Het eiwit stijf kloppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het eiwit stijf kloppen.Ah, okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Sorryquote:
Ik zei ook niet foto, maar fobo, lul. Daarbij is "het foto" geen correct Nederlandsquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Er stond toch godverdomme niet waar die kutfoto stond, lul.
Döner kebab ftwquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vandaag eten halen, wat zal ik eens gaan halen ...
Pizza, tenminste, dat ga ik halen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vandaag eten halen, wat zal ik eens gaan halen ...
quote:
Ik zou ook pizza halen, als hier een lekkere pizzeria was.quote:
Dat vind ik een wel te overwegen suggestiequote:
Bubayquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik echt naar huis. Los ballos!
Ja, wat wil je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Vrouw!
Dat ze zich niet weggepest voelt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat wil je daar mee zeggen?
Oke prima !quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ze zich niet weggepest voelt!
Zitten jouw tieten ook zo lekker ?quote:
En bedankt. *gaat zoeken in bestanden*quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
She's a maniac, maniac at your door
And she's dancing like she never danced before
Tietenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zitten jouw tieten ook zo lekker ?
naar het stadion gaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoogstaande gaat een FOK!pimp abbonement tegmoet
Ik ga op het leidseplein ergens Ajax kijken, nog tips of lui die meegaan?
Heerlijk! Lekker zacht ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zitten jouw tieten ook zo lekker ?
Tu as stupide.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef gers het volgende:
[..]
naar het stadion gaan![]()
lekker rellen met de fransen
Dan kan ik het niet zien, ga na afloop wel naar het stationquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef gers het volgende:
[..]
naar het stadion gaan![]()
lekker rellen met de fransen
tu es un chicaquote:
Ja pcies !quote:
En zo fijn om onder de douche de zeep overheen te laten spuiten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja pcies !
En toch stevig en op hoogte ook.
Wel heel fijn als ze lekker zitten.
Deed ik net nogquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En zo fijn om onder de douche de zeep overheen te laten spuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |