Staat er nuquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:42 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik kijk concert-dvd's of ik luister live-cd's
Ik weet welke band achter Infectious Grooves zat of Dat weet ik niet
Bram of Freek wie zijn het?
Ik word meer geraakt door de teksten of Ik word meer geraakt door de muziek De combinatie tussen muziek en tekst
Ik doe wel eens mee aan popquizen of Dat interesseert mij niet
Gerard Joling of Jeroen van de Boom Het is beide niks
Ik weet nog wie Jordy was of Wie is dat nou weer
The Village People of Right Said Fred
Tweemansbands of Trio's
Ik kan de namen van alle Beatlealbums opdreunen of Waarom zou ik dat doen
Kort en fel of Lang en slepend
Ik weet wat Zombie met Het is een nacht te maken heeft of Dat weet ik niet
Coldplay of Radiohead Ik vind dat ze beide wel goede muziek maken![]()
Een goede straatartiest of Mijn I-pod
Ik heb een ringtone van een van mijn favoriete liedjes of Mijn telefoon doet gewoon piepjes
Zang met veel echo of Zang zoveel mogelijk droog
Lente in Twente of 't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Skik op fietseof Normaal
Ik heb meer dan 10 albums in de auto of Dat heb ik niet
Als je Cruijf bedoeld zeg ik jaquote:Op zondag 22 maart 2009 11:44 schreef tong80 het volgende:
Goed zo.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef belsen het volgende:
Ik had er per ongeluk maar 15 gepost. Ik heb hem nu uitgebreid tot 19, zie de OP...
Ja, ik hoop dat iedereen die laatste 4 ook nog wil doen...quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef tong80 het volgende:
Bram of Freek
Ik word meer geraakt door de teksten of Ik word meer geraakt door de muziek
doe wel eens mee aan popquizenDat interesseert mij niet
ard Joling[eroen van de Boom
Ik weet nog wie Jordy was of is dat nou weer
Village PeopleRight Said Fred
Tweemansbands of Trio's
Coldplay of Radiohead
Ik heb een ringtone van een van mijn favoriete liedjes of Mijn telefoon doet gewoon piepjes
dat was mijn motivatie ookquote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef ranja het volgende:
[Coldplay of Radioheadheeft tenminste 1 goed nummer
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:44 schreef tong80 het volgende:
Bram of Freek
Gerard Joling of Jeroen van de Boom
Tweemansbands of Trio's
Coldplay of Radiohead
Mijn I-pod
Zang met veel echo of Zang zoveel mogelijk droog(geen idee wat het verschil is sorry)
Skik of Normaal
Ik heb meer dan 10 albums in de auto of Dat heb ik niet <- Ipod , maar ik neem aan dat je fysieke albums bedoelt
quote:Ik kijk concert-dvd's of ik luister live-cd's
Bram of Freek
Ik word meer geraakt door de teksten of en Ik word meer geraakt door de muziek
Tweemansbands of Trio's
Coldplay of en Radiohead
Een goede straatartiest of Mijn I-pod muziek
Skik of Normaal
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:44 schreef tong80 het volgende:
Bram of Freek
Tweemansbands of Trio's
Coldplay of Radiohead
Skik of Normaal
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:27 schreef Aschkael het volgende:
Een leven zonder muziek ofeen leven zonder TV....heb al vijf jaar geen tv meer
Er zijn voldoende goede muziekprogramma's op TV of Daar kan wel wat aan worden verbeterd
quote:Jammer dat K3 K2 wordt of Daar kan ik niet mee zitten
De come back van Guns 'n' Roses is mislukt of Die come back is geslaagd
Muziek uit de jaren 60 of muziek uit de jaren 80
Ik kleed me naar een bepaalde muziekstijl of Ik kleed me daar niet naar
Top of Flop is mislukt omdat het tegenover X-Factor staat of Het is gewoon een bagger-programma
Paul de Leeuw kan niet zingen of Paul de Leeuw heeft een eigen geluid
Ik weet wat Greg Duly met Afghanistan te maken heeft of Ik heb geen idee
Een leven zonder muziek of een leven zonder TV
Ik heb 50 euro over voor een concert van mijn favoriete band/artiest of Dat heb ik er niet voor over
Leuk dat André van Duin op één stond of Dat is tekenend voor het huidige muziekklimaat
Pennywise of De Heideroosjes
Triest als je je geld verdient als triangel-speler in een orkest of Dat heeft wel wat
Ik gun André Rieu zijn succes of Ik walg van die vent
Vreemd dat de leden van Metallica gezamenlijk hun haren afknipten of Alles voor het imago
Er zijn voldoende goede muziekprogramma's op TV of Daar kan wel wat aan worden verbeterd
Ik weet wat de favoriete sport is van Wibie Soerjardie of Ik heb geen idee
Ik word emotioneel van het Wilhelmus of Dat heb ik niet
U2 of The Simple Minds
Ik zag al snel dat George Michael homofiel is of Dat merkte ik pas later
hahaha....psst....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.= there is a light that never goes out =
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zag al snel dat George Michael homofiel is of Dat merkte ik pas later aangezien ik van mijn 8e tot mijn 12e van plan was ooit met Sjors te trouwen...
quote:Lady GaGa of Lily Allen
Ik verheug me op de nieuwe Depeche Mode of Dat doe ik niet
Ik ben wel eens bij een uitvoering van de Matthäus Passion geweest of Daar ben ik nog nooit geweest
Leonard Cohen of Nick Cave
Ik kan noten lezen of Dat kan ik niet
Roger Waters of David Gilmour
Als je bijna 70 bent zoals Tina Turner, moet je niet meer op een podium gaan staan of Leeftijd maakt niets uit
Voulez Vous of Mamma Mia!
Sabrina Starke of Giovanca
Tof dat Obama een iPod aan koningin Elizabeth gaf of Wat een raar cadeau
Julio Iglesias of Enrique Iglesias
Poëtische songteksten of Recht door zee-songteksten
The Killers of The Kills
George Clinton of Bootsy Collins
Ik zet de muziek op mijn koptelefoon niet te hard of Het maakt me niet uit of ik voor mijn vijftigste doof ben
Sugababes of Sugarcubes
Bij musicals gaat het om de muziek of Bij musicals gaat het om het spektakel
Robbie Williams of Take That
Are we human? of Are we dancers?
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef Desunoto het volgende:
The Killers of The Kills omdat ik The Kills niet ken.. maar The Killers zijn ook niet alles![]()
Ik vond het juist jammer dat hij zo afgezakt was, hij stond ook al op mijn rol om er weer eentje te starten. Super dit!quote:Wat een kutkick of hopelijk gaat Tong er nu zelf ook weer eentje doen
Ja, die ga ik ff aanpassen. Heb zelf echt voor misschien wel honderen euro's aan munten en bonnen van werkelijk de raarste clubs, concertzalen en festivals. Zal wel net terug gekomen zijn uit de HMH toen ik dat lijstje maakte.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:54 schreef belsen het volgende:
Ik heb ook een berg munten van de Heineken Music Hall in de keukenla die ik altijd vergeet als ik er een concert heb of nee dat heb ik nietdaar ben ik nog nooit geweest, wel bergen van andere concerthallen...
quote:Belsen of Da_Ripper of Sack_Blabbath
Ik heb een berg munten van zalen en festivals in de keukenla die ik altijd vergeet als ik er een concert heb of nee dat heb ik niet
Last.fm of fm-radio
Solomon Burke of Dikke Dennis
Ik weet waarom de Dixie Chicks geboycot werden op de Amerikaanse radio of ik heb geen idee
De teksten van Van Dik Hout of de teksten van Blof
Met computers kun je meer dan met gitaren of met gitaren kan je meer dan met bits en bytes
Joy Division of New Order
Ik kan niet leven met een partner die een slechte muzieksmaak heeft of andere dingen zijn belangrijker
Punk is dead of James Brown is dead
Ik lees nog muziektijdschriften of op internet uber alles
Legendes sterven op hun 27e of stumpers sterven op hun 27e
Het concertleven buiten Amsterdam stelt geen reet voor of waar ligt Amsterdam?
Venga Boys of Village People
Illegaal downloaden is een zege voor (beginnende) artiesten of die krijgen geen kans meer door het downloaden
Later als ik groot ben ga ik me verdiepen in jazz en klassieke muziek of nee, dat is prehistorische troep voor elitaire snobs
Bono is hypocriet of Bono heeft veel goede dingen voor elkaar gekregen
Wat een kutkick of hopelijk gaat Tong er nu zelf ook weer eentje doen
quote:Michael Jackson of Elvis Presley
Michael Jackson is de grootste muzikant zanger van zijn generatie of Dat is iemand anders
Michael Jackson had daadwerkelijk een huidziekte of Daar geloof ik niet in
Na de jaren 80 stelde Michael Jackson niks meer voor of Hij bleef relevant
Ik ken de namen van minimaal 4 personen uit zijn familie of Dat aantal haal ik niet
Michael Jackson was een pedofiel of Daar geloof ik niet in
Ik ken de naam van de film waarin Michael Jackson de hoofdrol speelde of Die ken ik niet
Ik heb een albums van Michael Jackson of Die heb ik niet
Michael Jackson is nooit volwassen geworden of Dat is overdreven
Ik ken de naam van de ex-vrouw van Michael Jackson of Die ken ik niet
Michael Jackson of en Prince
Ik weet waarom in Amerika programma's niet meer live op TV komen of Ik heb geen idee
Ik had zijn vroege overlijden wel verwacht of Die verwachting had ik niet
Ik weet hoe het aparte dansje van Michael Jackson wordt genoemd of Ik heb geen idee
Vreemd dat zijn platen nu plots uit de winkels vliegen of Dat is niet vreemd
Op Lowlands zou een Michael Jackson tribute-avond moeten komen of Dat hoeft niet van mij
Zelfmoord behoort nog steeds tot de mogelijkheden of Daar geloof ik niet in
Michael Jackson of John Lennon
Zijn dood doet me niks of Zijn dood emotioneerde me
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef tong80 het volgende:
Zelfmoord behoort nog steeds tot de mogelijkheden of Daar geloof ik niet in
Zijn dood doet me niks of Zijn dood emotioneerde me
Maak er eentje.quote:
quote:Er zijn mensen die sowieso niet van muziek houden of Zij hebben gewoon nog niet ontdekt wat ze echt leuk vinden
Ik ga weleens naar een groot concert tijdens oud en nieuw of Dan doe ik altijd wat anders
Als ik muziek op een feest/verjaardag/e.d van vrienden echt kut vind dan zeg ik dat hardop of Ik houd me in
Ik luister bepaalde muziek waar ik me tegenover anderen voor schaam of Ik ken geen muziekschaamte
Ooit komt er een solo-artiest die groter wordt dan Michael Jackson of Die komt er niet meer
Ik kan niet werken met muziek of Ik kan niet werken zonder muziek
Ik ben weleens naar het buitenland gereisd voor een concert van 1 artiest/band of Dat is nog niet gebeurd
Op mijn begrafenis wil ik een live optreden van iemand of Dat hoeft niet van mij
Ik koop meer singles dan albums of Ik koop meer albums dan singles
Rock met rapinvloeden of Rap met rockinvloeden
Viool of Piano
We zijn nu iets over de helft van het jaar 2009 en ik ben tevreden met de uitgebrachte muziek tot nu toe of Ik hoop dat de tweede helft van 2009 beter wordt want tot nu toe valt het tegen
Ik vind een mooie CD cover belangrijk of Daar kijk ik niet zo naar
Mariah Carey zong erg slecht tijdens de Michael Jackson memorial of Dat viel wel mee
Voor mijn favoriete nummer is een offciële videoclip gemaakt of Daar is geen video voor gemaakt
Ik beweeg onbewust mijn been, tik op de tafel met mijn vingers of heb een andere tik als ik muziek luister of Dat heb ik niet
Er zijn geen goede muziekprogramma's op de Nederlandse televisie of Die zijn er wel
Ik erger me aan slechte tot matige imitaties van bekende artiesten of Daar kan ik eigenlijk wel om lachen
De buren hebben weleens geklaagd bij mij over te harde muziek of Dat heb ik nog nooit gehad
Roosbeef heeft wel een hoop 3/4e matenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef cafca het volgende:
Roosbeef of Lucky Fonz IIIik kan niet tegen dat accentje en die rare klemtónen
3/4 maat of 4/4 maat toch wel, denk ik
quote:Nico Haak of Vader Abraham
Metallica is een topband of Metallica heeft het nooit echt gehad
Engelse muziek of Amerikaanse muziek
Zingen op straat of Zingen in de kroeg
Ik kan de tracklist van mijn favoriete cd's half dromen of Ik ben altijd weer verrast wat er komt
Ik weet welke Nederlandse zanger een grote following in Zweden heeft of Dat weet ik niet
Ik heb albums dubbel of Nee, ik onthou wel wat ik koop
Als ik cd's download koop ik ze soms ook nog of Dat doe ik niet
Ik kijk uit naar de Beatlesremasters of Dat is geldklopperij onzin
Hey ho let's go of Gabba gabba hey
Ik loop op mijn werk in bandshirts of Dat doe ik niet
Roosbeef of Lucky Fonz III
Ik luister ook naar de soundtracks van mijn favoriete films of Nee, dat staat los van elkaar
Pokerface (de radioversie) of Pokerface (bij Paul de Leeuw)
3/4 maat of 4/4 maat
Ik heb gebrande schijfjes tussen mijn gewone cd's staan of Nee, daar maak ik onderscheid tussen
Ik weet wie de carrières van Lou Reed en Iggy Pop uit het slob heeft gehaald of Dat weet ik niet
Ik heb mijn eigen bibliotheek met muziekboeken of Echt een paar boeken over muziek en daar blijft het wel bij
Ik weet nog het nummer waarmee Katja Schuurman een solohit had of Heeft die gezongen dan?
Wat vreemd, ik heb Beatles-nummers op mijn iPod staan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:29 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de mensen die de Beatles-remasters geldklopperij vinden: Dit is de eerste keer dat de catalogus proper wordt uitgebracht op CD.
Ey, luiwammes, vul eerst de lijst eens in, voor je komt meediscussiëren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:29 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de mensen die de Beatles-remasters geldklopperij vinden: Dit is de eerste keer dat de catalogus proper wordt uitgebracht op CD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Als je 'em op gitaar kunt, kun je hem toch ook op een bas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef brother52 het volgende:
.....Die kan ik nog nietBij gebrek aan een bas....
Dan zal ik toch eerst een linkshandige bas moeten hebben. (staat wel op mijn lijstje om aan te schaffen)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:31 schreef cafca het volgende:
Als je 'em op gitaar kunt, kun je hem toch ook op een bas?
gewoon een kwestie van snaren omdraaien, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eerst een linkshandige bas moeten hebben. (staat wel op mijn lijstje om aan te schaffen)
Tuurlijk, maar dat was de vraag niet. De vraag was: kun je hem op bas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef ranja het volgende:
Als Jack White 'm op gitaar kan dan hoef jij dat toch niet op bas te doenGewoon ook op gitaar.
Maar Jack White gebruikt een bariton gitaar, zo laag kom ik niet op die van mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef ranja het volgende:
Als Jack White 'm op gitaar kan dan hoef jij dat toch niet op bas te doenGewoon ook op gitaar.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef cafca het volgende:
gewoon een kwestie van snaren omdraaien, toch?
quote:Ik ben benieuwd naar het nieuwe album van De Kast of Dat kan me aan m'n reet roesten
Bands die de iconische foto van The Beatles op Abbey Street imiteerden zijn niet grappig of Daar kan ik wel om lachen
Een evenement als Summer Darkness wil ook wel eens meemaken of Dat is niets voor mij
Ik heb al een lijstje met wat ik wil zien op Lowlands of Ik zie het wel als ik daar ben of Ik ga daar niet heen
Het is een slechte zaak dat The Pirate Bay down gaat of Dat is een goede zaak
Ik heb wel eens een meet & greet gehad met een artiest die ik echt goed vind of Dat is nog niet gebeurd
Muziek was bij mij op school m'n lievelingsvak of Ik had een ander favoriet vak
Artiesten mogen een nieuw album al aankondigen voordat ze überhaupt de studio in gaan of Ze moeten wachten met aankondigen tot het bijna af is
Eerst de singles, dan een album waar die singles op staan of Eerst een album en daarna de singles
Het artwork van The Resistance is het mooiste wat Muse er tot nu toe van uitgebracht heeft of De nieuwe nummers zijn ook mooi hoor
Als een bandlid komt te overlijden moet de band na een tijdje toch gewoon doorgaan of Dan kunnen ze beter stoppen
Ik heb een bandshirt in m'n kast hangen of Dat heb ik niet
Ik ben lid van een officiële fanclub van een artiest of Niet
Naar aanleiding van een reclame heb ik weleens een nummer opgezocht of Dat heb ik nog nooit gedaan
Concertkaarten doorverkopen voor een hogere prijs moet kunnen of Dat hoort niet
Ik hoor te weinig bassolo's of Die zijn er genoeg of Die hoeven van mij niet
Ik kan Seven Nation Army van The White Stripes op de bas spelen of Die kan ik niet
Op muziek moet je kunnen dansen of Dat hoeft niet per sé
Iemand moet tong80 helpen met z'n computer want hij kan betere dilemma's maken dan deze bagger of Het is wel goed zo
Ik ben naar Lowlands geweest/heb het gevolgd of Lowlands boeit me niet.quote:
Zoek het dan opquote:
quote:Ik ben naar Lowlands geweest/heb het gevolgd of Lowlands boeit me niet.
Ik ga uit naar kroegen die muziek draaien waar ik van hou of dat is niet belangrijk voor me.
Cd's die ik vroeger goed vond maar nu niet meer haal ik uit mijn collectie of ik laat ze staan.
Ik merk een duidelijk verschil tussen mp3'tjes en echte cd's of dat valt me niet op.
Door downloaden ben ik minder gaan kopen of door downloaden ben ik meer gaan kopen.
Als ik een artiest zie waar ik erg fan van ben raak ik hysterisch of ik vind het gewoon leuk.
Ik hou van muziek maar kan geen niet echt een instrument bespelen of ik hou van muziek en maak het zelf hierdoor ook.
Gelekte songs zijn vaak expres gedaan om de aandacht te wekken of dat is nooit de bedoeling.
Ik heb weleens een complimentje in de winkel over mijn cd keuze gekregen of dat is me nog nooit gebeurd.
Als ik voor het eerst een cd draai blader ik het boekje door of ik doe dan andere dingen.
Mensen met ramones kleren hebben een goede muziek smaak of proberen gewoon retro te doen.
Ik had een vrij alternatieve muzieksmaak op de middelbare school of ik draaide nog veel wat iedereen tof vond.
Ik volg veel artiesten op twitter of nee daar doe ik niet aan.
Ik vind het leuk als een onbekende band waar ik fan van ben ontdekt wordt door het mainstream puliek of daar baal ik van
door MUZ op fok! heb ik veel wat bands ontdekt of daar hou ik me niet zo mee bezig
Punkrock of Post-Punk
Jack White's zijprojecten of Josh Homme's zijprojecten.
Op school kraste ik bandnamen in het bureaublad of nee dat heb ik nooit gedaan
Ik ben wel eens naar het buitenland gegaan voor een concert of dat is me te ver
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:31 schreef belsen het volgende:
[
*Toen ik onlangs McLusky uit de uitverkoopbak bij Plato viste, waren ze blij dat die cd toch nog een goed huisje kreeg.
Same here, maar dan bij Tommy in Tilburg. Bestaat nu niet meer, tot mijn grote verdriet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kocht mijn LP's en CD's bij Elpee in Den Bosch. Kreeg van de verkoper soms een complimentje. Hij had dezelfde smaak als ik en vond het leuk om dat te delen.
quote:Ik heb weleens meegedaan aan een show als Idols of Dat heb ik niet
Ik heb weleens een muziek cd vanuit het buitenland geïmporteerd of Niet
Stukken van Chopin kan ik waarderen of Dat is niets voor mij
Ik heb weleens meegewerkt aan de productie van een nummer of Niet
Backstreet Boys of Spice Girls
Ik download albums waar ik op wachtte meteen als ze gelekt zijn of Ik wacht geduldig tot ik hem kan kopen/mijn cd gearriveerd is
Ik zing onder de douche of Dat doe ik niet
Guitar Hero of Rock Band of Dat interesseert me beide niet
Sarah Brightmans versie van Scarborough Fair is de mooiste of Een andere uitvoering is mooier
Artiesten moeten niet zeuren dat ze niet gefotografeerd/gefilmd willen worden tijdens optredens of Ik begrijp ze wel
Ik luister regelmatig naar willekeurige artiesten om te kijken of ik iets leuks nieuws kan ontdekken of Ik ontdek ze vaker bij toeval
Slechts ~10% van de remixes zijn beter of even leuk als het origineel of Dat percentage ligt hoger
Als ik me down voel dan ga ik up-tempo muziek luisteren of Dan luister ik langzamere muziek
Ik hou van effecten in muziek als bijvoorbeeld regendruppels of voetstappen op de achtergrond of Dat mogen ze van mij weglaten
Moshpits zijn mijn ding of Nee, dank je
Ik word wakker met de radio of Ik word wakker met het traditionele wekkergeluid
Leuk dat de Bee Gees weer gaan optreden of Dat kan me niet interesseren
En die is van?quote:
quote:The history of the song.
In the middle ages, people didn't usually take credit for songs or other works of art they made, so the writer of Scarborough Fair is unknown. The song was sung by bards (or shapers, as they were known in medieval England) who went from town to town, and as they heard the song and took it with them to another town, the lyrics and arrangements changed. This is why today there are many versions of Scarborough Fair, and there are dozens of ways in which the words have been written down.
SPOILER: Well known interpretations of "Scarborough Fair".Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.site
En mijn eigen lijstje invullen natuurlijk:
Ik heb weleens meegedaan aan een show als Idols of Dat heb ik niet
Ik heb weleens een muziek cd vanuit het buitenland geïmporteerd of Niet
Stukken van Chopin kan ik waarderen of Dat is niets voor mij
Ik heb weleens meegewerkt aan de productie van een nummer of Niet
Backstreet Boys of Spice Girls
Ik download albums waar ik op wachtte meteen als ze gelekt zijn of Ik wacht geduldig tot ik hem kan kopen/mijn cd gearriveerd is
Ik zing onder de douche of Dat doe ik niet
Guitar Hero of Rock Band of Dat interesseert me beide niet
Sarah Brightmans versie van Scarborough Fair is de mooiste (moet er wel bij zeggen van alle versies die ik gehoord heb.. en dat is lang niet alles) of Een andere uitvoering is mooier
Artiesten moeten niet zeuren dat ze niet gefotografeerd/gefilmd willen worden tijdens optredens of Ik begrijp ze wel
Ik luister regelmatig naar willekeurige artiesten om te kijken of ik iets leuks nieuws kan ontdekken of Ik ontdek ze vaker bij toeval
Slechts ~10% van de remixes zijn beter of even leuk als het origineel of Dat percentage ligt hoger
Als ik me down voel dan ga ik up-tempo muziek luisteren of Dan luister ik langzamere muziek
Ik hou van effecten in muziek als bijvoorbeeld regendruppels of voetstappen op de achtergrond of Dat mogen ze van mij weglaten
Moshpits zijn mijn ding of Nee, dank je
Ik word wakker met de radio of Ik word wakker met het traditionele wekkergeluid
Leuk dat de Bee Gees weer gaan optreden of Dat kan me niet interesseren
quote:
Paulus!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kocht mijn LP's en CD's bij Elpee in Den Bosch. Kreeg van de verkoper soms een complimentje. Hij had dezelfde smaak als ik en vond het leuk om dat te delen.
Volgens mij heeft ie tegenwoordig een managements bureau voor bandjes.quote:Op zondag 13 september 2009 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Paulus!![]()
Ben benieuwd wat er van hem geworden is......
Ken je Boudewijn ook ?quote:Op zondag 13 september 2009 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Paulus!![]()
Ben benieuwd wat er van hem geworden is......
quote:Ik kijk concert-dvd's of ik luister live-cd's
Bram of Freek Sinterklaas
Ik weet helaas nog wie Jordy was of Wie is dat nou weer
Tweemansbands of Trio's
Coldplay of Radiohead![]()
Skik of Normaal
Je loopt een aantal dilemma's achter.quote:
Godver kzie het nou pasquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:02 schreef Desunoto het volgende:
Je loopt een aantal dilemma's achter.
quote:Kane, nieuw album, ik kan niet wachten of Weg met die pleurisherrie
Ik ben een fan van duetten of Doe mij liever maar één stem
Ik let op de kleur en opdruk van m'n plectrum als ik gitaar speel of Dat maakt me niet uit
Toffe actie van Muse in die Italiaanse tv-show of Wat deden ze dan?
Ik ga 'This Is It' zien in de bioscoop of Die kijk ik wel thuis want geen geld of Die kijk ik niet
Ik heb wel eens een album laten signeren door een artiest of Die kans heb ik nog niet gehad
Leuk als een artiest die ik goed vind naar het songfestival gaat of Liever niet want het songfestival wordt geassocieerd met slechte muziek en dat wil ik niet
Liever een bonus track op een album of Liever geen bonus track maar een dvd met videoclip van een nummer van het album
Kanye had een punt, de video van Beyoncé was veel beter of Boeiend, want het blijft een trieste actie
Ik heb een poster van mijn favoriete artiest op m'n kamer hangen of Dat heb ik niet
Het nieuwe album van Paramore is goed of Die valt echt tegen of Paramore is sowieso slecht
Ik heb voor de zang echt een favoriete taal of Ik vind meerdere talen even mooi
Een fade-out op het eind van een nummer vind ik wel best of Fade-outs zijn niet leuk, maak er liever een ander einde van
Lily Allen verdient inderdaad te weinig met haar muziek of Lily Allen stelt zich aan
Ik kan bij een concert net zo veel genieten zittend als staand of Ik geef de voorkeur aan zittend / staand
Live-dvd's koop ik regelmatig of Die koop ik zelden want geldloos
Ik draag bij een concert speciaal uitgekozen kleding of Wat ik uit de kast trek is niet anders dan wat ik normaal draag
De ideeën voor nieuwe dilemma's raken op of Dat valt wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |