abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67664787
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

uhm ik weet niet bij welke winkel jij geweest ben, maar ik had een miniscul scheurtje aan de achterkant van mijn 8 maanden oude iphone . De verzekering die ik had afgesloten wou er helemaal niks mee doen omdat het het functioneren van de telefoon niet belemmerde.

Ben ik naar T-mobile zelf gegaan en onder garantie weggestuurd en kreeg na 6 dagen een nieuwe. Ze zeiden zelf in de winkel ook al dat het geen probleem op ging leveren, dus gewoon opsturen dat ding, scheurtjes zijn nu een bekend probleem dus gaan ze er ook niet moeilijk over doen.
opsturen? waarom niet gewoon ff iphone omruilen? Het is voor mij een bekent probleem, maar na mijn inzicht doet t-mobile er ontzettend moeilijk over. Ik moet wel toegeven dat ik een voelbare scheur heb en je kunt gewoon zien dat het plastic kapot is.

Daarnaast wil ik de garantie dat ik een nieuwe krijg zonder te betalen. Ik stuur de telefoon 2 weken op waardoor ik 2 weken niet gebruik kan maken van mijn iphone (moest uitgaan van ongeveer 2 weken dat ik telefoon kwijt ben zei verkoper). De vervanger die hij aanbood was een nokia en dat was helemaal geen smartphone.

De medewerker begon ook nog over het feit of ik een verzekering had afgesloten bij de iphone. Koste maar 7 euro per maand, maar was echt een MUST bij de iphone. Want daar viel deze schade wel onder..

Hij begon ook nog over een verhaal dat hij net een klant had met hetzelfde probleem. Die klant was zijn iphone lief en stuurde hem op met het gevaar dat hij veel geld moest lappen Welke verkoper verteld dat nu weer aan een klant.

winkel is btw t-mobile winkel in Zwolle

[ Bericht 2% gewijzigd door Ericjuh op 03-04-2009 02:06:43 ]
Dit keer zonder signature
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:09:07 #227
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67665643
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 01:48 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

opsturen? waarom niet gewoon ff iphone omruilen? Het is voor mij een bekent probleem, maar na mijn inzicht doet t-mobile er ontzettend moeilijk over. Ik moet wel toegeven dat ik een voelbare scheur heb en je kunt gewoon zien dat het plastic kapot is.

Daarnaast wil ik de garantie dat ik een nieuwe krijg zonder te betalen. Ik stuur de telefoon 2 weken op waardoor ik 2 weken niet gebruik kan maken van mijn iphone (moest uitgaan van ongeveer 2 weken dat ik telefoon kwijt ben zei verkoper). De vervanger die hij aanbood was een nokia en dat was helemaal geen smartphone.

De medewerker begon ook nog over het feit of ik een verzekering had afgesloten bij de iphone. Koste maar 7 euro per maand, maar was echt een MUST bij de iphone. Want daar viel deze schade wel onder..

Hij begon ook nog over een verhaal dat hij net een klant had met hetzelfde probleem. Die klant was zijn iphone lief en stuurde hem op met het gevaar dat hij veel geld moest lappen Welke verkoper verteld dat nu weer aan een klant.

winkel is btw t-mobile winkel in Zwolle
Tjah, ik heb dus wel die verzekering erbij genomen, juist voor dergelijke problemen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:47:19 #228
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_67669577
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
hebben die standaard oordopjes van de iPhone garantie? De microphoon knop ( lees skip knop) doet het niet meer.
Oh.. Mijn.. God..
Ik kom er dus nu pas achter dat je daar mee kunt skippen en pauzeren he
------------------
pi_67669764
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Oh.. Mijn.. God..
Second that.
Don't think twice, it's all right.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:53:44 #230
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67669780
quote:

[..]

Oh.. Mijn.. God..
Zit er een microfoon knop op dan?
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_67673988
quote:

[..]

Oh.. Mijn.. God..
Je kan er zelfs mee een nummer terug
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2009 @ 13:08:06 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67674294
Knopjes? Waar?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:10:11 #233
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67674367
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Knopjes? Waar?
Maar dat zit volgens mij niet bij deze (die kreeg ik erbij)

vrijdag 3 april 2009 @ 13:42:40 #234
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_67675475
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Maar dat zit volgens mij niet bij deze (die kreeg ik erbij)

[ afbeelding ]
Jawel, de kleine rechthoekige ding rechts is het microfoontje. Bedienen doe je door op het microfoontje te drukken.

Uitleg staat hier: http://www.apple.com/nl/iphone/tips/, Basiskenmerken, en dan onder Stereoheadset met microfoon.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:51:18 #235
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67675792
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Niox het volgende:

[..]

Jawel, de kleine rechthoekige ding rechts is het microfoontje. Bedienen doe je door op het microfoontje te drukken.

Uitleg staat hier: http://www.apple.com/nl/iphone/tips/, Basiskenmerken, en dan onder Stereoheadset met microfoon.
For real?
pi_67676288
Ik kom er ook nu pas achter
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_67676382
Ik kwam er ook toevallig achter nadat ik die fucking kut V-moda oordopjes had gekocht, ( fucking 100 euri en ik dacht namelijk dat je met die van de iphone niet kon skippen) en kapot gingen ( ik moet ze weer terugsturen). En ik probeerde het en het werkte. Maar nu werken die knopjes niet meer.

Ik moet zelfs betalen ( verzend kosten 15 euro en als ik het ontvang 32 euro) om die klotedingen weer terug te krijgen. Kut Apple en kut V-moda. stelletje afzetters.

Ook als mijn iPhone gelockt is en ik druk op de knop gaat mijn muziekspeler starten :d. Heel handig. Twee keer drukken is forward. Drie keer is terug en één keer is pauze.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:10:23 #238
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67676483
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kwam er ook toevallig achter nadat ik die fucking kut V-moda oordopjes had gekocht, ( fucking 100 euri en ik dacht namelijk dat je met die van de iphone niet kon skippen) en kapot gingen ( ik moet ze weer terugsturen). En ik probeerde het en het werkte. Maar nu werken die knopjes niet meer.

Ik moet zelfs betalen ( verzend kosten 15 euro en als ik het ontvang 32 euro) om die klotedingen weer terug te krijgen. Kut Apple en kut V-moda. stelletje afzetters.

Ook als mijn iPhone gelockt is en ik druk op de knop gaat mijn muziekspeler starten :d. Heel handig. Twee keer drukken is forward. Drie keer is terug en één keer is pauze.

Dude, dat meen je niet Whehehe zo leer ik nog eens wat over de iPhone
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:22:03 #239
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67680235
Er gaat een wereld voor me open!
Maar ik wil eigenlijk andere oordoppen, want deze zitten heel vervelend. Ze gaan bij mij pijn doen, en ik vind zulke doppen sowieso kut en associaal. Dus weer op zoek naar leuke in-ear dingetjes.

Ik deed tot nu meestal stop door gewoon de plug eruit te trekken als hij in m'n zak zat

Wat wel ook een handige functie is. Van die telefoons die doorspelen als je de plug eruit trekt... Zo irritant

[ Bericht 40% gewijzigd door timbob op 03-04-2009 16:37:20 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:42:09 #240
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_67680822
Echt... . Wat dachten jullie met z'n allen? Dat dat ding er voor de lol aan zat?

Voor de mensen die toch vervanging willen (ik vind die van apple ook niet lekker zitten), de Sennheiser iphone mm50 zijn erg fijn. En redelijk geprijsd.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:56:18 #241
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67683480
weet iemand of er al een carkit bestaat voor de iphone, en zo ja waar is die te verkrijgen?
en bestaat er een iphone houder voor op de fiets?
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:41:46 #243
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67685689
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:29 schreef fetss het volgende:
weet iemand of er al een carkit bestaat voor de iphone, en zo ja waar is die te verkrijgen?
en bestaat er een iphone houder voor op de fiets?
Beste fetss,

Sinds kort is er een interessante ontwikkeling gaande op het gebied van internet. Er is een nieuwe website ontwikkeld, genaamd 'Google'. Op deze website kun je termen invullen die je zoekt, waarna je verscheidene informatiebronnen krijgt. In jouw geval zou je "iphone fiets" of "iphone carkit" kunnen invullen.

Vriendelijke groeten,
TNA
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:40:36 #244
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67687678
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Niox het volgende:
Echt... . Wat dachten jullie met z'n allen? Dat dat ding er voor de lol aan zat?

Voor de mensen die toch vervanging willen (ik vind die van apple ook niet lekker zitten), de Sennheiser iphone mm50 zijn erg fijn. En redelijk geprijsd.
Ik wist wel dat er een mic in zat, maar het knopje was me nog niet opgevallen...

Dus, en die sennheiser, wel leuk, maar het is een sennheiser, dus die valt sowieso al af.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_67688065
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef TNA het volgende:

[..]

Beste fetss,

Sinds kort is er een interessante ontwikkeling gaande op het gebied van internet. Er is een nieuwe website ontwikkeld, genaamd 'Google'. Op deze website kun je termen invullen die je zoekt, waarna je verscheidene informatiebronnen krijgt. In jouw geval zou je "iphone fiets" of "iphone carkit" kunnen invullen.

Vriendelijke groeten,
TNA
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:51:24 #246
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_67688093
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik wist wel dat er een mic in zat, maar het knopje was me nog niet opgevallen...

Dus, en die sennheiser, wel leuk, maar het is een sennheiser, dus die valt sowieso al af.
Ik snap niet wat je tegen Sennheiser kan hebben.
Mijn CX500 rockt op mn iPhone
pi_67691349
Net bij de T-mobile shop geweest. Ik word echt horny als ik ze daar zie liggen . Denk dat ik toch gewoon voor T-mobile ga kiezen als volgende provider. Kan wel via 2call een of ander abo nemen met iPhone, maar bij T-mobile zit er mooi internet bij etc.

Vroeg nog of ze al wat info hadden over de nieuwe iPhone. Niets. Alleen dat er komende zomer waarschijnlijk meer info over komt. Ik nog vragen of de 3G dan goedkoper zou gaan worden, zodat ik dan pas tegen die tijd een abo ga afsluiten, maar dat zou waarschijnlijk niet zo zijn . Zal wel een flinke aanschafprijs bij de nieuwe komen.
pi_67693160
3G is bij elk Tmobile Abo gratis. Hoeveel goedkoper wil je hem?
Toestel is super dus nu aanschaffen een goed idee! Kans is zeker aanwezig dat er een nieuwe komt. Maar de 3g draait net zoals de nieuwe op OS 3.0 dus daar zit geen verschil in. Hardware matig zal ie vast beter zijn, zoals camera en meer geheugen. Is dit voor jou minder interssant zou ik gewoon de 3g nemen
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:03:42 #249
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67694797
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef Shrien het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je tegen Sennheiser kan hebben.
Mijn CX500 rockt op mn iPhone
Ik vind het geluid van sennheisers niet fijn. Teveel kelder. Ik moet de bas van mn versterker altijd op -2 zetten als ik normaal wil luisteren bij senns

▀█▀ █ █▀█▀█
  zaterdag 4 april 2009 @ 02:44:15 #250
67670 Skv
Cynist.
pi_67697112
Mijn God, al die mensen die niet wisten dat je headset een knopje heeft.
Zeker niet genoeg mee zitten kloten ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')