Vandaag trouwens de Coldplay mix (Elninoclocks) van Clocks weer eens geluisterd. Die blijft toch wel erg gruwelijk!quote:
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag trouwens de Coldplay mix (Elninoclocks) van Clocks weer eens geluisterd. Die blijft toch wel erg gruwelijk!
checkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?
Vorige week kwamen de bankgastes aan bod tijdens het tweede EkStra Weekend Backstage blokje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
gaan die ook nog wat vertellen? of zijn die er maar voor de sier om het eens "live" mee te maken?
Je hoort inderdaad weinig van het origineelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft elnino goed gedaan inderdaad, ook lekker veel Coldplay eruit gemixt
Toevallig wel :-)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij op een andere playlist zet
Daarom vind ik die mix ook zo goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hoort inderdaad weinig van het origineel
magnificent slechter dan AARquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Elke week denk je dat de MH niet erger kan zijn dan de vorige maar iedere keer lukt het ze toch bij 3FM
Boeiend, wat jij er van vindt... he...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij op een andere playlist zet
Altijd sier , liefst met grote borsten tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef gateway het volgende:
[..]
Dat jij nou lekker in zijn hol zit , zal mij echt een hele grote biet zijn , ga lekker verder met je levenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Boeiend, wat jij er van vindt... he...
Ik lees al een tijd mee, en als er iets is wat de sfeer vergalt zijn het eerder jouw fijne opmerkingen, dan dat Feivel1 eens een shortnotice doet.
Hmm vind ik persoonlijk wel meevallen en ze vallen nu helemaal in het niet bij Hanna, wat een mooie meid is datquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Elke week denk je dat de MH niet erger kan zijn dan de vorige maar iedere keer lukt het ze toch bij 3FM
Maar dan een factor 100 leukerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van de jongere irene moors
Hahaha. Zoiets overkomt jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neuh joh! daar heb ik echt geen tijd voor
Toen was ik nog te jong om daar echt op te lettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Irene moors was vroeger ook leuk![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuk Kneusje? Wat gemeen om over Tjibbe te zeggen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je komt toch wel eens vrouwen tegen? Irl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn moeder denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Grunn, de studenten stad van Nederland en ik kan je verzekeren dat je de vrouwen/studentes echt niet over het hoofd kan zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Milow is volgende week de MH kan ik je nu al vertellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas ligt dit tegenwoordig in de lijn der verwachting op 3FM, maar toch
Zal wel met de U2 actie te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, Megahit op eens verplaatst naar het 2e uur? Was eerst altijd in het 1e.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
U2 heet dit bandje toch? afgaande op deze single denk ik dat ze wel eens succesvol kunnen gaan worden
Zul je Timo blij mee makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ik 'm maar weer uploaden dan?
* Sirolf kijkt snel of zijn opname nog wel loopt... Check!
Zouden ze soms nieuw zijn in het 3FM Serious Talent-project? Ik heb echt nog noooooooit van ze gehoord!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
U2 heet dit bandje toch? afgaande op deze single denk ik dat ze wel eens succesvol kunnen gaan worden
PM? Wie/wat/waar/hoe/wanneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zul je Timo blij mee maken![]()
![]()
Doe 'm gelijk ff pm als je wil, hoef ik dat niet te doen
Ja, want die heeft een 'nieuwe' plaat uit geloof ik hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Milow is volgende week de MH kan ik je nu al vertellen
Whahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zouden ze soms nieuw zijn in het 3FM Serious Talent-project? Ik heb echt nog noooooooit van ze gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |