Goed lezen en je leert het vanzelfquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja alleen weet ik niet hoe het werkt enzo..
Dat lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:04 schreef Koekz het volgende:
[..]
Goed lezen en je leert het vanzelfdit was ook pas mijn eerste. Is niet heeeel moeilijk
Gewoon Harajuku pesten kom je al een eind mee
Niet hier in het topicquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Koekz het volgende:
[..]
Is het ookGaat ze je uitschelden in je pm enzo
2 sluipschutters én een nachtwaker?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef ajf het volgende:
PS was de tweede sluipschutter. Of de eerste. Net hoe je het bekijkt. Ik wil eventueel nog wel een rondje SL'en trouwens.
"Jij weet dat je mafia bent, ik weet dat je mafia bent, dus wat kom je debiel doen in mijn PM" is schelden?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Koekz het volgende:
[..]
Is het ookGaat ze je uitschelden in je pm enzo
Ik ging uit van jou intelligentie natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
2 sluipschutters én een nachtwaker?
jezus, wat had je van ons mobs verwacht zeg![]()
Hallo newbie, gewoon lief je naam in het lijstje zetten he!
Syb was gemener tegen mij. Niet eens in PMquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Jij weet dat je mafia bent, ik weet dat je mafia bent, dus wat kom je debiel doen in mijn PM" is schelden?
wat dan?quote:
2 sluipschutters of 1 nachtwaker, was wel genoeg geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ging uit van jou intelligentie natuurlijkDrie beschermrollen op 4 maffia kan toch wel.
En alleen omdat jij mob was zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
2 sluipschutters of 1 nachtwaker, was wel genoeg geweest
nou nee, ik doe dat als sl ook altijd.quote:
de d?quote:
Hm ja ik snap je punt, maar toch heb je geen tweede sluipschutter gehad, practisch gezien. En ik ben nog nooit mob geweest, dus dat lijkt me wel geinigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou nee, ik doe dat als sl ook altijd.
je zou maar 3 hara's hebben die sluipschutters en nachtwaker zijn; mob zijn is al moeilijk, maar dat is gewoon zielug voor die arme lui weetje![]()
als ik weer sl ben ga ik je stiekem mob maken, dan weet je hoe het is vlegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |