het is dat de inactiviteit van de rest je redquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
Als je nou met hints naar anderen was gekomen had ik niet op je gestemd. Maar aangezien je op mij stemt laat je me weinig keuze
## Vote Syb
Syb (5) Susi, Clesar03, Eze, MaJo
MaJo (2) WurM, Syb-rund
lul niet, die hints zijn al voor koekz gebruikt, ladi zei immers zelf, 1 mob per killquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:50 schreef Clesar03 het volgende:
De hints naar majo zijn idd wel redelijk sterk. Toch blijf ik bij Syb, o.a. ook vanwege de hints uit de 1e nacht.
klopt, 1 mob per kill.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lul niet, die hints zijn al voor koekz gebruikt, ladi zei immers zelf, 1 mob per kill
Jij hebt voor beach de de tweede kill van de eerste nacht gebruiktquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
klopt, 1 mob per kill.
Maar tijdens nacht 1 en 2 zijn er twee kills geweest, dat is dus 1 kill per nacht die nog niet opgelost is.
bedank lynda maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:05 schreef Ladidadida het volgende:
Ha wat heerlijk was ditEindelijk een goeie fight
Dank Sybbel!
Die doet niet eens mee dus heeft helemaal niks met rollen te makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bedank lynda maar, als zij niet om mijn rol had gezeurt was dit nooit gebeurt.
ohja verdomd, ik haal het door de war met de andere rondequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die doet niet eens mee dus heeft helemaal niks met rollen te maken
Je was vanaf het begin al verdacht, maar niet verdacht genoeg omdat je je rol goed speeldequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ohja verdomd, ik haal het door de war met de andere ronde
Je bent wel heel dom bezig hequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou.. ik word er soms wel echt dol van dat men enkel om uitspraken zit te lynchen, dus eh..quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:01 schreef Susi het volgende:
Tis maar goed eigenlijk dat je mob was Syb, anders was je ernstig in waarde gedaald bij me
Goed gedaan![]()
Kom maar hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou.. ik word er soms wel echt dol van dat men enkel om uitspraken zit te lynchen, dus eh..
uit wederzijdse liefde geef ik je 5 fobo-viewsquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Kom maar hoor![]()
Maar het was ook zo omdat je de enige die overbleef nav de vragen van Clesar
Ik roep het al 2 dagen, maar ja, pas luisteren als het te laat is he... Jullie lijken verdorie wel menselijk!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:20 schreef Susi het volgende:
## MaJo
Majo (1) Susi
Burgemeesterlaan 26 --> MaJo is 26 jaar
Gigantische Tuinen --> Maximo Park in MyAt
Bevroren meer / sneeuw--> Kalten Polar Bär
Sorry WurM![]()
Die mocht gisteren pas de eerste moord plegen, dus vanaf gisteren waren er pas hints voor de spionquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik roep het al 2 dagen, maar ja, pas luisteren als het te laat is he... Jullie lijken verdorie wel menselijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:10 schreef Susi het volgende:
Doe dan Calex, wil je nog nuttig stemmen. Die is ook 26, iets met Wintersport en 'Waar het dorp woedend is'.
-nvm-
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:45 schreef Ladidadida het volgende:
Majo (1) Susi
Susi (2) MaJo, CaLeX
Houd 's op
Nee, nee, toen ik dat steeds was vond ík het ook niet grappigquote:
*isdatzo wakker maakt* ja de lynch is zo ! spanneeendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:20 schreef Isdatzo het volgende:
Had ik maar de hele dag de mogelijkheid tot slapen
Bohhhhhhquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*isdatzo wakker maakt* ja de lynch is zo ! spanneeend
Ik weet het, was ff vergeten dat het voor half moest, en realiseerde me dus opeens dat ik niet meer hints kon zoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Syb-rund. het volgende:
dat is een puicke timing die je daar handelt
Susi zal dankbaar zijn, ik voel hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet het, was ff vergeten dat het voor half moest, en realiseerde me dus opeens dat ik niet meer hints kon zoeken
Sorry Suusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Susi zal dankbaar zijn, ik voel het
potver je hebt over mijn ninja edit heen gequote
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Off-topic: En dan sta je met je dikke tieten op Google Streetview
Te mooi topic
Ik was net bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
Ts wurm en cles zijn toch ook dood? (iets met wegstrepen enzo)
alvast bedankt
nee, als de laatste mob doet wat ik in gedachte heb zijn we morgen volgensmij nog klaar ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:24 schreef Trevland het volgende:
Dus vanaaf nog kill en dan weer weekend break?
waarom, je hoeft nog maar een dag en dan is alles al weer klaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ze mógen niet eens naar de dooien luisteren
Als het vanavond nog niet afgelopen is, dan komt er een weekendbreak ja
er zijn er 4 over, vannacht worden dat er 3.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom, je hoeft nog maar een dag en dan is alles al weer klaar
Hahahah, daar was je dan met je mafia gaat winnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:07 schreef Syb-rund. het volgende:
Calex flapdrol, je had haar over moeten laten
er stonden ''hints'' richting haar
waar staat dat!?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahah, daar was je dan met je mafia gaat winnen
je had bijna jezelf omgelegd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef Susi het volgende:
Dus tóch Calex.
Ik vond mijn Maximus Parkus wel erg goed gevonden eigenlijk
Ik geloofde d'r niet. Ladidadida was bovendien de laatste voyeur in haar fobo, dus ik was geheel overtuigdquote:
als sl bezoek ik altijd alle profielen, dus dat zou ik in het vervolg niet als motivatie gebruikenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik geloofde d'r niet. Ladidadida was bovendien de laatste voyeur in haar fobo, dus ik was geheel overtuigd
ik dacht dat ik altijd de enige was die dat deedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als sl bezoek ik altijd alle profielen, dus dat zou ik in het vervolg niet als motivatie gebruiken
we hadden kunnen heerschenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef Beach het volgende:
Sorry.
Wegens persoonlijke omstandigheden heb ik er echt geen tijd noch motivatie voor.
Bedankt voor de ontmaagdingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
En heel veel kusjes en kudd0ws voor ajf's eerste keer SL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weltrusten allemaal
je was de enige die nog actief was, die andere 2 zouden een pitje geweest zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Mehehe uiteindelijk gewonnen omdat de spion zo dom was om op mij te stemmen
En susi:
Dat was ik ook in jouw foboquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik geloofde d'r niet. Ladidadida was bovendien de laatste voyeur in haar fobo, dus ik was geheel overtuigd
Tja, als mensen amper meedoen, kan ik er weinig mee op 't einde.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Mehehe uiteindelijk gewonnen omdat de spion zo dom was om op mij te stemmen
En susi:
Cupidoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:41 schreef Clesar03 het volgende:
Wat waren de rollen van Ez en PS eigenlijk?
Tja, het was de eerste keer dat ik mee deed, en ik had zoiets van als een modje gaat, gaat de ander ookquote:
Ja alleen weet ik niet hoe het werkt enzo..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:08 schreef Koekz het volgende:
[..]
Goed gelinked dan!
[..]
Ja doe maar mee!
je moet het ook aanwijzen, doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
Of je kapper verneukt je haarIk zei: ok doe maar redelijk kort.
En niet: oh doe maar bijna kaal
Dan is het maar gelukkig dat ze zo inactief was :pquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef ajf het volgende:
PS was de tweede sluipschutter. Of de eerste. Net hoe je het bekijkt. Ik wil eventueel nog wel een rondje SL'en trouwens.
Voor de maffia wel. Niet dat het enig verschil maakte. Er waren geen beschermrollen, vanwege inactiviteit van PS en de maandban van Paaskonijn. Dat het dorp toch uiteindelijk won was een verkeerde gok van jouquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan is het maar gelukkig dat ze zo inactief was :p
Ja kom nou, ik ga een beetje foto's meenemenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef Susi het volgende:
[..]
je moet het ook aanwijzen, doe ik ook altijd. Of een fotootje mee
Hoezo?quote:
Mijn kapster komt zelf altijd met foto'squote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef Susi het volgende:
[..]
je moet het ook aanwijzen, doe ik ook altijd. Of een fotootje mee
Ik kom al lang genoeg bij de kapper om te weten dat dat niet werktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja kom nou, ik ga een beetje foto's meenemen![]()
Hij moet gewoon doen wat ik wil.
Ok. En toen? :")quote:
Wat heeft dat aanwijzen dan voor zin?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik kom al lang genoeg bij de kapper om te weten dat dat niet werkt
Ik wijs altijd wat aan, en dan weet je gewoon dat er nog 3 centimeter meer af gaat.
Goed lezen en je leert het vanzelfquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja alleen weet ik niet hoe het werkt enzo..
Dat lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:04 schreef Koekz het volgende:
[..]
Goed lezen en je leert het vanzelfdit was ook pas mijn eerste. Is niet heeeel moeilijk
Gewoon Harajuku pesten kom je al een eind mee
Niet hier in het topicquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Koekz het volgende:
[..]
Is het ookGaat ze je uitschelden in je pm enzo
2 sluipschutters én een nachtwaker?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef ajf het volgende:
PS was de tweede sluipschutter. Of de eerste. Net hoe je het bekijkt. Ik wil eventueel nog wel een rondje SL'en trouwens.
"Jij weet dat je mafia bent, ik weet dat je mafia bent, dus wat kom je debiel doen in mijn PM" is schelden?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Koekz het volgende:
[..]
Is het ookGaat ze je uitschelden in je pm enzo
Ik ging uit van jou intelligentie natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
2 sluipschutters én een nachtwaker?
jezus, wat had je van ons mobs verwacht zeg![]()
Hallo newbie, gewoon lief je naam in het lijstje zetten he!
Syb was gemener tegen mij. Niet eens in PMquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Jij weet dat je mafia bent, ik weet dat je mafia bent, dus wat kom je debiel doen in mijn PM" is schelden?
wat dan?quote:
2 sluipschutters of 1 nachtwaker, was wel genoeg geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ging uit van jou intelligentie natuurlijkDrie beschermrollen op 4 maffia kan toch wel.
En alleen omdat jij mob was zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
2 sluipschutters of 1 nachtwaker, was wel genoeg geweest
nou nee, ik doe dat als sl ook altijd.quote:
de d?quote:
Hm ja ik snap je punt, maar toch heb je geen tweede sluipschutter gehad, practisch gezien. En ik ben nog nooit mob geweest, dus dat lijkt me wel geinigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou nee, ik doe dat als sl ook altijd.
je zou maar 3 hara's hebben die sluipschutters en nachtwaker zijn; mob zijn is al moeilijk, maar dat is gewoon zielug voor die arme lui weetje![]()
als ik weer sl ben ga ik je stiekem mob maken, dan weet je hoe het is vlegel
Welkom!!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:22 schreef FastFox91 het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krio
4. Lynda
5. Dracu
6. MaJo
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
Kzal mijn best doen om te zorgen dat je de eerste mobnacht of lynch dr aan gaat!!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:00 schreef Trevland het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krio
4. Lynda
5. Dracu
6. MaJo
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
Nu maar hopen dat ik niet meteen dood ga
Koffiemanager kiest ransom.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef Koekz het volgende:
[..]
Kzal mijn best doen om te zorgen dat je de eerste mobnacht of lynch dr aan gaat!!Hopen dat ik sluipschutter word ofzo!
Waar ajf is, is koffie.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:27 schreef Koekz het volgende:
[..]
Zolang dr koffie is vind ik het niet erg
Jeej :d Hebben we tenminste SL'squote:Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef Ladidadida het volgende:
En evenwicht mobs-dorp had idd net iets beter gekund. Verbeterpuntje voor de komende ronde
Ajf en ik doen nog een rondje SL-en
Jep, leid jij het promotieteam?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:48 schreef Koekz het volgende:
[..]
Jeej :d Hebben we tenminste SL's
Nu nog 5 a 10 spelers dr bij??
Geen idee, maar overal topics openen is gratisquote:Op zondag 22 maart 2009 14:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Hmmz, kostte het ook alweer om binnen 10 minuten 20.000 advertenties hier op FoK te krijgen?
Misschien wel een leuk ideequote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef Ladidadida het volgende:
En evenwicht mobs-dorp had idd net iets beter gekund. Verbeterpuntje voor de komende ronde
Ajf en ik doen nog een rondje SL-en
Kijk effe op de kalenderquote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef Koekz het volgende:
[..]
ajf, mijn koffie is op. Als ik me adres even pm. Kan je dan iets regelen?
quote:
Heb ikquote:
wat een leuxe en waar gaat de reis heen als we het mogen wetenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:13 schreef MaJo het volgende:
Schrap mij trouwens maar. Ik zit vanaf dinsdag een paar dagen in het buitenland
Lekker hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 22:13 schreef MaJo het volgende:
Schrap mij trouwens maar. Ik zit vanaf dinsdag een paar dagen in het buitenland
Berlijnquote:Op zondag 22 maart 2009 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat een leuxe en waar gaat de reis heen als we het mogen weten
Vanaf anderhalve week weer, nu ben ik er nog niet lang genoegquote:Op maandag 23 maart 2009 01:38 schreef Syb-rund. het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krio
4. Lynda
5. Dracu
6.
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
12. Susi
13. Silver_Shark
ik mag niet meedoenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:16 schreef ajf het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krio
4. Lynda
5. Dracu
6. tripack
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
12. Susi
13. Silver_Shark
Zo klopt het
neem mij meeeeeequote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 01:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanaf anderhalve week weer, nu ben ik er nog niet lang genoeg
Ja behoorlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef ajf het volgende:
Ik vind 13 mensen nog wel erg karig eigenlijk
Dan is het maar goed dat we je zo goed vinden!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:41 schreef WurM het volgende:
Zulke reacties zijn ook de enige reden dat ik weer mee doe hoor...
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:31 schreef WurM het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krio
4. Lynda
5. Dracu
6. tripack
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
12. Susi
13. Silver_Shark
14. WurM
15. CLX
Ik heb 'm al een pm gestuurd.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:19 schreef Koekz het volgende:
[..]
BCC nog en dan hebben we er 16!! lijkt me voldoende!!
heb eigenlijk te weinig tijd vandaar dat ik deze ronde wou overslaan.. maar aangezien jullie er dan te weinig hadden wou ik jullie dit pleziertje wel gunnenquote:
dan word je toch meteen gekiltquote:Op maandag 23 maart 2009 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb eigenlijk te weinig tijd vandaar dat ik deze ronde wou overslaan.. maar aangezien jullie er dan te weinig hadden wou ik jullie dit pleziertje wel gunnen
Doe nou eens even rustig jij!quote:
hoe lang duurt datquote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Doe nou eens even rustig jij!![]()
We gaan vandaag nog de rollen verdelen maar Ladi moet eerst leren!
Een paar uurtjesquote:
Of je je rol nou nu krijgt of over 2 uur, de BM-verkiezingen duren toch tot 19:00 morgenavond.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan jij niet alleen de koffie manager bedienen?
Het is wel leuker om als SL samen de rollen te verdelen. We wilden toch ook nog rollen aanpassen ivm de inactieviteit van sommige mensjes.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan jij niet alleen de koffie manager bedienen?
ik had het tegen ajf zodat jij in alle rust kon lerenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of je je rol nou nu krijgt of over 2 uur, de BM-verkiezingen duren toch tot 19:00 morgenavond.
Laat me gewoon ff leren jaHet is al moeilijk zat
daar heb je een paar goede punten.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Het is wel leuker om als SL samen de rollen te verdelen. We wilden toch ook nog rollen aanpassen ivm de inactieviteit van sommige mensjes.
Toch wel, hèquote:
Wij zetten toch niet je pc aan en gaan naar FoK voor je?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laat me gewoon ff leren jaHet is al moeilijk zat
Oh wat attent van jequote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik had het tegen ajf zodat jij in alle rust kon leren
Nee maar dat hoort erbijquote:Op maandag 23 maart 2009 14:22 schreef Koekz het volgende:
[..]
Wij zetten toch niet je pc aan en gaan naar FoK voor je?![]()
Maar leer ze
Zie post boven jequote:
ik zag het!quote:
Die begint dus morgenquote:
Nee ik was iets eerder met posten dan jijquote:Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zag het!
die stond er nog niet toen ik poste
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Het klopt zeker dat ik nog niets heb ontvangen ?
Ter vermaeck :
Klopt, zie posts boven jequote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Het klopt zeker dat ik nog niets heb ontvangen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |