abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67364207
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen van het ouderlijk gezag terwijl de tweede op komst is. Valt de 2e dan gelijk onder dezelfde regeling als de eerste? Ik denk van wel maar weet het niet 100% zeker...
Je moet de tweede ook erkennen en na de geboorte het gezag regelen. Het is niet zo dat als je het voor je eerste kindje hebt geregeld het voor de kindjes die daarna komen ook meteen is geregeld, moet iedere keer weer opnieuw!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:46:02 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_67364257
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:17 schreef ymme het volgende:
Ik mag 10 April naar de verloskundige.

Ze gaan dan een echo maken, maar ze zei al aan de telefoon, dat het nog zo pril is, dat ze niet durven te garanderen dat er iets te zien is op de echo.

Zo spannend allemaal
Dat is inderdaad erg vroeg! Maar wel fijn dat het zo vroeg kan. Weet je al wanneer je het je ouders gaat vertellen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67364340
Gaaf Ymme,jij gaat dan dus hopelijk met een heel erg goed gevoel de paasdagen in!
ik 14 april. VK zei dat er dan ws nog geen hartje te horen was, dat we dat wel vast van tevoren wisten.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67365933
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, dat ben ik niet met je eens. Een topic vol ervaringsdeskundigen is niet te vergelijken met de deskundigheid van iemand die ervoor geleerd heeft.
Nee, maar de gyn bellen omdat ik mn benen wil epileren vind ik toch ook echt wel zonde van zijn tijd...alsof die man niks beters te doen heeft. Tegen de tijd dat ik 'm echt nodig heb val ik 'm wel lastig, maar voor zulke vragen ga ik die mensen dus echt niet storen
Lotte!
Noah!
pi_67366088
Kaa uu tee, ik heb Diabetes Gravidarum, oftewel zwangerschapssuiker.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67366122
oeh Laura, dat is balen! En nu? Hoe voel je je verder?
Lotte!
Noah!
pi_67366320
He get Laura das even een flinke tegenslag
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67366477
Ik heb een afspraak gemaakt voor over 6 weken . Wilde wachten tot een week of 25... maar toen had ze niet eerder plek op een dag en tijd dat papa ook mee kon... 6 weken .
Ik weet niet of ik wel zo lang kan wachten hoor... *zuchtje*.
Misschien had ik ook niet aan het begin van het echogebeuren moeten zeggen dat grote zus nogal eigenwijs was... pfff.

Laura
Fake it till you make it...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:05:36 #159
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67366564
Shit McLaura, klote zeg....

Nijna 6 weken voor er een afspraak mogelijk is?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67366569
Ow gats Laura, moet je nu alleen bloedwaardes prikken en bijhouden, of ook bijspuiten?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67366744
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
Dat is mooi fokt op zeg Succes ermee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67367444
Pff McLaura, dat is balen

Nijna, 6 weken, wat lang zeg! Kan je ergens anders niet eerder terecht? Toen een vriendin van mij de 20 weken echo had laten maken, en daar konden ze het geslacht ook niet zien, is ze nog diezelfde dag naar een echo bureau geweest, waar ze het wel konden zien.... Dus zou gewoon ff rondbellen.. er zijn toch vast wel meer bureau´s in de buurt? (tenzij je het natuurlijk niet erg vind om zo lang te wachten..)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:49:34 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67368068
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
Gats, wat een domper... Wat gaan ze er aan doen?
Mijn moeder heeft het ook 3x gehad (en de 4e keer niet trouwens). Op een klein puntje na zijn we allemaal gezond. Hopelijk komt het bij jou ook helemaal goed
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:53:26 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67368214
McLaura, da's mooi balen zeg...

Nijna 6 weken is wel heel erg lang!
pi_67368709
McLaura, balen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67368745
Ik moet nu koolhydraten tellen en zorgen dat die verdeeld over de dag in balans zijn, om te voorkomen dat door onbalans een suikerpiek ontstaat, en ik moet een maand zelf mijn suiker checken. Ik moet zo snel mogelijk naar de diabetesverpleegkundige voor de benodigde spullen.

Ik mag geen suiker, dus geen snoep / koek maar ook géén frisdrank (light wel). Na een maand wordt gekeken of bijspuiten nodig is of niet.

1 voordeel (of nadeel, hoe je het maar bekijkt) is dat Sjakie niet eind juli, maar half juli geboren gaat worden. In verband met risico op een veel te zware baby, leiden ze bij diabetes gravidarum in met 38 weken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_67369108
MC Laura, balen zeg.
  Jubileum moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 20:20:03 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67369113
Sterkte McLaura, het dieet is eventjes wennen maar het is gelukkig maar tijdelijk. Ik droomde van moorkoppen op het laatst en andere dingen die ik normaal niet eens lust maar wat mij op de been hield was het tijdelijke karakter van de suiker.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67369430
Ben jij ook eerder ingeleid Lois?
  Jubileum moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 20:33:48 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67369620
Dat was wel het plan, zeker toen er ook nog zwangerschapsvergiftiging bij kwam. Ze hebben me, met heel veel strenge controles, willen rekken tot 38 weken maar door de suiker had ik overmatig vruchtwater. (kan voorkomen he, hoeft dus niet te gebeuren). Met 37.5 braken mijn vliezen spontaan, echt een zondvloed, en later die dag kwam de bevalling vanzelf op gang.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67369682
Ok.... ik moet 10 april naar de gyn, maar de interniste zei al dat ik sowieso met 38 weken ingeleid moet worden. Ik ben erg benieuwd.....
pi_67369941
Dat is klote McLaura. Blijf je nu ook continu onder controle van een gyn?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_67370535
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef sproet-je het volgende:
Dat is klote McLaura. Blijf je nu ook continu onder controle van een gyn?
Jah, maar dat was ik toch al.... Ik ben zwanger geworden door IVF en wilde graag bij de gyn blijven en dat was goed.
  Moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 20:58:17 #174
5428 crew  miss_sly
pi_67370609
Wat balen McLaura Hopen dat het dieet goed werkt en je niet bij hoeft te spuiten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67370891

Het eigenwijsje van opzij...

flugeltje... nou ik denk dat het wel eerder zou kunnen als we niet zo aan een bepaalde dag vast zouden zitten... maar pffff. Ik ga morgen toch nog even bellen of het niet toch eerder kan...

Tessie, ik vind 6 weken nog wel heel lang ja. Ik heb er zelf een beetje moeite mee om puur voor het geslacht te gaan zeg maar... Vind ik ergens wat zonde van het geld. Bij Mirte zijn we met 25 weken voor de pretecho geweest en dat waren mooie plaatjes. Dus wilde eigenlijk weer rond die termijn. Had me dan ook zo'n beetje ingesteld op een week of 4 wachten, maar 6 lijkt dan wel weer heel ver weg.

McLaura, dat lijkt me wel een omschakeling. Zo streng op je eten letten, succes!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:12:35 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67371157
Het is wel een mooi eigenwijsje zo!
pi_67371663
Nijna mooie echo!!
En kun je niet bij een ander echobureau iets eerder anders?

Ik kon eigenlijk op vrij korte termijn toen, had niet verwacht dat mensen zo lang zouden moeten wachten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67372218
Het ligt er ook aan dat we erg gebonden zijn aan 1 dag... . Ik ga t eerst nog een keer daar proberen morgen. We zijn vorige keer ook daar geweest en dat heeft mooie plaatjes opgeleverd. Never change a winning team he .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:43:28 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67372368
Heb je desondanks dat je niet weet of het een J/M is toch wel genoten, Nijn? Ja toch?

Ik mag over een week weer naar de echo Als ie net zo flink behangen is als B. dan kunnen ze vast wel zien wat het wordt
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67372989
Ja hoor Rock . Een lekker actief kindje , alles was mooi te zien hoor .
pi_67374243
wat een mooie echo Nijna!
McLaura, balen dat je nu zwangerschaps suiker hebt.

[ Bericht 61% gewijzigd door mijsje op 25-03-2009 16:26:22 ]
  woensdag 25 maart 2009 @ 02:09:38 #182
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67380769
Alle nieuwe zwangeren welkom!!

McLaura wat vervelend zw.suiker maar goed dat het op tijd gevonden is, nu kan je er iig iets mee doen.
Al lijkt het me wel lastig om niet te snoepen.

Nijna wat een mooi eigenwijsje

Hier het probleem dat ik niet kan slapen op normale tijden, schijnt moedertje natuur zo te regelen omdat je dan straks wakker bent als je je bed uit moet maar ik vind het verdraaid lastig.
Ga dalijk nog maar eens een poging doen.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:45:14 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67381619
McLaura wat balen van de zwangerschapssuiker Hopelijk is het dieet voldoende, hoe vervelend ook, en is spuiten straks niet nodig.

Nijna wat een mooie echo
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67381666
Mooi echo Nijna!!
Balen van het suiker McLaura!

Ik kwam er gister achter dat ik volgens mij 1 controle niet gehad heb. Heb het schema van de vk eens bekeken en ik heb de 28w controle niet gehad. Bern met 24w voor het laatst gweest en moet maandag weer (31w)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67381848
Tex ga jij eens even bevallen. We willen nou wel die kleine meid zien hoor!
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:20:06 #186
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67381890
Ja ik ook wel, maar ja, wat doe je eraan hè...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67381932
Nog helemaal geen actie Tex?

Wij krijgen om een uur of 11 de kraamconsulente op bezoek... Vind het zo snel al. En het kraampakket is ook al binnen...
Vanmiddag mogen we voor poging 2 van de pretecho, das dan wel weer leuk
pi_67381992
Tex-beeb... kom eens buiten spelen...!
Van die regen en wind merk je niks hoor als je geboren wordt. Iedereen is zo nieuwsgierig naar jou

Tessie, vanwaar poging 2? Veel plezier in elk geval!
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:35:29 #189
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67382115
Nee nog helemaal niks. Het is ook wel een beetje een anticlimax om over de datum heen te gaan hoor. Terwijl ik toch echt geprobeerd heb er rekening mee te houden dat het 42 weken kan worden. Maar onbewust trek ik me daar niks van aan blijkbaar Ik heb nu af en toe als ik bijv gedouched heb en me afdroog dat ik verbaasd ben om die dikke buik te zien. Alsof ik ergens helemaal geen baby meer verwacht, zo van, de datum is geweest, kans gemist, volgende keer beter

Nou ja het kan nooit lang meer duren nu
©Dumbo
pi_67382233
Tessie dat is best vroeg inderdaad! Als ze bij ons over 3 weken zouden komen dan is het kamertje nog geen eens klaar, sterker nog dan zijn we er nog niet eens aan begonnen! We hebben met mijn moeder en vader & vrouw afgesproken dat we dat 2 mei gaan doen. Kunnen zij mooi verven kan ik orders uitdelen haha

McLaura, wat balen zeg dat je suiker hebt! Ik moet vrijdag naar het ziekenhuis voor controle.

Tex ik kan me je gevoel goed voorstellen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen rekening mee houd dat de baby later komt, het moet gewoon rond de 14e juli komen!
pi_67382418
Lol Tex!

Poging 2 voor de echo is omdat ie vorige keer heel diep lag, en dat in combi met mijn vetjes maakte dat we in 3D vrij weinig konden zien. Dus toen was die mevrouw zo aardig om aan te bieden dat we na 2 weken nog een keertje gratis terug mochten komen. We hadden de vorige keer ook maar 1 3D foto meegekregen, die overigens wel super schattig was Dus ben benieuwd of het vandaag beter lukt.

Ik las trouwens net het foldertje van de kraamzorg (dat móest stond in de brief ) en daar stond in dat ze in maand 5 langskomen voor dit gesprek, dus eigenlijk is ze al een maand te laat blijkbaar... Geen idee wat ze nu precies komt doen, neem toch aan dat ze niet verwacht dat we nu al alles klaar hebben ofzo... Maar ik zie het wel. In de 8ste maand gaat ze ook nog een x bellen stond er. Beetje vage procedure, maar het zal wel goed zijn.
pi_67382545
Heeft er iemand DE TIP tegen de misselijkheid voor mij...

Het wordt met de dag erger. En ik moet nog ff.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:09:54 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67382636
De hele dag kleine beetjes eten, iets eten voor je op staat, lauwe cola, vanillevla.
Dat zijn volgens mij wel een beetje de standaard dingetjes.
De experts weten vast meer.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:13:28 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67382707
Ik kan je helaas niet helpen ymme, buiten de eerste week om heb ik eigenlijk nergens meer last van gehad. Af en toe een vlaagje, maar dat is sinds een week ook over. De vlagen bij mij waren trouwens meteen weg als ik iets at, dus die tip van BE kan ik zeker ondersteunen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67382991
Dan ga ik het eten verdelen over de dag.
Gisteren en de dagen ervoor, gewoon 3 keer per dag gegeten.
pi_67383461
Nijna, mooi koppie heeft jullie eigenwijsje hoor!

Balen MCLaura.....

Texelonia, dat lijkt me ook niks.....overtijd lopen. Dus de ananas heeft niet geholpen....jammer hoor.

Ymme, da's wel rot dat je nu al misselijk bent....sterkte!

En ik vind het zo mooi dat Poppejans zich hier mag aansluiten! Hoera!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67383479
Pretecho kan niet eerder op de dagen dat lief ook meekan . Geduld oefenen dan maar...
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:44:05 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_67383510
ymme, wat ook wel eens kan helpen is gewoon je aandacht compleet op iets anders gaan richten. Dus gewoon lekker aan de gang gaan en niet aan misselijkheid denken...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67383540
Balen Nijna...

Hoe zit het eigenlijk met vlees en vis.
De verloskundige zei gisteren dat ik uit moest kijken met verpakte vis.
Ik mag dus (of wij allemaal hier ) geen rauwe vis? En hoe zit het dan met een lekkere haring met ui?
En ik heb in de diepvries altijd zalm liggen, dat mag ik toch wel gewoon bakken en eten? Mits het echt gaar is, maar dat is nu met alles zo toch?
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:47:26 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_67383581
www.babyopkomst.nl
www.voedingscentrum.nl

Daar kun je alles vinden over voeding voor, tijdens en na een zwangerschap (En die laatste is je twee dagen geleden ook al gegeven!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')