Nee, maar alle geruchten wijzen op een nieuwe iPhone komende zomer.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef Stienn het volgende:
Is er al bekend wanneer er een nieuwe iphone op de markt komt? 1 met betere accu e.d.?
Want? Klinkt niet echt logisch ofzo? De 3G versie werd ook wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:09 schreef Stienn het volgende:
nice, dan zal die rond december zeker wel naar nederland komen...
oh dat wist ik niet, dacht dat ie wat later pas naar nederland kwam!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef nelisb het volgende:
[..]
Want? Klinkt niet echt logisch ofzo? De 3G versie werd ook wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd!
Neuh. Hij verkoopt in een landje als Nederland als een malle.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Stienn het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet, dacht dat ie wat later pas naar nederland kwam!
na geruchten kwam deze zomer toch een nieuw product van apple? volgens mij ging het niet specifiek om een iphone. Zou ook beetje gek zijn, omdat iedereen aan een meerjarig contract zit.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar alle geruchten wijzen op een nieuwe iPhone komende zomer.
Eerste contracten van generatie 1 lopen af.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
na geruchten kwam deze zomer toch een nieuw product van apple? volgens mij ging het niet specifiek om een iphone. Zou ook beetje gek zijn, omdat iedereen aan een meerjarig contract zit.
owhh ja.. d'r was nog een generatie eerderquote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eerste contracten van generatie 1 lopen af.
kun je dat ding niet met een 1jarig contract krijgen jawel toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
na geruchten kwam deze zomer toch een nieuw product van apple? volgens mij ging het niet specifiek om een iphone. Zou ook beetje gek zijn, omdat iedereen aan een meerjarig contract zit.
[edit]
het zou wel kunnen dat apple met een 32 gb versie van iphone komt.. maar dat vind ik ook niet echt een nieuwe iphone, maar meer een geupgrade iphone.
Nee, niet via T-Mobile. Misschien via wat webshops, maar dan betaal je wel de absolute hoofdprijs.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Stienn het volgende:
[..]
kun je dat ding niet met een 1jarig contract krijgen jawel toch?
Tja, voor een eurootje of 50 per maand zou ik het ook niet doen. Het feit dat überhaupt mensen tegenwoordig een éénjarig abonnement nemen vind ik merkwaardig. Sim-only of een tweejarig abonnement is toch veruit het voordeligst? Eénjarig kan bijna nooit uit.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, niet via T-Mobile. Misschien via wat webshops, maar dan betaal je wel de absolute hoofdprijs.
[hippe mensen modus]quote:Op woensdag 1 april 2009 23:42 schreef Foque het volgende:
[..]
Tja, voor een eurootje of 50 per maand zou ik het ook niet doen. Het feit dat überhaupt mensen tegenwoordig een éénjarig abonnement nemen vind ik merkwaardig. Sim-only of een tweejarig abonnement is toch veruit het voordeligst? Eénjarig kan bijna nooit uit.
Dan wil ik niet weten wat die mensen met hun mobiel doenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:57 schreef timbob het volgende:
[..]
[hippe mensen modus]
ja hallo, dan moet je dus 2 jaar met dezelfde telefoon doen, dat kan dus echt niet meer anno 2009 hoor
[/hippe mensen modus]
Inderdaad, ik snap het punt ook niet echt. Tenzij je bang bent dat je telefoon het niet meer dan een jaar overleefd ofzo...
je kan er altijd op kauwen bij gebrek aan pennen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat die mensen met hun mobiel doen
Dat dan weer welquote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef timbob het volgende:
[..]
je kan er altijd op kauwen bij gebrek aan pennen.
Het is juist irritant als je élk jaar moet opletten omdat je abo verloopt.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:57 schreef timbob het volgende:
[..]
[hippe mensen modus]
ja hallo, dan moet je dus 2 jaar met dezelfde telefoon doen, dat kan dus echt niet meer anno 2009 hoor
[/hippe mensen modus]
Inderdaad, ik snap het punt ook niet echt. Tenzij je bang bent dat je telefoon het niet meer dan een jaar overleefd ofzo...
Dat zou echt een ideale toevoeging zijn zeg. Beetje inkt erbij zodat heel je smoel onder gaat zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef timbob het volgende:
[..]
je kan er altijd op kauwen bij gebrek aan pennen.
Uitzetten en weer aanzetten?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:20 schreef Stofje het volgende:
Gisteren viel m'n telefoon uit. Batterij leeg, shit happens. Ik zet 'm weer aan tijdens het opladen en de telefoon vraagt: "Telefoon in simlock status", met als opties "doorgaan" en "ontgrendelen". In m'n haast op "doorgaan" gedrukt. Hoe de neuk moet ik het ding nu ontgrendelen. Ik kan het gewoon niet vinden. Hellllpppp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |