Ik ben naar Lowlands geweest/heb het gevolgd of Lowlands boeit me niet.
Ik ga uit naar kroegen die muziek draaien waar ik van hou of dat is niet belangrijk voor me.
Cd's die ik vroeger goed vond maar nu niet meer haal ik uit mijn collectie of
ik laat ze staan.
Ik merk een duidelijk verschil tussen mp3'tjes en echte cd's of
dat valt me niet op.Door downloaden ben ik minder gaan kopen of
door downloaden ben ik meer gaan kopen.Als ik een artiest zie waar ik erg fan van ben raak ik hysterisch of
ik vind het gewoon leuk.Ik hou van muziek maar kan geen niet echt een instrument bespelen of
ik hou van muziek en maak het zelf hierdoor ook.Gelekte songs zijn vaak expres gedaan om de aandacht te wekken of dat is nooit de bedoeling.
Ik heb weleens een complimentje in de winkel over mijn cd keuze gekregen of dat is me nog nooit gebeurd.*
Als ik voor het eerst een cd draai blader ik het boekje door of ik doe dan andere dingen.
Mensen met ramones kleren hebben een goede muziek smaak of
proberen gewoon retro te doen.Ik had een vrij alternatieve muzieksmaak op de middelbare school of ik draaide nog veel wat iedereen tof vond.
Ik volg veel artiesten op twitter of
nee daar doe ik niet aan.Ik vind het leuk als een onbekende band waar ik fan van ben ontdekt wordt door het mainstream puliek of daar baal ik van
als het zonder cosessies gaat.door MUZ op fok! heb ik veel wat bands ontdekt of daar hou ik me niet zo mee bezig
Punkrock of Post-Punk
Jack White's zijprojecten of Josh Homme's zijprojecten.
Op school kraste ik bandnamen in het bureaublad of
nee dat heb ik nooit gedaanIk ben wel eens naar het buitenland gegaan voor een concert of
dat is me te ver*Toen ik onlangs McLusky uit de uitverkoopbak bij Plato viste, waren ze blij dat die cd toch nog een goed huisje kreeg.