quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Off-topic: En dan sta je met je dikke tieten op Google Streetview
Te mooi topic
Ik was net bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
Ts wurm en cles zijn toch ook dood? (iets met wegstrepen enzo)
alvast bedankt
nee, als de laatste mob doet wat ik in gedachte heb zijn we morgen volgensmij nog klaar ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:24 schreef Trevland het volgende:
Dus vanaaf nog kill en dan weer weekend break?
waarom, je hoeft nog maar een dag en dan is alles al weer klaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ze mógen niet eens naar de dooien luisteren
Als het vanavond nog niet afgelopen is, dan komt er een weekendbreak ja
er zijn er 4 over, vannacht worden dat er 3.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom, je hoeft nog maar een dag en dan is alles al weer klaar
Hahahah, daar was je dan met je mafia gaat winnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:07 schreef Syb-rund. het volgende:
Calex flapdrol, je had haar over moeten laten
er stonden ''hints'' richting haar
waar staat dat!?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahah, daar was je dan met je mafia gaat winnen
je had bijna jezelf omgelegd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef Susi het volgende:
Dus tóch Calex.
Ik vond mijn Maximus Parkus wel erg goed gevonden eigenlijk
Ik geloofde d'r niet. Ladidadida was bovendien de laatste voyeur in haar fobo, dus ik was geheel overtuigdquote:
als sl bezoek ik altijd alle profielen, dus dat zou ik in het vervolg niet als motivatie gebruikenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik geloofde d'r niet. Ladidadida was bovendien de laatste voyeur in haar fobo, dus ik was geheel overtuigd
ik dacht dat ik altijd de enige was die dat deedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als sl bezoek ik altijd alle profielen, dus dat zou ik in het vervolg niet als motivatie gebruiken
we hadden kunnen heerschenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef Beach het volgende:
Sorry.
Wegens persoonlijke omstandigheden heb ik er echt geen tijd noch motivatie voor.
Bedankt voor de ontmaagdingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
En heel veel kusjes en kudd0ws voor ajf's eerste keer SL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weltrusten allemaal
je was de enige die nog actief was, die andere 2 zouden een pitje geweest zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Mehehe uiteindelijk gewonnen omdat de spion zo dom was om op mij te stemmen
En susi:
Dat was ik ook in jouw foboquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik geloofde d'r niet. Ladidadida was bovendien de laatste voyeur in haar fobo, dus ik was geheel overtuigd
Tja, als mensen amper meedoen, kan ik er weinig mee op 't einde.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Mehehe uiteindelijk gewonnen omdat de spion zo dom was om op mij te stemmen
En susi:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |