abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 13:34:45 #126
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67291527
Wilders is goed bezig. Daar ben ik blij om. Geen verloren stem geweest.

Hij is de knuppel in het hoenderhok.
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_67291617
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:34 schreef zbbrox het volgende:

Hij is de knuppel in het hoenderhok.
pi_67291623
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bin Laden is wordt veel minder gehaat dan Wilders. En de haat van islamieten naar Wilders is veel agressiever dan de haat van westerlingen naar Bin Laden.

Inderdaad, zie die ongelofelijke haat: http://www.novatv.nl/page(...)n+Iran+over+Wilders#
  zondag 22 maart 2009 @ 13:39:35 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_67291673
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:34 schreef zbbrox het volgende:

Hij is een knuppel in het hoenderhok.
Zo klopt het beter.
Laffe huichelaar
  zondag 22 maart 2009 @ 13:44:10 #130
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67291832
Als ik nog steeds kan stemmen bij de volgende verkiezingen (bij de ambasade ofzo), dan stem ik zeker Wilders. Al is het het maar om de gevestigde politiek te later schrikken.

Links heeft zn langste tijd gehad, kan me nog goed herinneren hoe op school je nooit hardop slechte dingen mocht zeggen over buitenlanders. (dan heb ik het dus over dat ze crimineler waren gemiddeld genomen ect) Vrienden van me kwamen dus wel uit die achterstandswijken vandaan en vertelde me dan weer het een en ander.

Nu hoor ik het constant van een vriend van me die bij de politie zit dat bijna alle raddraaiers ect niet van origine Nederlands zijn. Het is veel erger als wat in de kranten komt, nog steeds worden er dus dingen ontkent, minder als vroeger maar nog steeds komt niet alles naar buiten.

De fout is gewoon geweest om het steeds maar te verbergen, niet te willen bespreken mensen als racist wegzetten als ze er wel over begonnen. Nu plukt men de vruchten van dat beleid.

Ik ben dus blij met een Wilders die zorgt dat dingen nu bespreekbaar zijn en er actie ondernomen wordt. Die kinderbijslag exporteren, vroeger zou je als racist weggezet worden als je er over begon. Nu is het bespreekbaar, zo zijn er nu wel meer dingen.

Helaas is het al veel te laat maar goed, beter laat als nooit.
mai pen rai
pi_67291943
Ik vind het positief dat door Wilders problemen bespreekbaar zijn gemaakt die jarenlang niet bespreekbaar waren. Verder zijn er een paar dingen van Wilders die mij totaal niet aanstaan maar daar ga ik verder niet op in.

Ook al haalt Wilders zoveel zetels, een plek in de regering zal toch heel moeilijk gaan worden denk ik.
pi_67292052
probleem in de politiek is gewoon dat de rest niet durft te zeggen wat Wilders denkt.

Wlders krijgt de naam een one-issue partij te zijn, die wederom (na de LPF) hele hoge ogen gaat gooien.
Zien de rest van de partijen dit niet? Of zijn ze idd te laf om de mening van al deze kiezers te delen en willen ze niet met beveiliging over straat.

De eerste regeringspartij die in zijn programma opneemt de straatschoffies aan te pakken, die krijgt mijn stem. Vooralsnog werkt een bakkie thee niet voor de veiligheid van buschauffeurs, ambulance-medewerkers, politie, etc etc.

Dat Wilders op dit moment als one-issuepartij groeit en groeit is helemaal niet gek. De rest maakt zich druk om de financiele crisis, zonder daadwerkelijk daadkrachtig te zijn, dus blijft het gevoel bij de kiezers meer hangen om hun veiligheid, want waar staan de kranten vol mee? Juist, criminaliteit.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 22 maart 2009 @ 13:51:38 #133
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67292088
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Constructief.
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zo klopt het beter.
Voorspelbaar. Grappig dat ik eerder wist dat een knuppel met de knuppeljoke zou komen dan hij het zelf wist. Shall i read your future young Timmehhh?
All we have is now
  zondag 22 maart 2009 @ 13:53:00 #134
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67292127
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:47 schreef Gewas het volgende:
Ik vind het positief dat door Wilders problemen bespreekbaar zijn gemaakt die jarenlang niet bespreekbaar waren. Verder zijn er een paar dingen van Wilders die mij totaal niet aanstaan maar daar ga ik verder niet op in.

Ook al haalt Wilders zoveel zetels, een plek in de regering zal toch heel moeilijk gaan worden denk ik.
Exactly.
All we have is now
pi_67292582
Eigenlijk was ik wel klaar met dit topic, maar vooruit....
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef Spooky4u het volgende:
probleem in de politiek is gewoon dat de rest niet durft te zeggen wat Wilders denkt.
De rest is het misschien gewoon niet eens met de denkbeelden van Wilders? Zou dat kunnen?
quote:
Wlders krijgt de naam een one-issue partij te zijn, die wederom (na de LPF) hele hoge ogen gaat gooien.
Zien de rest van de partijen dit niet?
Ja hoor, dat zien ze best.
quote:
Of zijn ze idd te laf om de mening van al deze kiezers te delen
Nee, ze zijn het gewoon niet eens met de denkbeelden van Wilders en de mensen die op hem zouden stemmen.
pi_67295391
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een man die een jurk draagt is radicaal, niet eens omdat een man geen jurk hoort te dragen, maar omdat zo'n jurk staat voor radicaliteit.
Ik ben er helemaal voor dat Wilders zo hoog in de peilingen staat, maar wat kraam jij veel onzin uit.
Ron Paul 2012
pi_67296643
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef niet_links het volgende:
Als ik nog steeds kan stemmen bij de volgende verkiezingen (bij de ambasade ofzo), dan stem ik zeker Wilders. Al is het het maar om de gevestigde politiek te later schrikken.
pff .. dus het beleid zal jou een worst wezen, jij zit toch lekker ver weg .. bedankt
quote:
Links heeft zn langste tijd gehad, kan me nog goed herinneren hoe op school je nooit hardop slechte dingen mocht zeggen over buitenlanders. (dan heb ik het dus over dat ze crimineler waren gemiddeld genomen ect) Vrienden van me kwamen dus wel uit die achterstandswijken vandaan en vertelde me dan weer het een en ander.
en wat heeft dat met links te maken ? Dat zijn christelijke waarden beste man, CDA, en die zaten dus op de periode paars na altijd in de regering. De weinige keren dat de PvdA in de regering zat is er juist wel het een en ander gedaan, de werving stop gezet bvb, of de illegalen aangepakt.
quote:
Nu hoor ik het constant van een vriend van me die bij de politie zit dat bijna alle raddraaiers ect niet van origine Nederlands zijn. Het is veel erger als wat in de kranten komt, nog steeds worden er dus dingen ontkent, minder als vroeger maar nog steeds komt niet alles naar buiten.

De fout is gewoon geweest om het steeds maar te verbergen, niet te willen bespreken mensen als racist wegzetten als ze er wel over begonnen. Nu plukt men de vruchten van dat beleid.

Ik ben dus blij met een Wilders die zorgt dat dingen nu bespreekbaar zijn en er actie ondernomen wordt. Die kinderbijslag exporteren, vroeger zou je als racist weggezet worden als je er over begon. Nu is het bespreekbaar, zo zijn er nu wel meer dingen.

Helaas is het al veel te laat maar goed, beter laat als nooit.
Tja, hamer het er maar goed in, ze zijn wel hier geboren maar het zijn geen echte Nederlanders, vooral blijven benadrukken dat ..
en daarna verbaasd kijken, potverdorie toch, en nu gedragen ze zich ook nog zo slecht, hoe kan dat nou, met alle kansen die wij hun bieden ..
pleased to meet you
pi_67296902
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk was ik wel klaar met dit topic, maar vooruit....
[..]

De rest is het misschien gewoon niet eens met de denkbeelden van Wilders? Zou dat kunnen?
[..]

Ja hoor, dat zien ze best.
[..]

Nee, ze zijn het gewoon niet eens met de denkbeelden van Wilders en de mensen die op hem zouden stemmen.
Ze moeten niet luisteren naar Wilders of doen wat hij zegt, ze moeten luisteren en handelen naar wat het volk zegt, maar door Wilders dood te zwijgen doen ze dat bij het volk ook.
Reageren en niet negeren zeg ik.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_67297043
Wilders zal waarschijnlijk niet in de regering komen, omdat andere partijen niet met hem willen samenwerken en omdat hij zijn punten waarschijnlijk niet wil aanpassen aan potentiele coalitiepartijen.

Wilders mag van mij een grote oppositiepartij worden die nog een heel stuk meer tekeer gaat tegen de traditionele regeringen. Hij mag wel wat minder hele bevolkingsgroepen over 1 kam scheren van mij, maar hij mag des te meer de problemen in dit land harder en blijven benadrukken. Wilders z'n uitspraken vind ik soms discriminerend, en soms zit hij er volledig naast, maar aan de andere kant ziet en benoemt hij wel dingen die andere politici niet zien of niet durven te benadrukken.

Het is dat ik geen enkele partij in Nederland echt goed vind, anders mocht die partij van mij in de regering komen.
pi_67298734
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

zoals????
De Joden natuurlijk, die hebben overal een vinger in de pap
pi_67298836
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef Gia het volgende:
Er zijn voordelen aan de opkomst van Geert Wilders.

Niemand durft nu een terroristische aanslag te plegen. Want dat zou leiden naar nog meer zetels voor Mijnheer Wilders. Dus, zijn we nu betrekkelijk veilig in Nederland, allemaal dankzij Geert!
Wacht even, lees ik dit nu echt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67299425
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wacht even, lees ik dit nu echt.
ga je hem ongelijk bewijzen ...
pi_67301430
de Bush van Nederland

op naar de afgrond
  maandag 23 maart 2009 @ 04:41:13 #144
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67313550
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:12 schreef moussie het volgende:

[..]

pff .. dus het beleid zal jou een worst wezen, jij zit toch lekker ver weg .. bedankt
[..]
Tuurlijk scheelt het mij wat ik wil graag dat het goed met Nederland gaat en dat profiteurs aangepakt worden
quote:
en wat heeft dat met links te maken ? Dat zijn christelijke waarden beste man, CDA, en die zaten dus op de periode paars na altijd in de regering. De weinige keren dat de PvdA in de regering zat is er juist wel het een en ander gedaan, de werving stop gezet bvb, of de illegalen aangepakt.
[..]
PvdA komt altijd op voor de allochtonen verbegt dingen en staat als die partij bekend. Ontkennen heeft geen zin. Kijk maar wie voor het generaal pardon was. Goh werd weer mooier voorgespiegeld als het was.
quote:
Tja, hamer het er maar goed in, ze zijn wel hier geboren maar het zijn geen echte Nederlanders, vooral blijven benadrukken dat ..
en daarna verbaasd kijken, potverdorie toch, en nu gedragen ze zich ook nog zo slecht, hoe kan dat nou, met alle kansen die wij hun bieden ..
Dat benadrukken was er eerst niet hele tijden was het verboden die problemen te bespreken. In die tijd zijn ze zich niet beter gaan gedragen slechts slechter. Kansen genoeg gehad nu moeten ze maar beter hun best doen.

Ik zou willen dat ik zoveel kansen kreeg hier in Thailand als die allochtonen in Nederland. Alles wordt voor ze gedaan, en nog verpesten ze het. Hier zie je pas hoe het ook kan.(buitenlanders mogen geen land bezitten niet stemmen bepaald werk niet doen toch zie je hier veel succesvolle buitenlanders.. ra ra) Moussie geef nu gewoon toe dat het hun eigen fout is en dat ze niet de kansen hebben aangegrepen.
mai pen rai
pi_67314286
quote:
(buitenlanders mogen geen land bezitten niet stemmen bepaald werk niet doen toch zie je hier veel succesvolle buitenlanders.. ra ra)
Afgezien van het bezitten van land zie ik geen verschil met Nederland. Nooit gedacht dat dat zoveel kon uitmaken!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Moderator maandag 23 maart 2009 @ 09:15:36 #146
8781 crew  Frutsel
pi_67315081
quote:
Wilders naar 29 zetels

Den Haag, 22 maart. De Partij voor de Vrijheid (PVV) spreekt steeds meer mensen aan. Als er nu verkiezingen zouden zijn, haalt de partij van Geert Wilders volgens de wekelijkse peiling van Maurice de Hond 29 zetels in de Tweede Kamer. Dat is een evenaring van het record van eind november 2004, twee maanden nadat Wilders uit de VVD-fractie was gestapt. Vorige week stond de PVV op 28 zetels in de peiling. Op dit moment bezet de partij negen van de 150 Kamerzetels.

De Hond meldde vandaag weinig verschuivingen. De VVD zakt één zetel naar 16 zetels. Vrijwel het hele verlies van de VVD sinds de vorige verkiezingen, vijf zetels, is volgens De Hond toe te schrijven aan de sterke positie van de PVV. De ‘rechtse’ partijen PVV, CDA en VVD staan nu samen op 73 zetels. De ‘linkse’ partijen PvdA, SP, D66 en GroenLinks halen samen 68 zetels.

Verder stelt De Hond dat ongeveer de helft van de kiezers nu niet meer op dezelfde partij zou stemmen waarop zij ruim twee geleden bij de laatste verkiezingen heeft gestemd. Dat is volgens hem historisch gezien een record. De Hond stelt dat dit een voorbode kan zijn van verdere electorale en sociale onrust. Hij verwijst daarbij naar de komende besluitvorming van de regering over de aanpak van de economische crisis en het ondergaan van de gevolgen van deze wereldwijde crisis.

De opiniepeiler ziet een grote gedeelde aversie tegen de startbonus van de nieuwe topman van bankverzekeraar ING. Zo vindt 60 procent dat de Amerikaanse regering de bonussen slagvaardiger gaat aanpakken dan Europa. De Amerikanen willen dat de werknemers van bedrijven die staatssteun krijgen 90 procent belasting betalen over de bonussen die ze ontvangen. In Nederland vindt 84 procent van de ondervraagden dat zo'n speciale inkomstenbelasting moet worden geheven bij bedrijven die de overheid steunt.
Jammer van de bron uit de OP ...
pi_67327709
Niet dat Nederland die kant van Thailand op zou moeten zoals net beschreven is, maar het is wel zo dat IEDEREEN in Nederland zich succesvol kan maken. En ja, er zijn wat allochtonen die hun kansen niet hebben gegrepen.
Als zij dat wel hadden gedaan en een deel van de jongeren van bepaalde bevolkingsgroepen niet stselselmatig voor overlast zouden zorgen, dan zou Wilders echt niet boven de 2 zetels uit komen hoor. En het hele probleem wordt in stand gehouden door knuffelallochtonen en knuffelautochtonen (Pvda, SP en de meeste van hun aanhangers etc.) Door het probleem in stand te houden door bepaalde knuffelallochtonen en knuffelautochtonen, vergroot je de ergernis bij de rest van de bevolking. En daarmee "drijf" je als het ware veel kiezers naar Wilders toe.

Mijn advies: luister niet zoveel naar de knuffelallochtonen en knuffelautochtonen. Maar luister des te meer naar kritische mensen. En begin een keer met daadkrachtig beleid te voeren (zonder te discrimineren). Als dat zou gebeuren, dan zal Wilders heel snel in de peilingen zakken.
pi_67327909
quote:
Onzin wat je zegt.
Ik snap ook niet waarom sommige mensen de allochtone raddraaiers blijven "verdedigen". Hiermee vergroot je de ergenis in de samenleving. En drijf je de kloof tussen allochtoon vs. autochtoon verder uit elkaar. En raakt Wilders alleen maar populairder in de peilingen.
pi_67327911
quote:
Op maandag 23 maart 2009 04:41 schreef niet_links het volgende:
Tuurlijk scheelt het mij wat ik wil graag dat het goed met Nederland gaat en dat profiteurs aangepakt worden
Dus gaat je protest-stem maar naar een one-issue partij met klinkende retoriek, een 'partij' waarvan je geen lid kan worden, waar je geen inspraak hebt ?
quote:
PvdA komt altijd op voor de allochtonen verbegt dingen en staat als die partij bekend. Ontkennen heeft geen zin. Kijk maar wie voor het generaal pardon was. Goh werd weer mooier voorgespiegeld als het was.

Dat benadrukken was er eerst niet hele tijden was het verboden die problemen te bespreken. In die tijd zijn ze zich niet beter gaan gedragen slechts slechter. Kansen genoeg gehad nu moeten ze maar beter hun best doen.
De PvdA komt mi in eerste instantie op voor de grondwet die je gelijkheid garandeert ..
En volgens mij was de meerderheid van de kamer al langer voor het GP, het feit dat het jaren tegen werd gehouden en niet tegelijkertijd werd gedaan met de invoering van de nieuwe vreemdelingenwet heeft idd gezorgd dat het een puinhoop werd .. niks schoon bord en opnieuw beginnen met andere regels zoals het plan was.
Je hebt het nu btw over 2 verschillende groepen hé, de GP'ers zijn een totaal andere groep dan de import uit Marokko ed.
En tja, als je voor de wet gelijk bent maar in het dagelijks leven niet zo behandelt wordt door 'de tolerante Nederlander' ..
quote:
Ik zou willen dat ik zoveel kansen kreeg hier in Thailand als die allochtonen in Nederland. Alles wordt voor ze gedaan, en nog verpesten ze het. Hier zie je pas hoe het ook kan.(buitenlanders mogen geen land bezitten niet stemmen bepaald werk niet doen toch zie je hier veel succesvolle buitenlanders.. ra ra) Moussie geef nu gewoon toe dat het hun eigen fout is en dat ze niet de kansen hebben aangegrepen.
Je ziet dus voordelen van de dhimmi-status begrijp ik hieruit, en dat moeten wij hier, omdat het met pakweg hoeveel percent ook alweer, iets van 7% dacht ik, van die groep niet zo goed gaat, dan ook maar gaan invoeren ?
pleased to meet you
pi_67330421
quote:
Jeetje wat een wijsheid zeg.

Je bent Nederlander, als je een Nederlands paspoort hebt, er is geen enkel ander criterium. Juist zeggen dat zulke mensen geen 'echte' Nederlander zijn, duwt ze weg van onze cultuur. In het land waar hun ouders of voorouders vandaan komen worden ze namelijk vaak ook niet geaccepteerd als bijvoorbeeld 100% Turk. Bevooroordeling heeft voor een groot deel bijgedragen aan de kloof die tussen bepaalde culturen in Nederland heerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')