abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67289666
quote:
Nog even en Geert Wilders kan zijn eigen regering vormen.
Want als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, kan de Partij van de Vrijheid rekenen op 29 zetels. Dat is een evenaring van het record van eind november 2004, twee maanden nadat Wilders uit de VVD-fractie was gestapt. Over de VVD gesproken: de PVV is inmiddels bijna twee keer zo groot als de liberalen. Sinds de laatste verkiezingen blijkt maar liefst 30 procent van de VVD-kiezers de overstap naar Wilders te hebben gemaakt. Van de mensen die in 2006 nog CDA stemden zegt 20 procent bij de volgende verkiezingen Geert Wilders te stemmen. Ja, de onvrede bij de zwijgende meerderheid is groot. Bijna de helft van alle kiezers zou niet meer op dezelfde partij stemmen waarop zij ruim twee geleden bij de laatste verkiezingen heeft gestemd. Dat is historisch gezien een record. Oorzaken? Ach dat weet u als kiezer veel beter te verwoorden...

bron: geenstijl
Dankzij Geert 'World Wide' Wilders kan ik eindelijk - voor het eerst sinds 2002 - weer trots op Nederland zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67289728
Geert komt naar je toe deze zomer!
pi_67289741
Ik zou liever zien dat de rest van de wereld trots op Nederland was ipv JohnDope, maar ach, wie ben ik?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_67289777
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:33 schreef Seneca het volgende:
Ik zou liever zien dat de rest van de wereld trots op Nederland was ipv JohnDope, maar ach, wie ben ik?
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, want wat zij denken, maar niet durven te zeggen, dat zegt hij.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67289815
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, ....
zoals????
pi_67289820
quote:

[..]

Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, want wat zij denken, maar niet durven te zeggen, dat zegt hij.
Als ze het niet durven te zeggen, hoe weet jij dan dat ze dat denken?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_67289870
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:36 schreef Seneca het volgende:

[..]

Als ze het niet durven te zeggen, hoe weet jij dan dat ze dat denken?
Omdat die Wilders overal met openarmen wordt ontvangen en daar ook een grote zak met geld wist weg te halen.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:38:33 #8
3542 Gia
User under construction
pi_67289874
Er zijn voordelen aan de opkomst van Geert Wilders.

Niemand durft nu een terroristische aanslag te plegen. Want dat zou leiden naar nog meer zetels voor Mijnheer Wilders. Dus, zijn we nu betrekkelijk veilig in Nederland, allemaal dankzij Geert!
pi_67289902
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef Gia het volgende:

Niemand durft nu een terroristische aanslag te plegen. Want dat zou leiden naar nog meer zetels voor Mijnheer Wilders. Dus, zijn we nu betrekkelijk veilig in Nederland, allemaal dankzij Geert!
Ik denk dat als er een (bijna) terroristische aanslag zal plaats vinden, dat Wilders een meerderheid gaat halen.
pi_67289966
quote:

[..]

Ja, die 20 mensen die dan met een bak popcorn in zo'n buitenlands zaaltje Fitna gaan kijken samen met Wilders zijn echt de creme-de-la-creme van de wereldmachthebbers.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_67289967
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik denk dat als er een (bijna) terroristische aanslag zal plaats vinden, dat Wilders een meerderheid gaat halen.

Dat denk ik ook, want mensen laten zich vooral drijven door angst. En het zijn vooral populisten die daar garen bij springen.

Fear is the ultimate tool of any government.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:44:24 #12
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67290004
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat die Wilders overal met openarmen wordt ontvangen en daar ook een grote zak met geld wist weg te halen.
Leg mij dan eens uit waarom Geertje niet in de UK welkom was?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_67290019
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, die 20 mensen die dan met een bak popcorn in zo'n buitenlands zaaltje Fitna gaan kijken samen met Wilders zijn echt de creme-de-la-creme van de wereldmachthebbers.
In het buitenland waar ze Nederland kennen, weten ze niet wie Bos of Balkie is, maar Wilders kennen ze allemaal.
pi_67290023
Als de PVV de grootste partij word dan is het volgens mij tijd om te gaan verhuizen...Gelukkig heb ik nog een ander paspoort achter de rug...
Nummer 1 reden waarom ik een 2e heb....Het zal niet de eerste keer zijn dat het fascisme in Europa opkomt
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_67290036
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit waarom Geertje niet in de UK welkom was?
Omdat er in Engeland een verkapte sharia heerst.

Die komende verkiezingen gaan mededankzij het optreden van Wilders ook erg interessant worden trouwens.
pi_67290049
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In het buitenland waar ze Nederland kennen, weten ze niet wie Bos of Balkie is, maar Wilders kennen ze allemaal.
Nee hoor, ze hebben daar nog in de EU nog nooit van de premier Balkenende gehoord.

In wat voor wereld leef jij toch?
pi_67290082
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

ik zit ook nog steeds op een namenlijst te wachten
pi_67290088
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja, en Mickey Mouse en Michael Jackson zijn ook bekender dan Obama.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:47:59 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67290097
Als Wilders premier wordt, emigreer ik naar België. En daar mogen jullie me aan houden.
Laffe huichelaar
pi_67290115
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wilders heeft sowieso al zijn uiterlijk mee en dat dan icm die uitspraken, zo iemand vergeet je niet snel. Bos, Balkie en de hele mikmak zijn 13 in een dozijn mensen.
pi_67290124
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wie? Klinkt als een terrorist.
pi_67290151
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders heeft sowieso al zijn uiterlijk mee en dat dan icm die uitspraken, zo iemand vergeet je niet snel.
Niet vergeten en serieus nemen is iets heel anders.
pi_67290152
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Als Wilders premier wordt, emigreer ik naar België. En daar mogen jullie me aan houden.
Emigreren vanwege politiek vind ik zo laf.

Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur en er was geen haar op mijn hoofd die toen aan emigratie dacht.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:50:49 #24
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67290186
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat er in Engeland een verkapte sharia heerst.
Drogreden
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_67290200
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur
pi_67290202
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Regen, drup.

pi_67290220
quote:
Vertel....
pi_67290232
quote:

Lol dat niemand een aanslag durft te plegen. Dat hangt echt niet van van wilders hoor
pi_67290234
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Niet vergeten en serieus nemen is iets heel anders.
Wacht de komende Engelse verkiezingen maar af.
pi_67290239
quote:
Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur en er was geen haar op mijn hoofd die toen aan emigratie dacht.
Wauw, respect! Want wat heb je het toch kut gehad onder de linkse terreur van een overwegend rechtse CDA/VVD coalitie
pi_67290248
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders heeft sowieso al zijn uiterlijk mee
WTF! Leg uit!
pi_67290254
quote:

[..]

Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen,
Noem er eens ééntje?
pi_67290268
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wacht de komende Engelse verkiezingen maar af.
Wilders wordt de baas van Groot Britannie?
pi_67290314
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Noem er eens ééntje?
Wilders is de meest gehate man op deze wereld. Maar ondanks dat is Wilders nog steeds in leven.
Zoiets is alleen mogelijk als je de best mogelijke protectie op deze wereld krijgt.
En omdat te krijgen, moet je wel de machtigste mensen van deze wereld kennen.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:55:04 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67290320
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Regen, drup.

[ afbeelding ]
Als hij dan daar premier wordt, ga ik wel weer verder. In belgië heeft men echter nog wel verstand, en doet hij het dus niet zo goed als Wilders.
Laffe huichelaar
pi_67290329
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

WTF! Leg uit!
Hij ziet er best opvallend uit, je weet zelf ook wel dat er grapjes gemaakt worden over zijn haar, dat soort personen worden meestal beter onthouden.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:55:35 #37
3185 Adelante
To let it go now
pi_67290332
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Noem er eens ééntje?
Harry Mens
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67290335
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wilders wordt de baas van Groot Britannie?
Dat lijkt mij niet, want GB is een land vol met Dhimmi's (ik begin dat kankerwoord trouwens meer en meer te haten, zo betuttelend. Balkenende zou er een instant stijve van krijgen )
pi_67290337
Wilders heeft trouwens vrij veel overeenkomsten met Hitler:
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daar heeft hij wel een punt.
Zowel Hitler als Wilders hebben schilderijen gemaakt.
Zowel Hitler als WIlders hebben een vaag kapsel.
Zowel Hitler als Wilders hebben een duidelijke afkeur jegens een minderheid.
Zowel Hitler als Wilders zeggen dingen die veel mensen graag horen.
Zowel Hitler als Wilders waren/zijn zelf allochtoon (Limburg hoort meer bij België)
Zowel Hitler als Wilders hebben boeken geschreven.
Zowel Hitler als Wilders zaai(d)en haat.
Zowel Hitler als Wilders wil(d)en hun land bevrijden door te verbieden.
Zowel Hitler als Wilders probeerden naar Engeland te gaan en faalden.
Als Wilders binnenkort ook nog eens moet zitten dan is er weer een overeenkomst bij.
pi_67290348
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

WTF! Leg uit!
Wilders heeft een soort Mozart uiterlijk, dus als je zo iemand voor het eerst ziet denk je echt "WTF??".
Vervolgens word je nieuwsgierig wat hij te zeggen heeft en dan denk je weer "WTF??".

En dat is nou het geen dat een politicus nodig heeft.
pi_67290369
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders is de meest gehate man op deze wereld. Maar ondanks dat is Wilders nog steeds in leven.
Zoiets is alleen mogelijk als je de best mogelijke protectie op deze wereld krijgt.
Je doet een bewering maar kan geen naam noemen.
Je lult al net zo als je idool.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:56:47 #42
3542 Gia
User under construction
pi_67290379
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Lol dat niemand een aanslag durft te plegen. Dat hangt echt niet van van wilders hoor
Mwa, ze denken wel twee keer na, nu.
pi_67290381
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:55 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Hij ziet er best opvallend uit, je weet zelf ook wel dat er grapjes gemaakt worden over zijn haar, dat soort personen worden meestal beter onthouden.
De uitspraak: 'Hij heeft z'n uiterlijk mee' lijkt toch te willen zeggen dat hij KNAP is ofzo.
pi_67290392
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders heeft een soort Mozart uiterlijk, dus als je zo iemand voor het eerst ziet denk je echt "WTF??".
Vervolgens word je nieuwsgierig wat hij te zeggen heeft en dan denk je weer "WTF"??

En dat is nou het geen dat een politicus nodig heeft.
Ik moet zeggen dat de mensen waar ik mee omga in het stemhokje niet op een politicus stemmen waarvan de ze denken: WTF?
pi_67290394
quote:

[..]

Vervolgens word je nieuwsgierig wat hij te zeggen heeft en dan denk je weer "WTF"??

dat dacht ik idd ook. en toen ik het zetelaantal las dacht ik WTF^2
pi_67290416
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bin Laden is nog wel even gehater dan Wilders. En die hebben ze ook nog steeds niet te pakken. Dus moet Bin Laden wel contacten hebben met de machtigste mensen op deze wereld.

Bin Laden for president
pi_67290422
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De uitspraak: 'Hij heeft z'n uiterlijk mee' lijkt toch te willen zeggen dat hij KNAP is ofzo.
Het was misschien een verkeerde woordkeuze "charisma en verschijning" was inderdaad beter geweest.
pi_67290429
quote:

[..]

Wilders heeft een soort Mozart uiterlijk, .
mozart was een genie, wilders een (tijdelijk scorende) populist, dat is verder wel een belangrijk verschil.
pi_67290446
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:58 schreef Seneca het volgende:

[..]

Bin Laden is nog wel even gehater dan Wilders. En die hebben ze ook nog steeds niet te pakken. Dus moet Bin Laden wel contacten hebben met de machtigste mensen op deze wereld.

Bin Laden for president
Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders. En de haat van islamieten naar Wilders is veel agressiever dan de haat van westerlingen naar Bin Laden.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:59:21 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67290461
quote:

[..]

Onder "de linkse terreur" heb je in mijn ogen een stuk minder kans dat je persoonlijke veiligheid in het geding komt als je in Nederland bleef, dan wanneer Wilders aan de macht komt. Van Wildersaanhangers mag ik de vergelijking niet maken, maar zijn opkomst vind ik écht enorm op die van een zekere duitser lijken. Ik ben liever weg voor het gedonder uitbreekt.
Laffe huichelaar
pi_67290465
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders.
Heb je daar een grafiek van? De hoeveelheid haat voor Wilders resp. Bin Laden uitgezet tegen de tijd?
pi_67290468
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:33 schreef Seneca het volgende:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 22 maart 2009 @ 12:59:53 #53
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67290471
quote:

[..]

Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders.
Bron? Hoe denk jij te weten wie de meest gehate man ter wereld is
pi_67290502
Ik hou mijn hart vast. Met die nieuwe populariteit dacht ik even dat de PVV toch nog iets interessants te melden heeft, dus ik kijk op hun site:

Geef iedereen 400 euro
, als een totaal onstructurele non-oplossing voor de huidige crisis. Te betalen uit enerzijds mensen in Afghanistan en de Antillen te laten vallen, danwel geld weg te halen bij een project wat structureel wel een positief effect heeft.

PVV: Wet tegen bonussen waarom? Omdat juridisch gezien al beloofde bonussen niet tegen te houden zijn wegens beleid gevoerd voordat de regering er ook maar iets over te zeggen had, pakken we die bonus alsnog terug door een noodwet erdoorheen te jassen. Machtmisbruik van overheid ten top.

Ik heb alweer genoeg gelezen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_67290520
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Op dezelfde manier dat hij denkt te weten dat niemand in het buitenland weet wie Balkenende is, dat Wilders op handen gedragen wordt door de machtigste mensen op aarde, wie de machtigste mensen op aarde zijn, dat vrijwel alle Islamieten het extremisme aanhangen, etc:

zondag 22 maart 2009 @ 13:01:37 #56
3542 Gia
User under construction
pi_67290533
quote:

[..]

Veel moslims, wereldwijd, haten Geert Wilders.
Wat betreft Bin Laden is er geen haat tegen die man, maar alleen een opsporingsbevel.
pi_67290544
quote:

[..]

Islam is de gevaarlijkste en grootste groep van dit moment, niemand kan er agressiever worden dan zij wanneer hun god wordt beledigd.

Dus mensen die hun tegen de haren in strijken behoren bij de meest gehate mensen van deze wereld.
pi_67290547
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat de mensen waar ik mee omga in het stemhokje niet op een politicus stemmen waarvan de ze denken: WTF?
Ik zou mijn handen daarvoor niet in het vuur willen steken.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:02:24 #59
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67290550
Tja, ik heb het gevoel dat de politiek bij Wilders alleen maar draait om integratie, moslims en de islam. Misschien allemaal best actueel, maar over andere politeke standpunten hoor ik hem eigenlijk nooit.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67290554
Ik denk dat 3/4 van deze aardbol nog nooit van Wilders gehoord heeft.
pi_67290580
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onder "de linkse terreur" heb je in mijn ogen een stuk minder kans dat je persoonlijke veiligheid in het geding komt als je in Nederland bleef, dan wanneer Wilders aan de macht komt. Van Wildersaanhangers mag ik de vergelijking niet maken, maar zijn opkomst vind ik écht enorm op die van een zekere duitser lijken. Ik ben liever weg voor het gedonder uitbreekt.
Er is juist zoveel geweld op straat, dat links zoveel mogelijk uit de publiciteit heeft weten te houden.
pi_67290586
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Islam is de gevaarlijkste en grootste groep van dit moment, niemand kan er agressiever worden dan zij wanneer hun god wordt beledigd.

Dus mensen die hun tegen de haren in strijken behoren bij de meest gehate mensen van deze wereld.
Je stapelt werkelijk aanname op aanname, gestaafd enkel door anekdotisch bewijs
pi_67290599
quote:
Want als er nu verkiezingen zouden worden gehouden
Want...als...ergo leuk dat er wordt voorspeld dat hij zoveel zetels krijgt alleen zijn er nu geen verkiezingen. Ik denk dat het momentum net zoals bij Verdonk ook bij Wilders verdwijnt.
Live out of your imagination, not your history.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:04:23 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_67290602
quote:

Zou Wilders in staat zijn zelf een aanslag te plegen, die vervolgens te wijten aan een groep Moslims, om zo zijn electoraat te doen groeien Of is dat te veel conspiracy denken...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67290604
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:03 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je stapelt werkelijk aanname op aanname, gestaafd enkel door anekdotisch bewijs
Loop een keertje een moskee in en zeg dat Allah een homo is, dan praat je wel anders, als je dan tenminste nog kan praten
pi_67290631
quote:

[..]

Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders. En de haat van islamieten naar Wilders is veel agressiever dan de haat van westerlingen naar Bin Laden.
Valt wel mee.
Westerlingen zijn veel te druk met geld verdienen voor hun hypotheek en hun 2e auto.

Maar genoeg over Wilders... Ben je zelf niet in staat om je te uiten, dat je iemand als Wilders daarvoor nodig hebt? Ik bedoel: Wilders is maar een mens... Maar je doet alsof het een god is... Als hij morgen niet uitkijkt bij het oversteken, wat is jouw leven dan nog waard?
  zondag 22 maart 2009 @ 13:05:41 #67
239294 PierreTT
pi_67290636
quote:

[..]

Tuurlijk, de hele islam en alle mensen die uberhaupt maar moslim zijn. Uiteraard. Ook mensen die op moslims lijken, levensgevaarlijk.
pi_67290673
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als hij morgen niet uitkijkt bij het oversteken, wat is jouw leven dan nog waard?
Daar kom ik ook wel weer over heen.

En de geschiedenis heeft geleerd dat er dan binnen no-time weer een extremere politicus opstaat die dezelfde kiezers weer achter zich krijgt.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:07:17 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67290684
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Loop een keertje een moskee in en zeg dat Allah een homo is, dan praat je wel anders, als je dan tenminste nog kan praten
Maar welk weldenkend, normaal mens doet nou zoiets? Behandel de moslims normaal, en zij behandelen jou normaal. Zij behandelen Wilders niet normaal, omdat hij hun niet normaal behandeld.
Laffe huichelaar
pi_67290688
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Oeh! Heb jij dat ooit gedaan dan? Of iemand for that matter? Dacht het niet he. Dus is het een puur hypothetische situatie, met een puur hypotethische reactie. In jouw beeld van Moslims zullen ze me helemaal kapot slaan op het moment dat ik in een moskee roep dat Allah een homo is. Ook al is zoiets nog nooit voorgekomen. Maar dat maakt niet uit. Jij hebt je mening al klaar, en verzint daar vervolgens gewoon 'bewijs' om heen.

En dan nog wat: ik denk dat de reden dat mensen dit nog nooit geprobeerd hebben OMDAT het een self fulfilling prophecy is. Niemand durft het te doen, omdat iedereen denkt dat Moslims dan door het lint gaan. Ook al is dat nog nooit op deze manier gebeurd.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:07:50 #71
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67290700
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En de geschiedenis heeft geleerd dat er dan binnen no-time weer een extremere politicus opstaat die dezelfde kiezers weer achter zich krijgt.
Zozo nog extremer?? En wat kunnen we daar wel niet van verwachten
pi_67290711
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Tuurlijk, de hele islam en alle mensen die uberhaupt maar moslim zijn. Uiteraard. Ook mensen die op moslims lijken, levensgevaarlijk.
Dat is het hele gevaarlijke van de islam, je kan moslims in principe niet herkennen.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:09:01 #73
239294 PierreTT
pi_67290735
Vooral dit buitenlandbeleidspuntje:

"Turkije in de EU dan Nederland eruit"

Het zal maar gebeuren
pi_67290737
quote:

Tja dan zal er binnenkort wel een geenceneerde bijna aanslag komen om zijn populariteit te vergroten .... o wacht die is al geweest en kijk eens naar de peilingen ?
pi_67290738
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef Seneca het volgende:

[..]

Oeh! Heb jij dat ooit gedaan dan? Of iemand for that matter? Dacht het niet he. Dus is het een puur hypothetische situatie, met een puur hypotethische reactie. In jouw beeld van Moslims zullen ze me helemaal kapot slaan op het moment dat ik in een moskee roep dat Allah een homo is. Ook al is zoiets nog nooit voorgekomen. Maar dat maakt niet uit. Jij hebt je mening al klaar, en verzint daar vervolgens gewoon 'bewijs' om heen.
Gast, theo van gogh is voor minder weg geschoten.
pi_67290742
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Oke.
Maar goed.
Wat moet er eigenlijk gebeuren in Nederland?
Je gaf al eens aan dat Wilders verwoordt wat vele anderen denken.
Maar wat denk jij? Wat moet Wilders gaan doen zodra hij MP is?
pi_67290748
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is het hele gevaarlijke van de islam, je kan moslims in principe niet herkennen.
wat vind jij? zouden ze een gele ster ofzo op hun jas moeten naaien?
pi_67290752
Johndope dat jij al 30 bent zeg.
Het staat in je profiel.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:09:33 #79
239294 PierreTT
pi_67290755
quote:

[..]

Ik vraag me af, ben jij zelf ooit wel eens in het midden-oosten geweest?
pi_67290790
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja... Door een extremist... Als het van dat soort extremisten zou stikken in Nederland, dan was Wilders allang een krantenartikel geweest...
  zondag 22 maart 2009 @ 13:10:21 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67290791
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Een mooie halve maan
Laffe huichelaar
pi_67290800
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Door een extremist en een psychopaat. Jij wil natuurlijk beweren dat mensen die naar een Moskee gaan allemaal extremisten en psychopaten zijn?

Hoe krijg je het je strot uit zeg Een idioot legt iemand omver, vervolgens trek jij dat door naar een hele bevolkingsgroep, en gaat daar ook nog eens hypothethische situaties op baseren die je punt zouden 'onderschrijven'.
pi_67290803
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Gozer de islam is geen ras, je ziet bijvoorbeeld de laatste tijd ook veel te veel blanke moslims op straat.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:11:47 #84
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67290837
Goed topic.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_67290841
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gozer de islam is geen ras, je ziet bijvoorbeeld de laatste tijd ook veel te veel blanke moslims op straat.
Mooi, tot dat inzicht ben je dus al gekomen

Hoe denk jij dan dat Wilders iets kan doen aan de problematiek rond de Islam, die hij altijd aankaart?
pi_67290844
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:10 schreef Seneca het volgende:

[..]

Door een extremist en een psychopaat. Jij wil natuurlijk beweren dat mensen die naar een Moskee gaan allemaal extremisten en psychopaten zijn?
De moordenaar van Theo is geen psychopaat, want hij zit gewoon in de gevangenis.
quote:
Hoe krijg je het je strot uit zeg Een idioot legt iemand omver, vervolgens trek jij dat door naar een hele bevolkingsgroep, en gaat daar ook nog eens hypothethische situaties op baseren die je punt zouden 'onderschrijven'.
Jij bent gewoon erg naief.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:12:58 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67290870
quote:

[..]

Man, zie jij nou echt niet in dat hele bevolkingsgroepen niet slecht kunnen zijn. Maar wanneer je ze behandelt of ze crimineel tuig zijn, gaan ze zich automatisch ook zo gedragen. Het moment dat je dat snapt, zie je ook dat wat Wilders doet, de situatie alleen maar doet escaleren.
Laffe huichelaar
  zondag 22 maart 2009 @ 13:13:12 #88
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67290877
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De moordenaar van Theo is geen psychopaat, want hij zit gewoon in de gevangenis.
[..]

Jij bent gewoon bang voor moslims
pi_67290894
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Jij bent gewoon bang voor moslims
Ik ben bang voor de islam.
pi_67290899
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
Zegt de man die zijn hele wereldbeeld baseert op zijn eigen aannames
pi_67290927
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben bang voor de islam.
Ik ben bang voor Wilders.
pi_67290939
quote:

quote:

zondag 22 maart 2009 @ 13:15:21 #93
239294 PierreTT
pi_67290940
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef Seneca het volgende:

[..]

Zegt de man die zijn hele wereldbeeld baseert op zijn eigen aannames
Daarom vroeg ik me ook af of TS zelf wel eens in het midden-oosten is geweest
pi_67290984
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel dus dat als ze niet in die jurken lopen en van die theedoeken om hebben, dan herken je ze niet.

Ook heel veel drugsdealers zijn gewoon moslims en lopen thuis in een jurk, maar als je ze op straat ziet hosselen zou je niet denken dat ze radicaal zijn.
pi_67291011
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat als ze niet in die jurken lopen dan herken je ze niet.

Ook heel veel drugsdealers zijn gewoon moslims en lopen thuis in een jurk, maar als je ze op straat ziet hosselen zou je niet denken dat ze radicaal zijn.
Jij kent ze persoonlijk, aan je naam te lezen?
pi_67291013
Hetgene wat me echt verdrietig maakt aan dit topic is dat het me doet beseffen WAAROM Wilders zoveel zetels in de peilingen heeft: er zijn honderdduizenden mensen in dit land die net zo denken als JohnDope.

Godallemachtig zeg, als je denkt dat Moslims thuis in een jurk rond lopen dan ben je toch nog te stom om te schijten? En zulke mensen hebben dan stemrecht. Sterker nog, ze hebben waarschijnlijk zelfs de macht om voor mij te bepalen wat ik wel en niet kan doen.
pi_67291044
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jij kent ze persoonlijk, aan je naam te lezen?
Mijn naam heeft niks met drugs te maken. En drugs van de straat vind ik vergif.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:18:43 #98
239294 PierreTT
pi_67291050
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef Seneca het volgende:
Hetgene wat me echt verdrietig maakt aan dit topic is dat het me doet beseffen WAAROM Wilders zoveel zetels in de peilingen heeft: er zijn honderdduizenden mensen in dit land die net zo denken als JohnDope.
En dus evenzoveel mensen die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is.
pi_67291092
quote:
quote:
Godallemachtig zeg, als je denkt dat Moslims thuis in een jurk rond lopen dan ben je toch nog te stom om te schijten? En zulke mensen hebben dan stemrecht. Sterker nog, ze hebben waarschijnlijk zelfs de macht om voor mij te bepalen wat ik wel en niet kan doen.
Een maatje van me had vroeger toen die pizzabezorger was een drugsdealer thuis bij zijn ouders in een jurk 'betrapt'.
pi_67291137
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

Een maatje van had vroeger toen die pizzabezorger was een drugsdealer thuis bij zijn ouders in een jurk 'betrapt'.
Nou een kennis van een vriend van een neef van me had vroeger een pizzabezorger thuis bij zijn ouders in een jurk betrapt.

OMG!!!1!!1! Alle pizzabezorgers lopen thuis in een jurk rond!!!1!
  zondag 22 maart 2009 @ 13:22:23 #101
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67291162
quote:

[..]

[..]

Een maatje van me had vroeger toen die pizzabezorger was een drugsdealer thuis bij zijn ouders in een jurk 'betrapt'.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:22:38 #102
239294 PierreTT
pi_67291171
quote:

En dus doen ze het allemaal?
pi_67291172
quote:

[..]

[..]

Goed, die maat van je heeft een travesterende Moslim ontmoet.
Kan gebeuren.
pi_67291186
quote:

had de vraag verkeerd gelezen
pi_67291190
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:22 schreef PierreTT het volgende:

[..]

En dus doen ze het allemaal?
Nee maar het ging er dus om dat je radicalen helemaal niet kan herkennen als ze undercover zijn.
pi_67291207
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee maar het ging er dus om dat je radicalen helemaal niet kan herkennen als ze undercover zijn.
Jouw stelling is dus dat radicale moslims een jurk dragen?
pi_67291209
quote:

[..]

[..]

En daarom zijn dus in jouw wereldbeeld heel veel drugsdealers moslim, dragen ze thuis een jurk en zijn ze dus radicaal?
pi_67291214
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jouw stelling is dus dat radicale moslims een jurk dragen?
Niet 24/7
  zondag 22 maart 2009 @ 13:24:43 #109
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67291228
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niet 24/7
En wat dan nog?
pi_67291267
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:24 schreef -Techno- het volgende:

[..]

En wat dan nog?
Een man die een jurk draagt is radicaal, niet eens omdat een man geen jurk hoort te dragen, maar omdat zo'n jurk staat voor radicaliteit.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:26:36 #111
239294 PierreTT
pi_67291286
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Radicalen undercover. Het moet toch niet veel gekker worden
  zondag 22 maart 2009 @ 13:26:40 #112
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67291287
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een man die een jurk draagt is radicaal, niet eens omdat een man geen jurk hoort te dragen, maar omdat zo'n jurk staat voor radicaliteit.
Zwak gelul
pi_67291296
quote:

[..]

aww
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_67291302
quote:

[..]

zondag 22 maart 2009 @ 13:27:15 #115
239294 PierreTT
pi_67291306
quote:

[..]

Gast, jij hebt echt totaal geen idee waarover je praat. Epic fail
pi_67291316
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:26 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Radicalen undercover. Het moet toch niet veel gekker worden
Niet gekker worden???
kijk maar naar die undercover jihadisten die het WTC in de fik hadden gestoken.
pi_67291325
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_67291339
quote:

[..]

pi_67291344
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_67291366
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is ook weer

Alleen die gang-signs van de pope vind ik wel weer dope
  zondag 22 maart 2009 @ 13:30:56 #121
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67291402
Mag ik nu wat link(s)jes hebben waar jij je kennis vandaan haalt over moslims? Moslims die een "jurk" dragen zijn even radicaal als onze grifo's in de bible belt. Goed, ze zijn zo gek als een deur, maar ze doen geen vlieg kwaad. En je hebt meer van die rare dingen gezegd. Dus nogmaals, waar haal jij je informatie vandaan.
Laffe huichelaar
  zondag 22 maart 2009 @ 13:31:07 #122
239294 PierreTT
pi_67291409

Paniek!
  zondag 22 maart 2009 @ 13:32:04 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67291433
quote:

[..]

[ afbeelding ]
*proest*
Laffe huichelaar
pi_67291462
Wilders is gewoon een BAAS
  zondag 22 maart 2009 @ 13:32:58 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67291467
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:31 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]

Paniek!
Ik zou hem in ieder geval niet de rug toekeren
Laffe huichelaar
  zondag 22 maart 2009 @ 13:34:45 #126
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67291527
Wilders is goed bezig. Daar ben ik blij om. Geen verloren stem geweest.

Hij is de knuppel in het hoenderhok.
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_67291617
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:34 schreef zbbrox het volgende:

pi_67291623
quote:

[..]

Inderdaad, zie die ongelofelijke haat: http://www.novatv.nl/page(...)n+Iran+over+Wilders#
  zondag 22 maart 2009 @ 13:39:35 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67291673
quote:

Hij is een knuppel in het hoenderhok.
Zo klopt het beter.
Laffe huichelaar
  zondag 22 maart 2009 @ 13:44:10 #130
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67291832
Als ik nog steeds kan stemmen bij de volgende verkiezingen (bij de ambasade ofzo), dan stem ik zeker Wilders. Al is het het maar om de gevestigde politiek te later schrikken.

Links heeft zn langste tijd gehad, kan me nog goed herinneren hoe op school je nooit hardop slechte dingen mocht zeggen over buitenlanders. (dan heb ik het dus over dat ze crimineler waren gemiddeld genomen ect) Vrienden van me kwamen dus wel uit die achterstandswijken vandaan en vertelde me dan weer het een en ander.

Nu hoor ik het constant van een vriend van me die bij de politie zit dat bijna alle raddraaiers ect niet van origine Nederlands zijn. Het is veel erger als wat in de kranten komt, nog steeds worden er dus dingen ontkent, minder als vroeger maar nog steeds komt niet alles naar buiten.

De fout is gewoon geweest om het steeds maar te verbergen, niet te willen bespreken mensen als racist wegzetten als ze er wel over begonnen. Nu plukt men de vruchten van dat beleid.

Ik ben dus blij met een Wilders die zorgt dat dingen nu bespreekbaar zijn en er actie ondernomen wordt. Die kinderbijslag exporteren, vroeger zou je als racist weggezet worden als je er over begon. Nu is het bespreekbaar, zo zijn er nu wel meer dingen.

Helaas is het al veel te laat maar goed, beter laat als nooit.
mai pen rai
pi_67291943
Ik vind het positief dat door Wilders problemen bespreekbaar zijn gemaakt die jarenlang niet bespreekbaar waren. Verder zijn er een paar dingen van Wilders die mij totaal niet aanstaan maar daar ga ik verder niet op in.

Ook al haalt Wilders zoveel zetels, een plek in de regering zal toch heel moeilijk gaan worden denk ik.
pi_67292052
probleem in de politiek is gewoon dat de rest niet durft te zeggen wat Wilders denkt.

Wlders krijgt de naam een one-issue partij te zijn, die wederom (na de LPF) hele hoge ogen gaat gooien.
Zien de rest van de partijen dit niet? Of zijn ze idd te laf om de mening van al deze kiezers te delen en willen ze niet met beveiliging over straat.

De eerste regeringspartij die in zijn programma opneemt de straatschoffies aan te pakken, die krijgt mijn stem. Vooralsnog werkt een bakkie thee niet voor de veiligheid van buschauffeurs, ambulance-medewerkers, politie, etc etc.

Dat Wilders op dit moment als one-issuepartij groeit en groeit is helemaal niet gek. De rest maakt zich druk om de financiele crisis, zonder daadwerkelijk daadkrachtig te zijn, dus blijft het gevoel bij de kiezers meer hangen om hun veiligheid, want waar staan de kranten vol mee? Juist, criminaliteit.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 22 maart 2009 @ 13:51:38 #133
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67292088
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Constructief.
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zo klopt het beter.
Voorspelbaar. Grappig dat ik eerder wist dat een knuppel met de knuppeljoke zou komen dan hij het zelf wist. Shall i read your future young Timmehhh?
All we have is now
  zondag 22 maart 2009 @ 13:53:00 #134
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67292127
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:47 schreef Gewas het volgende:
Ik vind het positief dat door Wilders problemen bespreekbaar zijn gemaakt die jarenlang niet bespreekbaar waren. Verder zijn er een paar dingen van Wilders die mij totaal niet aanstaan maar daar ga ik verder niet op in.

Ook al haalt Wilders zoveel zetels, een plek in de regering zal toch heel moeilijk gaan worden denk ik.
Exactly.
All we have is now
pi_67292582
Eigenlijk was ik wel klaar met dit topic, maar vooruit....
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef Spooky4u het volgende:
probleem in de politiek is gewoon dat de rest niet durft te zeggen wat Wilders denkt.
De rest is het misschien gewoon niet eens met de denkbeelden van Wilders? Zou dat kunnen?
quote:
Wlders krijgt de naam een one-issue partij te zijn, die wederom (na de LPF) hele hoge ogen gaat gooien.
Zien de rest van de partijen dit niet?
Ja hoor, dat zien ze best.
quote:
Of zijn ze idd te laf om de mening van al deze kiezers te delen
Nee, ze zijn het gewoon niet eens met de denkbeelden van Wilders en de mensen die op hem zouden stemmen.
pi_67295391
quote:

[..]

Ik ben er helemaal voor dat Wilders zo hoog in de peilingen staat, maar wat kraam jij veel onzin uit.
Ron Paul 2012
pi_67296643
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef niet_links het volgende:
Als ik nog steeds kan stemmen bij de volgende verkiezingen (bij de ambasade ofzo), dan stem ik zeker Wilders. Al is het het maar om de gevestigde politiek te later schrikken.
pff .. dus het beleid zal jou een worst wezen, jij zit toch lekker ver weg .. bedankt
quote:
Links heeft zn langste tijd gehad, kan me nog goed herinneren hoe op school je nooit hardop slechte dingen mocht zeggen over buitenlanders. (dan heb ik het dus over dat ze crimineler waren gemiddeld genomen ect) Vrienden van me kwamen dus wel uit die achterstandswijken vandaan en vertelde me dan weer het een en ander.
en wat heeft dat met links te maken ? Dat zijn christelijke waarden beste man, CDA, en die zaten dus op de periode paars na altijd in de regering. De weinige keren dat de PvdA in de regering zat is er juist wel het een en ander gedaan, de werving stop gezet bvb, of de illegalen aangepakt.
quote:
Nu hoor ik het constant van een vriend van me die bij de politie zit dat bijna alle raddraaiers ect niet van origine Nederlands zijn. Het is veel erger als wat in de kranten komt, nog steeds worden er dus dingen ontkent, minder als vroeger maar nog steeds komt niet alles naar buiten.

De fout is gewoon geweest om het steeds maar te verbergen, niet te willen bespreken mensen als racist wegzetten als ze er wel over begonnen. Nu plukt men de vruchten van dat beleid.

Ik ben dus blij met een Wilders die zorgt dat dingen nu bespreekbaar zijn en er actie ondernomen wordt. Die kinderbijslag exporteren, vroeger zou je als racist weggezet worden als je er over begon. Nu is het bespreekbaar, zo zijn er nu wel meer dingen.

Helaas is het al veel te laat maar goed, beter laat als nooit.
Tja, hamer het er maar goed in, ze zijn wel hier geboren maar het zijn geen echte Nederlanders, vooral blijven benadrukken dat ..
en daarna verbaasd kijken, potverdorie toch, en nu gedragen ze zich ook nog zo slecht, hoe kan dat nou, met alle kansen die wij hun bieden ..
pleased to meet you
pi_67296902
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk was ik wel klaar met dit topic, maar vooruit....
[..]

De rest is het misschien gewoon niet eens met de denkbeelden van Wilders? Zou dat kunnen?
[..]

Ja hoor, dat zien ze best.
[..]

Nee, ze zijn het gewoon niet eens met de denkbeelden van Wilders en de mensen die op hem zouden stemmen.
Ze moeten niet luisteren naar Wilders of doen wat hij zegt, ze moeten luisteren en handelen naar wat het volk zegt, maar door Wilders dood te zwijgen doen ze dat bij het volk ook.
Reageren en niet negeren zeg ik.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_67297043
Wilders zal waarschijnlijk niet in de regering komen, omdat andere partijen niet met hem willen samenwerken en omdat hij zijn punten waarschijnlijk niet wil aanpassen aan potentiele coalitiepartijen.

Wilders mag van mij een grote oppositiepartij worden die nog een heel stuk meer tekeer gaat tegen de traditionele regeringen. Hij mag wel wat minder hele bevolkingsgroepen over 1 kam scheren van mij, maar hij mag des te meer de problemen in dit land harder en blijven benadrukken. Wilders z'n uitspraken vind ik soms discriminerend, en soms zit hij er volledig naast, maar aan de andere kant ziet en benoemt hij wel dingen die andere politici niet zien of niet durven te benadrukken.

Het is dat ik geen enkele partij in Nederland echt goed vind, anders mocht die partij van mij in de regering komen.
pi_67298734
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

zoals????
De Joden natuurlijk, die hebben overal een vinger in de pap
pi_67298836
quote:

Wacht even, lees ik dit nu echt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67299425
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wacht even, lees ik dit nu echt.
ga je hem ongelijk bewijzen ...
pi_67301430
de Bush van Nederland

op naar de afgrond
  maandag 23 maart 2009 @ 04:41:13 #144
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67313550
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:12 schreef moussie het volgende:

[..]

pff .. dus het beleid zal jou een worst wezen, jij zit toch lekker ver weg .. bedankt
[..]
Tuurlijk scheelt het mij wat ik wil graag dat het goed met Nederland gaat en dat profiteurs aangepakt worden
quote:
en wat heeft dat met links te maken ? Dat zijn christelijke waarden beste man, CDA, en die zaten dus op de periode paars na altijd in de regering. De weinige keren dat de PvdA in de regering zat is er juist wel het een en ander gedaan, de werving stop gezet bvb, of de illegalen aangepakt.
[..]
PvdA komt altijd op voor de allochtonen verbegt dingen en staat als die partij bekend. Ontkennen heeft geen zin. Kijk maar wie voor het generaal pardon was. Goh werd weer mooier voorgespiegeld als het was.
quote:
Tja, hamer het er maar goed in, ze zijn wel hier geboren maar het zijn geen echte Nederlanders, vooral blijven benadrukken dat ..
en daarna verbaasd kijken, potverdorie toch, en nu gedragen ze zich ook nog zo slecht, hoe kan dat nou, met alle kansen die wij hun bieden ..
Dat benadrukken was er eerst niet hele tijden was het verboden die problemen te bespreken. In die tijd zijn ze zich niet beter gaan gedragen slechts slechter. Kansen genoeg gehad nu moeten ze maar beter hun best doen.

Ik zou willen dat ik zoveel kansen kreeg hier in Thailand als die allochtonen in Nederland. Alles wordt voor ze gedaan, en nog verpesten ze het. Hier zie je pas hoe het ook kan.(buitenlanders mogen geen land bezitten niet stemmen bepaald werk niet doen toch zie je hier veel succesvolle buitenlanders.. ra ra) Moussie geef nu gewoon toe dat het hun eigen fout is en dat ze niet de kansen hebben aangegrepen.
mai pen rai
pi_67314286
quote:
(buitenlanders mogen geen land bezitten niet stemmen bepaald werk niet doen toch zie je hier veel succesvolle buitenlanders.. ra ra)
Afgezien van het bezitten van land zie ik geen verschil met Nederland. Nooit gedacht dat dat zoveel kon uitmaken!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Moderator maandag 23 maart 2009 @ 09:15:36 #146
8781 crew  Frutsel
pi_67315081
quote:
Wilders naar 29 zetels

Den Haag, 22 maart. De Partij voor de Vrijheid (PVV) spreekt steeds meer mensen aan. Als er nu verkiezingen zouden zijn, haalt de partij van Geert Wilders volgens de wekelijkse peiling van Maurice de Hond 29 zetels in de Tweede Kamer. Dat is een evenaring van het record van eind november 2004, twee maanden nadat Wilders uit de VVD-fractie was gestapt. Vorige week stond de PVV op 28 zetels in de peiling. Op dit moment bezet de partij negen van de 150 Kamerzetels.

De Hond meldde vandaag weinig verschuivingen. De VVD zakt één zetel naar 16 zetels. Vrijwel het hele verlies van de VVD sinds de vorige verkiezingen, vijf zetels, is volgens De Hond toe te schrijven aan de sterke positie van de PVV. De ‘rechtse’ partijen PVV, CDA en VVD staan nu samen op 73 zetels. De ‘linkse’ partijen PvdA, SP, D66 en GroenLinks halen samen 68 zetels.

Verder stelt De Hond dat ongeveer de helft van de kiezers nu niet meer op dezelfde partij zou stemmen waarop zij ruim twee geleden bij de laatste verkiezingen heeft gestemd. Dat is volgens hem historisch gezien een record. De Hond stelt dat dit een voorbode kan zijn van verdere electorale en sociale onrust. Hij verwijst daarbij naar de komende besluitvorming van de regering over de aanpak van de economische crisis en het ondergaan van de gevolgen van deze wereldwijde crisis.

De opiniepeiler ziet een grote gedeelde aversie tegen de startbonus van de nieuwe topman van bankverzekeraar ING. Zo vindt 60 procent dat de Amerikaanse regering de bonussen slagvaardiger gaat aanpakken dan Europa. De Amerikanen willen dat de werknemers van bedrijven die staatssteun krijgen 90 procent belasting betalen over de bonussen die ze ontvangen. In Nederland vindt 84 procent van de ondervraagden dat zo'n speciale inkomstenbelasting moet worden geheven bij bedrijven die de overheid steunt.
Jammer van de bron uit de OP ...
pi_67327709
Niet dat Nederland die kant van Thailand op zou moeten zoals net beschreven is, maar het is wel zo dat IEDEREEN in Nederland zich succesvol kan maken. En ja, er zijn wat allochtonen die hun kansen niet hebben gegrepen.
Als zij dat wel hadden gedaan en een deel van de jongeren van bepaalde bevolkingsgroepen niet stselselmatig voor overlast zouden zorgen, dan zou Wilders echt niet boven de 2 zetels uit komen hoor. En het hele probleem wordt in stand gehouden door knuffelallochtonen en knuffelautochtonen (Pvda, SP en de meeste van hun aanhangers etc.) Door het probleem in stand te houden door bepaalde knuffelallochtonen en knuffelautochtonen, vergroot je de ergernis bij de rest van de bevolking. En daarmee "drijf" je als het ware veel kiezers naar Wilders toe.

Mijn advies: luister niet zoveel naar de knuffelallochtonen en knuffelautochtonen. Maar luister des te meer naar kritische mensen. En begin een keer met daadkrachtig beleid te voeren (zonder te discrimineren). Als dat zou gebeuren, dan zal Wilders heel snel in de peilingen zakken.
pi_67327909
quote:
Onzin wat je zegt.
Ik snap ook niet waarom sommige mensen de allochtone raddraaiers blijven "verdedigen". Hiermee vergroot je de ergenis in de samenleving. En drijf je de kloof tussen allochtoon vs. autochtoon verder uit elkaar. En raakt Wilders alleen maar populairder in de peilingen.
pi_67327911
quote:
Op maandag 23 maart 2009 04:41 schreef niet_links het volgende:
Tuurlijk scheelt het mij wat ik wil graag dat het goed met Nederland gaat en dat profiteurs aangepakt worden
Dus gaat je protest-stem maar naar een one-issue partij met klinkende retoriek, een 'partij' waarvan je geen lid kan worden, waar je geen inspraak hebt ?
quote:
PvdA komt altijd op voor de allochtonen verbegt dingen en staat als die partij bekend. Ontkennen heeft geen zin. Kijk maar wie voor het generaal pardon was. Goh werd weer mooier voorgespiegeld als het was.

Dat benadrukken was er eerst niet hele tijden was het verboden die problemen te bespreken. In die tijd zijn ze zich niet beter gaan gedragen slechts slechter. Kansen genoeg gehad nu moeten ze maar beter hun best doen.
De PvdA komt mi in eerste instantie op voor de grondwet die je gelijkheid garandeert ..
En volgens mij was de meerderheid van de kamer al langer voor het GP, het feit dat het jaren tegen werd gehouden en niet tegelijkertijd werd gedaan met de invoering van de nieuwe vreemdelingenwet heeft idd gezorgd dat het een puinhoop werd .. niks schoon bord en opnieuw beginnen met andere regels zoals het plan was.
Je hebt het nu btw over 2 verschillende groepen hé, de GP'ers zijn een totaal andere groep dan de import uit Marokko ed.
En tja, als je voor de wet gelijk bent maar in het dagelijks leven niet zo behandelt wordt door 'de tolerante Nederlander' ..
quote:
Ik zou willen dat ik zoveel kansen kreeg hier in Thailand als die allochtonen in Nederland. Alles wordt voor ze gedaan, en nog verpesten ze het. Hier zie je pas hoe het ook kan.(buitenlanders mogen geen land bezitten niet stemmen bepaald werk niet doen toch zie je hier veel succesvolle buitenlanders.. ra ra) Moussie geef nu gewoon toe dat het hun eigen fout is en dat ze niet de kansen hebben aangegrepen.
Je ziet dus voordelen van de dhimmi-status begrijp ik hieruit, en dat moeten wij hier, omdat het met pakweg hoeveel percent ook alweer, iets van 7% dacht ik, van die groep niet zo goed gaat, dan ook maar gaan invoeren ?
pleased to meet you
pi_67330421
quote:
Jeetje wat een wijsheid zeg.

Je bent Nederlander, als je een Nederlands paspoort hebt, er is geen enkel ander criterium. Juist zeggen dat zulke mensen geen 'echte' Nederlander zijn, duwt ze weg van onze cultuur. In het land waar hun ouders of voorouders vandaan komen worden ze namelijk vaak ook niet geaccepteerd als bijvoorbeeld 100% Turk. Bevooroordeling heeft voor een groot deel bijgedragen aan de kloof die tussen bepaalde culturen in Nederland heerst.
pi_67331610
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:27 schreef boyv het volgende:

[..]

Jeetje wat een wijsheid zeg.

Je bent Nederlander, als je een Nederlands paspoort hebt, er is geen enkel ander criterium. Juist zeggen dat zulke mensen geen 'echte' Nederlander zijn, duwt ze weg van onze cultuur. In het land waar hun ouders of voorouders vandaan komen worden ze namelijk vaak ook niet geaccepteerd als bijvoorbeeld 100% Turk. Bevooroordeling heeft voor een groot deel bijgedragen aan de kloof die tussen bepaalde culturen in Nederland heerst.
Was het maar zo dat dat het enige criterium is, maar dat is het dus niet, dat zeg ik nou juist .. je kan dankzij dat tweede paspoort bvb geen openbaar ambt vervullen volgens de heer Wilders .. en hoe vaak ik inmiddels gelezen heb dat je dat paspoort gewoon moet afpakken en de hele familie gaan uitzetten ..
En ja, daarmee zorg je idd voor een kloof tussen de culturen, en vooral biij de pubers,
en zoals pubers eigen is, die gaan dan stennis schoppen .. de gemiddelde puber van een jaartje of 13 die eerst ziet hoe Aboutaleb het vuur aan de schenen gelegd wordt door Wilders, en dan doet die eikel in Rotterdam het nog eens dunnetjes over, leuke boodschap die die daar krijgt .. zelfs al doe je nog zo hard je best, je zal er nooit bij horen, je bent onbetrouwbaar, je hebt een dubbele loyaliteit
pleased to meet you
  maandag 23 maart 2009 @ 18:20:34 #152
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67331826
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dankzij Geert 'World Wide' Wilders kan ik eindelijk - voor het eerst sinds 2002 - weer trots op Nederland zijn.
quote:

[..]

quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

etcetera...

Dat meen je toch niet serieus.

Dat er mensen zijn die dat serieus nemen

17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 23 maart 2009 @ 18:38:39 #153
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_67332326
quote:

Met de nadruk op 'knuppel', ja.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 23 maart 2009 @ 18:39:54 #154
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_67332356
quote:

[..]

Dus onder Paars was je ook trots op Nederland?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_67332425
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dus onder Paars was je ook trots op Nederland?
Iedereen was toen volgens mij blij.
Het is iets van de laatste jaren dat er collectief wordt gejankt en met het vingertje naar "links" of "rechts" wordt gewezen. Een zondebok hebben is iets menselijks.
pi_67332894
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Iedereen was toen volgens mij blij.
Het is iets van de laatste jaren dat er collectief wordt gejankt en met het vingertje naar "links" of "rechts" wordt gewezen. Een zondebok hebben is iets menselijks.
Pim Fortuyn hé, daar hebben we dat aan te danken, aan zijn 'puinhopen van 8 jaar links', die eigenlijk helemaal geen puinhopen waren, maar het bekte zo lekker weg
pleased to meet you
pi_67339258
quote:

[..]

Ocharm Wat had je het zwaar.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:52:21 #158
239294 PierreTT
pi_67339303
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ocharm Wat had je het zwaar.
Zeker het sociale stelsel, dat was geen toffe ellende
pi_67339305
Ik vind trouwens dat je in NWS of POL pas een topic mag openen als je minstens een IQ van 125 hebt. Hetzelfde geldt voor kamerleden trouwens. Wat een armoede.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:57:32 #160
pi_67339506
Maar het is zo opvallend (of juist heel logisch) dat al die Wilders en Verdonk-stemmers inclusief die politici zelf zo megalomaan zijn. Zo'n Verdonk denk nog steeds dat ze 40 zetels gaat halen en zo'n JohnDope blijkt serieus (of hij houdt de grap lang vol) ook te denken dat Wilders wereldberoemd is. Dat er mensen zijn in andere landen die hem kennen en daar op tv is geweest klopt, maar vraag tienduizend mensen in de VS op straat naar Wilders en misschien eentje zal hem kennen. Er is zoveel op tv daar dat een interview echt niet zoveel doet. En na alle commotie vergeten ze hem ook weer. En nog grappiger zijn die beelden van demonstraties tegen Fitna of Nederlandse producten in bv Afghanistan. Dat zijn maar honderd mensen en veel meer van al die miljoenen inwoners weten het ook niet, want het kan ze echt geen ene fuck schelen wat een politicus in Nederland zegt. In Afghanistan heb je genoeg gekken zoals Bin Laden die de raarste dingen roepen, dus dan kijken ze ook niet op van ene Geert Wilders (toevallig of niet in een zelfde zin).

Een huntelaar, een van nistelrooij, een cruijff of een van basten daarentegen zijn veel bekender. En dat hij meer aandacht krijgt dan Balkenende klopt, maar JPB doet ook geen kunstjes. Een aap die zich dood normaal gedraagt is ook saai (tenzij je nooit apen ziet), maar als het een kunstje doet krijgt het ook veel meer aandacht.

Uiteindelijk heeft die striptekenaar van Mohammed met een tekeningetje meer aandacht gekregen dan het filmpje van Wilders...

Indien het geen grote grap is (en voor de mensen die echt zo denken) even een reality check.
pi_67339746
Ik geloof dat iemand hem met een argument heeft weg gejaagd.
pi_67340100
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
* moussie zoekt een stuk hout

even afkloppen
pleased to meet you
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:29:41 #163
pi_67355366
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat zou dan een compliment voor hem zijn. Hij doet mij eerder denken aan iemand die in zijn eigen (selectieve) wereldje leeft en oogkleppen op heeft. (Bijna) alle argumenten tegen hem weerlegde dat wat hij zei...

Ben bang dat hij over een paar weken weer terugkeert...

Wie stemt er voor een slotje...?
pi_67355544
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind trouwens dat je in NWS of POL pas een topic mag openen als je minstens een IQ van 125 hebt. Hetzelfde geldt voor kamerleden trouwens. Wat een armoede.
idd en iedereen met <125 moet verplicht op een soort van zomerkamp
pi_67355743
quote:

[..]

Uhm, het artikel zegt zelf dat Wilders al eerder zo hoog in de peilingen stond. Maar bij de verkiezingen haalde hij toch maar 9 zetels, en niet 29.
pi_67361098
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Uhm, het artikel zegt zelf dat Wilders al eerder zo hoog in de peilingen stond. Maar bij de verkiezingen haalde hij toch maar 9 zetels, en niet 29.
Klinkende retoriek houdt het een beetje spannend, zo tussen de verkiezingen in, maar als het aankomt op je stem uitbrengen kijken mensen toch iets meer naar de inhoud .. zoiets ?
pleased to meet you
pi_67365870
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dan blijft er niet veel over, SP en PVV kun je dan iig afschrijven.
  woensdag 25 maart 2009 @ 04:23:26 #168
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67381268
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:14 schreef moussie het volgende:

[..]

Dus gaat je protest-stem maar naar een one-issue partij met klinkende retoriek, een 'partij' waarvan je geen lid kan worden, waar je geen inspraak hebt ?
Maakt dat wat uit als zn ideeen je bevallen stem je op hem anders niet. Hij heeft ook andere punten maar die worden wat onder belicht.
[..]
quote:
De PvdA komt mi in eerste instantie op voor de grondwet die je gelijkheid garandeert ..
En volgens mij was de meerderheid van de kamer al langer voor het GP, het feit dat het jaren tegen werd gehouden en niet tegelijkertijd werd gedaan met de invoering van de nieuwe vreemdelingenwet heeft idd gezorgd dat het een puinhoop werd .. niks schoon bord en opnieuw beginnen met andere regels zoals het plan was.
Je hebt het nu btw over 2 verschillende groepen hé, de GP'ers zijn een totaal andere groep dan de import uit Marokko ed.
En tja, als je voor de wet gelijk bent maar in het dagelijks leven niet zo behandelt wordt door 'de tolerante Nederlander' ..
[..]
De Nederlander is heel tolerant maar genoeg is genoeg. Mijn Thaise vrouw werd in Nederland echt niet slecht behandeld hoor. Je krijgt juist heel veel hulp van allerlei instanties. Moussie je bent gek en zoekt altijd maar excuses voor een grote foute groep. Partijen als Wilders zijn een gevolg van, niet anders om.

GP kost mensen een berg geld, geld wat we beter in Nederland aan scholen of werk hadden kunnen besteden, ik geloof gewoon niet dat Nederland steeds sinterklaas moet spelen.
quote:
Je ziet dus voordelen van de dhimmi-status begrijp ik hieruit, en dat moeten wij hier, omdat het met pakweg hoeveel percent ook alweer, iets van 7% dacht ik, van die groep niet zo goed gaat, dan ook maar gaan invoeren ?
Nee ik haat het hoe het hier in Thailand geregeld is qua land en dat soort dingen. Voor de rest ben ik erg tevreden wat ik bedoel te zeggen is dat buitenlanders niet moeten zeuren ze hebben het heel goed in Nederland. Maar hier in Thailand doen buitenlanders het wel goed (over het algemeen) ondanks de beperkingen, hoe komt dat dan ? Misschien omdat al het uitschot naar Nederland komt en slimme buitenlanders emigreren. (hier klopt me stelling niet helemaal omdat er ook een berg buitenlands tuig hier zit, je hebt hier een grotere kans een slechte europeaan tegen te komen dan in Europa zelf.)

Maar moussie wat jij maar niet wil begrijpen is dat Nederland vergeleken met veel landen een paradijs is voor buitenlanders en dat ze best wel wat meer hun best mogen doen. Ook wil je maar niet begrijpen dat de bevolking van nederland bloed om constant maar gekke projecten voor allochtonen te betalen. Hoge belastingdruk gecombineerd met onbegrip dat slecht gedrag beloond wordt en niet afgestraft.

Ik wordt zo gedeporteerd als ik hier de fout in ga nadat ik een gevangenis straf heb uitgezeten. Zo hoort het ook (als de overtreding maar erg genoeg is).
mai pen rai
  woensdag 25 maart 2009 @ 04:26:35 #169
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67381272
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:45 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ik scoor toch gemiddeld tussen de 125-135 op iq testen en toch ben ik voor Wilders. Grote onzin dus dat mensen die op Wilders stemmen dom zijn. (weet dat dit niet een super argument is omdat je jezelf niet kan gebruiken maar toch wordt het vaak gedaan)

Dan kan je zeggen maar een groot deel heeft een lager iq.. dan counter ik dat door te zeggen dat dat vrij normaal is omdat het gemiddelde iq rond de 100 ligt en er dus altijd maar een klein gedeelte mensen met een hoger iq bij een partij zitten.

Enige manier om dit echt uit te zoeken zou zijn om de percentages te zien per partij en dan nog statistieken zijn vaak grote leugens.
mai pen rai
pi_67381894
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:45 schreef mudkipzz het volgende:
Als de PVV de grootste partij word dan is het volgens mij tijd om te gaan verhuizen...Gelukkig heb ik nog een ander paspoort achter de rug...
Nummer 1 reden waarom ik een 2e heb....Het zal niet de eerste keer zijn dat het fascisme in Europa opkomt

Precies!

Lang leve het dubbele paspoort
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:05:48 #171
pi_67391904
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 04:23 schreef niet_links het volgende:

Maar moussie wat jij maar niet wil begrijpen is dat Nederland vergeleken met veel landen een paradijs is voor buitenlanders en dat ze best wel wat meer hun best mogen doen. Ook wil je maar niet begrijpen dat de bevolking van nederland bloed om constant maar gekke projecten voor allochtonen te betalen. Hoge belastingdruk gecombineerd met onbegrip dat slecht gedrag beloond wordt en niet afgestraft.

Ik wordt zo gedeporteerd als ik hier de fout in ga nadat ik een gevangenis straf heb uitgezeten. Zo hoort het ook (als de overtreding maar erg genoeg is).
Wat je daarvoor allemaal zegt daar ga ik nu niet op in, dat is deels een mening en deels een hele rare vergelijking (westerlingen in o.a. thailand hebben vaak geld of een betere opleiding genoten dan de gemiddelde thai, waardoor ze daar makkelijk iets kunnen opzetten of doen en de armere mensen uit bijvoorbeeld Birma die hebben onder zulke slechte omstandigheden geleefd in eigen land, dat ze de drollen in thailand desnoods met hun handen willen opruimen zolang ze er maar geld voor krijgen, kortom, puur overleven).

In Nederland worden met buitenlanders die niet werken of zich misdragen veelal Nederlanders van Marokkaanse of Turkse komaf mee bedoeld. En die benaming geef ik niet uit politiek correctheid, maar om even te benadrukken dat ze gewoon een nederlands paspoort hebben (in tegenstelling tot thailand, waar mensen een werkvergunning of een verblijfsvergunning waardoor zij zo kunnnen worden uitgezet).

Daarnaast zijn hun ouders of zijzelf hier als gastarbeider naar toe gekomen om de vuile klusjes op te knappen die heel belangrijk waren voor de economie en dat hebben zij zolang gedaan, dat zij het recht hadden op een NL paspoort en het zou zwaar inhumaan zijn als zijn gezin dat uiteindelijk niet zou krijgen.

Maargoed, het enige punt wat ik eigenlijk wil maken is dat je mensen niet zo makkelijk kan verbannen door het paspoort af te nemen. Je kan alleen mensen uitzetten die hier illegaal zijn en dat zijn de mensen die echt niet zo stom zijn om ook maar zonder licht te rijden, want als de politie je snapt wordt je uitgezet. De mensen die je kan uitzetten zijn juist degenen die heel erg graag willen werken, maar het niet mogen. Zij werken bv. massaal zwart als huishoudster.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:26:10 #172
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67392542
Wilders
Fortuyn

Links
PvdA
quote:

[..]

Ze zouden ze allemaal in één grote kamp moeten zetten en met de grond gelijk maken.

doe ik het nu wel goed ?
AFC AJAX
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:31:06 #173
3542 Gia
User under construction
pi_67392706
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:45 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

GL ook, die domme muts
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:58:36 #174
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_67393655
Hij is de enige deugdelijke optie voor rechts.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  donderdag 26 maart 2009 @ 04:56:32 #175
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67418392
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:05 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Wat je daarvoor allemaal zegt daar ga ik nu niet op in, dat is deels een mening en deels een hele rare vergelijking (westerlingen in o.a. thailand hebben vaak geld of een betere opleiding genoten dan de gemiddelde thai, waardoor ze daar makkelijk iets kunnen opzetten of doen en de armere mensen uit bijvoorbeeld Birma die hebben onder zulke slechte omstandigheden geleefd in eigen land, dat ze de drollen in thailand desnoods met hun handen willen opruimen zolang ze er maar geld voor krijgen, kortom, puur overleven).

In Nederland worden met buitenlanders die niet werken of zich misdragen veelal Nederlanders van Marokkaanse of Turkse komaf mee bedoeld. En die benaming geef ik niet uit politiek correctheid, maar om even te benadrukken dat ze gewoon een nederlands paspoort hebben (in tegenstelling tot thailand, waar mensen een werkvergunning of een verblijfsvergunning waardoor zij zo kunnnen worden uitgezet).

Daarnaast zijn hun ouders of zijzelf hier als gastarbeider naar toe gekomen om de vuile klusjes op te knappen die heel belangrijk waren voor de economie en dat hebben zij zolang gedaan, dat zij het recht hadden op een NL paspoort en het zou zwaar inhumaan zijn als zijn gezin dat uiteindelijk niet zou krijgen.

Maargoed, het enige punt wat ik eigenlijk wil maken is dat je mensen niet zo makkelijk kan verbannen door het paspoort af te nemen. Je kan alleen mensen uitzetten die hier illegaal zijn en dat zijn de mensen die echt niet zo stom zijn om ook maar zonder licht te rijden, want als de politie je snapt wordt je uitgezet. De mensen die je kan uitzetten zijn juist degenen die heel erg graag willen werken, maar het niet mogen. Zij werken bv. massaal zwart als huishoudster.
Tuurlijk heb je gelijk dat buitenlanders in Thailand een voorsprong hebben maar aan de andere kant wordt er alles gedaan om ze tegen te houden. Het is heel erg moeilijk een Thaispaspoort te krijgen of een bedrijf op te zetten. Nederland daar worden buitenlanders in de watte gelegd. Het mooiste zou zijn dat iedereen die hier binnen komt niet gelijk recht heeft op uitkeringen e.d.

Ik denk dat je gelijk hebt dat die mensen graag willen werken, maar dat komt ook omdat ze geen recht op uitkering hebben als illegaal. Ze moeten wel iets voor hun geld doen, als ze recht op een uitkering zouden hebben zou het een ander verhaal zijn.

Over die gastarbeiders hoor je me niet echt klagen gaat meer om hun familie die nu er een zooitje van maken en dat is erg. Helaas duft men er niets aan te doen. Ik begrijp ook wel dat uitzetten niet makkelijk is en heel erg lastig. Echter heel erg lastig is iets anders als onmogelijk. Raddraaiers moet je hier gewoon niet hebben het is al erg genoeg dat er Nederlandse Tokkies zijn. Die buitenlandse Tokkies moet je gewoon niet hebben.

Zolang mensen netjes werken en zich aan de regels houden heb ik er geen problemen mee. (wel natuurlijk als ze hun cultuur gaan opdringen zoals gescheiden zwemmen enzo).

Maar goed dit probleem is lastig en ik zie het nu vanuit de andere kant. Ik wil hier heel veel maar wordt door de Thaise regering enorm tegen gehouden. Dan denk ik goh wat hebben die buitenlanders in Nederland het goed ze moeten gewoon niet zeuren.
mai pen rai
pi_67419444
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Gia het volgende:

[..]

GL ook, die domme muts
Steekhoudend argument
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_67424256
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 04:26 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik scoor toch gemiddeld tussen de 125-135 op iq testen en toch ben ik voor Wilders. Grote onzin dus dat mensen die op Wilders stemmen dom zijn. (weet dat dit niet een super argument is omdat je jezelf niet kan gebruiken maar toch wordt het vaak gedaan)

Dan kan je zeggen maar een groot deel heeft een lager iq.. dan counter ik dat door te zeggen dat dat vrij normaal is omdat het gemiddelde iq rond de 100 ligt en er dus altijd maar een klein gedeelte mensen met een hoger iq bij een partij zitten.

Enige manier om dit echt uit te zoeken zou zijn om de percentages te zien per partij en dan nog statistieken zijn vaak grote leugens.
De statistieken zijn hier al tig keer voorbij gekomen. Slechts 2% van de achterban van de PVV heeft WO gedaan; dat is minder dat het landelijk gemiddelde, en dat is minder dat bij andere partijen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:55:45 #178
3542 Gia
User under construction
pi_67424477
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

De statistieken zijn hier al tig keer voorbij gekomen. Slechts 2% van de achterban van de PVV heeft WO gedaan; dat is minder dat het landelijk gemiddelde, en dat is minder dat bij andere partijen.
Want als je een hoog IQ hebt, heb je ook WO gedaan.

Ja, dat is ook heel logisch.
pi_67425226
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Want als je een hoog IQ hebt, heb je ook WO gedaan.

Ja, dat is ook heel logisch.
Er is over het algemeen natuurlijk wel een verband tussen intelligentie en opleidingsniveau.
pi_67427022
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 04:26 schreef niet_links het volgende:

[..]

Holy shit dat jij geen partijleider bent
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:42:56 #181
pi_67430673
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 04:56 schreef niet_links het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je gelijk dat buitenlanders in Thailand een voorsprong hebben maar aan de andere kant wordt er alles gedaan om ze tegen te houden. Het is heel erg moeilijk een Thaispaspoort te krijgen of een bedrijf op te zetten. Nederland daar worden buitenlanders in de watte gelegd. Het mooiste zou zijn dat iedereen die hier binnen komt niet gelijk recht heeft op uitkeringen e.d.
Ook in Nederland is het heel moeilijk om een paspoort te krijgen. Alleen de gastarbeiders en familie hebben hun paspoort redelijk makkelijk gekregen. Maar ik ken(de) meerdere mensen die hier vanaf de jaren '90 zijn gekomen en die hebben het zeer moeilijk gehad om een paspoort te krijgen. Een familie uit Afghanistan die hier al sinds de jaren 90 zat en omdat de vader als bedreiging werd gezien door de Taliban zou worden uitgezet, en die zijn twee dagen voordat de vreemdelingenpolitie zou komen, verdwenen, oftewel ondergedoken. Nooit meer iets van gehoord, want die zijn ergens anders in Europa gaan wonen omdat ze anders zouden moet vrezen voor hun leven. Dit terwijl die kinderen vloeiend Nederlands spraken en eentje een hbo-opleiding deed. Zoiets gebeurt gewoon in Nederland. Ik vind dat dit soort mensen, die naast dat ze vluchteling zijn ook nog eens een heel leven hebben opgebouwd, recht hebben op een NL paspoort.

Een familie die gelukkig een paspoort kregen met het generaal pardon hebben ook geen makkelijk leven gehad. Zij wonen al meer dan tien jaar in Nederland, eentje zit nu op de universiteit, andere doen het goed op school, spreken vloeiend Nederlands. Zij zijn echt door een hel gegaan. Ze werden van hot naar her gestuurd, hebben nooit duidelijkheid gekregen, hebben jaren in spanning gezeten of ze konden blijven of niet, zijn onbeschoft behandeld, de vader mocht niet werken, maar wilde het dolgraag, ze mochten niets en werden echt als minder behandeld. Daar kan je psychisch aan kapot gaan, of door de stress of door het feit dat je minderwaardig wordt behandeld. Ze kregen wel een uitkering, omdat ze nog niet uitgeprocedeerd waren en dus illegaal, maar zoals ik al zei, wilde die vader gewoon werken. Want de uitkering is heel laag en je verveelt je als je niets mag en je wel graag wil. Dit geldt overigens voor de meesten, zo niet iedereen. De vluchtelingen willen juist werken omdat ze alles willen doen voor hun familie. Vluchten met je hele familie vanuit een conflictgebied is niet makkelijk en goedkoop.

Degenen die niet willen werken zijn familie van de gastarbeiders, maar die zijn bijna allemaal in Nederland geboren en hebben hun paspoort dus om die reden gekregen, omdat dat gewoon de wet is in een democratisch land. Die kan je niet afnemen.

Het is dus belangrijk dat je zulke dingen weet, want de buitenlanders die jij bedoeld zijn gewoon in Nederland geboren, kortom eigenlijk dus gewoon nederlanders.
quote:
Ik denk dat je gelijk hebt dat die mensen graag willen werken, maar dat komt ook omdat ze geen recht op uitkering hebben als illegaal. Ze moeten wel iets voor hun geld doen, als ze recht op een uitkering zouden hebben zou het een ander verhaal zijn.
Als ze inderdaad recht hadden op een uitkering zouden ze die mensonterende klusjes niet doen. Maar als ze meer konden verdienen met een beroep dat niet mensonterend zou zijn, zouden de meesten dat denk ik doen, daarom is ook altijd maar een heel klein percentage van een land werkloos omdat hij/zij dat wil.

Maar van mij hoeft ook niet iedereen toegang te krijgen tot Nederland, zeker niet als het alleen maar om een economisch voordeel is, daarom hoeven zulke illegalen van mij ook nooit een paspoort te krijgen.
quote:
Over die gastarbeiders hoor je me niet echt klagen gaat meer om hun familie die nu er een zooitje van maken en dat is erg. Helaas duft men er niets aan te doen. Ik begrijp ook wel dat uitzetten niet makkelijk is en heel erg lastig. Echter heel erg lastig is iets anders als onmogelijk. Raddraaiers moet je hier gewoon niet hebben het is al erg genoeg dat er Nederlandse Tokkies zijn. Die buitenlandse Tokkies moet je gewoon niet hebben.
Het is niet alleen lastig, het is ook onmogelijk. Tenminste, in theorie is natuurlijk alles mogelijk, maar zolang die mensen nooit hebben gelogen over hun identiteit, kan een paspoort niet worden afgenomen volgens de wet. Die wet kan wel veranderen, maar dan moet er eerst een overgrote meerderheid komen van PVV-achtige partijen die de grondwet flink willen veranderen en schijt heeft aan internationale afspraken en dus eigenlijk een paria wil worden in Europa. Aangezien ik niet verwacht dat 2/3 van de Nederlanders dat wil, is het dus eigenlijk onmogelijk. De 'buitenlandse raddraaiers' zijn voor de wet dezelfde als de 'Nederlandse Tokkies'; beide hebben ze de nederlandse nationaliteit, en welke termonologie jij gebruikt doet er voor de wet niet toe (helaas voor jou).
quote:
Zolang mensen netjes werken en zich aan de regels houden heb ik er geen problemen mee. (wel natuurlijk als ze hun cultuur gaan opdringen zoals gescheiden zwemmen enzo).
Helaas is het zo dat de mensen die het beste voor hebben met Nederland en heel graag willen werken, dat niet kunnen omdat Nederland op die manier probeert zo weinig mogelijk paspoorten te verstrekken. Ontmoedigingsbeleid noemen ze dat. De enige fout die is gemaakt, is het kiezen voor gastarbeiders (maarja, zonder hen was de economie misschien al veel eerder naar de klote gegaan).
quote:
Maar goed dit probleem is lastig en ik zie het nu vanuit de andere kant. Ik wil hier heel veel maar wordt door de Thaise regering enorm tegen gehouden. Dan denk ik goh wat hebben die buitenlanders in Nederland het goed ze moeten gewoon niet zeuren.
De familie van gastarbeiders, de meeste marokkanen en turken, moeten niet zeuren. Daar ben ik het helemaal mee eens, omdat ik dus genoeg mensen ken die enorm hard hebben moeten vechten voor een paspoort, terwijl ze ook nog eens de vreselijkste dingen hebben meegemaakt.

Ook jij en ik en elke andere geboren Nederlander moet niet zeuren over dingen in Nederland, omdat wij hier allemaal het geluk hebben dat wij in een hoog ontwikkeld land zijn geboren. Maar toch staan nederlanders bekend om het zeuren, omdat ze niet anders gewend zijn en een mens altijd meer wilt.

Maar je maakt een fout als je denkt dat echte buitenlanders het hier makkelijk hebben, want iedereen die ik ken en hier als (niet-westerse) buitenlander kwam heeft het niet makkelijk gehad. Dat westerse buitenlanders hier makkelijker aan de slag komen komt omdat dat internationale afspraken zijn, maar die hoor ik ook nergens over zeuren.

(Het is erg chaotisch geschreven allemaal, omdat ik weinig tijd had en het dus snel moest)
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:17:49 #182
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67432000
Ik vond dat je netjes overal opin ging, en denk dat we het grotendeels wel eens zijn hoor. Ik heb dus een Thaise vrouw in Nederland gehad en gezien hoe dat ging. Dat was niet super makkelijk maar toen ze ging scheiden van mij werd ze wel overal mee geholpen. Nederland is wat dat betreft een goed land. Daarom zeg ik buitenlanders moeten hier niet zeuren je kan overal aankloppen voor hulp.

Echte vluchtelingen moeten in Nederland kunnen blijven komen. Niet iedereen moet gelijk recht hebben in op het sociale stelsel dan is het goed.
mai pen rai
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:09:14 #183
pi_67433819
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef niet_links het volgende:
Ik vond dat je netjes overal opin ging, en denk dat we het grotendeels wel eens zijn hoor. Ik heb dus een Thaise vrouw in Nederland gehad en gezien hoe dat ging. Dat was niet super makkelijk maar toen ze ging scheiden van mij werd ze wel overal mee geholpen. Nederland is wat dat betreft een goed land. Daarom zeg ik buitenlanders moeten hier niet zeuren je kan overal aankloppen voor hulp.
Ja, maar die term 'buitenlanders' zorgt bij mij voor veel verwarring. Volgens mij komt dat 'gezeur van buitenlanders' vooral van de familie van gastarbeiders. Maar dat zijn dus gewoon nederlanders, want ze hebben een nederlands paspoort. Dat mensen zeuren in Nederland over gebrek aan democratie of sociale opvang is ook idioot als je dit land gaat vergelijken met b.v. Thailand. Maar nogmaals, mensen willen altijd beter, oer-hollandsche nederlanders en nederlanders met b.v. marokkaanse ouders die hier zijn geboren.
quote:
Echte vluchtelingen moeten in Nederland kunnen blijven komen. Niet iedereen moet gelijk recht hebben in op het sociale stelsel dan is het goed.
Dit is al het geval. Elke erkende vluchteling krijgt een tijdelijke verblijfsvergunning (waardoor je niet dezelfde rechten hebt als met een gewoon paspoort) die wordt ingetrokken als het land niet meer als 'gevaarlijk' wordt bestempeld. Omdat sommige vluchtelingen hier al een heel leven hadden opgebouwd omdat ze hier al meer dan 10 woonden, werd er een generaal pardon in het leven geroepen omdat het volgens de voorstanders onmenselijk is om ze terug te sturen terwijl de kinderen in Nederland zijn opgegroeid of zelfs in Nederland zijn geboren en daardoor een NL paspoort hebben en sommigen nog steeds in direct levensgevaar zijn bij terugkomst in hun vaderland.

Iets raars is dat deze mensen ook niet mogen werken (alleen illegaal, maar als dat wordt ontdekt zijn ze de pineut) en verplicht een uitkering krijgen. Hierdoor leren zij de taal niet, raken ze geïsoleerd, je raakt depressief, want je hebt geen geld voor leuke dingen en reizen naar het buitenland kan ook niet, waardoor je in een klein land als nederland dubbelpech hebt.

Overigens was het voor jouw thaise ex-vrouw veel makkelijker om een paspoort te krijgen, dan deze vluchtelingen. Die regels voor je ex waren veel soepeler. Maar volgens mij zijn deze sinds een paar jaar ook aangescherpt, omdat er heel veel misbruik van gemaakt werd.
pi_67434185
Wat betreft dat ie het debat verliet, geheel terecht. Ik zit alleen met dit hele regerings gedoe dat niemand echt een geschikte 'leider' zou zijn. Wilders komt soms met leuke dingen, maar ik word helemaal moe van dat gezeik over zoveel regeltjes, ik hoop gewoon dat er een partij komt die gewoon van Nederland een kennisland wilt maken dat zich prima op internationaal nivo kan handhaven en dat iedereen in het land zich ook naar zijn zin heeft en geen zorgen hoeft te maken over bedreiging over gevaar. Ik ken zat allochtonen die hier hard werken voor wat ze graag willen doen ik gun ze niet minder of meer dan elk ander persoon in dit land. Wat me zelf wel zorgen baart is dat er toch een aantal mensen in dit land het sociale stelsel falikant misbruiken met gevolg dat er vaak meer regeltjes lijken te komen en iedereen wordt als het ware gestraft voor wat een individu doet. Dat vind ik toch net even ver te gaan.

Tot nu toe ben ik alleen niet echt een partij tegengekomen waarvan ik zeg.. juist dat wil ik zien. Maar tot nu toe is dat er maar niet, je hebt een paar partijen die verfrissend/vernieuwend willen doen (mijn indruk is dat PVV/GL/PvdD enzo) en een aantal die de oude mars gewoon wilt behouden (CDA, PvdA, D66 etc), maar ik zoek die ene partij die bepaalde goede dingen behoudt en voor hetgene wat minder gaat durft nieuwe voorstellen uit te zetten die ook daadwerkelijk gaan werken en zullen werken (ik vind het merkwaardig hoe er altijd in media onderzoekjes door de overheid worden gefinancieerd dat echt nergens overgaat of anders de snoepreisjes waar je telkens van hoort (je kunt uiteraard twijfelen aan de waarheid ervan)).

Als ik nu zelf in het hokje zou worden gedumpt en verteld wordt dat ik nu moet gaan stemmen, ben ik bang dat ik Wilders zou stemmen, de oude garde trekt me op geen enkele manier, PvdD vind ik een nonsense partij en tja het enige waar ik rond om me heen van hoor en de indruk van heb dat ze iets nieuws willen proberen is dus die PVV. En dat is eigenlijk waarschijnlijk enkel vanwege een charismatische en 'een kant met de neus op' houding. Zoek of kijk ik nu verkeerd naar de partijen of is er gewoon niets waarin ik me compleet kan bijleggen?

(wow wel groot stuk geworden)
pi_67436997
Lol weglopen bij een debat als democraat is echt het slapste wat je kunt doen.

Als Van Geel zo doodleuk loopt te vertellen dat er aan dat plan van aanpak of whatever niks veranderd kan worden, dan neem je dat toch niet voor lief als je het er niet mee eens bent

Dan ga je toch vragen stellen, tientallen keren dezelfde vraag op een andere manier, die kerel uithoren, net zolang tot je een fout hebt ontdekt... loopt ie weg
pi_67437521
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef boyv het volgende:

[..]

idd en iedereen met <125 moet verplicht op een soort van zomerkamp
Precies!!
Als die IQ loze Calimero plaatjes potstende linksen op de FP bijv!!!!
pi_67439042
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Precies!!
Als die IQ loze Calimero plaatjes potstende linksen op de FP bijv!!!!
Komen op die veredelde stormfrontpage nog linksen dan!!
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:49:40 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_67441030
Prachtig commentaar van halsema op dit. ' een democraat loopt niet weg in een democratisch debat' vlak nadat er gezegd is door de regering dat er niets wordt veranderd aan de door de regering behaalde resultaten. Hoe democratisch wil je het hebben

dom wijf
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_67443716
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:49 schreef Red_85 het volgende:
Prachtig commentaar van halsema op dit. ' een democraat loopt niet weg in een democratisch debat' vlak nadat er gezegd is door de regering dat er niets wordt veranderd aan de door de regering behaalde resultaten. Hoe democratisch wil je het hebben

dom wijf
Dat is alleen het standpunt van Van Geel en co. Dat klakkeloos aannemen is gewoon dom. Blijven zitten en proberen toch dingen te veranderen als je het er niet mee eens bent, dat is het werk van een politicus.
pi_67444478
quote:

[..]

Emigratiegolf op komst.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:38:24 #191
168739 Red_85
'echt wel'
pi_67444834
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:06 schreef boyv het volgende:

[..]

Dat is alleen het standpunt van Van Geel en co. Dat klakkeloos aannemen is gewoon dom. Blijven zitten en proberen toch dingen te veranderen als je het er niet mee eens bent, dat is het werk van een politicus.
Ik kan het me best voorstellen dat je ergens van weg loopt met de wanhoop in je haren nadat je net hetzelfde hebt gehoord als Wilders en de zijne..

En dat iemand er nog zo'n uitspraak achter zet, maakt het voor mij helemaal goed. halsema snapt het niet helemaal denk ik.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Trouwste user 2022 donderdag 26 maart 2009 @ 22:30:29 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_67446879
Een oprechte democraat.

Ik ga op hem stemmen.

Ik ben verlegen en ga ook alles uit de weg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 26 maart 2009 @ 22:33:20 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_67446990
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:49 schreef Red_85 het volgende:

dom wijf
Ja weglopen helpt dan.

Heb je ooit een regering horen vertellen dat als de oppositie met goede argumenten komt ze hun beleid zullen wijzigen ?

Voorbeelden graag.

Wilders doet niet mee aan het debat en doet niet mee met de moderne media.

Ja one liners voor de camera om te zeggen dat ie iets schandalig vindt.

Een aanfluiting voor de democratie.

Met Wilders aan de macht zullen we de rampspoed zien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_67447060
Het is de meest populistische actie tot nu toe om weg te lopen. De gemiddelde Nederlander op het niveau van Wilders zou namelijk ook jankend weglopen als een kleuter. =)
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  Trouwste user 2022 donderdag 26 maart 2009 @ 22:42:47 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_67447340
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef Atlanticus het volgende:
Het is de meest populistische actie tot nu toe om weg te lopen. De gemiddelde Nederlander op het niveau van Wilders zou namelijk ook jankend weglopen als een kleuter. =)
Wie betaalt Wilders eigenlijk ?

De staat toch ?

En de staat betalen we toch met belasting geld ?

Dus we betalen Wilders voor het niet doen van zijn plicht.

pi_67447369
Schandalig. Zomaar weglopen uit een parlement als de boodschap van de spreker je niet aanstaat. Alle rechtserlingen, eurosceptici en PVV-ers staan ondertussen al op hun achterste benen om excuses te eisen van deze ondemocratische parlementariërs.

Neem ik aan.
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:08:45 #197
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_67448278
kan iemand even uitleggen waar dat weglopen precies over gaat ?

dank.
zonnig Brasil
  Trouwste user 2022 donderdag 26 maart 2009 @ 23:22:16 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_67448721
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:08 schreef qwerty_x het volgende:
kan iemand even uitleggen waar dat weglopen precies over gaat ?

dank.
iemand zei tegen de leerling hoe goed je ook je best doet het zal nooit een 7 worden.

Leerling werd kwaad en ging kwaad op de gang staan mokken ipv van het tegendeel te bewijzen.

vrijdag 27 maart 2009 @ 06:15:13 #199
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67452812
het debat was ook een aanfluiting... als je niets in kan brengen dan liggen je belangen daar ook niet. kan je je tijd wel beter gaan besteden.

chapeau wilders! ik zal de beste man nog eens doneren
All we have is now
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:39:20 #200
pi_67456399
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 06:15 schreef zbbrox het volgende:
het debat was ook een aanfluiting... als je niets in kan brengen dan liggen je belangen daar ook niet. kan je je tijd wel beter gaan besteden.

je kon wel wat inbrengen. Alleen is het logisch dat er weinig of niets zal veranderen aangezien dit een regeerakkoord is en de andere partijen er voor hebben gekozen om niet mee te doen eraan. Maar het was ondemocratisch geweest als de andere partijen niet kritiek er op zouden mogen hebben in een debat en als een oppositiepartij echt een goed punt heeft en de regeerpartijen weet over te halen dan kan je iets veranderen...

Wat Wilders doet is weer een publiciteitsstunt, maar iedereen die een beetje nadenkt trapt niet in deze omdat hij zich zeer ongeloofwaardig maakt. Hij verkwist al het belastinggeld met de meest idiote spoeddebatten of moties, waarvan je weet dat ze alleen zouden worden aangenomen als er een meerderheid van rechts-populistische en fascistische partijen zouden zitten.En ik heb hem nog nooit iets realistisch horen roepen waarmee hij in een consensus democratie iets zou kunnen veranderen. Hij gebruikt alle debatten om zichzelf te horen praten terwijl in al die debatten juist iets veranderd kon worden.

Waarom hij nu opeens verontwaardigd gaat lopen doen slaat dan ook nergens op. De oppositie kon in dit debat eindelijk sier maken door goede voorstellen te doen en als die vervolgens worden genegeerd door de regeringspartijen, dan kunnen die oppositiepartijen volgens vissen in de achterban van de regeringspartijen. Maar omdat Wilders nooit iets constructiefs zegt, moest hij het over een andere boeg gooien. Weglopen...

Hoe moeilijk is het om zoiets in te zien. Gaat hij als premier ook weglopen als hij niets weet te zeggen... Het eerste wat er gedaan moet worden als Wilders aan de macht is, is heel veel extra geld pompen in het onderwijs, zodat mensen wat meer door hebben op wie ze nou eigenlijk stemmen... Oja, een bijscholingscursus consensus democratie voor de PVV'ers is ook aan te bevelen...
pi_67462826
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik kan het me best voorstellen dat je ergens van weg loopt met de wanhoop in je haren nadat je net hetzelfde hebt gehoord als Wilders en de zijne..

En dat iemand er nog zo'n uitspraak achter zet, maakt het voor mij helemaal goed. halsema snapt het niet helemaal denk ik.
En in plaats van de regering het vuur aan de schenen te leggen met het waarom en duizenden vragen over dat plan, loop je weg zonder ook maar iets van het debat mee te nemen en zonder ook maar enige kans te pakken om er ook daadwerkelijk iets aan te veranderen.
pi_67462884
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 06:15 schreef zbbrox het volgende:

Sinds wanneer is Pieter van Geel de fucking koning van de wereld.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:26:32 #203
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67464552
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:39 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

je kon wel wat inbrengen. Alleen is het logisch dat er weinig of niets zal veranderen aangezien dit een regeerakkoord is en de andere partijen er voor hebben gekozen om niet mee te doen eraan. Maar het was ondemocratisch geweest als de andere partijen niet kritiek er op zouden mogen hebben in een debat en als een oppositiepartij echt een goed punt heeft en de regeerpartijen weet over te halen dan kan je iets veranderen...

Wat Wilders doet is weer een publiciteitsstunt, maar iedereen die een beetje nadenkt trapt niet in deze omdat hij zich zeer ongeloofwaardig maakt. Hij verkwist al het belastinggeld met de meest idiote spoeddebatten of moties, waarvan je weet dat ze alleen zouden worden aangenomen als er een meerderheid van rechts-populistische en fascistische partijen zouden zitten.En ik heb hem nog nooit iets realistisch horen roepen waarmee hij in een consensus democratie iets zou kunnen veranderen. Hij gebruikt alle debatten om zichzelf te horen praten terwijl in al die debatten juist iets veranderd kon worden.

Waarom hij nu opeens verontwaardigd gaat lopen doen slaat dan ook nergens op. De oppositie kon in dit debat eindelijk sier maken door goede voorstellen te doen en als die vervolgens worden genegeerd door de regeringspartijen, dan kunnen die oppositiepartijen volgens vissen in de achterban van de regeringspartijen. Maar omdat Wilders nooit iets constructiefs zegt, moest hij het over een andere boeg gooien. Weglopen...

Hoe moeilijk is het om zoiets in te zien. Gaat hij als premier ook weglopen als hij niets weet te zeggen... Het eerste wat er gedaan moet worden als Wilders aan de macht is, is heel veel extra geld pompen in het onderwijs, zodat mensen wat meer door hebben op wie ze nou eigenlijk stemmen... Oja, een bijscholingscursus consensus democratie voor de PVV'ers is ook aan te bevelen...
Ik ga niet eens lezen wat je zegt.
All we have is now
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:36:59 #204
pi_67468932
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:26 schreef zbbrox het volgende:

[..]

Ik ga niet eens lezen wat je zegt.
Ja, ik ben slecht in kort en bondig iets zeggen of schrijven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')