quote:Ik ben naar Lowlands geweest/heb het gevolgd of Lowlands boeit me niet.
Ik ga uit naar kroegen die muziek draaien waar ik van hou of dat is niet belangrijk voor me.
Cd's die ik vroeger goed vond maar nu niet meer haal ik uit mijn collectie of ik laat ze staan.
Ik merk een duidelijk verschil tussen mp3'tjes en echte cd's of dat valt me niet op.
Door downloaden ben ik minder gaan kopen of door downloaden ben ik meer gaan kopen.
Als ik een artiest zie waar ik erg fan van ben raak ik hysterisch of ik vind het gewoon leuk.
Ik hou van muziek maar kan geen niet echt een instrument bespelen of ik hou van muziek en maak het zelf hierdoor ook.
Gelekte songs zijn vaak expres gedaan om de aandacht te wekken of dat is nooit de bedoeling.
Ik heb weleens een complimentje in de winkel over mijn cd keuze gekregen of dat is me nog nooit gebeurd.
Als ik voor het eerst een cd draai blader ik het boekje door of ik doe dan andere dingen.
Mensen met ramones kleren hebben een goede muziek smaak of proberen gewoon retro te doen.
Ik had een vrij alternatieve muzieksmaak op de middelbare school of ik draaide nog veel wat iedereen tof vond.
Ik volg veel artiesten op twitter of nee daar doe ik niet aan.
Ik vind het leuk als een onbekende band waar ik fan van ben ontdekt wordt door het mainstream puliek of daar baal ik van
door MUZ op fok! heb ik veel wat bands ontdekt of daar hou ik me niet zo mee bezig
Punkrock of Post-Punk
Jack White's zijprojecten of Josh Homme's zijprojecten.
Op school kraste ik bandnamen in het bureaublad of nee dat heb ik nooit gedaan
Ik ben wel eens naar het buitenland gegaan voor een concert of dat is me te ver
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:31 schreef belsen het volgende:
[
*Toen ik onlangs McLusky uit de uitverkoopbak bij Plato viste, waren ze blij dat die cd toch nog een goed huisje kreeg.
Same here, maar dan bij Tommy in Tilburg. Bestaat nu niet meer, tot mijn grote verdriet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kocht mijn LP's en CD's bij Elpee in Den Bosch. Kreeg van de verkoper soms een complimentje. Hij had dezelfde smaak als ik en vond het leuk om dat te delen.
mosh pit 
quote:Ik heb weleens meegedaan aan een show als Idols of Dat heb ik niet
Ik heb weleens een muziek cd vanuit het buitenland geïmporteerd of Niet
Stukken van Chopin kan ik waarderen of Dat is niets voor mij
Ik heb weleens meegewerkt aan de productie van een nummer of Niet
Backstreet Boys of Spice Girls
Ik download albums waar ik op wachtte meteen als ze gelekt zijn of Ik wacht geduldig tot ik hem kan kopen/mijn cd gearriveerd is
Ik zing onder de douche of Dat doe ik niet
Guitar Hero of Rock Band of Dat interesseert me beide niet
Sarah Brightmans versie van Scarborough Fair is de mooiste of Een andere uitvoering is mooier
Artiesten moeten niet zeuren dat ze niet gefotografeerd/gefilmd willen worden tijdens optredens of Ik begrijp ze wel
Ik luister regelmatig naar willekeurige artiesten om te kijken of ik iets leuks nieuws kan ontdekken of Ik ontdek ze vaker bij toeval
Slechts ~10% van de remixes zijn beter of even leuk als het origineel of Dat percentage ligt hoger
Als ik me down voel dan ga ik up-tempo muziek luisteren of Dan luister ik langzamere muziek
Ik hou van effecten in muziek als bijvoorbeeld regendruppels of voetstappen op de achtergrond of Dat mogen ze van mij weglaten
Moshpits zijn mijn ding of Nee, dank je
Ik word wakker met de radio of Ik word wakker met het traditionele wekkergeluid
Leuk dat de Bee Gees weer gaan optreden of Dat kan me niet interesseren
En die is van?quote:
quote:The history of the song.
In the middle ages, people didn't usually take credit for songs or other works of art they made, so the writer of Scarborough Fair is unknown. The song was sung by bards (or shapers, as they were known in medieval England) who went from town to town, and as they heard the song and took it with them to another town, the lyrics and arrangements changed. This is why today there are many versions of Scarborough Fair, and there are dozens of ways in which the words have been written down.
SPOILER: Well known interpretations of "Scarborough Fair".Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.site
En mijn eigen lijstje invullen natuurlijk:
Ik heb weleens meegedaan aan een show als Idols of Dat heb ik niet
Ik heb weleens een muziek cd vanuit het buitenland geïmporteerd of Niet
Stukken van Chopin kan ik waarderen of Dat is niets voor mij
Ik heb weleens meegewerkt aan de productie van een nummer of Niet
Backstreet Boys of Spice Girls
Ik download albums waar ik op wachtte meteen als ze gelekt zijn of Ik wacht geduldig tot ik hem kan kopen/mijn cd gearriveerd is
Ik zing onder de douche of Dat doe ik niet
Guitar Hero of Rock Band of Dat interesseert me beide niet
Sarah Brightmans versie van Scarborough Fair is de mooiste (moet er wel bij zeggen van alle versies die ik gehoord heb.. en dat is lang niet alles) of Een andere uitvoering is mooier
Artiesten moeten niet zeuren dat ze niet gefotografeerd/gefilmd willen worden tijdens optredens of Ik begrijp ze wel
Ik luister regelmatig naar willekeurige artiesten om te kijken of ik iets leuks nieuws kan ontdekken of Ik ontdek ze vaker bij toeval
Slechts ~10% van de remixes zijn beter of even leuk als het origineel of Dat percentage ligt hoger
Als ik me down voel dan ga ik up-tempo muziek luisteren of Dan luister ik langzamere muziek
Ik hou van effecten in muziek als bijvoorbeeld regendruppels of voetstappen op de achtergrond of Dat mogen ze van mij weglaten
Moshpits zijn mijn ding of Nee, dank je
Ik word wakker met de radio of Ik word wakker met het traditionele wekkergeluid
Leuk dat de Bee Gees weer gaan optreden of Dat kan me niet interesseren
quote:
Paulus!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kocht mijn LP's en CD's bij Elpee in Den Bosch. Kreeg van de verkoper soms een complimentje. Hij had dezelfde smaak als ik en vond het leuk om dat te delen.
Volgens mij heeft ie tegenwoordig een managements bureau voor bandjes.quote:Op zondag 13 september 2009 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Paulus!![]()
Ben benieuwd wat er van hem geworden is......
Ken je Boudewijn ook ?quote:Op zondag 13 september 2009 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Paulus!![]()
Ben benieuwd wat er van hem geworden is......
quote:Ik kijk concert-dvd's of ik luister live-cd's
Ik weet welke band achter Infectious Grooves zat of Dat weet ik niet
Bram of Freek Sinterklaas
Ik word meer geraakt door de teksten of Ik word meer geraakt door de muziek
Ik doe wel eens mee aan popquizen of Dat interesseert mij niet
Gerard Joling of Jeroen van de Boom
Ik weet helaas nog wie Jordy was of Wie is dat nou weer
The Village People of Right Said Fred
Tweemansbands of Trio's
Ik kan de namen van alle Beatlealbums opdreunen of Waarom zou ik dat doen
Kort en fel of Lang en slepend
Ik weet wat Zombie met Het is een nacht te maken heeft of Dat weet ik niet
Coldplay of Radiohead![]()
Een goede straatartiest of Mijn I-pod
Ik heb een ringtone van een van mijn favoriete liedjes of Mijn telefoon doet gewoon piepjes
Zang met veel echo of Zang zoveel mogelijk droog
Lente in Twente of 't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Skik of Normaal
Ik heb meer dan 10 albums in de auto of Dat heb ik niet
Je loopt een aantal dilemma's achter.quote:
Godver kzie het nou pasquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:02 schreef Desunoto het volgende:
Je loopt een aantal dilemma's achter.
quote:Kane, nieuw album, ik kan niet wachten of Weg met die pleurisherrie
Ik ben een fan van duetten of Doe mij liever maar één stem
Ik let op de kleur en opdruk van m'n plectrum als ik gitaar speel of Dat maakt me niet uit
Toffe actie van Muse in die Italiaanse tv-show of Wat deden ze dan?
Ik ga 'This Is It' zien in de bioscoop of Die kijk ik wel thuis want geen geld of Die kijk ik niet
Ik heb wel eens een album laten signeren door een artiest of Die kans heb ik nog niet gehad
Leuk als een artiest die ik goed vind naar het songfestival gaat of Liever niet want het songfestival wordt geassocieerd met slechte muziek en dat wil ik niet
Liever een bonus track op een album of Liever geen bonus track maar een dvd met videoclip van een nummer van het album
Kanye had een punt, de video van Beyoncé was veel beter of Boeiend, want het blijft een trieste actie
Ik heb een poster van mijn favoriete artiest op m'n kamer hangen of Dat heb ik niet
Het nieuwe album van Paramore is goed of Die valt echt tegen of Paramore is sowieso slecht
Ik heb voor de zang echt een favoriete taal of Ik vind meerdere talen even mooi
Een fade-out op het eind van een nummer vind ik wel best of Fade-outs zijn niet leuk, maak er liever een ander einde van
Lily Allen verdient inderdaad te weinig met haar muziek of Lily Allen stelt zich aan
Ik kan bij een concert net zo veel genieten zittend als staand of Ik geef de voorkeur aan zittend / staand
Live-dvd's koop ik regelmatig of Die koop ik zelden want geldloos
Ik draag bij een concert speciaal uitgekozen kleding of Wat ik uit de kast trek is niet anders dan wat ik normaal draag
De ideeën voor nieuwe dilemma's raken op of Dat valt wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |