quote:
nou, ekstra weekend op 101, van pa verlof van tafel gekregen om het weekend moment mee te maken, dus het gaat uitermate goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naat, alles goed?
Vette uuropener (qua plaat dus)![]()
.
Blame MAW! Die heeft 'm er zelf handmatig uit gehaald, want op de opslagplek staat 'ie er nog gewoon in. Of er moet een modje een kamikaze-edit actie hebben gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:05 schreef -Hans- het volgende:
LLink is ook uit de OP :S
Toffe pa heb je !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, ekstra weekend op 101, van pa verlof van tafel gekregen om het weekend moment mee te maken, dus het gaat uitermate goed
dat is wel een erg scheef vergelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu voel ik me net die treinconducteur die op Almere Centrum bijna kapotgeslagen werd.
Schijnbaar heeft MaW weinig vertrouwen in een goede afloopquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blame MAW! Die heeft 'm er zelf handmatig uit gehaald, want op de opslagplek staat 'ie er nog gewoon in.
Verlof van tafel? Dat kennen wij hier nou niet. Ik banjer gewoon weg als ik niks meer te vertellen heb en mijn vretensmoment gedaan isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, ekstra weekend op 101, van pa verlof van tafel gekregen om het weekend moment mee te maken, dus het gaat uitermate goed
Het kan nog komen. Word ik jaren achtervolgd, omdat ik op FF per ongeluk een verkeerde tabblad gebruikte.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is wel een erg scheef vergelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |