De derde?... Dude wat doe jij met die dingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had 'm al uit het vorige topic gepakt.
Als het goed is deze week weer een nieuwe iPhone 3G wit.
[..]
Niet 'een', maar 'mijn derde'. Die scheuren blijven komen, ik hoorde van T-mobile dat ik weer een nieuwe krijg.
Ik heb er ook een paar versleten hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De derde?... Dude wat doe jij met die dingenEn heb je een witte of zwarte?
En met een iPheun moet je gewoon patsen, jeweetsch
Maar wat voor een versie was dat dan? 2G? 3G? Zwart/wit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar versleten hoor.
8 gig zwart. Stof onder scherm, lekkend licht langs de chromen rand en een haarscheur tussen de connector van m'n headset en behuizing. Allen binnen een dag of 10 omgeruild.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wat voor een versie was dat dan? 2G? 3G? Zwart/wit?
Dat lekkende licht heb ik ook, waarschijnlijk omdat ik hem een keer op de grond heb laten vallenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
8 gig zwart. Stof onder scherm, lekkend licht langs de chromen rand en een haarscheur tussen de connector van m'n headset en behuizing. Allen binnen een dag of 10 omgeruild.
Wat moet ik daar dan bij voorstellen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
8 gig zwart. Stof onder scherm, lekkend licht langs de chromen rand en een haarscheur tussen de connector van m'n headset en behuizing. Allen binnen een dag of 10 omgeruild.
Mja als je in het donker naar je scherm kijkt, ze je een streepje / puntje licht aan de binnenkant van de chromen randquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan bij voorstellen?
Bij mij was het zo'n beetje over de hele lengte aan de kant van de volumeknoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja als je in het donker naar je scherm kijkt, ze je een streepje / puntje licht aan de binnenkant van de chromen rand
Wowquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij mij was het zo'n beetje over de hele lengte aan de kant van de volumeknoppen.
Google voorbeeld:
[ afbeelding ]
De laatste heeft het nu ook. Lang niet zo erg, en de ene keer is het erger dan de andere keer.
Ai, dat is geen porem nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij mij was het zo'n beetje over de hele lengte aan de kant van de volumeknoppen.
Google voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat zoiets onder de garantie valt, had ik mijn vorige telefoon ook wel eens eerder mogen ruilenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Google voorbeeld:
[ afbeelding ]
De laatste heeft het nu ook. Lang niet zo erg, en de ene keer is het erger dan de andere keer.
quote:In Cydia verscheen vandaag CyDelete. Hiermee is het mogelijk om de applicaties die je via Cydia hebt geïnstalleerd op dezelfde manier te verwijderen als je gewend bent met de officiële iTunes-applicaties. Dat wil zeggen dat je je vinger ingedrukt houdt op de applicatie en dat daarna het welbekende kruisje verschijnt.
Las het net, best handig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Sjiek trouwens!
http://www.iphoneclub.nl/(...)anaf-je-springboard/
[..]
Catergories wordt dan ook standaard op je iPhone geinstalleerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Intocable het volgende:
iNav theme is trouwens in cydia beschikbaar zag ik net. Meteen even kijken of het wat is
Tijdens het vroege uitgeven van de iPhone deden ze bij T-M ook moeilijk, maar toen ik ze om de oren sloeg met problemen op mac-rumors, diverse foto's en m'n enorme sjans (lees; pak nou maar een nieuwe beste verkoper, het is niet dat jij ze uit eigen zak moet betalen jankerd) gingen ze mee met mequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zoiets onder de garantie valt, had ik mijn vorige telefoon ook wel eens eerder mogen ruilen
Zeker handig! Dat zoeken in Cydia vond ik altijd nogal gedoe, zeker als je meerdere applicaties wil verwijderen. Goede verbetering. Nu nog een (gratis/gehackte) applicatie om alles vanaf je desktop te regelen. En oh ja, ik wil mijn springboard ook vanaf mijn desktop kunnen indelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Sjiek trouwens!
http://www.iphoneclub.nl/(...)anaf-je-springboard/
[..]
Verkopers pwnen is een kunst. Goed werk en goed te weten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tijdens het vroege uitgeven van de iPhone deden ze bij T-M ook moeilijk, maar toen ik ze om de oren sloeg met problemen op mac-rumors, diverse foto's en m'n enorme sjans (lees; pak nou maar een nieuwe beste verkoper, het is niet dat jij ze uit eigen zak moet betalen jankerd) gingen ze mee met me![]()
In Amerika ruilen ze zonder discussie om en erkennen ze het als probleem. Stof onder je scherm ook.
Hoop doet leven hequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker handig! Dat zoeken in Cydia vond ik altijd nogal gedoe, zeker als je meerdere applicaties wil verwijderen. Goede verbetering. Nu nog een (gratis/gehackte) applicatie om alles vanaf je desktop te regelen. En oh ja, ik wil mijn springboard ook vanaf mijn desktop kunnen indelen.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Verkopers pwnen is een kunst. Goed werk en goed te weten.
Hoewel het er natuurlijk niets mee te maken heeft, hebben ze op zo'n moment het recht om je vervanging/reparatie te weigeren omdat je een jailbreak hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |