nquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat ik net toch weer meemaak.
In een topic elders op dit forum wordt beweerd dat het prima mogelijk is tijdens een zakendiner cola te drinken ipv een goede wijn, al was het alleen al omdat je daarna nog in de auto naar huis kunt rijden.
Ik kan daar echt niet over uit.
Dus jij vindt het normaal om op een zakendiner wijn te hengelen en daarna in de auto te stappen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat ik net toch weer meemaak.
In een topic elders op dit forum wordt beweerd dat het prima mogelijk is tijdens een zakendiner cola te drinken ipv een goede wijn, al was het alleen al omdat je daarna nog in de auto naar huis kunt rijden.
Ik kan daar echt niet over uit.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:10 schreef TNA het volgende:
Cola is niet erg classy tijdens een diner.
Note to self: niet langer luisteren naar etiquetteregels op Fok.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:11 schreef Biels het volgende:
Maargoed, op Fok wordt ook beweerd dat het HBO toch echt minimaal gelijk is aan het WO, dat Tupac nog leeft, dat Hitler ergens op Antartica woont en dat iedereen die naar rock/hip-hop/techno luistert een hopeloze faler is.
Dus wat verwacht je dan.
Gaat het TS niet meer om de cola?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal om op een zakendiner wijn te hengelen en daarna in de auto te stappen?
Ohw, dat ook jah, en dan vooral "verstand" van wijn hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:12 schreef Lundegaard het volgende:
Als je denkt met door wijn te drinken je wel je imago kan opkrikken, dan heb je ergens de boot gemist.
Sinas zou wel mogen dan?quote:
Liever een lekkere lap vlees en een degelijk stuk groente?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:13 schreef nealzzz het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb? Mensen die woorden gebruiken als 'een goede wijn' , een 'mooi stuk vlees'
'een prachtige bloemkool'
Dat weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat iets als Spa meer 'geaccepteerd' is. Het zal mij verder een zorg zijn wat anderen drinken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Sinas zou wel mogen dan?
Of mensen die denken dat het drinken van wijn automatisch in verband staat met klasse en stijlquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:13 schreef nealzzz het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb? Mensen die woorden gebruiken als 'een goede wijn' , een 'mooi stuk vlees'
'een prachtige bloemkool'
Tuurlijk wel, dan hoor je bij de club. Gewoon water drinken dan, met motivering. Hebben we alle begrip voor. Maar cola drinkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:10 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
n
Ik ben herstellend alcoholist. Mag ik nu niet meedoen met het zakendiner omdat ik weiger wijn te nemen?
Helaas, het woord essentieel in deze zin is incorrect. Probeer een ander lang woord!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
Beetje sneu om zo'n essentieel punt te maken van welk drankje je drinkt. Het is juist de kunst om al die luchtbellen beetje bij beetje door te prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |