abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67390013
Maar wat is je argument dat het beter is om nu te trouwen dan? Kind houdt er geen trauma's aan over als je wacht tot je het wel groots kan hoor.
Niet om je over te halen, je moet het helemaal zelf weten, maar ik snap je gewoon niet zo goed
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67390116
Ieder z'n ding toch! Als jullie het zo prima vinden, daar gaat het toch om het is jullie dag!
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:20:08 #253
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67390313
Ach Ymme dan trouw je nu toch voor de wet en vier je dat feest over een jaar ofzo met e.o.a. minder officiële ceremonie, dan kan je alsnog uitbundig feesten met jurk, taart en de hele rataplan? Ik zou het niet nu klein doen en dan spijt krijgen das zonde. Je moet er van uit gaan dat je maar 1x trouwt (als t goed is) en dat moet je wel op een manier doen waarbij jullie je lekker voelen.

Troel nou zeg.... stevig last van de hormoontjes geloof ik. BE was me voor maar jij krijgt vast een meid

En over misselijk zijn en er niet mee bezig zijn.... mag je proberen als je iets meer als 13x per dag je eten in de grote porseleinen pot aan het braken bent. Dan durf je niet eens meer te eten en zelfs dan moet je nog kotsen.
Wat hier hielp was 's ochtends wat later opstaan, afgesproken met de werkgever dat ik 30 minuten later zou zijn als normaal en dan werkte ik wat langer door of werkte ik in mijn pauzes door.
Polsbandjes tegen wagenziekte/zwangerschapsmisselijkheid hielpen niets..... de tabletjes van de dokter hielpen 2 weken van de 26 weken, ben zelfs nog bij een magnetiseur geweest.... dus tja na dat alles legde ik me er bij neer.
Maar er niet aan denken helpt niet, want je kan er niet om heen als ik al naar de grond keek was ik al ziek.

Ik kan me daarom best een voorstelling maken van hoe Kersjes zich nu moet voelen, en die heeft het toch nog behoorlijk wat erger als ik toen der tijd had, ik heb namelijk niet aan een infuus gehoeven en had de "mazzel" dat het mijn eerste zwangerschap was. Moet er niet aan denken dat je er al een van 1,5 hebt rondlopen en je daarvoor moet zorgen wat gewoon weg niet gaat als je zo beroerd bent.
En dan zwijg ik nog ff over het schuldgevoel dat je als moeder daarvan wel niet moet krijgen, dus Kers
(en nee je hoeft je niet schuldig te voelen als moeder zijnde maar ik zou dat wel doen, kreeg het alleen niet anders verwoord)
Mama van Isa en Ties
pi_67390414
We willen het nu zo doen...
Onze liefde voor elkaar (slijm slijm hihi) is groots genoeg.
En wij vinden andere dingen nu belangrijker dan een groot feest met veel drank en harde muziek
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:28:59 #255
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67390592
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:08 schreef ymme het volgende:

We gaan trouwen met een mooi tuinfeest ofzo ergens in mei/juni.

kijk daar kwam je met goede argumenten om het zo te doen
Doen zoals jullie het willen hoor, dan is het altijd goed
Mama van Isa en Ties
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:25:17 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_67392534
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef Stiemie het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat er op loopafstand van ons huis een makreelrokerij zit Dus gisteren een heerlijk vers makreeltje gegeten. Zo lekker!

Troel ik vind het een beetje raar hoor. Dus als je kotsend boven de plee hangt, maar je denkt er niet aan, dan gaat het over?

Was dat maar waar, dan zou ik nooit meer spugen Maar het is wel net zo als bij pijn, als je er telkens aan denkt wordt het erger (puur zelfmedelijden ook volgens mij hoor )

En wat bij mij helpt: vlak voor het naar mijn werk gaan eten, omdat ik weet dat ik in de tram niet wil kotsen en tot dusverre is dat ook nog nooit gebeurd, ondanks de misselijkheid. Tegen de tijd dat ik dan op mijn werk ben, is mijn eten uit mijn maag weg en heb ik mijn ontbijt tenminste binnengehouden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:42:46 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67393066
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Was dat maar waar, dan zou ik nooit meer spugen Maar het is wel net zo als bij pijn, als je er telkens aan denkt wordt het erger (puur zelfmedelijden ook volgens mij hoor )
Dat ligt echt aan de persoon dus...
Ik doe niet aan zelfmedelijden (en heb ook moeite er medelijden mee te hebben bij anderen)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67394541
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:25 schreef Troel het volgende:

Sorry, wat een flauwekul. Vind ik.
pi_67396810
Bij mij werkt het soms wel, als ik ergens pijn heb of misselijk ben, als ik er dan zo min mogelijk aan probeer te denken, dan is het minder erg dan wanneer ik de hele tijd denk ooh het is zo erg... Is vast psychisch

Vanmorgen is de kraammiep geweest, en ze was best aardig. Snap alleen nog steeds niet echt wat ze kwam doen. Ze vertelde eigenlijk gewoon wat er in dat foldertje stond wat we per se moesten lezen, en stelde vragen die ik ook al op een formulier had ingevuld.

En vanmiddag de pretecho gehad. Hij was weer eigenwijs en lag nog steeds zo diep, met een armpje voor z´n gezichtje, maar we konden het al veel beter zien dan de vorige keer En hij heeft zo´n lief pruillipje!!

Fotospam:

kijk dat onderlipje
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67397435
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Lois het volgende:

[..]

Volgens mij is dat net zo'n dooddoener als "niet teveel mee bezig zijn dan wordt je vanzelf wel zwanger"
als mensen me dat zeggen, vraag ik ook altijd even hoe ze dat doen...
Tessie
pi_67397479
*smelt*
pi_67398356
mooie plaatjes tess.

ik zal kijken of ik vanavond die van ons er nog op krijg
pi_67398642
Tessie .
Fake it till you make it...
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:13:34 #264
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67399213
Tessie, wat leuk! Ziet er goed uit

Is bij jullie de kraamzorg al geweest? Ik ben nu 30 weken, maar heb nog niemand gehoord of gezien... wel het kraampakket al gehad. Moet ik ze even gaan bellen dan ofzo? Of waren ze bij jou gewoon vroeg?
Niet mieten! Door gieten!
pi_67399769
Bij mij kwam dus vandaag die kraamzorg mevrouw, en in de folder (van de kraamvogel) staat dat ze in de 5e maand komen.. Dus ik zou wel ff bellen om te checken.... (al heb ik dus geen idee wat gebruikelijk is bij andere kraamorganisaties, ik had zelf het idee dat ze bij mij heel vroeg waren)
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 17:30:06 #266
5428 crew  miss_sly
pi_67399805
Mooi tessie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67399866
Mooi Tessie!!

seilram, ik kreeg een week of 2 geleden een brief dat ze de 9e komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:41:38 #268
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67400219
Ow dan ga ik ze toch eens bellen Vicky, want wij zitten bijna op dezelfde uitgerekende datum. Ben dus wel benieuwd en een keertje bellen kan geen kwaad natuurlijk
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:50:51 #269
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67400560
ja over kraamzorg ik had ze gemaild (ook kraamvogels trouwens) en prompt bellen ze me de volgende dag om een afspraak te maken, toeval?
dus ik zou inderdaad bellen hoor Seilram
bij mij komt ze dus aankomende dinsdag langs
wel grappig, dat ik dan weer het kraampakket vergeten was aan te vragen , dat heb ik van het weekend dus maar alsnog gedaan

tessie wat een geweldige echo!!! echt zo lief!!
No more games, no more drama...
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:52:09 #270
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67400606
Tessie, ik heb ook kraamzorg van de kraamvogel geregeld en in mijn papieren staat ook dat ze in de 5e maand een intake doen en in de 7e/8e maand langskomen. Ik heb tot op heden nog niks gezien.... zit nu op 26 weken. Moet ik bellen denk je?

Oef... vandaag nog precies 100 dagen tot de uitgerekende datum (met in t achterhoofd dat ik dat waarschijnlijk niet ga redden.. )
pi_67400926
Bij de kraamvogel kan je trouwens veel beter mailen dan bellen, want ze hebben daar zo´n geweldig bandje aan de foon dat er veel wachtenden zijn, en dan wordt de verbinding verbroken. En op mail reageren ze wel best wel snel (met mail of een telefoontje).
Ik zou gewoon voor de zekerheid even mailen Mikoxx, is toch een kleine moeite en dan weet je tenminste zeker dat ze je niet vergeten ofzo.
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:07:59 #272
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67401102
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef tessie het volgende:
Bij de kraamvogel kan je trouwens veel beter mailen dan bellen, want ze hebben daar zo´n geweldig bandje aan de foon dat er veel wachtenden zijn, en dan wordt de verbinding verbroken. En op mail reageren ze wel best wel snel (met mail of een telefoontje).
Ik zou gewoon voor de zekerheid even mailen Mikoxx, is toch een kleine moeite en dan weet je tenminste zeker dat ze je niet vergeten ofzo.
*check* Dank je!
pi_67401811
Wat een mooie echo Tessie! En niet alleen dat lipje is schattig, dat neusje ook Echt zo lief klein rond!

Ymme vervelend dat je nu al zo misselijk bent, bij mij begon het pas na 6 weken. Maar inmiddels ben ik het nog steeds.. Een tip (behalve dus telkens kleine beetjes eten en iets eten voordat je opstaat, maar dat was al gezegd) heb ik niet voor je, maar wat ik wel doe is áltijd een plastic zakje (zonder gaatjes onderin ) met me meenemen, voor je weet maar nooit als je het ergens onderweg niet meer binnen kunt houden

Vanmorgen kon ik mn ontbijt weer eens niet binnenhouden en de rest van de dag ook vreselijk beroerd terwijl ik net blij aan de vk verteld had een weekje geleden dat de misselijkheid langzaam over leek te gaan. En ze zei dat dat eigenlijk meestal op 2 momenten gebeuren kan, zo rond week 12 of zo rond week 17/18. Als het daarna nog niet over is ben je het meestal tot aan de bevalling zei ze. Herkent iemand dat?? Of zijn er hier mensen waarbij het na week 18 maar nog vóór de bevalling over was? Ik ben op zoek naar een beetje hoop dat het nog over gaat
pi_67401977
Bij mij was het maar tot een week of 12.
En rond de zeven weken echt op een hoogtepunt.

Maar de kans is niet zo groot dat je je hele zwangerschap zo misselijk blijft. Slechts een enkeling heeft die pech.
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:44:47 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67404630
Vandaag kwam hét knuffeltje voor de baby binnen! In 5-voud! Hij is echt superschattig.
Ik heb hier nu op de kast een groeiend stapeltje 'voor de baby' liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')