quote:
Dus de DBO cijfers voor de periode 23 maart - 31 maart zullen er één dezer dagen vast wel komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef JortK het volgende:
Ik ga 25.042 opnieuw indexeren vanavond om 00:00, ik ga nu eerst nog wat optimalisaties in mijn scripts doorvoeren
Dat kan uiteraard ookquote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom niet meteen tm 14 april.
Tnx voor de Stats, Bruce.
Als ik de data eenmaal heb, en dat was ook zo gedaan, dan is er van alles mogelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
NMNS op 1.![]()
Tnx Bruce, ook voor de snelle service mbt de nieuwe cijfers.
Ok, maar deze ga ik niet elke keer maken omdat het steeds meer werk gaat kosten om de SC-topics eruit te filteren.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Doe eens een lijstje met posters zonder de SC`s mee te rekenen.
Een soort flexibele mensen top 50.
Ik had toch echt verwacht dat jij nr. 1 zou staanquote:
vertel..over dinnetjequote:Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had toch echt verwacht dat jij nr. 1 zou staan![]()
Ik zal wel heel hard naar beneden kelderen, nu ik weer een dinnetje heb en amper nog achter de PC zit.
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal wel heel hard naar beneden kelderen, nu ik weer een dinnetje heb en amper nog achter de PC zit.
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |