normaal. Ik ga m'n beestje maar eens opschonen.
Mja dood is een groot woord.. Waarschijnlijk had ik 'm wel moeten restoren jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi zoWas wel ontzettend zaad geweest als daardoor je iPhone deud was gegaan
Coma danquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja dood is een groot woord.. Waarschijnlijk had ik 'm wel moeten restoren jaEn daar zat ik niet echt op te wachten. Aangezien ik de juiste FW niet meer op mn maccie heb staan
scheelt het me weer wat zoekwerk
Ik zit op dit moment op 2.1, toen der tijd wel 2.2 gehad. Na iets verkeerd aan te passen moest ik 'm restoren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Coma dan
Tjah ik draai nu 2.2 en wacht met updaten tot 3.0
Gebruiken. Witte, 3G.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De derde?... Dude wat doe jij met die dingenEn heb je een witte of zwarte?
En met een iPheun moet je gewoon patsen, jeweetsch
Xilisoft iPhone Video Converter werkt uitstekend en heeft ook nog eens goede instellingsmogelijkheden voor resolutie en video- en geluidskwaliteit. torrents zijn beschikbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:12 schreef newyorkcity het volgende:
He!
Ik heb op mijn computer nog wat filmpjes staan en die wil ik graag via handbrake ofzo overzetten naar iphone formaat. Dit lukt alleen niet.... Het zijn avi bestandjes.
Kan wel gewoon van de dvd zelf omzetten... Weet iemand hoe dit dan met avi bestandjes kan?
Waarom lukt dat niet? Handbrake heeft toch gewoon een iPhone-profiel? En naar mijn weten kan de meest recente versie ook gewoon .avi-bestanden aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:12 schreef newyorkcity het volgende:
He!
Ik heb op mijn computer nog wat filmpjes staan en die wil ik graag via handbrake ofzo overzetten naar iphone formaat. Dit lukt alleen niet.... Het zijn avi bestandjes.
Kan wel gewoon van de dvd zelf omzetten... Weet iemand hoe dit dan met avi bestandjes kan?
Dank je!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Xilisoft iPhone Video Converter werkt uitstekend en heeft ook nog eens goede instellingsmogelijkheden voor resolutie en video- en geluidskwaliteit. torrents zijn beschikbaar
Ja, maar ik kan alleen bij source een dvd gebruiken geen bestand. Doe misschien wat fout...?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom lukt dat niet? Handbrake heeft toch gewoon een iPhone-profiel? En naar mijn weten kan de meest recente versie ook gewoon .avi-bestanden aan.
Denk dat je een nieuwe versie moet downloaden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan alleen bij source een dvd gebruiken geen bestand. Doe misschien wat fout...?
Ah, dat zal het zijn dan. Jammer, want Handbrake is m.i. een ongeëvenaard programma. Mooie UI, werkt makkelijk, niet teveel instellingen, niet te weinig, gratis. Toppertjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef newyorkcity het volgende:
Heb misschien ook niet de nieuwst versie. Die was alleen voor osx 10,5, ik heb 10,4
Nou...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn dan. Jammer, want Handbrake is m.i. een ongeëvenaard programma. Mooie UI, werkt makkelijk, niet teveel instellingen, niet te weinig, gratis. Toppertje.
Dan heb je in ieder geval één goede redenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Nou...
Ik moet een nieuwe mac.....
Nu nog 1100 euro... hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval één goede reden.
O... Voor windows...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Xilisoft iPhone Video Converter werkt uitstekend en heeft ook nog eens goede instellingsmogelijkheden voor resolutie en video- en geluidskwaliteit. torrents zijn beschikbaar
SBSettings? Cycorder?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb nu al een maand cydia maar eigenlijk nog geen enkele app die de moeite waard is gevonden. Beetje zinloze jailbreak geweest, voor mij....
Met SBsettings kun je door middel van een veeg over de bovenkant van je scherm (bovenin dus) je settings togglen. Zo kun je IN apps bijvoorbeeld je WIFI aanzetten, maar ook iconen onzichtbaar maken (die je weinig gebruikt), geheugen vrijmaken.. Het proberen waard! En gratis.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wellicht tof om te weten wat die apps doen?
Haha ga even met je vinger op de balk bovenin (klok, batterij, tijd, provider) staan en ga met je vinger naar benedenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
SBsettings geïnstalleerd. ik zie niet wat anders is. Ik ben een noob
Holy shit! Mike, its amazingquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haha ga even met je vinger op de balk bovenin (klok, batterij, tijd, provider) staan en ga met je vinger naar beneden
Euh, of gewoon van Tiger naar Leopard upgradenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Nou...
Ik moet een nieuwe mac.....
Neej. nieuwe!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, of gewoon van Tiger naar Leopard upgraden
Ja, ik ben nu in waalwijk. Zal wel daaraan liggen. Ik zie trouwens bij de overige kosten van mijn tmobile abbo ¤6,30 staan. Internetten via GPRS kost toch geen extra geld aangezien onbeperkt internet bij me abbo zit. Of wel?quote:Op zondag 29 maart 2009 05:04 schreef Skv het volgende:
Dat je GPRSverbinding hebt ipv 3G. Woon je in één of ander dorp/gat?
Ik heb opeens ¤5,90 extra kosten, ook geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:45 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu in waalwijk. Zal wel daaraan liggen. Ik zie trouwens bij de overige kosten van mijn tmobile abbo ¤6,30 staan. Internetten via GPRS kost toch geen extra geld aangezien onbeperkt internet bij me abbo zit. Of wel?
Las het op iphoneclub en wou voor de "gein" ff kijken of mijn iphone het ook had. Blijkt dat ik ook een grote voelbare haarscheur heb op mijn zwarte 8Gb iphone. Omdat ik er een beschermhoes om heb is het me eigenlijk nooit opgevallen. Mooi klote dus.. altijd zuinig mee omgegaan en dan zit er nu een scheur van ongeveer 1 cm op iphone.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:27 schreef Merkie het volgende:
Net een item over de haarscheurtjes bij Kassa.
bij kassa zeiden ze dat je ff moest mailen naar kassa. Die zouden de klachten doorsturen naar t-mobile en die zouden d'r naar kijken:quote:Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef timbob het volgende:
Goh, dus ik ook even kijken naar m'n koptelefoon ingang.
En jawel. er zit al een scheurtje in het zwarte plastig.
Ik gebruik dat ding nu een maandje ofzo.
Maar als je naar een winkel gaat of 'm laat opsturen ben je 'm zeker ook weer X weken kwijt en weet je ook niet of het vergoed wordt zeker?
beetje jammer dit.
Nou ik had eerst een Relax 200 abbo, deze zou eigenlijk 12 mei 09 eindigen. Maar ik had dus T-Mobile gemaild of mijn iPhone i-150 abbo nu al kon ingaan. Dat hadden ze dus gisteren gefixt, toen waren de overige kosten nog ¤0, toen ¤6,20 en nu opeens ¤6,47.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:03 schreef nelisb het volgende:
Wanneer is je Abo ingegaan?
Heb je no belminuten?
nee en neequote:Op zondag 29 maart 2009 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zit er nou ook eindelijk een sms counter in en ontvangstbevestiging?
Voor dat sms counten is er wel een gratis app te krijgen (link).quote:Op zondag 29 maart 2009 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zit er nou ook eindelijk een sms counter in en ontvangstbevestiging?
Ja, maar dat werkt niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor dat sms counten is er wel een gratis app te krijgen (link).
Wat die receipts betreft, het is zeker jammer dat dat niet standaard kan, maar als je *0# voor het nummer zet waar je naartoe stuurt, krijg je een ontvangstbevestiging van T-Mobile.
Die van mij staat ook ineens op 13,40 ofzo, meestal is het bij de eindfactuur weer weg.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:15 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Nou ik had eerst een Relax 200 abbo, deze zou eigenlijk 12 mei 09 eindigen. Maar ik had dus T-Mobile gemaild of mijn iPhone i-150 abbo nu al kon ingaan. Dat hadden ze dus gisteren gefixt, toen waren de overige kosten nog ¤0, toen ¤6,20 en nu opeens ¤6,47.
Resterend beltegoed
Bijgewerkt tot 29 maart, 02:49 uur
139:00 minuten
Smsberichten: 53
Overige kosten: ¤ 6,47
Kijk ook even in het iPhone App topicquote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
Is er ergens een mooi artikel over jailbreak en de mogelijkheden daarmee?
Nee.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb de jailbreak er maar weer afgehaald. Vrij onzinnig toch, voor mij. En verminderd de batterijtijd aanzienlijk
Nee, een jailbreak verandert enkel wat instellingen en heft wat restricties op. Zolang je geen programma's installeert die op de achtergrond blijven draaien (OpenSSH bijv.) is het onmogelijk dat je batterij sneller leeggaat.quote:
Ik weet niet wat voor dingen er standaard mee worden geleverd met Installer en Cydia maar ik weet wel zeker dat mijn batterij minder lang mee ging. Zelfs zo erg dat als ik em voor het slapen gaan uit de lader haalde en hij was in de ochtend al bijna 3/4 leeg. En ik sliep gewoon dus ik heb er niet mee lopen spelenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, een jailbreak verandert enkel wat instellingen en heft wat restricties op. Zolang je geen programma's installeert die op de achtergrond blijven draaien (OpenSSH bijv.) is het onmogelijk dat je batterij sneller leeggaat.
Hm, dat ligt dus niet aan mij! Ik had nog geen dag nieuw tegoed en ik had ook al extra kosten. Die liepen op een gegeven moment ook nog is op!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Die van mij staat ook ineens op 13,40 ofzo, meestal is het bij de eindfactuur weer weg.
Via het iPhone abo van tmobile kost het niets extraquote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef timbob het volgende:
Kost YouTube kijken via 3G nou geld omdat het streaming vidio is of heb ik dat compleet verkeerd begrepen...
Ohja, ik heb trouwens web&walk.
Streaming gaat alleen bij KPN buiten de bundel om.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef timbob het volgende:
Kost YouTube kijken via 3G nou geld omdat het streaming vidio is of heb ik dat compleet verkeerd begrepen...
Ohja, ik heb trouwens web&walk.
Ik heb dit ook een paar keer gehad. Meestal na het syncen met m'n pc. Daarna doen al m'n apps die gedownload zijn het niet meer. Iets willekeurigs downloaden loste dat weer op, al is het wat omslachtig...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat applicaties starten niet meer op. De eerste 2 seconde werkt hij en dan keert hij terug naar het hoofdmenu. Als ik ze verwijder en weer opnieuw erop zet werkt het weer. Weet iemand hoe dit probleem ook anders op te lossen is? Is nu al de 2e keer dat ik dit mee maak..
Door de pop3 ondersteuning kan je je hotmail ook op laten halen door je GMail.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef timbob het volgende:
Ohja. Is er trouwens een manier om een beetje normale hotmail te krijgen? Zo'n tekst-only is ook niks.
Wel in safari he, in mail heb ik m'n gmail al.
Binnen T-Mobile? Want ik heb genoeg mensen gezien die met 1 telefoontje naar de helpdesk het iPhone abonnement direct in konden laten gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef JH87 het volgende:
Ik ben sinds een uur ook de trotse bezitter van een iPhone.Ik ben alleen een abonnement-overstapper dus kan 'm officieel pas vanaf 1 juli gebruiken.
Nee, ik kom van KPN. En heb niet zo´n zin in dubbele abonnementskosten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef portier het volgende:
[..]
Binnen T-Mobile? Want ik heb genoeg mensen gezien die met 1 telefoontje naar de helpdesk het iPhone abonnement direct in konden laten gaan.
Ik ben ook binnen T-mobile overgestapt maar bij mij wouden ze dat niet doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef portier het volgende:
[..]
Binnen T-Mobile? Want ik heb genoeg mensen gezien die met 1 telefoontje naar de helpdesk het iPhone abonnement direct in konden laten gaan.
Het schijnt nogal afhankelijk te zijn van wie je aan de lijn hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik ben ook binnen T-mobile overgestapt maar bij mij wouden ze dat niet doen
Weer bellen! ze doen het wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik ben ook binnen T-mobile overgestapt maar bij mij wouden ze dat niet doen
Werkt goed inderdaad, dank u.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:31 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een paar keer gehad. Meestal na het syncen met m'n pc. Daarna doen al m'n apps die gedownload zijn het niet meer. Iets willekeurigs downloaden loste dat weer op, al is het wat omslachtig...
Die van mij is verzekerd. Ik doe bijna nooit 2 jaar met een telefoon en heb wel een 2 jarig abo nu. Ik heb het direct in de winkel gedaan, toenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:25 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand hier z'n iPhone verzekerd via T-Mobile? En moet je perse langs de shop of kan het ook online?
Kan, is dat ook een garantie?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef Merkie het volgende:
Kan, mits je nog niet op 2.2.1 zit. Unlocken doe je trouwens zelf, niet door louche websites.
Ik zit in dezelfde situatie. Begreep dat unlocken softwaretechnisch niet mogelijk is, omdat er nog niets is gevonden tegen de nieuwe baseband-versie die meekomt met 2.2.1. Enige mogelijkheid is dat je een speciaal sim-unlock-ding koopt, maar het een programmaatje zal het niet lukken.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Kan, is dat ook een garantie?En ja, om het makkelijker te maken 2.2.1 is geinstalleerd...
Nee, maar alle geruchten wijzen op een nieuwe iPhone komende zomer.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef Stienn het volgende:
Is er al bekend wanneer er een nieuwe iphone op de markt komt? 1 met betere accu e.d.?
Want? Klinkt niet echt logisch ofzo? De 3G versie werd ook wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:09 schreef Stienn het volgende:
nice, dan zal die rond december zeker wel naar nederland komen...
oh dat wist ik niet, dacht dat ie wat later pas naar nederland kwam!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef nelisb het volgende:
[..]
Want? Klinkt niet echt logisch ofzo? De 3G versie werd ook wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd!
Neuh. Hij verkoopt in een landje als Nederland als een malle.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Stienn het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet, dacht dat ie wat later pas naar nederland kwam!
na geruchten kwam deze zomer toch een nieuw product van apple? volgens mij ging het niet specifiek om een iphone. Zou ook beetje gek zijn, omdat iedereen aan een meerjarig contract zit.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar alle geruchten wijzen op een nieuwe iPhone komende zomer.
Eerste contracten van generatie 1 lopen af.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
na geruchten kwam deze zomer toch een nieuw product van apple? volgens mij ging het niet specifiek om een iphone. Zou ook beetje gek zijn, omdat iedereen aan een meerjarig contract zit.
owhh ja.. d'r was nog een generatie eerderquote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eerste contracten van generatie 1 lopen af.
kun je dat ding niet met een 1jarig contract krijgen jawel toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
na geruchten kwam deze zomer toch een nieuw product van apple? volgens mij ging het niet specifiek om een iphone. Zou ook beetje gek zijn, omdat iedereen aan een meerjarig contract zit.
[edit]
het zou wel kunnen dat apple met een 32 gb versie van iphone komt.. maar dat vind ik ook niet echt een nieuwe iphone, maar meer een geupgrade iphone.
Nee, niet via T-Mobile. Misschien via wat webshops, maar dan betaal je wel de absolute hoofdprijs.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Stienn het volgende:
[..]
kun je dat ding niet met een 1jarig contract krijgen jawel toch?
Tja, voor een eurootje of 50 per maand zou ik het ook niet doen. Het feit dat überhaupt mensen tegenwoordig een éénjarig abonnement nemen vind ik merkwaardig. Sim-only of een tweejarig abonnement is toch veruit het voordeligst? Eénjarig kan bijna nooit uit.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, niet via T-Mobile. Misschien via wat webshops, maar dan betaal je wel de absolute hoofdprijs.
[hippe mensen modus]quote:Op woensdag 1 april 2009 23:42 schreef Foque het volgende:
[..]
Tja, voor een eurootje of 50 per maand zou ik het ook niet doen. Het feit dat überhaupt mensen tegenwoordig een éénjarig abonnement nemen vind ik merkwaardig. Sim-only of een tweejarig abonnement is toch veruit het voordeligst? Eénjarig kan bijna nooit uit.
Dan wil ik niet weten wat die mensen met hun mobiel doenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:57 schreef timbob het volgende:
[..]
[hippe mensen modus]
ja hallo, dan moet je dus 2 jaar met dezelfde telefoon doen, dat kan dus echt niet meer anno 2009 hoor
[/hippe mensen modus]
Inderdaad, ik snap het punt ook niet echt. Tenzij je bang bent dat je telefoon het niet meer dan een jaar overleefd ofzo...
je kan er altijd op kauwen bij gebrek aan pennen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat die mensen met hun mobiel doen
Dat dan weer welquote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef timbob het volgende:
[..]
je kan er altijd op kauwen bij gebrek aan pennen.
Het is juist irritant als je élk jaar moet opletten omdat je abo verloopt.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:57 schreef timbob het volgende:
[..]
[hippe mensen modus]
ja hallo, dan moet je dus 2 jaar met dezelfde telefoon doen, dat kan dus echt niet meer anno 2009 hoor
[/hippe mensen modus]
Inderdaad, ik snap het punt ook niet echt. Tenzij je bang bent dat je telefoon het niet meer dan een jaar overleefd ofzo...
Dat zou echt een ideale toevoeging zijn zeg. Beetje inkt erbij zodat heel je smoel onder gaat zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef timbob het volgende:
[..]
je kan er altijd op kauwen bij gebrek aan pennen.
Uitzetten en weer aanzetten?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:20 schreef Stofje het volgende:
Gisteren viel m'n telefoon uit. Batterij leeg, shit happens. Ik zet 'm weer aan tijdens het opladen en de telefoon vraagt: "Telefoon in simlock status", met als opties "doorgaan" en "ontgrendelen". In m'n haast op "doorgaan" gedrukt. Hoe de neuk moet ik het ding nu ontgrendelen. Ik kan het gewoon niet vinden. Hellllpppp!
Hoe zet je 'm uitquote:
Druk die knop nou eens een paar seconden voor de grap inquote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe zet je 'm uit? Bovenaan zit een knop waarmee je 'm uitzet, maar volgens mij is dat standby. Ik krijg 'm niet écht uit...
Andere mogelijkheid is er idd volgens mij niet! beetje vaag wel op zich.. Heb het ook een keer gehad..quote:
Whehe inderdaadquote:
Ik denk dat die optie ook kan, doe het eigenlijk alleen op de andere manier... vind dat persoonlijk wat makkelijkerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid is er idd volgens mij niet! beetje vaag wel op zich.. Heb het ook een keer gehad..
Bedenk me nu ineens.. kun je nie tnaar Instellingen -> Algemeen en daar naar je providerlijst toe of iets dergelijks?
De sleep/wake-button en homebutton allebei een seconde of zeven ingedrukt houden en je iPhone reboot netjes.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe zet je 'm uit? Bovenaan zit een knop waarmee je 'm uitzet, maar volgens mij is dat standby. Ik krijg 'm niet écht uit...
sarcasme? Waar danquote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef TNA het volgende:
[..]
De sleep/wake-button en homebutton allebei een seconde of zeven ingedrukt houden en je iPhone reboot netjes.
Edit: oh, er was al een nieuwe pagina vol uitleg en sarcasme
quote:
quote:
Zeg Grote Leider, zou je de TT van 27 in 28 kunnen veranderen?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Biogarde het volgende:
Let op de PI hè. Die zijn zo belangrijk.
Si. Weinig spannends op 't moment verder.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeg Grote Leider, zou je de TT van 27 in 28 kunnen veranderen?
Je hebt NU.nl Achterklap toch al?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si. Weinig spannends op 't moment verder.
Waar blijft die Telegraaf app?
quote:
Sjieke app hoorquote:
SMS alleen met jailbreak. Ringtones wel met programma's als 'Iphone Ringtone Maker' bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef Stinosss het volgende:
Is het mogelijk om eigen smstoon/ringtone in te stellen?
Danku!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
SMS alleen met jailbreak. Ringtones wel met programma's als 'Iphone Ringtone Maker' bijvoorbeeld.
Die app gebruik ik dan weer nietquote:
Is dit echt zo?quote:iPhone-gebruiker belt gratis met Skype
Publicatie datum: 31-3-2009 15:07:26
Vanaf dinsdag kunnen bezitters van een iPhone gebruikmaken van de internetbeldienst Skype. Hierdoor wordt het mogelijk gratis te bellen met andere gebruikers van Skype. Voorwaarde is wel dat men een wifi-netwerk gebruikt. Skype werkt niet via een telecomnetwerk voor snel dataverkeer.
Wereldwijd gebruiken meer dan 400 miljoen mensen Skype. Vooral Amerikanen gaan profiteren van de nieuwe mogelijkheid. Het land telt relatief veel gratis wifi-netwerken. In ons land wordt voor dataverkeer vaak een beroep gedaan op telecomnetwerken
Je moet alleen in de buurt van een Wi-Fi zittenquote:
Of 3G als je jailbreakt en die tweak installeert.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet alleen in de buurt van een Wi-Fi zitten(Wil je gratis bellen)
Dan heb je wsl wel huge overhead.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Of 3G als je jailbreakt en die tweak installeert.
Details, niet te veel op lettenquote:
screen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef MaxC het volgende:
Ik zie trouwens soms linksboven het scherm 3 puntjes op de Iphone, weet iemand wat dat is?
Dat is een sensor is dat volgens mij. Als je aan het bellen bent en je wilt op je iphone drukke ( intercom ofzo). Anders kun je per ongeluk ophangen als die in je gezicht komtquote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. deze zit naast je speaker, hou hem maar eens in het zonlicht.
Ik zie het niet zo lekker, heb namelijk een screen protector eroverheenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. deze zit naast je speaker, hou hem maar eens in het zonlicht.
Parkeersensor?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef Biogarde het volgende:
Zijn sensoren. Lichtmeter, benaderingssensor..
Is het een grapje of snap je niet dat hij op een productiefout zit te doelen voor die overige 10%? Lijkt me trouwens sterk die 9/10, maar daar zal misschien het aantal gebroken schermen door valschade ook bijzitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Ericjuh het volgende:
Hij zei overigens ook nog dat het 9 van de 10 keer de consument was die de scheur veroorzaakt.. Beetje rare opmerking van hem, want ik zie apple op afstand de iphone nog niet kapot maken!
Hij bedoelde natuurlijk precies wat jij zegt, maar het kwam over of 90% van de scheurtjes veroorzaakt wordt doordat de consument de telefoon laat vallen of te hard handig mee omgaat.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:13 schreef portier het volgende:
[..]
Is het een grapje of snap je niet dat hij op een productiefout zit te doelen voor die overige 10%? Lijkt me trouwens sterk die 9/10, maar daar zal misschien het aantal gebroken schermen door valschade ook bijzitten.
Overigens hangt het maar net af van wie je hebt hoor. Zeker in de shops werken een hoop incompetente mensen.
uhm ik weet niet bij welke winkel jij geweest ben, maar ik had een miniscul scheurtje aan de achterkant van mijn 8 maanden oude iphone . De verzekering die ik had afgesloten wou er helemaal niks mee doen omdat het het functioneren van de telefoon niet belemmerde.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Ericjuh het volgende:
Was net ff bij t-mobile om te vragen hoe ze de klachten afhandelen m.b.t. scheurtjes. blijkt dus het volgende te zijn: Je kunt je telefoon te reparatie opsturen, maar ze konden mij niet vertellen of het binnen de garantie viel of niet. Je bent hem ongeveer 2 weken kwijt, maar je krijgt gelukkig wel een vervangende telefoon (medewerker pakt één of andere oude nokia telefoon waar volgens mij nog geen wap op zit). Kosten kunnen boven de 100 euro zijn om alleen een scheurtje te vervangen (volgens mij zijn exacte kosten 170 euro). De medewerker rade me het wel aan om de achterkant te laten maken, want "hij kan verder uitscheuren en dan ben je nog verder van huis" (mooie verkoop truc). Als het geld kost dan zouden ze je opbellen... dus grote kans dat ze je na 2 weken opbellen met de vraag of je wilt betalen. Als je vervolgens niet wilt betalen sturen ze de iphone zo weer terug en ben je na 2 weken nog geen stap verder.
Hij zei overigens ook nog dat het 9 van de 10 keer de consument was die de scheur veroorzaakt.. Beetje rare opmerking van hem, want ik zie apple op afstand de iphone nog niet kapot maken!
oftewel, t-mobile vind dat de klant zeurt en wil pas repareren wanneer wij gaan dokken.
Achterlijke kut t-mobile.. in mijn leven nog nooit zoveel problemen gehad met alle mobieleproviders bij elkaar. stel oplichters. Gelukkig zit ik er nog 1 1/2 jaar aan vast![]()
Iemand (proberen te) bellen, dan krijg je opnieuw de optie om te unlocken.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid is er idd volgens mij niet! beetje vaag wel op zich.. Heb het ook een keer gehad..
Bedenk me nu ineens.. kun je nie tnaar Instellingen -> Algemeen en daar naar je providerlijst toe of iets dergelijks?
opsturen? waarom niet gewoon ff iphone omruilen? Het is voor mij een bekent probleem, maar na mijn inzicht doet t-mobile er ontzettend moeilijk over. Ik moet wel toegeven dat ik een voelbare scheur heb en je kunt gewoon zien dat het plastic kapot is.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
uhm ik weet niet bij welke winkel jij geweest ben, maar ik had een miniscul scheurtje aan de achterkant van mijn 8 maanden oude iphone . De verzekering die ik had afgesloten wou er helemaal niks mee doen omdat het het functioneren van de telefoon niet belemmerde.
Ben ik naar T-mobile zelf gegaan en onder garantie weggestuurd en kreeg na 6 dagen een nieuwe. Ze zeiden zelf in de winkel ook al dat het geen probleem op ging leveren, dus gewoon opsturen dat ding, scheurtjes zijn nu een bekend probleem dus gaan ze er ook niet moeilijk over doen.
Tjah, ik heb dus wel die verzekering erbij genomen, juist voor dergelijke problemenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:48 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
opsturen? waarom niet gewoon ff iphone omruilen? Het is voor mij een bekent probleem, maar na mijn inzicht doet t-mobile er ontzettend moeilijk over. Ik moet wel toegeven dat ik een voelbare scheur heb en je kunt gewoon zien dat het plastic kapot is.
Daarnaast wil ik de garantie dat ik een nieuwe krijg zonder te betalen. Ik stuur de telefoon 2 weken op waardoor ik 2 weken niet gebruik kan maken van mijn iphone (moest uitgaan van ongeveer 2 weken dat ik telefoon kwijt ben zei verkoper). De vervanger die hij aanbood was een nokia en dat was helemaal geen smartphone.
De medewerker begon ook nog over het feit of ik een verzekering had afgesloten bij de iphone. Koste maar 7 euro per maand, maar was echt een MUST bij de iphone. Want daar viel deze schade wel onder..
Hij begon ook nog over een verhaal dat hij net een klant had met hetzelfde probleem. Die klant was zijn iphone lief en stuurde hem op met het gevaar dat hij veel geld moest lappenWelke verkoper verteld dat nu weer aan een klant.
winkel is btw t-mobile winkel in Zwolle
Oh.. Mijn.. God..quote:Op donderdag 2 april 2009 21:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
hebben die standaard oordopjes van de iPhone garantie? De microphoon knop ( lees skip knop) doet het niet meer.
Second that.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh.. Mijn.. God..
Ik kom er dus nu pas achter dat je daar mee kunt skippen en pauzeren he
Zit er een microfoon knop op dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh.. Mijn.. God..
Je kan er zelfs mee een nummer terugquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh.. Mijn.. God..
Maar dat zit volgens mij niet bij deze (die kreeg ik erbij)quote:
Jawel, de kleine rechthoekige ding rechts is het microfoontje. Bedienen doe je door op het microfoontje te drukken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dat zit volgens mij niet bij deze (die kreeg ik erbij)
[ afbeelding ]
For real?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Niox het volgende:
[..]
Jawel, de kleine rechthoekige ding rechts is het microfoontje. Bedienen doe je door op het microfoontje te drukken.
Uitleg staat hier: http://www.apple.com/nl/iphone/tips/, Basiskenmerken, en dan onder Stereoheadset met microfoon.
Dude, dat meen je nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kwam er ook toevallig achter nadat ik die fucking kut V-moda oordopjes had gekocht, ( fucking 100 euri en ik dacht namelijk dat je met die van de iphone niet kon skippen) en kapot gingen ( ik moet ze weer terugsturen). En ik probeerde het en het werkte. Maar nu werken die knopjes niet meer.
Ik moet zelfs betalen ( verzend kosten 15 euro en als ik het ontvang 32 euro) om die klotedingen weer terug te krijgen. Kut Apple en kut V-moda. stelletje afzetters.
Ook als mijn iPhone gelockt is en ik druk op de knop gaat mijn muziekspeler starten :d. Heel handig. Twee keer drukken is forward. Drie keer is terug en één keer is pauze.
Beste fetss,quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:29 schreef fetss het volgende:
weet iemand of er al een carkit bestaat voor de iphone, en zo ja waar is die te verkrijgen?
en bestaat er een iphone houder voor op de fiets?
Ik wist wel dat er een mic in zat, maar het knopje was me nog niet opgevallen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Niox het volgende:
Echt.... Wat dachten jullie met z'n allen? Dat dat ding er voor de lol aan zat?
Voor de mensen die toch vervanging willen (ik vind die van apple ook niet lekker zitten), de Sennheiser iphone mm50 zijn erg fijn. En redelijk geprijsd.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Beste fetss,
Sinds kort is er een interessante ontwikkeling gaande op het gebied van internet. Er is een nieuwe website ontwikkeld, genaamd 'Google'. Op deze website kun je termen invullen die je zoekt, waarna je verscheidene informatiebronnen krijgt. In jouw geval zou je "iphone fiets" of "iphone carkit" kunnen invullen.
Vriendelijke groeten,
TNA
Ik snap niet wat je tegen Sennheiser kan hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een mic in zat, maar het knopje was me nog niet opgevallen...
Dus, en die sennheiser, wel leuk, maar het is een sennheiser, dus die valt sowieso al af.
Ik vind het geluid van sennheisers niet fijn. Teveel kelder. Ik moet de bas van mn versterker altijd op -2 zetten als ik normaal wil luisteren bij sennsquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je tegen Sennheiser kan hebben.
Mijn CX500 rockt op mn iPhone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Ja je hebt ook wel gelijk. Hij zei trouwens ook dat ik het abo nu al kon afsluiten, kreeg ik de iPhone al mee en in juli (wanneer mijn abo bij vodafone afloopt) zou dan mijn simkaart worden overgeheveld naar T-mobile. Alleen kon ik tot die tijd dan niet bellen met de iPhone, omdat alleen T-mobile kaartjes werkend zijn daarin. Dit is toch gewoon een kwestie van simlockvrij maken, niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:08 schreef nelisb het volgende:
3G is bij elk Tmobile Abo gratis. Hoeveel goedkoper wil je hem?
Toestel is super dus nu aanschaffen een goed idee! Kans is zeker aanwezig dat er een nieuwe komt. Maar de 3g draait net zoals de nieuwe op OS 3.0 dus daar zit geen verschil in. Hardware matig zal ie vast beter zijn, zoals camera en meer geheugen. Is dit voor jou minder interssant zou ik gewoon de 3g nemen
www.Nederland.fmquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:26 schreef Stofje het volgende:
Is er eigenlijk ergens een app om radio mee te luisteren? Wil morgen voetbal luisteren, maar heb alleen telefoon tot m'n beschikking... Radio 1 dus!
Ik heb exact hetzelfde icm met een Linksys router. Krijg het niet stabiel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef KarnSuk het volgende:
Ik heb problemen met WiFi, hij maakt wel verbinding...dan heb ik dus de 3 streepjes linksbovenaan.
[ afbeelding ]
Maar dan is het opeens weg en dan heb ik 't weer en dan weer niet. Waaraan kan dit liggen?
Gewoon via de website van apple?quote:Op zondag 5 april 2009 20:16 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand ervaringen met een armband voor de iPhone? Ik ben op zoek naar een goede voor tijdens het hardlopen. Liefst niet al te duur.
Deze bijvoorbeeldquote:
Hendig sjiek!quote:Op maandag 6 april 2009 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld
http://store.apple.com/us/product/TS464LL/A?fnode=MTY1NDA0NA&mco=MjE1NTM5Mw&p=1&s=topSellers
Incl verzendkosten? Welke verzendkosten?quote:Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef Skv het volgende:
Ah, bij DealExtreme hebben ze ook een boel armbanden.
Een hele zooi lelijke, maar ik heb er twee besteld voor 7 dollar, inclusief verzendkosten. Als het niks is, flikker ik 'm gewoon weer weg.Beter dan die dingen van 40 euro..
Zoeken kan op 'iphone armband'.
Ok, dat is positiefquote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef Skv het volgende:
Nooit gehad, nee. Als ik in Duitsland ben heb ik nog ruim 2 km landinwaarts T-mobile NL.
Moet dan ook zeggen dat ik thuis 8,6 km van de grens af ben en praktisch nooit dichter dan 3 km bij de grens ben.Hoe weet je overigens dat ik er zo dicht bij woon?
Dus?quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef nelisb het volgende:
Denk van niet. Het is een vriendin van zijn vriendin.
heb je hier al keer gekeken?quote:Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef Skv het volgende:
Ah, bij DealExtreme hebben ze ook een boel armbanden.
Een hele zooi lelijke, maar ik heb er twee besteld voor 7 dollar, inclusief verzendkosten. Als het niks is, flikker ik 'm gewoon weer weg.Beter dan die dingen van 40 euro..
Zoeken kan op 'iphone armband'.
Ha, en ik wilde alleen maar weten of T-mobile moeilijk deed bij de grensquote:
Ja, daar had ik al gekeken. 30 Euro plus verzendkosten. Normaal ben ik niet iemand die goedkoop spul koopt, maar voor zo'n stom hoesje wil ik de gok van $3,50 wel een keer wagen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je hier al keer gekeken?
http://shop.iphoneclub.nl/iphone-3g-accessoires/armbanden
Ik heb een vast nummer!quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Skv het volgende:
Dat Skype is ook mooi kut. Ik 10 euro tegoed kopen omdat voor 2 cent te bellen, geldt het tarief van 2 cent per minuut blijkbaar alleen voor vaste nummers. Voor mobiel betaal je 26 cent per minuut.
Ik ken helemaal niemand met een vast nummer.Zonde.
Verkapte-ik-word-niet-gebeld-post?quote:
Naar mijn weten wel.quote:Op maandag 6 april 2009 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Kan op dit moment elke versie van iPhone gejaibreaked worden ?
Ja, want ten eerste ben ik nooit thuis en ten tweede al ben ik thuis dan word ik nog gebeld op mn mobielquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verkapte-ik-word-niet-gebeld-post?![]()
Jammer, de oordopjes die ik heb zitten heerlijk, maar hebben geen microfoon. En die Apple oordopjes zijn ronduit vervelendquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef Merkie het volgende:
Je kunt de microfoon van de iPhone niet gebruiken tijdens het bellen met oordopjes in, dus je moet de microfoon van je oordopjes gebruiken.
Volledige onzin. Ik bel vaak zet met mijn Sennheiser headphones op, met de microfoon van de telefoon naar me toe gericht. Werkt prima, de microfoon geeft dan hetzelfde geluid aan de ontvanger als wanneer je handsfree belt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef Merkie het volgende:
Je kunt de microfoon van de iPhone niet gebruiken tijdens het bellen met oordopjes in, dus je moet de microfoon van je oordopjes gebruiken.
Huh, wat gek, bij mijn (first gen) iPhone kan dit nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Volledige onzin. Ik bel vaak zet met mijn Sennheiser headphones op, met de microfoon van de telefoon naar me toe gericht. Werkt prima, de microfoon geeft dan hetzelfde geluid aan de ontvanger als wanneer je handsfree belt.
Geeft de website geen indicatie?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:50 schreef versteegrob het volgende:
Heb vanavond de iphone besteld via T-mobile. Me abonnement lief af dus kon er 1tje bestellen nu is me vraag, hoe lang duurt de levering ? Zou ik hem binnen een week in huis hebben?
Ik had hem behoorlijk snel binnen <1 week volgens mijquote:Op woensdag 8 april 2009 00:50 schreef versteegrob het volgende:
Heb vanavond de iphone besteld via T-mobile. Me abonnement lief af dus kon er 1tje bestellen nu is me vraag, hoe lang duurt de levering ? Zou ik hem binnen een week in huis hebben?
Zekers, goed nieuws!quote:Op woensdag 8 april 2009 07:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had hem behoorlijk snel binnen <1 week volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |