Jammer dat K3 K2 wordt of
Daar kan ik niet mee zittenDe come back van Guns 'n' Roses is mislukt of Die come back is geslaagd ik ken niet meer dan 1 nummer van ze, ben niet bereid om hun huidige comeback te beluisteren
Muziek uit de jaren 60 of muziek uit de jaren 80
Ik kleed me naar een bepaalde muziekstijl of
Ik kleed me daar niet naarTop of Flop is mislukt omdat het tegenover X-Factor staat of
Het is gewoon een bagger-programmaPaul de Leeuw kan niet zingen of Paul de Leeuw heeft een eigen geluid
Ik weet wat Greg Dulli met Afghanistan te maken heeft of
Ik heb geen ideeEen leven zonder muziek of
een leven zonder TVIk heb 50 euro over voor een concert van mijn favoriete band/artiest of Dat heb ik er niet voor over
Leuk dat André van Duin op één stond of
Dat is tekenend voor het huidige muziekklimaatPennywise of De HeideroosjesTriest als je je geld verdient als triangel-speler in een orkest of Dat heeft wel wat
Ik gun André Rieu zijn succes of Ik walg van die vent
Vreemd dat de leden van Metallica gezamenlijk hun haren afknipten of Alles voor het imago Boeiend, metallica
Er zijn voldoende goede muziekprogramma's op TV of
Daar kan wel wat aan worden verbeterdIk weet wat de favoriete sport is van Wibie Soerjardie of
Ik heb geen ideeIk word emotioneel van het Wilhelmus of
Dat heb ik nietU2 of The Simple Minds
Doen me allebei weinigIk zag al snel dat George Michael homofiel is of Dat merkte ik pas later aangezien ik van mijn 8e tot mijn 12e van plan was ooit met Sjors te trouwen...
Lady GaGa of
Lily AllenIk verheug me op de nieuwe Depeche Mode of
Dat doe ik nietIk ben wel eens bij een uitvoering van de Matthäus Passion geweest of
Daar ben ik nog nooit geweest
Leonard Cohen of Nick Cave ken leonard niet
Ik kan noten lezen of
Dat kan ik nietRoger Waters of David Gilmour ken beiden niet
Als je bijna 70 bent zoals Tina Turner, moet je niet meer op een podium gaan staan of
Leeftijd maakt niets uit (in haar geval maak ik graag een uitzondering, tina is namelijk tof)
Voulez Vous of Mamma Mia!
Sabrina Starke of Giovanca ken beiden niet
Tof dat Obama een iPod aan koningin Elizabeth gaf of Wat een raar cadeau
Julio Iglesias of
Enrique IglesiasPoëtische songteksten of Recht door zee-songteksten
The Killers of The Kills ken the kills niet
George Clinton of Bootsy Collins ken beiden niet
Ik zet de muziek op mijn koptelefoon niet te hard of Het maakt me niet uit of ik voor mijn vijftigste doof ben ik zet het soms onbewust hard
Sugababes of Sugarcubes ken sugarcubes niet
Bij musicals gaat het om de muziek én Bij musicals gaat het om het spektakel
Robbie Williams of
Take ThatAre we human? of Are we dancers?
[ Bericht 4% gewijzigd door Syb-rund. op 08-04-2009 14:14:08 ]