Precies dit..quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:40 schreef BasEnAad het volgende:
Doe gewoon lekker wat je zelf wil, hoe oud ben je trouwens?
Rode wijn stinkt net zo erg als bier![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik probeer iedere dag 1 bier en 1 rode wijn te drinken. Puur voor de gezondheid (bier: nieren, en rode wijn voor je bloed), want ik vind beide niet te zuipen.
Inderdaad. In de beter gesitueerde klasse is dit volstrekt normaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Heb je enkel havenarbeiders in je vriendengroep ofzo?
Als ik dit topic zo bekijk is dat ook niet zo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:58 schreef Gewoonik het volgende:
Ik was me er niet van bewust dat hier een dogma op heerst.
Eensquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef NanKing het volgende:
Wat een gekke omgeving heb jij als er beweerd wordt dat rode wijn alleen voor vrouwen is.
campesinoquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:28 schreef B.E.D het volgende:
Kerels die wijn drinken
Je draagt zeker ook een sjaaltje ofzo?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:37 schreef Barbaaf het volgende:
Gast, als je je ook maar iets aantrekt van wat mensen over je denken aan de hand van wat je drinkt kan je beter aan de rosé gaan.
hmm.. Goede Parmezaan en een Stilton naast een lekkere volle rode wijn, en van mij heb je geen last meer hoor!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:45 schreef Svyatagor het volgende:
Van wijn word je net zo snel dik als bier, zeker als je er ook nog een kaasplankje bij wegzet.
Stigma?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:58 schreef Gewoonik het volgende:
Ik was me er niet van bewust dat hier een dogma op heerst.
Taboe!quote:
Ja, en groenbruine drollen.quote:
Heeft daar niets mee te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef veuve_amiot het volgende:
Raar? Ha, nee. Tenzij je wel errug gevoelig bent voor gender cues.
Maar stel dat een man en een vrouw op een terrasje zitten en er is een bier en een wijn besteld, dan heeft iedereen de neiging om het bier bij de man neer te zetten. Maar da's meer algemeenheden en ervaring dan dat er ook een waardeoordeel aan hangt, niet?
Ik drink ook wijn (ben 31) en geen bier.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef Leonidas82 het volgende:
Sinds enige tijd ben ik gestopt met bier drinken en ben ik overgegaan op rode wijn. Alleen op een hete zomerdag een witbiertje of een bokbiertje gaat er nog wel eens sporadisch in, maar voor de rest![]()
Reden dat ik gestopt ben zijn de gezondheidsklachten en stank. Mensen die bier drinken stinken verschrikkelijk uit hun mond, terwijl ze het zelf vaak niet doorhebben (tenzij is het bier drinken combineert met kauwgom) Ik was me daar zelf ook bewust van. Daarnaast de bekende bierbuik en had veelal last van slaapproblemen als ik enkele uren voor het slapen gaan, een paar glazen bier had gedronken.
Drink dus nu geregeld een glas rode wijn. Het is ontspannend, gezond en val vrijwel snel in slaap. Toch merk ik in mijn omgeving dat er vreemd wordt gekeken naar mannen die wijn drinken i.p.v. bier. Het stereotype dat mannen bier behoren drinken en dat wijn iets is voor vrouwen lijkt me echt onzin. Hoe komt men daar toch bij?? Een glas rode wijn voorzien van een kaasplankje met mosterd, toastjes met tonijn of olijven met nootmuskaat en stukjes paprika HEERLIJK.
Zijn hier onder de mannen meer wijndrinkers? En hoe kijken de vrouwen aan tegen mannen die met een glas rode (of witte) wijn in de kroeg staan?
Echte mannen eten geen groenvoer, alleen gefrituurd voedsel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Straks komt er nog een vraag of je als man wel groente kan eten, salades, of bruin brood.
Ik gooi m'n slaatje dan ook eerst in het vet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Echte mannen eten geen groenvoer, alleen gefrituurd voedsel.
Na een aantal wijntjes lijkt het net of je bedoelt datje wat in mijn anus wilt stoppen,.....doe maar nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef leipelullo het volgende:
dan zou ik over gaan op bier of iets in je anus stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |