quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:33 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik loop vanwege mijn leeftijd extra risico op een kindje met down en ik moet het alleen gaan doen, dus ik wil graag zeker weten dat het gezond is.
Dat zou ik natuuuuurlijk dolgraag doen, maar ik heb geen VK want ik woon in Duitsland en ik zit nu ook in between gyns, door de verhuizing...en een heel topic ervaringsdeskundigen is natuurlijk net zo handigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet ze maar meteen mijn tweede hint opvolgen
ik zou dan in dat geval (even je duitse situatie vergetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat zou ik natuuuuurlijk dolgraag doen, maar ik heb geen VK want ik woon in Duitsland en ik zit nu ook in between gyns, door de verhuizing...en een heel topic ervaringsdeskundigen is natuurlijk net zo handig
Tja, dat ben ik niet met je eens. Een topic vol ervaringsdeskundigen is niet te vergelijken met de deskundigheid van iemand die ervoor geleerd heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat zou ik natuuuuurlijk dolgraag doen, maar ik heb geen VK want ik woon in Duitsland en ik zit nu ook in between gyns, door de verhuizing...en een heel topic ervaringsdeskundigen is natuurlijk net zo handig
Fijn dat alles goed is met jullie kleine mensjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:48 schreef Nijna het volgende:
20 weken echo gehad, alles zag er goed uit.
Alleen wilde onze eigenwijze spruit zich niet tussen de benen laten kijken, dus we weten nog steeds niet wat het wordt... en ik ben zo nieuwsgierig...
Netjes!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nijna wat fijn dat alles er goed uit zag! Wel jammer dat je nu nog niet weet wat het is.
Xenia spannende 2 weken, ook ik duim voor je!
Ik had gister de eerste 3 hoofdstukken van mijn scriptie ingeleverd en ze hadden op kantoor niks aan te merken, was helemaal goedNog 8 weken dan moet ik mijn scriptie inleveren en nog 10 weken en dan begint mijn 'verlof'
Vandaag trouwens precies 24 weken!
Ik dacht dat het wel iets met de zwangerschap te maken had.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef huuphuup het volgende:
Aaahwik zit hier emo te wezen over mn baas
![]()
ik kwam hem net tegen op de gang --> ooooooeh! Your belly is coming out!!en hij vroeg of alles goed ging so far en wilde nog even duidelijk hebben dat ik vooral niet te hard moest werken en goed voor mezelf moest zorgen enzo. Schattig toch?
Trouwens wat ik me net afvroeg hè... Ik heb van mezelf brilsterkte -1.25 ongeveer. Scheelt ietsje per oog. Maar ik heb echt heel erg sterk het gevoel dat mn ogen echt heul hard achteruit gaan. Normaal heb ik mn bril bijna nooit op, alleen met autorijden en tv kijken maar tegenwoordig vaker en vaker ook gewoon overdag. Meer mensen die hier last van hebben? Is dat zwangerschapsgerelateerd (en gaat het dus ook weer over)? Of heeft het er mee te maken dat ik moe ben en daarom slechter zie ofzo?
Kort door de bocht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat ben ik niet met je eens. Een topic vol ervaringsdeskundigen is niet te vergelijken met de deskundigheid van iemand die ervoor geleerd heeft.
ooooh okay bedankt! En Bar ook bedankt voor je post!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hier zijn er iig een flink aantal meiden die het ook hebben en die idd de bevestiging hebben dat het met de zwangerschap te maken heeft: http://www.zwangerschapspagina.nl/post-4588820.html
En specsavers zegt dit: http://www.specsavers.nl/oogzorg/invloed-leeftijd/zwangerschap/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |