Tripje naar Leiden of naar lijden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net ontdekt dat haring best wel goed voor je is:
http://www.gezondheidsnet(...)oor-zwangere-vrouwen
En heb gisteren vernomen dat met een 'niet te heet bad' niet direct bedoeld wordt dat je kou moet gaan liggen leiden. Een graadje of 40 is prima voor een relaxtripje...
ik zou wel wat doen met de haring, anders is ie rauw, je weet wel, zo'n ding met uitjes bij de visboer vandaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net ontdekt dat haring best wel goed voor je is:
http://www.gezondheidsnet(...)oor-zwangere-vrouwen
En heb gisteren vernomen dat met een 'niet te heet bad' niet direct bedoeld wordt dat je kou moet gaan liggen lijden. Een graadje of 40 is prima voor een relaxtripje...
Oepsquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tripje naar Leiden of naar lijden.![]()
Sorry, ik kon het niet laten.
Z'n ding met uitjes bij de visboer, is eigenlijk toch ook rauwquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:10 schreef moussy het volgende:
[..]
ik zou wel wat doen met de haring, anders is ie rauw, je weet wel, zo'n ding met uitjes bij de visboer vandaan.
Ja, ik vind het ook maar vreemd. Ik zeg nog minderen, maar ja, sommige mensen zijn echt verslaafd he?quote:
ja, dus niet verstandig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Z'n ding met uitjes bij de visboer, is eigenlijk toch ook rauw
Of heb ik het nu verkeerd.
Neuken mag ook!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:15 schreef Lois het volgende:
Ik gooi hem er gelijk maar even in, laat dit topic ajb niet verzanden in een discussie over roken, drank en drugs. Dat weten we allemaal en daar gaat dit topic niet over.
Het gaat juist om die andere dingen!
Haal het bij de slager/poelier, eerst even vragen of ie voorgekookt is voor het roken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:15 schreef Stiemie het volgende:
Wist iemand nu al zeker of je voorverpakte gerookte kip mag? Gerookte voorverpakte vis mag niet namelijk.
Mag volgens mij wel, ik zoek alleen nog even een betrouwbare link. Verse gerookte vis mag en ook zoute haring (heeft een soort van bewerking gehad) net zoals rauwe ham ook mag bijvoorbeel. Ik zoek effe verder en zet de link hier zo wel neer...quote:
Ik heb zondag nog een McFlurry op met m&ms.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef huuphuup het volgende:
mn McFlurry mag niet meer![]()
schaamteloze tvp natuurlijk, sorry
-edit-
zoals Mous dus al aangaf, vanwege de listeria-bacterie die in niet goed schoongemaakte softijs machines ook zit, net als in rauwmelkse kaas enzo.
Om het even serieus te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |