quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss moet blijven!! En The Fear is een briljante plaat. Idd, geen slecht deel in de plaat.
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[3FM #1341] Waar Ofyles2 de Megahit zeer waardeert
In de Klaagbaak
fail!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Dames en heren,
In alle idiotie heeft Ofyles2 het 3FM-topicreeks abusievelijk verschoven naar KLB.
Het is nog niet bekend wanneer dit probleem wordt opgelost, daarover later meer.
MVG,
Ofyles2
Prutserquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Dames en heren,
In alle idiotie heeft Ofyles2 het 3FM-topicreeks abusievelijk verschoven naar KLB.
Het is nog niet bekend wanneer dit probleem wordt opgelost, daarover later meer.
MVG,
Ofyles2
Zit niet in mijn active topicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[3FM #1341] Waar Ofyles2 de Megahit zeer waardeert
In de Klaagbaak
Bij mij schijnbaar nog welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit niet in mijn active topic
quote:
nou, ekstra weekend op 101, van pa verlof van tafel gekregen om het weekend moment mee te maken, dus het gaat uitermate goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naat, alles goed?
Vette uuropener (qua plaat dus)![]()
.
Blame MAW! Die heeft 'm er zelf handmatig uit gehaald, want op de opslagplek staat 'ie er nog gewoon in. Of er moet een modje een kamikaze-edit actie hebben gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:05 schreef -Hans- het volgende:
LLink is ook uit de OP :S
Toffe pa heb je !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, ekstra weekend op 101, van pa verlof van tafel gekregen om het weekend moment mee te maken, dus het gaat uitermate goed
dat is wel een erg scheef vergelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu voel ik me net die treinconducteur die op Almere Centrum bijna kapotgeslagen werd.
Schijnbaar heeft MaW weinig vertrouwen in een goede afloopquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blame MAW! Die heeft 'm er zelf handmatig uit gehaald, want op de opslagplek staat 'ie er nog gewoon in.
Verlof van tafel? Dat kennen wij hier nou niet. Ik banjer gewoon weg als ik niks meer te vertellen heb en mijn vretensmoment gedaan isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, ekstra weekend op 101, van pa verlof van tafel gekregen om het weekend moment mee te maken, dus het gaat uitermate goed
Het kan nog komen. Word ik jaren achtervolgd, omdat ik op FF per ongeluk een verkeerde tabblad gebruikte.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is wel een erg scheef vergelijk
En weet iemand al watquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:44 schreef Wheeling het volgende:
Is er tegenwoording nog een podcast te downloaden van Ekstra weekend
Dat je nog niet uit huis gezet bentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Verlof van tafel? Dat kennen wij hier nou niet. Ik banjer gewoon weg als ik niks meer te vertellen heb en mijn vretensmoment gedaan is.
Oh, ja, en ik ben niet fatsoenlijk.
Oepsie had hem in 2delen geknipt en geplaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blame MAW! Die heeft 'm er zelf handmatig uit gehaald, want op de opslagplek staat 'ie er nog gewoon in. Of er moet een modje een kamikaze-edit actie hebben gedaan.
Boeiend, wat jij op een andere playlist zetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens, ik heb lekker Wenn es passiert op de playlist voor morgen gezet :-)
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oepsie had hem in 2delen geknipt en geplakt
Vandaag trouwens de Coldplay mix (Elninoclocks) van Clocks weer eens geluisterd. Die blijft toch wel erg gruwelijk!quote:
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag trouwens de Coldplay mix (Elninoclocks) van Clocks weer eens geluisterd. Die blijft toch wel erg gruwelijk!
checkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?
Vorige week kwamen de bankgastes aan bod tijdens het tweede EkStra Weekend Backstage blokje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?
Je hoort inderdaad weinig van het origineelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft elnino goed gedaan inderdaad, ook lekker veel Coldplay eruit gemixt
Toevallig wel :-)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij op een andere playlist zet
Daarom vind ik die mix ook zo goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hoort inderdaad weinig van het origineel
magnificent slechter dan AARquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Elke week denk je dat de MH niet erger kan zijn dan de vorige maar iedere keer lukt het ze toch bij 3FM
Boeiend, wat jij er van vindt... he...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij op een andere playlist zet
Altijd sier , liefst met grote borsten tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
Dat jij nou lekker in zijn hol zit , zal mij echt een hele grote biet zijn , ga lekker verder met je levenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij er van vindt... he...
Ik lees al een tijd mee, en als er iets is wat de sfeer vergalt zijn het eerder jouw fijne opmerkingen, dan dat Feivel1 eens een shortnotice doet.
Hmm vind ik persoonlijk wel meevallen en ze vallen nu helemaal in het niet bij Hanna, wat een mooie meid is datquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Elke week denk je dat de MH niet erger kan zijn dan de vorige maar iedere keer lukt het ze toch bij 3FM
Maar dan een factor 100 leukerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van de jongere irene moors
Hahaha. Zoiets overkomt jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neuh joh! daar heb ik echt geen tijd voor
Toen was ik nog te jong om daar echt op te lettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Irene moors was vroeger ook leuk![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuk Kneusje? Wat gemeen om over Tjibbe te zeggen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je komt toch wel eens vrouwen tegen? Irl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn moeder denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Grunn, de studenten stad van Nederland en ik kan je verzekeren dat je de vrouwen/studentes echt niet over het hoofd kan zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Milow is volgende week de MH kan ik je nu al vertellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas ligt dit tegenwoordig in de lijn der verwachting op 3FM, maar toch
Zal wel met de U2 actie te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, Megahit op eens verplaatst naar het 2e uur? Was eerst altijd in het 1e.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
U2 heet dit bandje toch? afgaande op deze single denk ik dat ze wel eens succesvol kunnen gaan worden
Zul je Timo blij mee makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ik 'm maar weer uploaden dan?
* Sirolf kijkt snel of zijn opname nog wel loopt... Check!
Zouden ze soms nieuw zijn in het 3FM Serious Talent-project? Ik heb echt nog noooooooit van ze gehoord!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
U2 heet dit bandje toch? afgaande op deze single denk ik dat ze wel eens succesvol kunnen gaan worden
PM? Wie/wat/waar/hoe/wanneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zul je Timo blij mee maken![]()
![]()
Doe 'm gelijk ff pm als je wil, hoef ik dat niet te doen
Ja, want die heeft een 'nieuwe' plaat uit geloof ik hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Milow is volgende week de MH kan ik je nu al vertellen
Whahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zouden ze soms nieuw zijn in het 3FM Serious Talent-project? Ik heb echt nog noooooooit van ze gehoord!
Bij MYA zetten ze zelden de MH op de playlist en vaak vind ik dat ook helemaal niet ergquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef valing het volgende:
[..]
Zal wel met de U2 actie te maken hebben.
ziet trouwens geen U2 in de playlist van MYA staan
[..]
![]()
De single hierna heet "Ayo technology" geloof ik, benieuwd of dat wat isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, want die heeft een 'nieuwe' plaat uit geloof ik he
Jah, iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De single hierna heet "Ayo technology" geloof ik, benieuwd of dat wat is
Klopt. Britney heeft nog wel iets. Lekker cheesy.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze Pink toch, zelfs Britney is beter dan dit semi rebelse geschreeuw...
laat mequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien als je 12 bent. En haar een stoere chick vind.
Van Britney zie je tenminste nog wel eens vermakelijke foto's voorbij komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze Pink toch, zelfs Britney is beter dan dit semi rebelse geschreeuw...
Daar moet bier in ! dan komt ze wel losquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Hanna zit er ook bij te kijken met een gezicht van "Waar ben ik in HEMELSNAAM in beland!"
Facebook is wel grappigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb ook pas sinds een week Facebook.
Foei.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
ach ja, bij mij op het werk zullen ze ook wel eens gek worden van dat gelul van mij en een collega over het Fok! forumquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
ff bier halen.. dit twitter geneuzel geloof ik wel.
The same old shit man.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
Wat een dramatische muziek vanavond, op de Pipettes na ongeveer
Hoi B.erthaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraagje, ik kan namelijk nergens antwoord vinden. Weten jullie hoe lang het duurt voordat je kaartjes binnen zijn als je iets wint?
En Ekstra weekend is echt
Heb je U2 gewonnen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraagje, ik kan namelijk nergens antwoord vinden. Weten jullie hoe lang het duurt voordat je kaartjes binnen zijn als je iets wint?
Kan nogal verschillen, maar het minimum is toch wel meestal 2 weken, maar langer kan ook, tot ongeveer 1-2 maanden. Ligt ook aan wanneer het concert is enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb het op 14 februari al gewonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoi B.ertha![]()
Zal wel een weekje ofzo duren denk ik.
Ah, Coldplay kaartjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb het op 14 februari al gewonnen
Coldplay
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, bij mij op het werk zullen ze ook wel eens gek worden van dat gelul van mij en een collega over het Fok! forum
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
als ekdom als peter praat praat ie als bert
Dan hoop ik voor je dat je de kaartjes pas krijgt ná het concertquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb het op 14 februari al gewonnen
Coldplay
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je de kaartjes pas krijgt ná het concert![]()
Flauw
ach, het is gratis en het is best leuk. Ik zou het geld er ook niet aan uit hebben gegevenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je de kaartjes pas krijgt ná het concert![]()
Flauw
Bij wie heb je het gewonnen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ach, het is gratis en het is best leuk. Ik zou het geld er ook niet aan uit hebben gegeven
Weekend DNA, Annemiekequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij wie heb je het gewonnen ?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef TheZapster het volgende:
Deuce Bigalow_!!!!
Ook zo'n kwaliteits film_!!!!!!!!!
V-R-E-S-E-L-I-J-K !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef TheZapster het volgende:
Deuce Bigalow_!!!!
Ook zo'n kwaliteits film_!!!!!!!!!
das veulquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
800euri
mn allerhoogste rekening ooit was 130 euri
100 euro; paar uurtjes mobiel bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:800euri
mn allerhoogste rekening ooit was 130 euri
krent...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
das veulik heb niet eens 10 euri a year
gaat om mobieltjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
krent...
heb je de koelkast van Hans overgekocht ofzo...of laat je bij vrienden de foon overgaan en moeten hun terugbellen
Hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
krent...
heb je de koelkast van Hans overgekocht ofzo...of laat je bij vrienden de foon overgaan en moeten hun terugbellen
oh je heb nog een paars-gele buzzerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat om mobieltjeik weet niet hoe het zit met de vaste
Aight, playerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:17 schreef IedeK. het volgende:
Ik plaats hier eigenlijk nooit meer wat in deze reeks, maar ik wil jullie een grappig voorval niet onthouden.
Gister bracht ik mijn meisje thuis en ik gaf haar een afscheidskusje in de auto, precies op dat moment begon op 3fm Franz Ferdinand met No You Girls te spelen, welke begon met Oh, Kiss me!
Hoezo perfecte timing
IedeK.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:17 schreef IedeK. het volgende:
Ik plaats hier eigenlijk nooit meer wat in deze reeks, maar ik wil jullie een grappig voorval niet onthouden.
Gister bracht ik mijn meisje thuis en ik gaf haar een afscheidskusje in de auto, precies op dat moment begon op 3fm Franz Ferdinand met No You Girls te spelen, welke begon met Oh, Kiss me!
Hoezo perfecte timing
ik bel nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh je heb nog een paars-gele buzzer
en dan ben je ook helemaal laveloos?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:17 schreef Susi het volgende:
Alweer zo'n lied dat niet kan maar dat ik in een kroeg om 2 uur 's nachts best oke vind
In ieder geval ben ik laveloos voordat ik met tanken begin.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dan ben je ook helemaal laveloos?
Niet nuchter neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dan ben je ook helemaal laveloos?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De user die zojuist dé blunder van 2009 begaan heeft.
Zeg dat wel ja!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De user die zojuist dé blunder van 2009 begaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |