Wat vreemd, ik heb Beatles-nummers op mijn iPod staan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:29 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de mensen die de Beatles-remasters geldklopperij vinden: Dit is de eerste keer dat de catalogus proper wordt uitgebracht op CD.
Ey, luiwammes, vul eerst de lijst eens in, voor je komt meediscussiëren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:29 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de mensen die de Beatles-remasters geldklopperij vinden: Dit is de eerste keer dat de catalogus proper wordt uitgebracht op CD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Als je 'em op gitaar kunt, kun je hem toch ook op een bas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef brother52 het volgende:
.....Die kan ik nog nietBij gebrek aan een bas....
Dan zal ik toch eerst een linkshandige bas moeten hebben. (staat wel op mijn lijstje om aan te schaffen)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:31 schreef cafca het volgende:
Als je 'em op gitaar kunt, kun je hem toch ook op een bas?
gewoon een kwestie van snaren omdraaien, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eerst een linkshandige bas moeten hebben. (staat wel op mijn lijstje om aan te schaffen)
Tuurlijk, maar dat was de vraag niet. De vraag was: kun je hem op bas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef ranja het volgende:
Als Jack White 'm op gitaar kan dan hoef jij dat toch niet op bas te doenGewoon ook op gitaar.
Maar Jack White gebruikt een bariton gitaar, zo laag kom ik niet op die van mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef ranja het volgende:
Als Jack White 'm op gitaar kan dan hoef jij dat toch niet op bas te doenGewoon ook op gitaar.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef cafca het volgende:
gewoon een kwestie van snaren omdraaien, toch?
quote:Ik ben benieuwd naar het nieuwe album van De Kast of Dat kan me aan m'n reet roesten
Bands die de iconische foto van The Beatles op Abbey Street imiteerden zijn niet grappig of Daar kan ik wel om lachen
Een evenement als Summer Darkness wil ook wel eens meemaken of Dat is niets voor mij
Ik heb al een lijstje met wat ik wil zien op Lowlands of Ik zie het wel als ik daar ben of Ik ga daar niet heen
Het is een slechte zaak dat The Pirate Bay down gaat of Dat is een goede zaak
Ik heb wel eens een meet & greet gehad met een artiest die ik echt goed vind of Dat is nog niet gebeurd
Muziek was bij mij op school m'n lievelingsvak of Ik had een ander favoriet vak
Artiesten mogen een nieuw album al aankondigen voordat ze überhaupt de studio in gaan of Ze moeten wachten met aankondigen tot het bijna af is
Eerst de singles, dan een album waar die singles op staan of Eerst een album en daarna de singles
Het artwork van The Resistance is het mooiste wat Muse er tot nu toe van uitgebracht heeft of De nieuwe nummers zijn ook mooi hoor
Als een bandlid komt te overlijden moet de band na een tijdje toch gewoon doorgaan of Dan kunnen ze beter stoppen
Ik heb een bandshirt in m'n kast hangen of Dat heb ik niet
Ik ben lid van een officiële fanclub van een artiest of Niet
Naar aanleiding van een reclame heb ik weleens een nummer opgezocht of Dat heb ik nog nooit gedaan
Concertkaarten doorverkopen voor een hogere prijs moet kunnen of Dat hoort niet
Ik hoor te weinig bassolo's of Die zijn er genoeg of Die hoeven van mij niet
Ik kan Seven Nation Army van The White Stripes op de bas spelen of Die kan ik niet
Op muziek moet je kunnen dansen of Dat hoeft niet per sé
Iemand moet tong80 helpen met z'n computer want hij kan betere dilemma's maken dan deze bagger of Het is wel goed zo
Ik ben naar Lowlands geweest/heb het gevolgd of Lowlands boeit me niet.quote:
Zoek het dan opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |