Het is volgens mij pas te warm als het voor jou oncomfortabel wordt. En dat geldt voor badderen, sauna-en en woestijnwandelingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik had er inderdaad ook iets over gelezen, dat je last van je ogen kunt krijgen.
Heb hier trouwens nog wel een vraagje in de "mag dit?" categorie. Ik ga heel erg graag in bad en onder het mom van 'niet te heet baden' hou ik de temperatuur nu met een thermometer op 37 graden. Dat is alleen f*cking koud voor een lekker bad. Ik doe het overigens alleen omdat ik ergens weer iets las over te warm baden/douchen en de sauna, maar er staat nergens vermeld welke temperatuur te warm is en vanaf/tot wanneer het kwaad kan. Iemand hier die weet hoe het zit?
Loop jij nou alweer over tijdquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef flugeltje het volgende:
Poppejans wat lief
Martijn is vanmiddag voor mij naar de MacDonalds gefietst omdat ik ineens zo'n zin had in McNuggets
Mijn NOD, weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Ymme, das echt een streep hoor! Wanneer was ook alweer je NOD? vandaag pas toch, die streep gaat echt heel dik worden binnen paar dagen!
Heel veel succes Xenia, pff wat spannend moet dat zijn
Ik ben misselijk, op te boeren in de auto net, niet normaal! Maar ik ben ook gauw autoziek en dat de zon scheen in de auto helpt ook erg mee, nu trekt het alweer wat weg.
En ik heb totaal geen hongergevoelhaha raar hoor, ik eet natuurlijk wel, maar val volgens mij nog mooi wat af ook, das niet verkeerd.
volgens mij wel...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen van het ouderlijk gezag terwijl de tweede op komst is. Valt de 2e dan gelijk onder dezelfde regeling als de eerste? Ik denk van wel maar weet het niet 100% zeker...
uitgaande van een gemiddelde cyclus zou je op 2 december uitgerekend zijn volgens babybrabbel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn NOD, weet ik niet.
25 februari voor het laatste ongesteld geweest.
(eerste echte keer, dus niet echt uit kunnen rekenen hoe lang elke maand).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |