Druk die knop nou eens een paar seconden voor de grap inquote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe zet je 'm uit? Bovenaan zit een knop waarmee je 'm uitzet, maar volgens mij is dat standby. Ik krijg 'm niet écht uit...
Andere mogelijkheid is er idd volgens mij niet! beetje vaag wel op zich.. Heb het ook een keer gehad..quote:
Whehe inderdaadquote:
Ik denk dat die optie ook kan, doe het eigenlijk alleen op de andere manier... vind dat persoonlijk wat makkelijkerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid is er idd volgens mij niet! beetje vaag wel op zich.. Heb het ook een keer gehad..
Bedenk me nu ineens.. kun je nie tnaar Instellingen -> Algemeen en daar naar je providerlijst toe of iets dergelijks?
De sleep/wake-button en homebutton allebei een seconde of zeven ingedrukt houden en je iPhone reboot netjes.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe zet je 'm uit? Bovenaan zit een knop waarmee je 'm uitzet, maar volgens mij is dat standby. Ik krijg 'm niet écht uit...
sarcasme? Waar danquote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef TNA het volgende:
[..]
De sleep/wake-button en homebutton allebei een seconde of zeven ingedrukt houden en je iPhone reboot netjes.
Edit: oh, er was al een nieuwe pagina vol uitleg en sarcasme
quote:
quote:
Zeg Grote Leider, zou je de TT van 27 in 28 kunnen veranderen?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Biogarde het volgende:
Let op de PI hè. Die zijn zo belangrijk.
Si. Weinig spannends op 't moment verder.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeg Grote Leider, zou je de TT van 27 in 28 kunnen veranderen?
Je hebt NU.nl Achterklap toch al?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si. Weinig spannends op 't moment verder.
Waar blijft die Telegraaf app?
quote:
Sjieke app hoorquote:
SMS alleen met jailbreak. Ringtones wel met programma's als 'Iphone Ringtone Maker' bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef Stinosss het volgende:
Is het mogelijk om eigen smstoon/ringtone in te stellen?
Danku!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
SMS alleen met jailbreak. Ringtones wel met programma's als 'Iphone Ringtone Maker' bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |