Iemand vermoorden bedoel je!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
ach, dan mag ik weer een vraag stellen
Harhar, iemand die mijn rol nog niet kent..quote:
Hey *mobster*quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Harhar, iemand die mijn rol nog niet kent..![]()
iedereen zit me pm's te versturen van HEY *rol* blabla zonder dat ik het aan hen heb verteld
Dank jequote:
ik vind jou een puike aanwinstquote:
Weet ik nog niet... Ik heb niet het gevoel dat ik veel toegevoegde waarde heb.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind jou een puike aanwinst, blijf je na deze ronde ook hangen in de reeks?
. . . .quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jij geen smaak hebt was al bekend
Hè darn, hoef ik het niet meer te vertellenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Ik heb niet het gevoel dat ik veel toegevoegde waarde heb.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
ah kom op, je kan nog uitbloeien tot een mooie PPquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me ook werkelijk elke keer af waarom je meedoetquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me ook werkelijk elke keer af waarom je meedoet
Dat gaat niet lukken want WurM is wèl tofquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah kom op, je kan nog uitbloeien tot een mooie PP
Goh, die was wel heel erg makkelijk hè?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me ook werkelijk elke keer af waarom je meedoet
het was een grapje hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh, die was wel heel erg makkelijk hè?
By the way, oorspronkelijk ging ik deze ronde ook helemaal niet meedoen, maar omdat 'we' (lees: julie) zo weinig spelers hebben en AJF mij een pm stuurde heb ik toch maar mee gedaan.
Volgende ronde doe ik dus, inderdaad, niet mee.
Tevreden met dit antwoord?
Hoezo makkelijk? Ik heb het al vaker gezegd. Met moeite stem je nog eens een keer, 10 seconden voor de deadline, en verder houd je je er helemaal niet mee bezig. Behalve per ongeluk deze ronde een beetje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh, die was wel heel erg makkelijk hè?
By the way, oorspronkelijk ging ik deze ronde ook helemaal niet meedoen, maar omdat 'we' (lees: julie) zo weinig spelers hebben en AJF mij een pm stuurde heb ik toch maar mee gedaan.
Volgende ronde doe ik dus, inderdaad, niet mee.
Tevreden met dit antwoord?
Precies zoals ik zeg.quote:
Moet je dan vooral deze ronde posten.quote:Ik heb het al vaker gezegd. Met moeite stem je nog eens een keer, 10 seconden voor de deadline, en verder houd je je er helemaal niet mee bezig. Behalve per ongeluk deze ronde een beetje.
Ja, want je wist zelf 't antwoord al.quote:Gekke vraag van mij dan hè
ik neem het hem niet kwalijk, soms zou ik willen dat iedereen zo actief was als ikzelf soms ben, maar het is verre van realistisch.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk? Ik heb het al vaker gezegd. Met moeite stem je nog eens een keer, 10 seconden voor de deadline, en verder houd je je er helemaal niet mee bezig. Behalve per ongeluk deze ronde een beetje.
Gekke vraag van mij dan hè
Jij weet niet wat hij wel of niet doet. Ik vroeg het mij gewoon af, wat een drama om niets weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik neem het hem niet kwalijk, soms zou ik willen dat iedereen zo actief was als ikzelf soms ben, maar het is verre van realistisch.
quote:
De hond is dood. Of je het nu meent of niet, kappen nuquote:
Ik ga er niet op in verderquote:
Wat zei ik nou net, hoerquote:
Verstandig, brand je handen er maar niet aan neequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net, hoer.
[..]
Verstandig, brand je handen er maar niet aan nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |