quote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
Een maatje van me had vroeger toen die pizzabezorger was een drugsdealer thuis bij zijn ouders in een jurk 'betrapt'.
En dus doen ze het allemaal?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef JohnDope het volgende:
Een maatje van me had vroeger toen die pizzabezorger was een drugsdealer thuis bij zijn ouders in een jurk 'betrapt'.
Goed, die maat van je heeft een travesterende Moslim ontmoet.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
had de vraag verkeerd gelezenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef Seneca het volgende:
Hetgene wat me echt verdrietig maakt aan dit topic is dat het me doet beseffen WAAROM Wilders zoveel zetels in de peilingen heeft: er zijn honderdduizenden mensen in dit land die net zo denken als JohnDope.
Nee maar het ging er dus om dat je radicalen helemaal niet kan herkennen als ze undercover zijn.quote:
Jouw stelling is dus dat radicale moslims een jurk dragen?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee maar het ging er dus om dat je radicalen helemaal niet kan herkennen als ze undercover zijn.
En daarom zijn dus in jouw wereldbeeld heel veel drugsdealers moslim, dragen ze thuis een jurk en zijn ze dus radicaal?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
Niet 24/7quote:Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jouw stelling is dus dat radicale moslims een jurk dragen?
En wat dan nog?quote:
Een man die een jurk draagt is radicaal, niet eens omdat een man geen jurk hoort te dragen, maar omdat zo'n jurk staat voor radicaliteit.quote:
Radicalen undercover. Het moet toch niet veel gekker wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee maar het ging er dus om dat je radicalen helemaal niet kan herkennen als ze undercover zijn.
Zwak gelulquote:Op zondag 22 maart 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een man die een jurk draagt is radicaal, niet eens omdat een man geen jurk hoort te dragen, maar omdat zo'n jurk staat voor radicaliteit.
awwquote:Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een man die een jurk draagt is radicaal, niet eens omdat een man geen jurk hoort te dragen, maar omdat zo'n jurk staat voor radicaliteit.
Gast, jij hebt echt totaal geen idee waarover je praat. Epic failquote:Op zondag 22 maart 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niet gekker worden???quote:Op zondag 22 maart 2009 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Radicalen undercover. Het moet toch niet veel gekker worden
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is ook weerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |