abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:45:51 #226
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67385276
Kan iemand Harry even toespreken en zeggen dat 'ie zijn vingers uit mijn ribben haalt...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67385326
Ah ja Rocka dat zou ik ook doen, dan maar in 1 keer de hele rataplan toch? Wel zo handig.

Haha BE ja daarom blijft het dus een beetje in mn achterhoofd malen maar ik zie het wel, het zal vast wel goedzitten

-edit-
oi! Harry! Doe ns rustig met je mamsje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:50:44 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67385446
Zeg! Harry! Moven daar!
pi_67386178
Pff, de kraammuts is al bijna een kwartier te laat
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67386203
Harry toch
En toch heb ik zin in dat geschop en gepor Geplop en geborrel is ook leuk, maar echt weten van hallooo voet! lijkt me zo grappig

Edit: ik ga waarschijnlijk spijt krijgen van deze opmerking
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67386250
Ik vind al dat geschop ook super leuk! Maar het doet ook nog helemaal geen zeer. Vind het echt wel moeilijk voor te stellen dat het later wel zeer gaat doen, of dat je er zelfs een gekneusde rib van kan krijgen ofzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:27:02 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67386648
Ymme zuurtjes eten helpen ook, of beetje appelsap.

Vrijdag kindje spieken de 20 weken echo, kijk er nu ook echt naar uit, eens benieuwd hoe zwelgje eruit ziet en of alles er op en aan zit

Verder gaat hier alles rustig verder.

Miss_Sly ik ben blij dat je geniet, houd het gevoel maar lekker vast fijne vakantie nog.
en nu word ik helemaal stiekem jaloers het giet hier...

Tex ik hoop dat de kleine zich nog tamelijk snel aankondigd

[ Bericht 87% gewijzigd door _Bar_ op 25-03-2009 11:33:54 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67386724
Ik ben er achter dat een droog toastje en melk ook wonderen doet
pi_67386745
En harry, weg wezen daar!!!
pi_67387020
Gister was er hier even paniek, ik had een bloeding. Ging naar de wc en er was niks aan de hand en sta op en er druppelde in eens bloed uit Gelijk de VK gebeld en ik mocht langskomen voor een snelle echo om te kijken of alles nog goed zat.

Na eerst proberen via de buik zagen we een vage vlek (puk). Dus zijn we over gegaan op vaginaal. En ja hoor daar was onze Puk 47.3 mm groot met alles er op en dr aan, heb zelf vingertjes gezien Hartje klopte normaal, goede nekplooi etc. Puk was vrolijk aan t zwemmen en t trappellen in mijn buik. Alleen wilde ie niet zo graag met zn gezichtje naar ons toe liggen voor de foto, na een hoop rommelen hebben we Puk zelf duimend op de foto We zijn volgens de VK 1 dag voor op schema dus nu 11 weken en 3 dagen, maar ik hou het gewoon maar op 12 oktober. Echo van is vrijdag gecanceld.

Ow wat ben ik blij en trots, er groeit gewoon een kindje in mn buik
pi_67387048
Jeetje Bar ook alweer 20weken Waarom lijkt het bij anderen altijd zo snel te gaan?

Martine, da's schrikken! Fijn dat alles goed bleek Fotooooo willen we!
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:43:48 #237
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67387224
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Lois het volgende:

[..]

Volgens mij is dat net zo'n dooddoener als "niet teveel mee bezig zijn dan wordt je vanzelf wel zwanger"
idd...

Want hier ook weer goed misselijk.. en ben toch druk bezig met mijn meisjes...
en in bus/trein wordt ik ook steeds nog misselijker... al die geuren bijéén denk ik

zal eens even gaan spitten in het nieuw forumgedeelte... kan altijd handig zijn.. ook al is dit 3de zwangerschap...
pi_67387324
ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen vanavond, zit nu op mn werk.
kan iemand uitleggen hoe dat moet?
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:48:55 #239
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67387388
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef innepin het volgende:
Jeetje Bar ook alweer 20weken Waarom lijkt het bij anderen altijd zo snel te gaan?
Ik vind het anders hier ook serieus voorbij schieten hoor, vond pas de 2de test terug die we bij de ha gemaakt hebben en toen dacht ik ook al dat was allemaal rond 5-12.
en nu alweer 20 weken...

maar komt ook wel denk ik doordat er nog zoveel te doen is
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:05:35 #240
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67387992
Martine, even uploaden naar photobucket.com ofzo, dan linkje kopieren en plakken in je bericht tussen deze tags: [img][/img]!

Harry doet me geen pijn hoor! Maar het kietelt en dat voelt zo raar. En dan zit ik met mijn baas in bespreking en kan ik niet gaan zitten kronkelen natuurlijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67388016
Martine wat zul je geschokken zijn, fijn dat alles goed was!

Ymme wat bar zegt hielp bij mij ook goed, zuurtjes of winegums!

Ik drink trouwens sinds de 16e week heel veel melk, daar heb ik echt de hele dag zin in! Grappig is dat

Vanavond is trouwens de koopavond bij de hema met 15% korting! Ik ga even wat spulletjes inslaan, scheelt toch weer 15%
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:35:31 #242
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67388917
Martine gelukkig zit alles nog goed

Lol@ Memmel herkenbaar van het weekend stond ik even aan tafel te praten over onze verschillende gerechtjes, en toen begon de kleine wat vaag te doen in mijn buik waardoor ik echt moeite moest doen om niet direct vage kronkel bewegingen te gaan maken of in de lach te schieten.
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:39:11 #243
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67389026
Martine, wat fijn dat alles goed was. Dat zal een opluchting zijn geweest.

Ik ben sinds gisteren snot verkouden Niet leuk, zeker niet als je al kortademig bent. Maar goed, vanmorgen lekker sinasappels geperst en gewoon naar het werk gegaan en straks in mijn pauze extra veel fruit naar binnen werken en vanavond op tijd naar bed.
Nu zegt alleen een collega hier dat ik geen anta flu snoepjes mag ivm de zwangerschap. Vond het een beetje raar, iemand bekend hiermee?
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:40:33 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67389057
zegt mij weinig seilram.
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:43:55 #245
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67389153
Zeilram, ik heb ook geen idee maar probeer het eens hier: Zwanger, de do's en dont's als je in verwachting bent.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67389307
Ik heb even wat informatie ingewonnen over geregistreerd partnerschap en trouwen.

Nou lijkt het ons toch het beste te gaan trouwen. Wij wilde dit zowiezo een keer doen. Maar dan met groot feest en blabla. Maar ja net huis gekcoht en verbouwd, en nu zwanger, dus het geld voor een grote bruiloft hebben we gewoon niet

Misschien dat we het gewoon klein gaan doen, met fam en vrienden, thuis (of tuin) met eten en drinken.
Kan ook heel leuk zijn toch....
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:49:24 #247
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67389345
Van harte Ymme, je klinkt erg enthousiast
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67389431
Alleen na het gemeentehuis, handtekening zetten etc vind ik ook zo saai.
Vanaf jongst af aan, droom ik eigenlijk al van ee nhele grote bruiloft.
Maar ja, het beste voor ons en ons kind (boon van 4 weken jong), dat is natuurlijk wat voorop staat nu.
pi_67389554
Dus je gaat nu trouwen op een manier die je niet wil, omdat dat "het beste is voor je kind"?
Ieder z'n ding. Wij gaan lekker wat later trouwen zodat we het feest kunnen geven dat we willen.
Feli in elk geval.
pi_67389947
Het feest wat we willen is nu niet meer het belangrijkste.
We hebben vorig jaar een mooi groot huis gekocht, deze verbouwd, maar is nog lang niet klaar.
Er zijn nog zoveel dingen wat we willen, en ja dan moet je keuze's gaan maken.

Trouwen, met of zonder groot feest.
Die nieuwe auto en nieuwe motor.
Leuke nieuwe baby uitzet kunnen kopen, zonder op de centen hoeven te kijken.

Nou wij hebben dus gekozen voor het matriaal laat ik het zo maar zeggen.
We gaan trouwen met een mooi tuinfeest ofzo ergens in mei/juni.

Het geld voor een grote bruiloft zou hier nooit op de spaarrekening staan
Gezien wij van auto's en motoren houden. En luxe in huis en tja dat gaat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')