Dan is het maar goed dat we je zo goed vinden!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:41 schreef WurM het volgende:
Zulke reacties zijn ook de enige reden dat ik weer mee doe hoor...
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:31 schreef WurM het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krio
4. Lynda
5. Dracu
6. tripack
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
12. Susi
13. Silver_Shark
14. WurM
15. CLX
Ik heb 'm al een pm gestuurd.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:19 schreef Koekz het volgende:
[..]
BCC nog en dan hebben we er 16!! lijkt me voldoende!!
heb eigenlijk te weinig tijd vandaar dat ik deze ronde wou overslaan.. maar aangezien jullie er dan te weinig hadden wou ik jullie dit pleziertje wel gunnenquote:
dan word je toch meteen gekiltquote:Op maandag 23 maart 2009 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb eigenlijk te weinig tijd vandaar dat ik deze ronde wou overslaan.. maar aangezien jullie er dan te weinig hadden wou ik jullie dit pleziertje wel gunnen
Doe nou eens even rustig jij!quote:
hoe lang duurt datquote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Doe nou eens even rustig jij!![]()
We gaan vandaag nog de rollen verdelen maar Ladi moet eerst leren!
Een paar uurtjesquote:
Of je je rol nou nu krijgt of over 2 uur, de BM-verkiezingen duren toch tot 19:00 morgenavond.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan jij niet alleen de koffie manager bedienen?
Het is wel leuker om als SL samen de rollen te verdelen. We wilden toch ook nog rollen aanpassen ivm de inactieviteit van sommige mensjes.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan jij niet alleen de koffie manager bedienen?
ik had het tegen ajf zodat jij in alle rust kon lerenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of je je rol nou nu krijgt of over 2 uur, de BM-verkiezingen duren toch tot 19:00 morgenavond.
Laat me gewoon ff leren jaHet is al moeilijk zat
daar heb je een paar goede punten.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Het is wel leuker om als SL samen de rollen te verdelen. We wilden toch ook nog rollen aanpassen ivm de inactieviteit van sommige mensjes.
Toch wel, hèquote:
Wij zetten toch niet je pc aan en gaan naar FoK voor je?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laat me gewoon ff leren jaHet is al moeilijk zat
Oh wat attent van jequote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik had het tegen ajf zodat jij in alle rust kon leren
Nee maar dat hoort erbijquote:Op maandag 23 maart 2009 14:22 schreef Koekz het volgende:
[..]
Wij zetten toch niet je pc aan en gaan naar FoK voor je?![]()
Maar leer ze
Zie post boven jequote:
ik zag het!quote:
Die begint dus morgenquote:
Nee ik was iets eerder met posten dan jijquote:Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zag het!
die stond er nog niet toen ik poste
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Het klopt zeker dat ik nog niets heb ontvangen ?
Ter vermaeck :
Klopt, zie posts boven jequote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Het klopt zeker dat ik nog niets heb ontvangen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |