Door de pop3 ondersteuning kan je je hotmail ook op laten halen door je GMail.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef timbob het volgende:
Ohja. Is er trouwens een manier om een beetje normale hotmail te krijgen? Zo'n tekst-only is ook niks.
Wel in safari he, in mail heb ik m'n gmail al.
Binnen T-Mobile? Want ik heb genoeg mensen gezien die met 1 telefoontje naar de helpdesk het iPhone abonnement direct in konden laten gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef JH87 het volgende:
Ik ben sinds een uur ook de trotse bezitter van een iPhone.Ik ben alleen een abonnement-overstapper dus kan 'm officieel pas vanaf 1 juli gebruiken.
Nee, ik kom van KPN. En heb niet zo´n zin in dubbele abonnementskosten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef portier het volgende:
[..]
Binnen T-Mobile? Want ik heb genoeg mensen gezien die met 1 telefoontje naar de helpdesk het iPhone abonnement direct in konden laten gaan.
Ik ben ook binnen T-mobile overgestapt maar bij mij wouden ze dat niet doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef portier het volgende:
[..]
Binnen T-Mobile? Want ik heb genoeg mensen gezien die met 1 telefoontje naar de helpdesk het iPhone abonnement direct in konden laten gaan.
Het schijnt nogal afhankelijk te zijn van wie je aan de lijn hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik ben ook binnen T-mobile overgestapt maar bij mij wouden ze dat niet doen
Weer bellen! ze doen het wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik ben ook binnen T-mobile overgestapt maar bij mij wouden ze dat niet doen
Werkt goed inderdaad, dank u.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:31 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een paar keer gehad. Meestal na het syncen met m'n pc. Daarna doen al m'n apps die gedownload zijn het niet meer. Iets willekeurigs downloaden loste dat weer op, al is het wat omslachtig...
Die van mij is verzekerd. Ik doe bijna nooit 2 jaar met een telefoon en heb wel een 2 jarig abo nu. Ik heb het direct in de winkel gedaan, toenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:25 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand hier z'n iPhone verzekerd via T-Mobile? En moet je perse langs de shop of kan het ook online?
Kan, is dat ook een garantie?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef Merkie het volgende:
Kan, mits je nog niet op 2.2.1 zit. Unlocken doe je trouwens zelf, niet door louche websites.
Ik zit in dezelfde situatie. Begreep dat unlocken softwaretechnisch niet mogelijk is, omdat er nog niets is gevonden tegen de nieuwe baseband-versie die meekomt met 2.2.1. Enige mogelijkheid is dat je een speciaal sim-unlock-ding koopt, maar het een programmaatje zal het niet lukken.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Kan, is dat ook een garantie?En ja, om het makkelijker te maken 2.2.1 is geinstalleerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |