Die app gebruik ik dan weer nietquote:
Is dit echt zo?quote:iPhone-gebruiker belt gratis met Skype
Publicatie datum: 31-3-2009 15:07:26
Vanaf dinsdag kunnen bezitters van een iPhone gebruikmaken van de internetbeldienst Skype. Hierdoor wordt het mogelijk gratis te bellen met andere gebruikers van Skype. Voorwaarde is wel dat men een wifi-netwerk gebruikt. Skype werkt niet via een telecomnetwerk voor snel dataverkeer.
Wereldwijd gebruiken meer dan 400 miljoen mensen Skype. Vooral Amerikanen gaan profiteren van de nieuwe mogelijkheid. Het land telt relatief veel gratis wifi-netwerken. In ons land wordt voor dataverkeer vaak een beroep gedaan op telecomnetwerken
Je moet alleen in de buurt van een Wi-Fi zittenquote:
Of 3G als je jailbreakt en die tweak installeert.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet alleen in de buurt van een Wi-Fi zitten(Wil je gratis bellen)
Dan heb je wsl wel huge overhead.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Of 3G als je jailbreakt en die tweak installeert.
Details, niet te veel op lettenquote:
screen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef MaxC het volgende:
Ik zie trouwens soms linksboven het scherm 3 puntjes op de Iphone, weet iemand wat dat is?
Dat is een sensor is dat volgens mij. Als je aan het bellen bent en je wilt op je iphone drukke ( intercom ofzo). Anders kun je per ongeluk ophangen als die in je gezicht komtquote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. deze zit naast je speaker, hou hem maar eens in het zonlicht.
Ik zie het niet zo lekker, heb namelijk een screen protector eroverheenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. deze zit naast je speaker, hou hem maar eens in het zonlicht.
Parkeersensor?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef Biogarde het volgende:
Zijn sensoren. Lichtmeter, benaderingssensor..
Is het een grapje of snap je niet dat hij op een productiefout zit te doelen voor die overige 10%? Lijkt me trouwens sterk die 9/10, maar daar zal misschien het aantal gebroken schermen door valschade ook bijzitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Ericjuh het volgende:
Hij zei overigens ook nog dat het 9 van de 10 keer de consument was die de scheur veroorzaakt.. Beetje rare opmerking van hem, want ik zie apple op afstand de iphone nog niet kapot maken!
Hij bedoelde natuurlijk precies wat jij zegt, maar het kwam over of 90% van de scheurtjes veroorzaakt wordt doordat de consument de telefoon laat vallen of te hard handig mee omgaat.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:13 schreef portier het volgende:
[..]
Is het een grapje of snap je niet dat hij op een productiefout zit te doelen voor die overige 10%? Lijkt me trouwens sterk die 9/10, maar daar zal misschien het aantal gebroken schermen door valschade ook bijzitten.
Overigens hangt het maar net af van wie je hebt hoor. Zeker in de shops werken een hoop incompetente mensen.
uhm ik weet niet bij welke winkel jij geweest ben, maar ik had een miniscul scheurtje aan de achterkant van mijn 8 maanden oude iphone . De verzekering die ik had afgesloten wou er helemaal niks mee doen omdat het het functioneren van de telefoon niet belemmerde.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Ericjuh het volgende:
Was net ff bij t-mobile om te vragen hoe ze de klachten afhandelen m.b.t. scheurtjes. blijkt dus het volgende te zijn: Je kunt je telefoon te reparatie opsturen, maar ze konden mij niet vertellen of het binnen de garantie viel of niet. Je bent hem ongeveer 2 weken kwijt, maar je krijgt gelukkig wel een vervangende telefoon (medewerker pakt één of andere oude nokia telefoon waar volgens mij nog geen wap op zit). Kosten kunnen boven de 100 euro zijn om alleen een scheurtje te vervangen (volgens mij zijn exacte kosten 170 euro). De medewerker rade me het wel aan om de achterkant te laten maken, want "hij kan verder uitscheuren en dan ben je nog verder van huis" (mooie verkoop truc). Als het geld kost dan zouden ze je opbellen... dus grote kans dat ze je na 2 weken opbellen met de vraag of je wilt betalen. Als je vervolgens niet wilt betalen sturen ze de iphone zo weer terug en ben je na 2 weken nog geen stap verder.
Hij zei overigens ook nog dat het 9 van de 10 keer de consument was die de scheur veroorzaakt.. Beetje rare opmerking van hem, want ik zie apple op afstand de iphone nog niet kapot maken!
oftewel, t-mobile vind dat de klant zeurt en wil pas repareren wanneer wij gaan dokken.
Achterlijke kut t-mobile.. in mijn leven nog nooit zoveel problemen gehad met alle mobieleproviders bij elkaar. stel oplichters. Gelukkig zit ik er nog 1 1/2 jaar aan vast![]()
Iemand (proberen te) bellen, dan krijg je opnieuw de optie om te unlocken.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid is er idd volgens mij niet! beetje vaag wel op zich.. Heb het ook een keer gehad..
Bedenk me nu ineens.. kun je nie tnaar Instellingen -> Algemeen en daar naar je providerlijst toe of iets dergelijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |