Dankzij Geert 'World Wide' Wilders kan ik eindelijk - voor het eerst sinds 2002 - weer trots op Nederland zijn.quote:Nog even en Geert Wilders kan zijn eigen regering vormen.
Want als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, kan de Partij van de Vrijheid rekenen op 29 zetels. Dat is een evenaring van het record van eind november 2004, twee maanden nadat Wilders uit de VVD-fractie was gestapt. Over de VVD gesproken: de PVV is inmiddels bijna twee keer zo groot als de liberalen. Sinds de laatste verkiezingen blijkt maar liefst 30 procent van de VVD-kiezers de overstap naar Wilders te hebben gemaakt. Van de mensen die in 2006 nog CDA stemden zegt 20 procent bij de volgende verkiezingen Geert Wilders te stemmen. Ja, de onvrede bij de zwijgende meerderheid is groot. Bijna de helft van alle kiezers zou niet meer op dezelfde partij stemmen waarop zij ruim twee geleden bij de laatste verkiezingen heeft gestemd. Dat is historisch gezien een record. Oorzaken? Ach dat weet u als kiezer veel beter te verwoorden...
bron: geenstijl
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, want wat zij denken, maar niet durven te zeggen, dat zegt hij.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:33 schreef Seneca het volgende:
Ik zou liever zien dat de rest van de wereld trots op Nederland was ipv JohnDope, maar ach, wie ben ik?
zoals????quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, ....
Als ze het niet durven te zeggen, hoe weet jij dan dat ze dat denken?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, want wat zij denken, maar niet durven te zeggen, dat zegt hij.
Omdat die Wilders overal met openarmen wordt ontvangen en daar ook een grote zak met geld wist weg te halen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:36 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als ze het niet durven te zeggen, hoe weet jij dan dat ze dat denken?
Ik denk dat als er een (bijna) terroristische aanslag zal plaats vinden, dat Wilders een meerderheid gaat halen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef Gia het volgende:
Er zijn voordelen aan de opkomst van Geert Wilders.
Niemand durft nu een terroristische aanslag te plegen. Want dat zou leiden naar nog meer zetels voor Mijnheer Wilders. Dus, zijn we nu betrekkelijk veilig in Nederland, allemaal dankzij Geert!
Ja, die 20 mensen die dan met een bak popcorn in zo'n buitenlands zaaltje Fitna gaan kijken samen met Wilders zijn echt de creme-de-la-creme van de wereldmachthebbers.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, want wat zij denken, maar niet durven te zeggen, dat zegt hij.
Dat denk ik ook, want mensen laten zich vooral drijven door angst. En het zijn vooral populisten die daar garen bij springen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een (bijna) terroristische aanslag zal plaats vinden, dat Wilders een meerderheid gaat halen.
Leg mij dan eens uit waarom Geertje niet in de UK welkom was?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat die Wilders overal met openarmen wordt ontvangen en daar ook een grote zak met geld wist weg te halen.
In het buitenland waar ze Nederland kennen, weten ze niet wie Bos of Balkie is, maar Wilders kennen ze allemaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, die 20 mensen die dan met een bak popcorn in zo'n buitenlands zaaltje Fitna gaan kijken samen met Wilders zijn echt de creme-de-la-creme van de wereldmachthebbers.
Omdat er in Engeland een verkapte sharia heerst.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom Geertje niet in de UK welkom was?
Nee hoor, ze hebben daar nog in de EU nog nooit van de premier Balkenende gehoord.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In het buitenland waar ze Nederland kennen, weten ze niet wie Bos of Balkie is, maar Wilders kennen ze allemaal.
ik zit ook nog steeds op een namenlijst te wachtenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, die 20 mensen die dan met een bak popcorn in zo'n buitenlands zaaltje Fitna gaan kijken samen met Wilders zijn echt de creme-de-la-creme van de wereldmachthebbers.
Ja, en Mickey Mouse en Michael Jackson zijn ook bekender dan Obama.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In het buitenland waar ze Nederland kennen, weten ze niet wie Bos of Balkie is, maar Wilders kennen ze allemaal.
Wilders heeft sowieso al zijn uiterlijk mee en dat dan icm die uitspraken, zo iemand vergeet je niet snel. Bos, Balkie en de hele mikmak zijn 13 in een dozijn mensen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en Mickey Mouse en Michael Jackson zijn ook bekender dan Obama.
Wie? Klinkt als een terrorist.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en Mickey Mouse en Michael Jackson zijn ook bekender dan Obama.
Niet vergeten en serieus nemen is iets heel anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders heeft sowieso al zijn uiterlijk mee en dat dan icm die uitspraken, zo iemand vergeet je niet snel.
Emigreren vanwege politiek vind ik zo laf.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Als Wilders premier wordt, emigreer ik naar België. En daar mogen jullie me aan houden.
Drogredenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat er in Engeland een verkapte sharia heerst.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur
Regen, drup.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Als Wilders premier wordt, emigreer ik naar België. En daar mogen jullie me aan houden.
Vertel....quote:Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur
Lol dat niemand een aanslag durft te plegen. Dat hangt echt niet van van wilders hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef Gia het volgende:
Niemand durft nu een terroristische aanslag te plegen. Want dat zou leiden naar nog meer zetels voor Mijnheer Wilders. Dus, zijn we nu betrekkelijk veilig in Nederland, allemaal dankzij Geert!
Wacht de komende Engelse verkiezingen maar af.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet vergeten en serieus nemen is iets heel anders.
Wauw, respect! Want wat heb je het toch kut gehad onder de linkse terreur van een overwegend rechtse CDA/VVD coalitiequote:Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur en er was geen haar op mijn hoofd die toen aan emigratie dacht.
WTF! Leg uit!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders heeft sowieso al zijn uiterlijk mee
Noem er eens ééntje?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen,
Wilders wordt de baas van Groot Britannie?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wacht de komende Engelse verkiezingen maar af.
Wilders is de meest gehate man op deze wereld. Maar ondanks dat is Wilders nog steeds in leven.quote:
Als hij dan daar premier wordt, ga ik wel weer verder. In belgië heeft men echter nog wel verstand, en doet hij het dus niet zo goed als Wilders.quote:
Hij ziet er best opvallend uit, je weet zelf ook wel dat er grapjes gemaakt worden over zijn haar, dat soort personen worden meestal beter onthouden.quote:
Dat lijkt mij niet, want GB is een land vol met Dhimmi's (ik begin dat kankerwoord trouwens meer en meer te haten, zo betuttelend. Balkenende zou er een instant stijve van krijgenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wilders wordt de baas van Groot Britannie?
Als Wilders binnenkort ook nog eens moet zitten dan is er weer een overeenkomst bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt.
Zowel Hitler als Wilders hebben schilderijen gemaakt.
Zowel Hitler als WIlders hebben een vaag kapsel.
Zowel Hitler als Wilders hebben een duidelijke afkeur jegens een minderheid.
Zowel Hitler als Wilders zeggen dingen die veel mensen graag horen.
Zowel Hitler als Wilders waren/zijn zelf allochtoon (Limburg hoort meer bij België)
Zowel Hitler als Wilders hebben boeken geschreven.
Zowel Hitler als Wilders zaai(d)en haat.
Zowel Hitler als Wilders wil(d)en hun land bevrijden door te verbieden.
Zowel Hitler als Wilders probeerden naar Engeland te gaan en faalden.
Wilders heeft een soort Mozart uiterlijk, dus als je zo iemand voor het eerst ziet denk je echt "WTF??".quote:
Je doet een bewering maar kan geen naam noemen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders is de meest gehate man op deze wereld. Maar ondanks dat is Wilders nog steeds in leven.
Zoiets is alleen mogelijk als je de best mogelijke protectie op deze wereld krijgt.
En omdat te krijgen, moet je wel de machtigste mensen van deze wereld kennen.
Mwa, ze denken wel twee keer na, nu.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lol dat niemand een aanslag durft te plegen. Dat hangt echt niet van van wilders hoor
De uitspraak: 'Hij heeft z'n uiterlijk mee' lijkt toch te willen zeggen dat hij KNAP is ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:55 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hij ziet er best opvallend uit, je weet zelf ook wel dat er grapjes gemaakt worden over zijn haar, dat soort personen worden meestal beter onthouden.
Ik moet zeggen dat de mensen waar ik mee omga in het stemhokje niet op een politicus stemmen waarvan de ze denken: WTF?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders heeft een soort Mozart uiterlijk, dus als je zo iemand voor het eerst ziet denk je echt "WTF??".
Vervolgens word je nieuwsgierig wat hij te zeggen heeft en dan denk je weer "WTF"??
En dat is nou het geen dat een politicus nodig heeft.
dat dacht ik idd ook. en toen ik het zetelaantal las dacht ik WTF^2quote:Op zondag 22 maart 2009 12:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vervolgens word je nieuwsgierig wat hij te zeggen heeft en dan denk je weer "WTF"??
Bin Laden is nog wel even gehater dan Wilders. En die hebben ze ook nog steeds niet te pakken. Dus moet Bin Laden wel contacten hebben met de machtigste mensen op deze wereld.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders is de meest gehate man op deze wereld. Maar ondanks dat is Wilders nog steeds in leven.
Zoiets is alleen mogelijk als je de best mogelijke protectie op deze wereld krijgt.
En omdat te krijgen, moet je wel de machtigste mensen van deze wereld kennen.
Het was misschien een verkeerde woordkeuze "charisma en verschijning" was inderdaad beter geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De uitspraak: 'Hij heeft z'n uiterlijk mee' lijkt toch te willen zeggen dat hij KNAP is ofzo.
mozart was een genie, wilders een (tijdelijk scorende) populist, dat is verder wel een belangrijk verschil.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders heeft een soort Mozart uiterlijk, .
Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders. En de haat van islamieten naar Wilders is veel agressiever dan de haat van westerlingen naar Bin Laden.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Bin Laden is nog wel even gehater dan Wilders. En die hebben ze ook nog steeds niet te pakken. Dus moet Bin Laden wel contacten hebben met de machtigste mensen op deze wereld.
Bin Laden for president
Onder "de linkse terreur" heb je in mijn ogen een stuk minder kans dat je persoonlijke veiligheid in het geding komt als je in Nederland bleef, dan wanneer Wilders aan de macht komt. Van Wildersaanhangers mag ik de vergelijking niet maken, maar zijn opkomst vind ik écht enorm op die van een zekere duitser lijken. Ik ben liever weg voor het gedonder uitbreekt.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Emigreren vanwege politiek vind ik zo laf.
Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur en er was geen haar op mijn hoofd die toen aan emigratie dacht.
Heb je daar een grafiek van? De hoeveelheid haat voor Wilders resp. Bin Laden uitgezet tegen de tijd?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:33 schreef Seneca het volgende:
Ik zou liever zien dat de rest van de wereld trots op Nederland was ipv JohnDope, maar ach, wie ben ik?
Bron? Hoe denk jij te weten wie de meest gehate man ter wereld isquote:Op zondag 22 maart 2009 12:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders.
Op dezelfde manier dat hij denkt te weten dat niemand in het buitenland weet wie Balkenende is, dat Wilders op handen gedragen wordt door de machtigste mensen op aarde, wie de machtigste mensen op aarde zijn, dat vrijwel alle Islamieten het extremisme aanhangen, etc:quote:Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Bron? Hoe denk jij te weten wie de meest gehate man ter wereld is
Veel moslims, wereldwijd, haten Geert Wilders.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Islam is de gevaarlijkste en grootste groep van dit moment, niemand kan er agressiever worden dan zij wanneer hun god wordt beledigd.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik zou mijn handen daarvoor niet in het vuur willen steken.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de mensen waar ik mee omga in het stemhokje niet op een politicus stemmen waarvan de ze denken: WTF?
Er is juist zoveel geweld op straat, dat links zoveel mogelijk uit de publiciteit heeft weten te houden.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onder "de linkse terreur" heb je in mijn ogen een stuk minder kans dat je persoonlijke veiligheid in het geding komt als je in Nederland bleef, dan wanneer Wilders aan de macht komt. Van Wildersaanhangers mag ik de vergelijking niet maken, maar zijn opkomst vind ik écht enorm op die van een zekere duitser lijken. Ik ben liever weg voor het gedonder uitbreekt.
Je stapelt werkelijk aanname op aanname, gestaafd enkel door anekdotisch bewijsquote:Op zondag 22 maart 2009 13:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Islam is de gevaarlijkste en grootste groep van dit moment, niemand kan er agressiever worden dan zij wanneer hun god wordt beledigd.
Dus mensen die hun tegen de haren in strijken behoren bij de meest gehate mensen van deze wereld.
Want...als...ergo leuk dat er wordt voorspeld dat hij zoveel zetels krijgt alleen zijn er nu geen verkiezingen. Ik denk dat het momentum net zoals bij Verdonk ook bij Wilders verdwijnt.quote:Want als er nu verkiezingen zouden worden gehouden
Zou Wilders in staat zijn zelf een aanslag te plegen, die vervolgens te wijten aan een groep Moslims, om zo zijn electoraat te doen groeienquote:Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef Gia het volgende:
Loop een keertje een moskee in en zeg dat Allah een homo is, dan praat je wel anders, als je dan tenminste nog kan pratenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je stapelt werkelijk aanname op aanname, gestaafd enkel door anekdotisch bewijs
Valt wel mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders. En de haat van islamieten naar Wilders is veel agressiever dan de haat van westerlingen naar Bin Laden.
Tuurlijk, de hele islam en alle mensen die uberhaupt maar moslim zijn. Uiteraard. Ook mensen die op moslims lijken, levensgevaarlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Islam is de gevaarlijkste en grootste groep van dit moment, niemand kan er agressiever worden dan zij wanneer hun god wordt beledigd.
Dus mensen die hun tegen de haren in strijken behoren bij de meest gehate mensen van deze wereld.
Daar kom ik ook wel weer over heen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als hij morgen niet uitkijkt bij het oversteken, wat is jouw leven dan nog waard?
Maar welk weldenkend, normaal mens doet nou zoiets? Behandel de moslims normaal, en zij behandelen jou normaal. Zij behandelen Wilders niet normaal, omdat hij hun niet normaal behandeld.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Loop een keertje een moskee in en zeg dat Allah een homo is, dan praat je wel anders, als je dan tenminste nog kan praten
Oeh! Heb jij dat ooit gedaan dan? Of iemand for that matter? Dacht het niet he. Dus is het een puur hypothetische situatie, met een puur hypotethische reactie. In jouw beeld van Moslims zullen ze me helemaal kapot slaan op het moment dat ik in een moskee roep dat Allah een homo is. Ook al is zoiets nog nooit voorgekomen. Maar dat maakt niet uit. Jij hebt je mening al klaar, en verzint daar vervolgens gewoon 'bewijs' om heen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Loop een keertje een moskee in en zeg dat Allah een homo is, dan praat je wel anders, als je dan tenminste nog kan praten
Zozo nog extremer?? En wat kunnen we daar wel niet van verwachtenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel weer over heen.
En de geschiedenis heeft geleerd dat er dan binnen no-time weer een extremere politicus opstaat die dezelfde kiezers weer achter zich krijgt.
Dat is het hele gevaarlijke van de islam, je kan moslims in principe niet herkennen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk, de hele islam en alle mensen die uberhaupt maar moslim zijn. Uiteraard. Ook mensen die op moslims lijken, levensgevaarlijk.
Tja dan zal er binnenkort wel een geenceneerde bijna aanslag komen om zijn populariteit te vergroten .... o wacht die is al geweest en kijk eens naar de peilingen ?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef Gia het volgende:
Gast, theo van gogh is voor minder weg geschoten.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oeh! Heb jij dat ooit gedaan dan? Of iemand for that matter? Dacht het niet he. Dus is het een puur hypothetische situatie, met een puur hypotethische reactie. In jouw beeld van Moslims zullen ze me helemaal kapot slaan op het moment dat ik in een moskee roep dat Allah een homo is. Ook al is zoiets nog nooit voorgekomen. Maar dat maakt niet uit. Jij hebt je mening al klaar, en verzint daar vervolgens gewoon 'bewijs' om heen.
Oke.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel weer over heen.
En de geschiedenis heeft geleerd dat er dan binnen no-time weer een extremere politicus opstaat die dezelfde kiezers weer achter zich krijgt.
wat vind jij? zouden ze een gele ster ofzo op hun jas moeten naaien?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is het hele gevaarlijke van de islam, je kan moslims in principe niet herkennen.
Ik vraag me af, ben jij zelf ooit wel eens in het midden-oosten geweest?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is het hele gevaarlijke van de islam, je kan moslims in principe niet herkennen.
Ja... Door een extremist... Als het van dat soort extremisten zou stikken in Nederland, dan was Wilders allang een krantenartikel geweest...quote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast, theo van gogh is voor minder weg geschoten.
Een mooie halve maanquote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
wat vind jij? zouden ze een gele ster ofzo op hun jas moeten naaien?
Door een extremist en een psychopaat. Jij wil natuurlijk beweren dat mensen die naar een Moskee gaan allemaal extremisten en psychopaten zijn?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast, theo van gogh is voor minder weg geschoten.
Gozer de islam is geen ras, je ziet bijvoorbeeld de laatste tijd ook veel te veel blanke moslims op straat.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
wat vind jij? zouden ze een gele ster ofzo op hun jas moeten naaien?
Mooi, tot dat inzicht ben je dus al gekomenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer de islam is geen ras, je ziet bijvoorbeeld de laatste tijd ook veel te veel blanke moslims op straat.
De moordenaar van Theo is geen psychopaat, want hij zit gewoon in de gevangenis.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:10 schreef Seneca het volgende:
[..]
Door een extremist en een psychopaat. Jij wil natuurlijk beweren dat mensen die naar een Moskee gaan allemaal extremisten en psychopaten zijn?
Jij bent gewoon erg naief.quote:Hoe krijg je het je strot uit zegEen idioot legt iemand omver, vervolgens trek jij dat door naar een hele bevolkingsgroep, en gaat daar ook nog eens hypothethische situaties op baseren die je punt zouden 'onderschrijven'.
Man, zie jij nou echt niet in dat hele bevolkingsgroepen niet slecht kunnen zijn. Maar wanneer je ze behandelt of ze crimineel tuig zijn, gaan ze zich automatisch ook zo gedragen. Het moment dat je dat snapt, zie je ook dat wat Wilders doet, de situatie alleen maar doet escaleren.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer de islam is geen ras, je ziet bijvoorbeeld de laatste tijd ook veel te veel blanke moslims op straat.
Jij bent gewoon bang voor moslimsquote:Op zondag 22 maart 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De moordenaar van Theo is geen psychopaat, want hij zit gewoon in de gevangenis.
[..]
Jij bent gewoon erg naief.
Ik ben bang voor de islam.quote:
Zegt de man die zijn hele wereldbeeld baseert op zijn eigen aannamesquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:10 schreef JohnDope het volgende:
Daarom vroeg ik me ook af of TS zelf wel eens in het midden-oosten is geweestquote:Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zegt de man die zijn hele wereldbeeld baseert op zijn eigen aannames
Ik bedoel dus dat als ze niet in die jurken lopen en van die theedoeken om hebben, dan herken je ze niet.quote:
Jij kent ze persoonlijk, aan je naam te lezen?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat als ze niet in die jurken lopen dan herken je ze niet.
Ook heel veel drugsdealers zijn gewoon moslims en lopen thuis in een jurk, maar als je ze op straat ziet hosselen zou je niet denken dat ze radicaal zijn.
Mijn naam heeft niks met drugs te maken. En drugs van de straat vind ik vergif.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jij kent ze persoonlijk, aan je naam te lezen?
En dus evenzoveel mensen die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef Seneca het volgende:
Hetgene wat me echt verdrietig maakt aan dit topic is dat het me doet beseffen WAAROM Wilders zoveel zetels in de peilingen heeft: er zijn honderdduizenden mensen in dit land die net zo denken als JohnDope.
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef Seneca het volgende:
Hetgene wat me echt verdrietig maakt aan dit topic is dat het me doet beseffen WAAROM Wilders zoveel zetels in de peilingen heeft: er zijn honderdduizenden mensen in dit land die net zo denken als JohnDope.
Een maatje van me had vroeger toen die pizzabezorger was een drugsdealer thuis bij zijn ouders in een jurk 'betrapt'.quote:Godallemachtig zeg, als je denkt dat Moslims thuis in een jurk rond lopen dan ben je toch nog te stom om te schijten? En zulke mensen hebben dan stemrecht. Sterker nog, ze hebben waarschijnlijk zelfs de macht om voor mij te bepalen wat ik wel en niet kan doen.
Nou een kennis van een vriend van een neef van me had vroeger een pizzabezorger thuis bij zijn ouders in een jurk betrapt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
Een maatje van had vroeger toen die pizzabezorger was een drugsdealer thuis bij zijn ouders in een jurk 'betrapt'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |