quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:33 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik loop vanwege mijn leeftijd extra risico op een kindje met down en ik moet het alleen gaan doen, dus ik wil graag zeker weten dat het gezond is.
Dat zou ik natuuuuurlijk dolgraag doen, maar ik heb geen VK want ik woon in Duitsland en ik zit nu ook in between gyns, door de verhuizing...en een heel topic ervaringsdeskundigen is natuurlijk net zo handigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet ze maar meteen mijn tweede hint opvolgen
ik zou dan in dat geval (even je duitse situatie vergetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat zou ik natuuuuurlijk dolgraag doen, maar ik heb geen VK want ik woon in Duitsland en ik zit nu ook in between gyns, door de verhuizing...en een heel topic ervaringsdeskundigen is natuurlijk net zo handig
Tja, dat ben ik niet met je eens. Een topic vol ervaringsdeskundigen is niet te vergelijken met de deskundigheid van iemand die ervoor geleerd heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat zou ik natuuuuurlijk dolgraag doen, maar ik heb geen VK want ik woon in Duitsland en ik zit nu ook in between gyns, door de verhuizing...en een heel topic ervaringsdeskundigen is natuurlijk net zo handig
Fijn dat alles goed is met jullie kleine mensjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:48 schreef Nijna het volgende:
20 weken echo gehad, alles zag er goed uit.
Alleen wilde onze eigenwijze spruit zich niet tussen de benen laten kijken, dus we weten nog steeds niet wat het wordt... en ik ben zo nieuwsgierig...
Netjes!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nijna wat fijn dat alles er goed uit zag! Wel jammer dat je nu nog niet weet wat het is.
Xenia spannende 2 weken, ook ik duim voor je!
Ik had gister de eerste 3 hoofdstukken van mijn scriptie ingeleverd en ze hadden op kantoor niks aan te merken, was helemaal goedNog 8 weken dan moet ik mijn scriptie inleveren en nog 10 weken en dan begint mijn 'verlof'
Vandaag trouwens precies 24 weken!
Ik dacht dat het wel iets met de zwangerschap te maken had.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef huuphuup het volgende:
Aaahwik zit hier emo te wezen over mn baas
![]()
ik kwam hem net tegen op de gang --> ooooooeh! Your belly is coming out!!en hij vroeg of alles goed ging so far en wilde nog even duidelijk hebben dat ik vooral niet te hard moest werken en goed voor mezelf moest zorgen enzo. Schattig toch?
Trouwens wat ik me net afvroeg hè... Ik heb van mezelf brilsterkte -1.25 ongeveer. Scheelt ietsje per oog. Maar ik heb echt heel erg sterk het gevoel dat mn ogen echt heul hard achteruit gaan. Normaal heb ik mn bril bijna nooit op, alleen met autorijden en tv kijken maar tegenwoordig vaker en vaker ook gewoon overdag. Meer mensen die hier last van hebben? Is dat zwangerschapsgerelateerd (en gaat het dus ook weer over)? Of heeft het er mee te maken dat ik moe ben en daarom slechter zie ofzo?
Kort door de bocht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat ben ik niet met je eens. Een topic vol ervaringsdeskundigen is niet te vergelijken met de deskundigheid van iemand die ervoor geleerd heeft.
ooooh okay bedankt! En Bar ook bedankt voor je post!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hier zijn er iig een flink aantal meiden die het ook hebben en die idd de bevestiging hebben dat het met de zwangerschap te maken heeft: http://www.zwangerschapspagina.nl/post-4588820.html
En specsavers zegt dit: http://www.specsavers.nl/oogzorg/invloed-leeftijd/zwangerschap/
Het is volgens mij pas te warm als het voor jou oncomfortabel wordt. En dat geldt voor badderen, sauna-en en woestijnwandelingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik had er inderdaad ook iets over gelezen, dat je last van je ogen kunt krijgen.
Heb hier trouwens nog wel een vraagje in de "mag dit?" categorie. Ik ga heel erg graag in bad en onder het mom van 'niet te heet baden' hou ik de temperatuur nu met een thermometer op 37 graden. Dat is alleen f*cking koud voor een lekker bad. Ik doe het overigens alleen omdat ik ergens weer iets las over te warm baden/douchen en de sauna, maar er staat nergens vermeld welke temperatuur te warm is en vanaf/tot wanneer het kwaad kan. Iemand hier die weet hoe het zit?
Loop jij nou alweer over tijdquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef flugeltje het volgende:
Poppejans wat lief
Martijn is vanmiddag voor mij naar de MacDonalds gefietst omdat ik ineens zo'n zin had in McNuggets
Mijn NOD, weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Ymme, das echt een streep hoor! Wanneer was ook alweer je NOD? vandaag pas toch, die streep gaat echt heel dik worden binnen paar dagen!
Heel veel succes Xenia, pff wat spannend moet dat zijn
Ik ben misselijk, op te boeren in de auto net, niet normaal! Maar ik ben ook gauw autoziek en dat de zon scheen in de auto helpt ook erg mee, nu trekt het alweer wat weg.
En ik heb totaal geen hongergevoelhaha raar hoor, ik eet natuurlijk wel, maar val volgens mij nog mooi wat af ook, das niet verkeerd.
volgens mij wel...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen van het ouderlijk gezag terwijl de tweede op komst is. Valt de 2e dan gelijk onder dezelfde regeling als de eerste? Ik denk van wel maar weet het niet 100% zeker...
uitgaande van een gemiddelde cyclus zou je op 2 december uitgerekend zijn volgens babybrabbel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn NOD, weet ik niet.
25 februari voor het laatste ongesteld geweest.
(eerste echte keer, dus niet echt uit kunnen rekenen hoe lang elke maand).
Je moet de tweede ook erkennen en na de geboorte het gezag regelen. Het is niet zo dat als je het voor je eerste kindje hebt geregeld het voor de kindjes die daarna komen ook meteen is geregeld, moet iedere keer weer opnieuw!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen van het ouderlijk gezag terwijl de tweede op komst is. Valt de 2e dan gelijk onder dezelfde regeling als de eerste? Ik denk van wel maar weet het niet 100% zeker...
Dat is inderdaad erg vroeg! Maar wel fijn dat het zo vroeg kan. Weet je al wanneer je het je ouders gaat vertellen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:17 schreef ymme het volgende:
Ik mag 10 April naar de verloskundige.
Ze gaan dan een echo maken, maar ze zei al aan de telefoon, dat het nog zo pril is, dat ze niet durven te garanderen dat er iets te zien is op de echo.
Zo spannend allemaal
Nee, maar de gyn bellen omdat ik mn benen wil epileren vind ik toch ook echt wel zonde van zijn tijd...alsof die man niks beters te doen heeft. Tegen de tijd dat ik 'm echt nodig heb val ik 'm wel lastig, maar voor zulke vragen ga ik die mensen dus echt niet storenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat ben ik niet met je eens. Een topic vol ervaringsdeskundigen is niet te vergelijken met de deskundigheid van iemand die ervoor geleerd heeft.
Dat is mooi fokt op zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
Kaa uu tee, ik heb Diabetes Gravidarum, oftewel zwangerschapssuiker.....
Gats, wat een domper... Wat gaan ze er aan doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
Kaa uu tee, ik heb Diabetes Gravidarum, oftewel zwangerschapssuiker.....
Jah, maar dat was ik toch al.... Ik ben zwanger geworden door IVF en wilde graag bij de gyn blijven en dat was goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef sproet-je het volgende:
Dat is klote McLaura. Blijf je nu ook continu onder controle van een gyn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |