Cupidoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:41 schreef Clesar03 het volgende:
Wat waren de rollen van Ez en PS eigenlijk?
Tja, het was de eerste keer dat ik mee deed, en ik had zoiets van als een modje gaat, gaat de ander ookquote:
Ja alleen weet ik niet hoe het werkt enzo..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:08 schreef Koekz het volgende:
[..]
Goed gelinked dan!
[..]
Ja doe maar mee!
je moet het ook aanwijzen, doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
Of je kapper verneukt je haarIk zei: ok doe maar redelijk kort.
En niet: oh doe maar bijna kaal
Dan is het maar gelukkig dat ze zo inactief was :pquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef ajf het volgende:
PS was de tweede sluipschutter. Of de eerste. Net hoe je het bekijkt. Ik wil eventueel nog wel een rondje SL'en trouwens.
Voor de maffia wel. Niet dat het enig verschil maakte. Er waren geen beschermrollen, vanwege inactiviteit van PS en de maandban van Paaskonijn. Dat het dorp toch uiteindelijk won was een verkeerde gok van jouquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan is het maar gelukkig dat ze zo inactief was :p
Ja kom nou, ik ga een beetje foto's meenemenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef Susi het volgende:
[..]
je moet het ook aanwijzen, doe ik ook altijd. Of een fotootje mee
Hoezo?quote:
Mijn kapster komt zelf altijd met foto'squote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef Susi het volgende:
[..]
je moet het ook aanwijzen, doe ik ook altijd. Of een fotootje mee
Ik kom al lang genoeg bij de kapper om te weten dat dat niet werktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja kom nou, ik ga een beetje foto's meenemen![]()
Hij moet gewoon doen wat ik wil.
Ok. En toen? :")quote:
Wat heeft dat aanwijzen dan voor zin?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik kom al lang genoeg bij de kapper om te weten dat dat niet werkt
Ik wijs altijd wat aan, en dan weet je gewoon dat er nog 3 centimeter meer af gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |