Je moet de tweede ook erkennen en na de geboorte het gezag regelen. Het is niet zo dat als je het voor je eerste kindje hebt geregeld het voor de kindjes die daarna komen ook meteen is geregeld, moet iedere keer weer opnieuw!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen van het ouderlijk gezag terwijl de tweede op komst is. Valt de 2e dan gelijk onder dezelfde regeling als de eerste? Ik denk van wel maar weet het niet 100% zeker...
Dat is inderdaad erg vroeg! Maar wel fijn dat het zo vroeg kan. Weet je al wanneer je het je ouders gaat vertellen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:17 schreef ymme het volgende:
Ik mag 10 April naar de verloskundige.
Ze gaan dan een echo maken, maar ze zei al aan de telefoon, dat het nog zo pril is, dat ze niet durven te garanderen dat er iets te zien is op de echo.
Zo spannend allemaal
Nee, maar de gyn bellen omdat ik mn benen wil epileren vind ik toch ook echt wel zonde van zijn tijd...alsof die man niks beters te doen heeft. Tegen de tijd dat ik 'm echt nodig heb val ik 'm wel lastig, maar voor zulke vragen ga ik die mensen dus echt niet storenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat ben ik niet met je eens. Een topic vol ervaringsdeskundigen is niet te vergelijken met de deskundigheid van iemand die ervoor geleerd heeft.
Dat is mooi fokt op zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
Kaa uu tee, ik heb Diabetes Gravidarum, oftewel zwangerschapssuiker.....
Gats, wat een domper... Wat gaan ze er aan doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
Kaa uu tee, ik heb Diabetes Gravidarum, oftewel zwangerschapssuiker.....
Jah, maar dat was ik toch al.... Ik ben zwanger geworden door IVF en wilde graag bij de gyn blijven en dat was goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef sproet-je het volgende:
Dat is klote McLaura. Blijf je nu ook continu onder controle van een gyn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |