FAALquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/header.jpg[/IMG]
HEEEEH?
*emosmilie met handje*quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had bijna in de homo sc gepost omdat die bovenaan bij nieuwe topics stond en ik niet goed keek
Je valt toch ook op mannen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had bijna in de homo sc gepost omdat die bovenaan bij nieuwe topics stond en ik niet goed keek
Heh?quote:
Je bent gewoon scheel. Staat gewoon goed hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/header.jpg[/IMG]
HEEEEH?
Bwhehehequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ow, sorry dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon scheel. Staat gewoon goed hoor!
quote:
Die konden er niet meer naastquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staon 3 avatars apart in het midden onder.
Ja, vond het zo lelijk om ze links te zetten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staon 3 avatars apart in het midden onder.
Doe er ook 1 voor mij kopen, is toch gratiz.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
Welkom nieuw Lid!
We hebben nu niet alleen je geld, maar ook je email, je adres, je geboortedatum én je rekeningnummer. Hieronder zie je het overzicht. Kan je kijken of deze gegevens allemaal kloppen?
Achternaam: de Vries
Postcode: 2553UW
Huisnummer: 31
Rekeningnummer: 134625492
Geintje.Natuurlijk zijn we je enorm dankbaar voor het geschonken vertrouwen.
Wat nu?
Je aanmelding wordt nu verwerkt. We moeten namelijk zorgvuldig controleren of we straks het geld van het juiste rekeningnummer afschrijven. Over een aantal dagen krijg je nogmaals een mailtje van ons met daarin een bevestiging van je definitieve lidmaatschap, plus een lidmaatschapsnummer. Stay Tuned!
Met de persoonlijke groeten van de Grote Vriendelijke Ledenadministratie Computer,
Powned
Gewoon links zetten die handel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vond het zo lelijk om ze links te zetten.
Jamaardatmoetjezelfdoen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe er ook 1 voor mij kopen, is toch gratiz.
Waarom gebruik je geen spaties?quote:
Dat past toch niet meer?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon links zetten die handel.
Ik vind dit lelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vond het zo lelijk om ze links te zetten.
Ik voel me bedreigd, kan ik bescherming en immuniteit krijgen?quote:Op 18-03-2009 12:39 schreef HUUUUHHHH
VIEZE GORE CHRISTUSHOND![]()
![]()
Jij met je dwaze noobkwaliteiten mij uit de KLB avatars gooien!
Jullie vuige beginnelingen weten geeneensch dat ik een van de mede oprichterts van de SC was!![]()
ZET ME GODVERDOMME TERUG MET JE NEGERPIEMELT!!!!!!!! NU!!!!!!!! WAT LEES JE NOG DAN!?!??!?!?!? WTF?!?!!?!? HE?!Als ik over een maand terugkom own ik jullie allemaal kankerhard vrind!!!!!
Zie je nou wel!1!1 1Vuige Patriot11!!1!1!FUMF1!11quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zou opzich wel kunnen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik kreeg dit in mijn fotoboek:
[..]
Ik voel me bedreigd, kan ik bescherming en immuniteit krijgen?
JA JONGE!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zie je nou wel!1!1 1Vuige Patriot11!!1!1!FUMF1!11
Nu praat ik niet meer met je.quote:
Alleen maar omdat ik m'n notes wil lezen en Keeley Hazell of Darwin als banner wil.quote:
Jamaarikbenzelfookallidenikkangeentweekeerlidwordendusch!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neewanthetgaatopaccountnummerjoh.
BWHEHEHE PAUPERT!quote:
minstens 100 delen meeposten. En een baas zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Goofisch het volgende:
Wat moet je doen om je avater in de Op te krijgen?
Ja maar jij...quote:
Ik zal jou eens links zetten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon links zetten die handel.
Darwin als banner!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik m'n notes wil lezen en Keeley Hazell of Darwin als banner wil.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
minstens 100 delen meeposten. En een baas zijn natuurlijk.
1 van de hoge heren verwennen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Goofisch het volgende:
Wat moet je doen om je avatar in de Op te krijgen?
Ze worden steeds kleinerquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zou opzich wel kunnen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jamaarjekanlidwordenopaccountnummerdusalsjedanmijnaccountnummervoormijinvultdatkanikooklidworden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarikbenzelfookallidenikkangeentweekeerlidwordendusch!
Wat een fotoboek heeft die kerel, te kansloosquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik kreeg dit in mijn fotoboek:
[..]
Ik voel me bedreigd, kan ik bescherming en immuniteit krijgen?
Mooi was die tijd..quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze worden steeds kleinerIn die oude OP waren ze nog mooi groot, in de tijd van NB enzo.
Of je bent nieuw hier, of je weet niet wie dat is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat een fotoboek heeft die kerel, te kansloos
*zucht*quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze worden steeds kleinerIn die oude OP waren ze nog mooi groot, in de tijd van NB enzo.
Grapje zeker. Zou overigens wel een mooie hoax zijn ditquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Zotheid het volgende:
Van wie kan ik 5,72 lenen trouwens? Je krijgt het 1 april terug.
Ik vind het kansloosquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je bent nieuw hier, of je weet niet wie dat is.
Either way het slaat op hetzelfde.
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je een abo hebt kun je je eigen banners maken dacht ik.
Ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!
Jadatsnapikwelwantdathebiknetgedaanmaarikbenzelfallidvanpownedgewordenendankaniknietnogeenkeerlidvanpownedwordenopmijnnaamsnapjewantandersishetillegaalenzoendanmoetikstraksdecelinendatwilikniet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaarjekanlidwordenopaccountnummerdusalsjedanmijnaccountnummervoormijinvultdatkanikooklidworden.
Heh?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*zucht*het is ook nooit goed he.
![]()
[..]
Grapje zeker. Zou overigens wel een mooie hoax zijn dit![]()
je bent gratis pimp? als pimp moet jij zorgen dat anderen geld voor je binnen brengen, het moet geen geld kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!
Ik heb er maar 5.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen ik heb maar 23 notes, dus ik moet wel even doorbaggeren, anders zijn het er zo weinig.
Het is gewoon te grappig dat je je geld 1 april terug krijgt.quote:
Jamaarjekantochookgewoonmijnnaamopgeveninplaatsvanjouwnaam?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jadatsnapikwelwantdathebiknetgedaanmaarikbenzelfallidvanpownedgewordenendankaniknietnogeenkeerlidvanpownedwordenopmijnnaamsnapjewantandersishetillegaalenzoendanmoetikstraksdecelinendatwilikniet.
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaarjekantochookgewoonmijnnaamopgeveninplaatsvanjouwnaam?
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?
[ afbeelding ]
Ik haar zulks lelijk he!
Datdurfikniettevertellenwantdanbeniknietmeermrmistery.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?
[ afbeelding ]
Ik haar zulks lelijk he!
Jamaardankanjeookgeenlidwordenvanfok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Datdurfikniettevertellenwantdanbeniknietmeermrmistery.
Ze heeft wel spieren men.
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je nou al die foto's gemaakt? Luie donder
Nee jij dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:11 schreef McFearless het volgende:
Waar zijn jullie godverdomme mee bezig?
Fappen op het fobo van WD!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:11 schreef McFearless het volgende:
Waar zijn jullie godverdomme mee bezig?
Waar is Ricko eigenlijk? Of heeft ie nog steeds/alweer een ban.quote:
Schuimei?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
IK KRIJG DALIJK EEN SCHUIMEI VAN PAPA
Als je het morgen maar mooi hebt zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
En mijn haar zit trouwens verkloot.
Mijne ook,quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
En mijn haar zit trouwens verkloot.
Toen was ik nog niet zo actief op fok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
2006 belde, ze willen hun plaatje terug
Ik ook niet, eigenlijk pas sinds de SC.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet zo actief op fok!
quote:
quote:
Er stond toch godverdomme niet waar die kutfoto stond, lul.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zelf niet klikken?http://fotoboek.fok.nl/user/239011
Het eiwit stijf kloppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het eiwit stijf kloppen.Ah, okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Sorryquote:
Ik zei ook niet foto, maar fobo, lul. Daarbij is "het foto" geen correct Nederlandsquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Er stond toch godverdomme niet waar die kutfoto stond, lul.
Döner kebab ftwquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vandaag eten halen, wat zal ik eens gaan halen ...
Pizza, tenminste, dat ga ik halen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vandaag eten halen, wat zal ik eens gaan halen ...
quote:
Ik zou ook pizza halen, als hier een lekkere pizzeria was.quote:
Dat vind ik een wel te overwegen suggestiequote:
Bubayquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik echt naar huis. Los ballos!
Ja, wat wil je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Vrouw!
Dat ze zich niet weggepest voelt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat wil je daar mee zeggen?
Oke prima !quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ze zich niet weggepest voelt!
Zitten jouw tieten ook zo lekker ?quote:
En bedankt. *gaat zoeken in bestanden*quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
She's a maniac, maniac at your door
And she's dancing like she never danced before
Tietenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zitten jouw tieten ook zo lekker ?
naar het stadion gaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoogstaande gaat een FOK!pimp abbonement tegmoet
Ik ga op het leidseplein ergens Ajax kijken, nog tips of lui die meegaan?
Heerlijk! Lekker zacht ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zitten jouw tieten ook zo lekker ?
Tu as stupide.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef gers het volgende:
[..]
naar het stadion gaan![]()
lekker rellen met de fransen
Dan kan ik het niet zien, ga na afloop wel naar het stationquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef gers het volgende:
[..]
naar het stadion gaan![]()
lekker rellen met de fransen
tu es un chicaquote:
Ja pcies !quote:
En zo fijn om onder de douche de zeep overheen te laten spuiten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja pcies !
En toch stevig en op hoogte ook.
Wel heel fijn als ze lekker zitten.
Deed ik net nogquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En zo fijn om onder de douche de zeep overheen te laten spuiten.
Ja en dan erg laten schuimen, dan met het schuim spelen en over je borsten laten glijden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ik net nogkun je het mooi daarna verder verdelen, en je borsten even goed masseren natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En bedankt. *gaat zoeken in bestanden*
Precies! Anders zou het al meteen naar beneden langs je lichaam glijden, nu heb je even tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ik net nogkun je het mooi daarna verder verdelen, en je borsten even goed masseren natuurlijk.
Jullie vrouwen hebben het maar goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja en dan erg laten schuimen, dan met het schuim spelen en over je borsten laten glijden.
En als je met zijn tweeën bent, elkaar insmeren en al knuffelend tegenelkaar aan lekker glibberen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja en dan erg laten schuimen, dan met het schuim spelen en over je borsten laten glijden.
Ja of je laat het juist precies door het midden glijden zodat het langzaam een weg naar je navel baantquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Precies! Anders zou het al meteen naar beneden langs je lichaam glijden, nu heb je even tijd.
Hou nou opquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En als je met zijn tweeën bent, elkaar insmeren en al knuffelend tegenelkaar aan lekker glibberen.
Ja en dan romantisch douchegel pakken uit deze dispenserquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En als je met zijn tweeën bent, elkaar insmeren en al knuffelend tegenelkaar aan lekker glibberen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan romantisch douchegel pakken uit deze dispenser:
[ afbeelding ]
Goddamnit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Succes!quote:
En daarna het warme water over je borsten laten stromen totdat het laatste beetje schuim weg is..quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is wel baggerquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Morgen om 11 uur verplicht beginnen is een tweede.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daarna het warme water over je borsten laten stromen totdat het laatste beetje schuim weg is..
En je dan afdrogen en helemaal insmeren met een heerlijk ruikende bodylotion!
Doe maar weer Camilla Belle posten dan.quote:
I lol'dquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie doen het er gewoon om he.
Ja zal ze leren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe maar weer Camilla Belle posten dan.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding wil ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan romantisch douchegel pakken uit deze dispenser:
[ afbeelding ]
Misschien toch maar meedoen met die Fok/GS actie zodat ik met mijn abo userts kan negeren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zien hoe mooi de waterdruppeltjes verdeeld zijn over je borsten als je de douche uit stapten hoe ze dan langzaam één voor één naar beneden glijden.
Hmm lijken wel mannenborstspierenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zien hoe mooi de waterdruppeltjes verdeeld zijn over je borsten als je de douche uit stapten hoe ze dan langzaam één voor één naar beneden glijden.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor lichaam jij hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm lijken wel mannenborstspieren.
Ze konden wat groter zijn ja, dat wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm lijken wel mannenborstspieren.
The scientist. 14.gifquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ze konden wat groter zijn ja, dat wel.
Die heb je allaaaaaaaaaaang!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind dat BT nu voor straf naaktpics van zichzelf moet sturen voor al dat gegeil.
Niet waar.quote:
Silence of the Lambsquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet waar.
Wat voor een film zal ik eens gaan kijken vanavond...
Waar hou je vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet waar.
Die heb ik al 10 keer gezien onderhandquote:
The butterfly effect!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet waar.
Naja, ik heb nog staanquote:
Die heb ik allemaal al gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Hetiszover het volgende:
Traitor is goed, In Bruges, The Duchess, The Bank Job, allemaal nieuwe films.
Ken ze nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, ik heb nog staan
Blindness
Burn After Reading
Amusement
Alpha Dog
The Lazarus Project
Synecdoche, New York
Maar weet niet welke echt leuk is.
Burn after Reading is wel goed, maar je moet er van houden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, ik heb nog staan
Blindness
Burn After Reading
Amusement
Alpha Dog
The Lazarus Project
Synecdoche, New York
Al gezien. Maar wellicht nog een keer kijken, is ook wel een optie.quote:
Twilight al gezienquote:
Nee en dat wil ik graag zo laten.quote:
Burn after reading.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, ik heb nog staan
Blindness
Burn After Reading
Amusement
Alpha Dog
The Lazarus Project
Synecdoche, New York
kost je niks en je krijgt er een abo voor terug en er komt fokradioquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik graag zo laten.
Ja, ik ben eigenlijk een meisje. Heb ik paar delen al gezegd. En het komt mooi uit nu het merendeel dat post vrouwelijk is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Marurk het volgende:
Ehhhhh... BobbyB.. had jij niet eerst een mannenicoontje? Of ben je van geslacht veranderd?
Het is een onbekende filmquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al gezien. Maar wellicht nog een keer kijken, is ook wel een optie.
[..]
Twilight al gezienCherry Crush ken ik niet, ff zoeken.
omdat het gratis is , je krijgt zelfs een fokabo en als ze het halen komt er fokradioquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef gers het volgende:
[..]
kost je niks en je krijgt er een abo voor terug en er komt fokradio
Ik ben principeel tegen GeenStijlquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef gers het volgende:
[..]
kost je niks en je krijgt er een abo voor terug en er komt fokradio
kan dat ook via internetquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef postmortum het volgende:
gers al je in zitterd bent wel ff loten kopen
Nikki Reed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Het is een onbekende film
Maar wel enorm tof.
Ook al uit het zuiden jullie tweeën?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef postmortum het volgende:
gers al je in zitterd bent wel ff loten kopen
Inderdaad. Zelfs gratis wil ik niet lid worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben principeel tegen GeenStijl
Ik heb heel hard gelachen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Okee, 2 stemmen op Burn After Reading, dan ga ik de zo kijken.
Yeaaquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nikki Reed.Ff kijken of ik hem ergens kan vinden
maar je wilt toch ook fokradioquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben principeel tegen GeenStijl
OKquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk een meisje. Heb ik paar delen al gezegd. En het komt mooi uit nu het merendeel dat post vrouwelijk is.
Hey en je krijgt je geld op 1 april terug *wink* *wink*quote:
Je sig, ik zie het nu pasquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs gratis wil ik niet lid worden.
HAHAHA.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey en je krijgt je geld op 1 april terug *wink* *wink*Ik weet genoeg
Mja, weet ik niet. Ik heb er nog nooit naar geluisterd eerlijk gezegdquote:
Als ik hier net zo hard om kan lachen als die Charlie filmpjes van gister komt het wel goedquote:
Oh. Handig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey en je krijgt je geld op 1 april terug *wink* *wink*Ik weet genoeg
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Lid worden van Powned voor een pimp abo is net als je ziel verkopen aan de duivel in ruil voor een kauwgombal ofzo!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Lid worden van Powned voor een pimp abo is net als je ziel verkopen aan de duivel in ruil voor een kauwgombal ofzo!
quote:
Nou, ik verkoop nog eerder mijn ziel voor een kauwgombal dan dat ik lid word van GS.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef Mendeljev het volgende:
Powned en FOK!, Dat is hetzelfde als een mongool adopteren en er een neger bijkrijgen.
maar dat moet ik morgen naar sittardquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef postmortum het volgende:
http://www.trotsopfortuna.nl/special-news-69.html voor gers
quote:
Dagdag!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Marurk het volgende:
Maar mensen, ik ben douchen en weg daarna.
Tot morgen dus.
Candy mount'n Charlieeeeeeee, it's a land of sweets and joy and joyness...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik hier net zo hard om kan lachen als die Charlie filmpjes van gister komt het wel goed
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candy mount'n Charlieeeeeeee, it's a land of sweets and joy and joyness...
- Please stop bouncing on me.
nee hoor er staat ook een e-mailadres bij hoor , gewoon ff mailenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor er staat ook een e-mailadres bij hoor , gewoon ff mailen
Our first stop is over there Charlie!quote:
Charlie the Unicornquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candy mount'n Charlieeeeeeee, it's a land of sweets and joy and joyness...
- Please stop bouncing on me.
Inderdaad, vrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ah fuckit, nu moet hem weer zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Our first stop is over there Charlie!
- Oh God, what is that?!
It's a leaplurodon, Charlie! A magical leaplurodon he's gonna guide our way to candy mount'n! [ afbeelding ]
En weer he:quote:
quote:
AAHRG THEY TOOK MY FREAKIN' KIDNEY!!1!!1!!quote:
Zwanger?quote:
Ze willen gewoon maar niet ophoudenquote:
Ja ik hou wel van kauwgomballenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Dan vergeet ik het niet![]()
[..]
Nou, ik verkoop nog eerder mijn ziel voor een kauwgombal dan dat ik lid word van GS.
Ja, maar die kun je ook gewoon bij de Appie halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van kauwgomballen!
Ah, een mini krentenbol.quote:
Omdat onkruid niet vergaat.quote:
Sorry hoor.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht dat vandaag een aantal bans van SC'ers opgeheven zouden worden
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
http://shop.cafepress.com/design/2175911
Is ie van mij of iemand anders?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
http://shop.cafepress.com/design/2175911
JA NU IS HET KLAAR VERDOMME!quote:
Gupje en Lakitu komen morgen weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht dat vandaag een aantal bans van SC'ers opgeheven zouden worden
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wacht, ik kom je wel even helpen.
Wel met liefde dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bier over je tieten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Hetiszover het volgende:
De volgende SC moet gewoon weer ovr bier en tieten gaan
You are killing mequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgende topic gaan we alleen maar Camilla Belle postenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Hetiszover het volgende:
Die van de duivel zijn lekkerder.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die kun je ook gewoon bij de Appie halen.
Volgende toic gaan we allemaal tips geven over waar ik Ajax kan kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende topic gaan we alleen maar Camilla Belle posten
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Hetiszover het volgende:
http://www.atdhe.net/quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Volgende toic gaan we allemaal tips geven over waar ik Ajax kan kijken
btw, pics?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leidse in een kroegquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Volgende toic gaan we allemaal tips geven over waar ik Ajax kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |