abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:00:49 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67360658
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik had er inderdaad ook iets over gelezen, dat je last van je ogen kunt krijgen.

Heb hier trouwens nog wel een vraagje in de "mag dit?" categorie. Ik ga heel erg graag in bad en onder het mom van 'niet te heet baden' hou ik de temperatuur nu met een thermometer op 37 graden. Dat is alleen f*cking koud voor een lekker bad. Ik doe het overigens alleen omdat ik ergens weer iets las over te warm baden/douchen en de sauna, maar er staat nergens vermeld welke temperatuur te warm is en vanaf/tot wanneer het kwaad kan. Iemand hier die weet hoe het zit?
Het is volgens mij pas te warm als het voor jou oncomfortabel wordt. En dat geldt voor badderen, sauna-en en woestijnwandelingen.
Vaak is het nl. zo dat als het voor jou niet prettig meer is, dat het dan voor je kindje ook niet prettig is. Jij kan wat sneller gaan duizelen enzo.
Voordat jouw lichaam (en je bloed dus) bij wijze van spreken 1 graad opgewarmd is moet je echt wel heel lang in een heel heet bad zitten. Ten slotte heb je ook niet zomaar koorts of verhoging.
Alles met mate dus en als jij wat warmer lekker vindt, gewoon doen, maar niet tot je er blaren van op je huid krijgt.

Op van die baby-thermomethers staat idd 37 en een klein beetje aangegeven voor babietjes maar volgens mij kan jijzelf echt wel wat warmer hoor!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:01:17 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_67360680
Eventjes inbreken: ik heb maandlenzen en tijdens de zwangerschap heb ik mijn ogen opnieuw op laten meten. Ik was veel slechter gaan zien (wat ik al dacht) en heb toen wel mijn maandlenzen in een nieuwe sterkte gekocht. Het kan weer terug gaan naar de oude sterkte, maar dat hoeft niet. En om nou (inclusief bv periode) een jaar lang -0.45 te slecht te zien ging me echt te gek.

Ik ging tijdens mijn zwangerschap in een gewoon lekker warm bad (40 graden ofzo).
  Moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 16:02:15 #128
5428 crew  miss_sly
pi_67360714
Poppejans Wat geweldig Gefeliciteerd

Nijna, fijn dat alles goed is met jullie eigenwijze tweede. Jammer dat je nou nog niet weet wie er in je buik woont.

Xenia, ik duim ook voor een goede uitslag. Spannende weken die je moet wachten.

Hier alles heel erg goed. Ik voel haar steeds vaker en vanmiddag heb ik zelfs mijn buik zien bewegen Dadelijk dus eventjes op bed liggen en kijken of ze zich ook aan schaap wil laten zien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:04:02 #129
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67360780
Dus het mag gewoon warmer?

* badzout vast klaarzet voor vanavond
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:05:04 #130
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67360822
Vermaak je je nog een beetje op vakantie Miss_Sly?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67361003
Ja ik zat al langer aan lenzen te denken en had ik het nou maar eerder gedaan dan was het nu niet zo'n punt geweest om van sterkte te wisselen. Ik heb echter nog nooit lenzen gedragen, altijd een bril. Dan moet je toch ook wennen enzo?
Nouja, ik loop inderdaad binnenkort wel even bij een opticien binnen.

Veel plezier in bad vanavond Flugeltje

Miss met bewegende buik!! wat tof!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 16:12:07 #132
5428 crew  miss_sly
pi_67361056
Ow ja, flugeltje uit de kast wat leuk!

Bar, ik amnuseer me prima. Het is zoo heerlijk, gewoon niets moeeten, geen verplichtingen, alle nare dingen even vergeten en gewoon genieen van zon en warmte, relaxen en steeds vaker iets voelen bewegen in mijn buik. Ik denk echt da tik dit nou precies nodig had, deze vakantie. Volgens mij kom ik stukken gelukkiger terug dan ik was!

Ow ja, over dat erkennen: wij hebben dat al rond 11 weken ofzo gedaan. Inderdaad samen, omdat ze ook de achternaam van schaap krijgt en dan moet de moeder erbij zijn, maar verder gratis en zonder afspraak geregeld.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:17:03 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67361208
Fijn dat je je zo goed voelt miss_sly! Dat mocht best eens!
pi_67361241
Ik zet hier mijn streepje ook nog even neer:

Moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 16:21:54 #135
5428 crew  miss_sly
pi_67361386
Een echt streepje hoor ymme
pi_67361540
Vind het nog zo onwerkelijk allemaal
Ik leef helemaal in een roes nu.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:33:14 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67361850
Pfff wat gaat het hard in dit topic!

miss_sly fijn dat de vakantie zo goed bevalt en je je nu stukken lekkerder voelt. Geniet er maar lekker van!
Nijna fijn dat de 20 weken echo goed was. Jammer dat jullie baby zo preuts is Wel nog leuke fotootjes meegekregen?
Wij hebben de erkenning deze keer met 30 weken ofzow pas gedaan Gezag voor Noah is nog steeds niet geregeld Overigens zijn de enige kosten daarvan volgens mij de uittreksels die je nodig hebt om dat te regelen.

Ik ben net weer goed gekeurd door de vk. Bloeddruk was 110/70 dus netjes. Vruchtwater was goed, baby deed het goed, alles was gewoon goed eigenlijk Als er maandag nog niks gebeurd is kan ik gestript worden. Van mij hoeft dat allemaal niet zo nodig. Maar in 6 dagen tijd kan een hoop gebeuren, dus hopelijk is de baby er dan gewoon al
Vanochtend wel ananas(hart) gegeten, ben benieuwd of het helpt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67361986
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:33 schreef texelonia het volgende:
Pfff wat gaat het hard in dit topic!

Loop jij nou alweer over tijd sjee, voor mijn gevoel ben je net zwanger of zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67362241
Ymme, das echt een streep hoor! Wanneer was ook alweer je NOD? vandaag pas toch, die streep gaat echt heel dik worden binnen paar dagen!

Heel veel succes Xenia, pff wat spannend moet dat zijn

Ik ben misselijk, op te boeren in de auto net, niet normaal! Maar ik ben ook gauw autoziek en dat de zon scheen in de auto helpt ook erg mee, nu trekt het alweer wat weg.
En ik heb totaal geen hongergevoel haha raar hoor, ik eet natuurlijk wel, maar val volgens mij nog mooi wat af ook, das niet verkeerd.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67363119
Oja, net toen ik van mn werk kwam stond hier bubbelchampagne van Jip en Janneke op tafel en een pot babyaugurkjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:11:01 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67363195
Poppejans wat lief

Martijn is vanmiddag voor mij naar de MacDonalds gefietst omdat ik ineens zo'n zin had in McNuggets
pi_67363369
Ik mag 10 April naar de verloskundige.

Ze gaan dan een echo maken, maar ze zei al aan de telefoon, dat het nog zo pril is, dat ze niet durven te garanderen dat er iets te zien is op de echo.

Zo spannend allemaal
pi_67363380
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef flugeltje het volgende:
Poppejans wat lief

Martijn is vanmiddag voor mij naar de MacDonalds gefietst omdat ik ineens zo'n zin had in McNuggets
Dat is ook echt superlief
pi_67363420
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Ymme, das echt een streep hoor! Wanneer was ook alweer je NOD? vandaag pas toch, die streep gaat echt heel dik worden binnen paar dagen!

Heel veel succes Xenia, pff wat spannend moet dat zijn

Ik ben misselijk, op te boeren in de auto net, niet normaal! Maar ik ben ook gauw autoziek en dat de zon scheen in de auto helpt ook erg mee, nu trekt het alweer wat weg.
En ik heb totaal geen hongergevoel haha raar hoor, ik eet natuurlijk wel, maar val volgens mij nog mooi wat af ook, das niet verkeerd.
Mijn NOD, weet ik niet.

25 februari voor het laatste ongesteld geweest.
(eerste echte keer, dus niet echt uit kunnen rekenen hoe lang elke maand).
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:20:28 #145
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67363467
Lekker vlot al Ymme, 10 april
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67363477
Miss_sly, fijn dat je een leuke vakantie hebt!!
Tex, ik hoop dat jullie meisje snel kmt!

Erkenne is hier gratis en ouderlijk gezag aanvragen kostte bij Amber niets.
hier kan je een formulier uitdraaien en invullen om ouderlijk gezag te regelen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:29:01 #147
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67363731
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen van het ouderlijk gezag terwijl de tweede op komst is. Valt de 2e dan gelijk onder dezelfde regeling als de eerste? Ik denk van wel maar weet het niet 100% zeker...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67363771
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen van het ouderlijk gezag terwijl de tweede op komst is. Valt de 2e dan gelijk onder dezelfde regeling als de eerste? Ik denk van wel maar weet het niet 100% zeker...
volgens mij wel...

sowieso kan je ouderlijk gezag pas aanvragen als de 2e geboren is. Volgens mij moet je namelijk een kopie van de geboorteakte bijsluiten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:30:51 #149
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67363788
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef ymme het volgende:

[..]

Mijn NOD, weet ik niet.

25 februari voor het laatste ongesteld geweest.
(eerste echte keer, dus niet echt uit kunnen rekenen hoe lang elke maand).
uitgaande van een gemiddelde cyclus zou je op 2 december uitgerekend zijn volgens babybrabbel.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:43:55 #150
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67364193
Ymme, gefeliciteerd hoor!
Een warm bad kan volgens mij weinig kwaad hoor, k heb er ook al vaak heerlijk in liggen ontspannen! Probleem bij mij is allleen wel dat ik er zo moeilijk uit kom....

Kennen jullie het programma 'in the womb' van national geographic? Erg mooi gemaakt. Ook voor de tweelingmama's, want ze laten zien hoe een tweeling het maakt in de baarmoeder. Een aanrader! Via google makkelijk te vinden!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')