Vandaag trouwens de Coldplay mix (Elninoclocks) van Clocks weer eens geluisterd. Die blijft toch wel erg gruwelijk!quote:
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag trouwens de Coldplay mix (Elninoclocks) van Clocks weer eens geluisterd. Die blijft toch wel erg gruwelijk!
checkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?
Vorige week kwamen de bankgastes aan bod tijdens het tweede EkStra Weekend Backstage blokje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?
Je hoort inderdaad weinig van het origineelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft elnino goed gedaan inderdaad, ook lekker veel Coldplay eruit gemixt
Toevallig wel :-)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij op een andere playlist zet
Daarom vind ik die mix ook zo goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hoort inderdaad weinig van het origineel
magnificent slechter dan AARquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Elke week denk je dat de MH niet erger kan zijn dan de vorige maar iedere keer lukt het ze toch bij 3FM
Boeiend, wat jij er van vindt... he...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij op een andere playlist zet
Altijd sier , liefst met grote borsten tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
Dat jij nou lekker in zijn hol zit , zal mij echt een hele grote biet zijn , ga lekker verder met je levenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij er van vindt... he...
Ik lees al een tijd mee, en als er iets is wat de sfeer vergalt zijn het eerder jouw fijne opmerkingen, dan dat Feivel1 eens een shortnotice doet.
Hmm vind ik persoonlijk wel meevallen en ze vallen nu helemaal in het niet bij Hanna, wat een mooie meid is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |