bedank lynda maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:05 schreef Ladidadida het volgende:
Ha wat heerlijk was ditEindelijk een goeie fight
Dank Sybbel!
Die doet niet eens mee dus heeft helemaal niks met rollen te makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bedank lynda maar, als zij niet om mijn rol had gezeurt was dit nooit gebeurt.
ohja verdomd, ik haal het door de war met de andere rondequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die doet niet eens mee dus heeft helemaal niks met rollen te maken
Je was vanaf het begin al verdacht, maar niet verdacht genoeg omdat je je rol goed speeldequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ohja verdomd, ik haal het door de war met de andere ronde
Je bent wel heel dom bezig hequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou.. ik word er soms wel echt dol van dat men enkel om uitspraken zit te lynchen, dus eh..quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:01 schreef Susi het volgende:
Tis maar goed eigenlijk dat je mob was Syb, anders was je ernstig in waarde gedaald bij me
Goed gedaan![]()
Kom maar hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou.. ik word er soms wel echt dol van dat men enkel om uitspraken zit te lynchen, dus eh..
uit wederzijdse liefde geef ik je 5 fobo-viewsquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Kom maar hoor![]()
Maar het was ook zo omdat je de enige die overbleef nav de vragen van Clesar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |