quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent maakt het allemaal niets uit. Die slaapt met enige regelmaat met een Bob de Bouwer en een keiharde metalen vrachtwagen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef tessie het volgende:
Haha Innepin, ik ook hoor! Het lijken toch altijd mini aliens waarvan de helft van het hoofd is weggesmolten ofzo. (behalve die van mij natuurlijk)Maar ja, hormonen ofzo he, vind het nu prachtig
Meike heeft ook 1 vaste knuffel waar ze mee slaapt, en daar hebben we ook maar 1 van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef tessie het volgende:
Oh waarom kopen jullie allemaal zoveel van die knuffels? Raken kinderen die knuffels zo makkelijk kwijt dan? Kan me zelf van vroeger niet herinneren dat ik er ooit eentje kwijt ben geraakt ofzo.....![]()
Een in zijn bedje, eentje op het kdv, eentje in de luiertas voor als we weg zijn en onverwacht lang weg blijven en 2 als voorraadje voor als ze in de was zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef tessie het volgende:
Oh waarom kopen jullie allemaal zoveel van die knuffels? Raken kinderen die knuffels zo makkelijk kwijt dan? Kan me zelf van vroeger niet herinneren dat ik er ooit eentje kwijt ben geraakt ofzo.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |