Ja je hebt ook wel gelijk. Hij zei trouwens ook dat ik het abo nu al kon afsluiten, kreeg ik de iPhone al mee en in juli (wanneer mijn abo bij vodafone afloopt) zou dan mijn simkaart worden overgeheveld naar T-mobile. Alleen kon ik tot die tijd dan niet bellen met de iPhone, omdat alleen T-mobile kaartjes werkend zijn daarin. Dit is toch gewoon een kwestie van simlockvrij maken, niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:08 schreef nelisb het volgende:
3G is bij elk Tmobile Abo gratis. Hoeveel goedkoper wil je hem?
Toestel is super dus nu aanschaffen een goed idee! Kans is zeker aanwezig dat er een nieuwe komt. Maar de 3g draait net zoals de nieuwe op OS 3.0 dus daar zit geen verschil in. Hardware matig zal ie vast beter zijn, zoals camera en meer geheugen. Is dit voor jou minder interssant zou ik gewoon de 3g nemen
www.Nederland.fmquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:26 schreef Stofje het volgende:
Is er eigenlijk ergens een app om radio mee te luisteren? Wil morgen voetbal luisteren, maar heb alleen telefoon tot m'n beschikking... Radio 1 dus!
Ik heb exact hetzelfde icm met een Linksys router. Krijg het niet stabiel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef KarnSuk het volgende:
Ik heb problemen met WiFi, hij maakt wel verbinding...dan heb ik dus de 3 streepjes linksbovenaan.
[ afbeelding ]
Maar dan is het opeens weg en dan heb ik 't weer en dan weer niet. Waaraan kan dit liggen?
Gewoon via de website van apple?quote:Op zondag 5 april 2009 20:16 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand ervaringen met een armband voor de iPhone? Ik ben op zoek naar een goede voor tijdens het hardlopen. Liefst niet al te duur.
Deze bijvoorbeeldquote:
Hendig sjiek!quote:Op maandag 6 april 2009 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld
http://store.apple.com/us/product/TS464LL/A?fnode=MTY1NDA0NA&mco=MjE1NTM5Mw&p=1&s=topSellers
Incl verzendkosten? Welke verzendkosten?quote:Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef Skv het volgende:
Ah, bij DealExtreme hebben ze ook een boel armbanden.
Een hele zooi lelijke, maar ik heb er twee besteld voor 7 dollar, inclusief verzendkosten. Als het niks is, flikker ik 'm gewoon weer weg.Beter dan die dingen van 40 euro..
Zoeken kan op 'iphone armband'.
Ok, dat is positiefquote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef Skv het volgende:
Nooit gehad, nee. Als ik in Duitsland ben heb ik nog ruim 2 km landinwaarts T-mobile NL.
Moet dan ook zeggen dat ik thuis 8,6 km van de grens af ben en praktisch nooit dichter dan 3 km bij de grens ben.Hoe weet je overigens dat ik er zo dicht bij woon?
Dus?quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef nelisb het volgende:
Denk van niet. Het is een vriendin van zijn vriendin.
heb je hier al keer gekeken?quote:Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef Skv het volgende:
Ah, bij DealExtreme hebben ze ook een boel armbanden.
Een hele zooi lelijke, maar ik heb er twee besteld voor 7 dollar, inclusief verzendkosten. Als het niks is, flikker ik 'm gewoon weer weg.Beter dan die dingen van 40 euro..
Zoeken kan op 'iphone armband'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |