Het gaat erom dat bijvoorbeeld voorverpakte gerookte zalm in de supermarkt (maar ook wel bij de echte visboer) een bacterie bij zich heeft die niet dood gaat door het roken en het koelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Balen Nijna...
Hoe zit het eigenlijk met vlees en vis.
De verloskundige zei gisteren dat ik uit moest kijken met verpakte vis.
Ik mag dus (of wij allemaal hier) geen rauwe vis? En hoe zit het dan met een lekkere haring met ui?
En ik heb in de diepvries altijd zalm liggen, dat mag ik toch wel gewoon bakken en eten? Mits het echt gaar is, maar dat is nu met alles zo toch?
Dammit, dat ik daar niet aan dacht als ik aan het spugen was!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef Troel het volgende:
ymme, wat ook wel eens kan helpen is gewoon je aandacht compleet op iets anders gaan richten. Dus gewoon lekker aan de gang gaan en niet aan misselijkheid denken...
Volgens mij is dat net zo'n dooddoener als "niet teveel mee bezig zijn dan wordt je vanzelf wel zwanger"quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef Stiemie het volgende:
Troel ik vind het een beetje raar hoor. Dus als je kotsend boven de plee hangt, maar je denkt er niet aan, dan gaat het over?![]()
ja daarom wil ik nu ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, wij hebben het de vorige keer met 16 wk al laten erkennen.
Die schoot bij mij ook even door mijn hoofd jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zo'n dooddoener als "niet teveel mee bezig zijn dan wordt je vanzelf wel zwanger"
Ik denk dat de dame die jij aan de telefoon was zelf mss wel een beetje in de war was en dacht aan die 24w termijn voor het aangeven van het doodgeborene. Lijkt mij een logische verklaring. Het zal wel loslopen bij jullie lijkt me.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daarom wil ik nu ookhaha
ik had het al van mee hier gelezen dat ze veul eerder dan 20 weken waren gegaan. Dus ik denk dat het wel goed zit nu, aangezien ze er niet naar gevraagd heeft. Maar het blijft wel malen, ik begrijp nog steeds niet waarom er toen 24 weken is gezegd. Maar ik geloof niet dat mijn hormonen en ik ons weg laten sturen
Nee we stonden daar toen aan de balie en we hebben echt expliciet gevraagd naar het erkennen van een ongeborene enzo. Ze heeft me gefeliciteerd met mn zwangerschap en dergelijke toen en heeft ook wat dingskes uitgelegd over dat erkennen nog niet automatisch gezag betekent en meer van dat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat de dame die jij aan de telefoon was zelf mss wel een beetje in de war was en dacht aan die 24w termijn voor het aangeven van het doodgeborene. Lijkt mij een logische verklaring. Het zal wel loslopen bij jullie lijkt me.
Heb gelijk effe gebeld met de gemeente omdat ik geen antwoord op mijn vraag kon vinden en zekerheid wilde (en ik heb zelf jaren bij BZ gewerktquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daarom wil ik nu ookhaha
ik had het al van mee hier gelezen dat ze veul eerder dan 20 weken waren gegaan. Dus ik denk dat het wel goed zit nu, aangezien ze er niet naar gevraagd heeft. Maar het blijft wel malen, ik begrijp nog steeds niet waarom er toen 24 weken is gezegd. Maar ik geloof niet dat mijn hormonen en ik ons weg laten sturen
Vaag zeg!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee we stonden daar toen aan de balie en we hebben echt expliciet gevraagd naar het erkennen van een ongeborene enzo. Ze heeft me gefeliciteerd met mn zwangerschap en dergelijke toen en heeft ook wat dingskes uitgelegd over dat erkennen nog niet automatisch gezag betekent en meer van dat.
Nuja, de afspraak staat en we zien wel
idd...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zo'n dooddoener als "niet teveel mee bezig zijn dan wordt je vanzelf wel zwanger"
Ik vind het anders hier ook serieus voorbij schieten hoor, vond pas de 2de test terug die we bij de ha gemaakt hebben en toen dacht ik ook al dat was allemaal rond 5-12.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef innepin het volgende:
Jeetje Bar ook alweer 20wekenWaarom lijkt het bij anderen altijd zo snel te gaan?
kijk daar kwam je met goede argumenten om het zo te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:08 schreef ymme het volgende:
We gaan trouwen met een mooi tuinfeest ofzo ergens in mei/juni.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef Stiemie het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat er op loopafstand van ons huis een makreelrokerij zitDus gisteren een heerlijk vers makreeltje gegeten. Zo lekker!
Troel ik vind het een beetje raar hoor. Dus als je kotsend boven de plee hangt, maar je denkt er niet aan, dan gaat het over?![]()
Dat ligt echt aan de persoon dus...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan zou ik nooit meer spugenMaar het is wel net zo als bij pijn, als je er telkens aan denkt wordt het erger (puur zelfmedelijden ook volgens mij hoor
)
Sorry, wat een flauwekul. Vind ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:25 schreef Troel het volgende:
Was dat maar waar, dan zou ik nooit meer spugenMaar het is wel net zo als bij pijn, als je er telkens aan denkt wordt het erger (puur zelfmedelijden ook volgens mij hoor
)
als mensen me dat zeggen, vraag ik ook altijd even hoe ze dat doen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Lois het volgende:
[..]
*check* Dank je!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef tessie het volgende:
Bij de kraamvogel kan je trouwens veel beter mailen dan bellen, want ze hebben daar zo´n geweldig bandje aan de foon dat er veel wachtenden zijn, en dan wordt de verbinding verbroken. En op mail reageren ze wel best wel snel (met mail of een telefoontje).
Ik zou gewoon voor de zekerheid even mailen Mikoxx, is toch een kleine moeite en dan weet je tenminste zeker dat ze je niet vergeten ofzo.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent maakt het allemaal niets uit. Die slaapt met enige regelmaat met een Bob de Bouwer en een keiharde metalen vrachtwagen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef tessie het volgende:
Haha Innepin, ik ook hoor! Het lijken toch altijd mini aliens waarvan de helft van het hoofd is weggesmolten ofzo. (behalve die van mij natuurlijk)Maar ja, hormonen ofzo he, vind het nu prachtig
Meike heeft ook 1 vaste knuffel waar ze mee slaapt, en daar hebben we ook maar 1 van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef tessie het volgende:
Oh waarom kopen jullie allemaal zoveel van die knuffels? Raken kinderen die knuffels zo makkelijk kwijt dan? Kan me zelf van vroeger niet herinneren dat ik er ooit eentje kwijt ben geraakt ofzo.....![]()
Een in zijn bedje, eentje op het kdv, eentje in de luiertas voor als we weg zijn en onverwacht lang weg blijven en 2 als voorraadje voor als ze in de was zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef tessie het volgende:
Oh waarom kopen jullie allemaal zoveel van die knuffels? Raken kinderen die knuffels zo makkelijk kwijt dan? Kan me zelf van vroeger niet herinneren dat ik er ooit eentje kwijt ben geraakt ofzo.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |