Er zijn mensen die sowieso niet van muziek houden of Zij hebben gewoon nog niet ontdekt wat ze echt leuk vinden
Ik ga weleens naar een groot concert tijdens oud en nieuw of Dan doe ik altijd wat anders
Als ik muziek op een feest/verjaardag/e.d van vrienden echt kut vind dan zeg ik dat hardop of Ik houd me in
Ik luister bepaalde muziek waar ik me tegenover anderen voor schaam of Ik ken geen muziekschaamte
Ooit komt er een solo-artiest die groter wordt dan Michael Jackson of Die komt er niet meer
Ik kan niet werken met muziek of Ik kan niet werken zonder muziek
Ik ben weleens naar het buitenland gereisd voor een concert van 1 artiest/band of Dat is nog niet gebeurd
Op mijn begrafenis wil ik een live optreden van iemand of Dat hoeft niet van mij
Ik koop meer singles dan albums of Ik koop meer albums dan singles
Rock met rapinvloeden of Rap met rockinvloeden
Viool of Piano
We zijn nu iets over de helft van het jaar 2009 en ik ben tevreden met de uitgebrachte muziek tot nu toe of Ik hoop dat de tweede helft van 2009 beter wordt want tot nu toe valt het tegen
Ik vind een mooie CD cover belangrijk of Daar kijk ik niet zo naar
Mariah Carey zong erg slecht tijdens de Michael Jackson memorial of Dat viel wel mee
Voor mijn favoriete nummer is een offciële videoclip gemaakt of Daar is geen video voor gemaakt
Ik beweeg onbewust mijn been, tik op de tafel met mijn vingers of heb een andere tik als ik muziek luister of Dat heb ik niet
Er zijn geen goede muziekprogramma's op de Nederlandse televisie of Die zijn er wel
Ik erger me aan slechte tot matige imitaties van bekende artiesten of Daar kan ik eigenlijk wel om lachen
De buren hebben weleens geklaagd bij mij over te harde muziek of Dat heb ik nog nooit gehad